Dan had ik vast het toetje van vorige maand vorige weekquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:29 schreef teigan het volgende:
Nee, ik had de bananenpudding met aloe verasaus... Die was best lekker.
Whehehe.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze moest steeds lachen daarom. het verhaal ken ik niet
Dat was toch die band met die covers van rammstein?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:34 schreef teigan het volgende:
Apocalyptica komt naar Groningen![]()
* teigan is helemaal hyper
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:34 schreef teigan het volgende:
Apocalyptica komt naar Groningen![]()
* teigan is helemaal hyper
Hoi.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gezocht: sterke man, om mijn beslag glad te kloppen.
vraag het een de bassist van Apocalyptica!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gezocht: sterke man, om mijn beslag glad te kloppen.
9 december!!quote:
Kun je hier binnen 2 minuten zijn? M'n adres heb je.quote:
2 minuten gaat niet lukken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kun je hier binnen 2 minuten zijn? M'n adres heb je.
zover wil ik helemaal niet vooruit plannen, daarvoor is mn leven veel te vriabelquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:39 schreef teigan het volgende:
[..]
9 december!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga echt morgen even kaartjes halen..
Ja, zo ben je hippie, en zo niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zover wil ik helemaal niet vooruit plannen, daarvoor is mn leven veel te vriabel
Dat geloof ik nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben nog kameleoneriger dan Hielke en Sietse bij elkaar!
Mental imagequote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou, DaD bakt muffins..
Resultaat tot nu toe:
Een keuken die eruit ziet alsof Napoleon er zijn Waterloo heeft gevonden.
Een duim vol bloed (wtf?).
Gevoelloze armen van het beslag kloppen bij gebrek aan een mixer.
Maar ook:
Een beslagkom om uit te likken.
Een gevoel dat ik een echte vrouw ben - al was dat gevoel op zijn hoogtepunt toen ik de hulp van een man inriep.
Prison Breakquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:58 schreef Renesite het volgende:
hmm...bijna 6 seiZoenen scrubs gezien... welke serie moet ik nu plat downloaden!
American Dad! en Family Guyquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:58 schreef Renesite het volgende:
hmm...bijna 6 seiZoenen scrubs gezien... welke serie moet ik nu plat downloaden!
Zij zijn in de boeken bijna getrouwd met die boot. Zelfs met verkleedacties kom je er niet in de buurtquote:
In gedachten hè. Ken je die grote tafel in het midden van de eerste verdieping van de UB? Daar ben ik tegenaan gelopen vandaag.quote:
Zo maak je nog eens wat meequote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
In gedachten hè. Ken je die grote tafel in het midden van de eerste verdieping van de UB? Daar ben ik tegenaan gelopen vandaag..
Was je afgeleid?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
In gedachten hè. Ken je die grote tafel in het midden van de eerste verdieping van de UB? Daar ben ik tegenaan gelopen vandaag..
is wel een totaal andere serie dan scrubsquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:08 schreef teigan het volgende:
Heroes schijnt ook leuk te zijn, die ben ik nu aan het downloaden
Gewoon klunzig as ever. Vlak daarvoor was ik al bijna van de trap geflikkerd.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Was je afgeleid?
Ik kom nooit in de UB, dus die tafel ken ik ook niet![]()
Ik noem het toevalquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Gewoon klunzig as ever. Vlak daarvoor was ik al bijna van de trap geflikkerd.
Het mag een wonder heten dat jij de 21 gehaald hebt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Gewoon klunzig as ever. Vlak daarvoor was ik al bijna van de trap geflikkerd.
Wie heeft het over die kutboot manquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zij zijn in de boeken bijna getrouwd met die boot. Zelfs met verkleedacties kom je er niet in de buurt
Dat mag het zeker. Ik bedoel, muffins bakken en eindigen met een duim vol bloed? Hoe krijg ik het voor elkaar.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Het mag een wonder heten dat jij de 21 gehaald hebt.
(. )
Ik sta er niet eens meer van te kijken, lieverd.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat mag het zeker. Ik bedoel, muffins bakken en eindigen met een duim vol bloed? Hoe krijg ik het voor elkaar.
(. )
oooo zou je die op dvd kunnen branden?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:08 schreef teigan het volgende:
Heroes schijnt ook leuk te zijn, die ben ik nu aan het downloaden
geloof 5 4,3 Gb oid, en dat is dan alleen maar aflevering 1-12quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:24 schreef Tangarine het volgende:
[..]
oooo zou je die op dvd kunnen branden?(kweenie hoe groot die is
)
WHEHEHEHEHEEEHEHHEHEquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:24 schreef Tangarine het volgende:
[..]
oooo zou je die op dvd kunnen branden?(kweenie hoe groot die is
)
Maak je wille muffins?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waarom worden mijn muffins niet goudbruin? Waarom niet? WAAROM NIET? Mijn muffins! Goudbruin moeten ze!
Of een beetje boter of olie wil ook helpenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:27 schreef Tangarine het volgende:
broodjes krijg je altijd mooi bruin met een beetje water, miss werkt het met muffins net zo?
eiquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Of een beetje boter of olie wil ook helpen
Whehehe, anders kom jij maar de volgende keer kjken ofzoot bij koken met astrid und sebassert.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als er al mensen waren die zich wilden wagen aan een muffin van mij...
IK RAAD HET JULLIE TEN STRENGSTE AF.
Dan ben ik wel erg benieuwd wat je er van gemaakt hebtquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als er al mensen waren die zich wilden wagen aan een muffin van mij...
IK RAAD HET JULLIE TEN STRENGSTE AF.
nouja, genoeg dingen die je door een muffin kunt doen waardoor je hem niet overleefd.....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan ben ik wel erg benieuwd wat je er van gemaakt hebt![]()
Wedden dat je nog liever naar tubgirl kijkt?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan ben ik wel erg benieuwd wat je er van gemaakt hebt![]()
Zoiets?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
De volgende keer als ik de behoefte heb om vrouwelijk te doen, wil iemand me dan ALSJEBLIEFT een minirokje, pushup-beha en mascara in m'n handen duwen? Laat me alleen geen muffins meer bakken, ok?
Hangt er van afquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wedden dat je nog liever naar tubgirl kijkt?
Zie jij een rokje? Zie je een pushup-beha? Nee hè?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zoiets?
http://www.hotvideostore.(...)2200592230_small.jpg
Nee, maar is dit niet goed dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zie jij een rokje? Zie je een pushup-beha? Nee hè?
Een wijs man.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
MIjn vader zei vroeger al; 'Met een kromme keu kan je geen rechte stoot maken.'
De eerste muffin is op, en smaakte best goed! Ik ga nog eens muffins bakken! Alles beter dan een stel touwtjes over m'n borsten moeten spannen.quote:
"Onze melkboer zei vroeger al..."quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, ik heb 't niet van een vreemde.
Nou....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De eerste muffin is op, en smaakte best goed! Ik ga nog eens muffins bakken! Alles beter dan een stel touwtjes over m'n borsten moeten spannen..
Nee, die smaakte niet goed.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De eerste muffin is op, en smaakte best goed! Ik ga nog eens muffins bakken! Alles beter dan een stel touwtjes over m'n borsten moeten spannen..
Moet je ook niet doenquote:
Zo ken ik er nog een paarquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
"Onze melkboer zei vroeger al..."
Ha. Een echte vrouw.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zie je wel. Ze is op en top vrouw.
"Mot er nog iemand melk hebbe, of oe zit da!?"quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
"ik ben geen melkboer, ik men versman! of zuivelondernemer! of SRV-ranchisenemer! maar GEEN melkboer! "quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Melk is goed voor elkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
"Mot er nog iemand melk hebbe, of oe zit da!?"
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ha. Een echte vrouw.
Wat is een echte vrouw?
Ja, muffins bakken dus, dan ben je een echte vrouw blijkbaar.quote:Alles beter dan een stel touwtjes over m'n borsten moeten spannen.
En nog wat anderen die regelmatig in dit topic postenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:48 schreef Sebasser het volgende:
Binnenkort gaan we weer meeten, maar dan moet wiets ook komen.
Ik bestel wel een buitje voor onderweg. Werkt lekker verkoelendquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:49 schreef Tangarine het volgende:
*hardlopen gaat, please geen regen!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |