Mental imagequote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou, DaD bakt muffins..
Resultaat tot nu toe:
Een keuken die eruit ziet alsof Napoleon er zijn Waterloo heeft gevonden.
Een duim vol bloed (wtf?).
Gevoelloze armen van het beslag kloppen bij gebrek aan een mixer.
Maar ook:
Een beslagkom om uit te likken.
Een gevoel dat ik een echte vrouw ben - al was dat gevoel op zijn hoogtepunt toen ik de hulp van een man inriep.
Prison Breakquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:58 schreef Renesite het volgende:
hmm...bijna 6 seiZoenen scrubs gezien... welke serie moet ik nu plat downloaden!
American Dad! en Family Guyquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:58 schreef Renesite het volgende:
hmm...bijna 6 seiZoenen scrubs gezien... welke serie moet ik nu plat downloaden!
Zij zijn in de boeken bijna getrouwd met die boot. Zelfs met verkleedacties kom je er niet in de buurtquote:
In gedachten hè. Ken je die grote tafel in het midden van de eerste verdieping van de UB? Daar ben ik tegenaan gelopen vandaag.quote:
Zo maak je nog eens wat meequote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
In gedachten hè. Ken je die grote tafel in het midden van de eerste verdieping van de UB? Daar ben ik tegenaan gelopen vandaag..
Was je afgeleid?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
In gedachten hè. Ken je die grote tafel in het midden van de eerste verdieping van de UB? Daar ben ik tegenaan gelopen vandaag..
is wel een totaal andere serie dan scrubsquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:08 schreef teigan het volgende:
Heroes schijnt ook leuk te zijn, die ben ik nu aan het downloaden
Gewoon klunzig as ever. Vlak daarvoor was ik al bijna van de trap geflikkerd.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Was je afgeleid?
Ik kom nooit in de UB, dus die tafel ken ik ook niet![]()
Ik noem het toevalquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Gewoon klunzig as ever. Vlak daarvoor was ik al bijna van de trap geflikkerd.
Het mag een wonder heten dat jij de 21 gehaald hebt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Gewoon klunzig as ever. Vlak daarvoor was ik al bijna van de trap geflikkerd.
Wie heeft het over die kutboot manquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zij zijn in de boeken bijna getrouwd met die boot. Zelfs met verkleedacties kom je er niet in de buurt
Dat mag het zeker. Ik bedoel, muffins bakken en eindigen met een duim vol bloed? Hoe krijg ik het voor elkaar.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Het mag een wonder heten dat jij de 21 gehaald hebt.
(. )
Ik sta er niet eens meer van te kijken, lieverd.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat mag het zeker. Ik bedoel, muffins bakken en eindigen met een duim vol bloed? Hoe krijg ik het voor elkaar.
(. )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |