quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ík weet dat het nog vroeg is, maar dit is echt deel 52 hoor.
Je bent vroeoeoeg! Spanning?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:50 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb het verbeterd, dank je![]()
Dan ga ik nu een vervfrissende douche nemen
Hoi.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:26 schreef nietzman het volgende:
Ha.
Haaai.quote:
wat is er mis met DaDo2 en een youtube link dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wie helpt mij aan een sig?
Neeeh, geen donderquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Goedemorgen allen. Wij (freecell, maok en ik) zijn weer teruggekeerd van Opwekking
Nog iets bijzonders gebeurd hier?
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah, zo komt die latente homo dus aan alle info uit de crew....
Ga aan het werk jij!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Motivatie? Hallo?
Ik wil wel een quote! Een heel leuke.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat is er mis met DaDo2 en een youtube link dan?
ik zou iig geen quoet doen, dat heeft iedereen alEn ook geen wijze text, dat heeft de andere iedereen al. En ook geen spam, dat heb ik al.
Succes! Vergeet je niet om onder de bank te stofzuigen? Voor je het weet beland je op de grond en dan is dat best een afknapper.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:51 schreef Alexxxxx het volgende:kuuuuuuuuuuuuuuuut nog maar een uur om te hûshimmeljen
weer weg
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou, je bent in de DaD-adoratiereeks, dus 52 keer 300 quotes om uit te kiezen.
Nou ja zeg waar zie je me voor aan!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Succes! Vergeet je niet om onder de bank te stofzuigen? Voor je het weet beland je op de grond en dan is dat best een afknapper.
Eh....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Motivatie? Hallo?
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah, zo komt die latente homo dus aan alle info uit de crew....
Ha, niet per ongeluk op de grond belanden natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou ja zeg waar zie je me voor aan!
Ten eerste ga ik daar idd zuigen, en ten tweede verwacht ik niet op de grond te belanden. Het is niet zo dat er een ikea-doos onder ligt war ik over kan struikelen of zo
Verdomme zeg.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Eh....
*wc doortrekt.
Net weggespoelt!
Een conclusie maken voor een dom werkstuk.quote:
Een literatuurstudie maken van minstens 125 pagina's nog niet eerder gelezen analytische literatuur over een aspect van het nieuwsinterview, en dat analyseren met behulp van minstens 20 voorkomens uit transcripten. 20 fucking pagina's.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een conclusie maken voor een dom werkstuk.
Eerlijk zijn? Of kontkussen...
Ik zeur er niet over, maar ik voel me nutteloos... zo nutteloos...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Een literatuurstudie maken van minstens 125 pagina's nog niet eerder gelezen analytische literatuur over een aspect van het nieuwsinterview, en dat analyseren met behulp van minstens 20 voorkomens uit transcripten. 20 fucking pagina's.
Wat zeur je nu over een conclusie?
Altijd een kritische noot zetten in een conclusie, trouwens.
welk vak is dat?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Een literatuurstudie maken van minstens 125 pagina's nog niet eerder gelezen analytische literatuur over een aspect van het nieuwsinterview, en dat analyseren met behulp van minstens 20 voorkomens uit transcripten. 20 fucking pagina's.
Wat zeur je nu over een conclusie?
Altijd een kritische noot zetten in een conclusie, trouwens.
Dat gevoel ken ik ja. Het stomme is dat ik het waarschijnlijk voor niets doe, allemaal. Ik had een presentatie moeten geven, niet gedaan, dus het vak halen wordt 'm toch al niet meer, denk ik.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zeur er niet over, maar ik voel me nutteloos... zo nutteloos...
Gespreksvoering in organisaties. Ik dacht, hey, das fijn, een caput in collegevorm. Toen wist ik nog niet van de compleet belachelijke opzet van de colleges en alle opdrachten die je moet maken.quote:
gheghe,quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik ja. Het stomme is dat ik het waarschijnlijk voor niets doe, allemaal. Ik had een presentatie moeten geven, niet gedaan, dus het vak halen wordt 'm toch al niet meer, denk ik.
Wat heb ik een slecht humeur, zeg.. Ik wilde bijna het meisje naast me kuthoer noemen omdat d'r telefoon echt continu afgaat en ze heeft 'm op tril. ZET DAT GELUID UIT! HELEMAAL!
laat haar ff op je scherm kijken dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik ja. Het stomme is dat ik het waarschijnlijk voor niets doe, allemaal. Ik had een presentatie moeten geven, niet gedaan, dus het vak halen wordt 'm toch al niet meer, denk ik.
Wat heb ik een slecht humeur, zeg.. Ik wilde bijna het meisje naast me kuthoer noemen omdat d'r telefoon echt continu afgaat en ze heeft 'm op tril. ZET DAT GELUID UIT! HELEMAAL!
Yay, een lach! Als zij eens rustig deed, kon ik me misschien concentreren, en had ik al meer gedaan dan alleen een paar boeken zoeken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
laat haar ff op je scherm kijken dan?
HE VERLEPT MENS, DOE JE TELEFOON EENS UIT, DIE MOOIE DAME NAAST JE IS DRUK BEZIG TE FOKKEN!
Het begin is er!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Yay, een lach! Als zij eens rustig deed, kon ik me misschien concentreren, en had ik al meer gedaan dan alleen een paar boeken zoeken.
Ha, ik ga naar de andere bieb om boeken op te halen. Dit voelt goed.quote:
hup hup hup!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ha, ik ga naar de andere bieb om boeken op te halen. Dit voelt goed.
CIW is ook echt huilen met de pet opquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik bedoel, het is een derdejaars CIW vak, ik had kunnen weten dat het geen rocket science is. Maar college na college na college besteden aan hoe je een verslag schrijft, terwijl ik alleen maar wil leren over die verdomde gespreksvoering in organisaties.
Potvferdimmeh!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:51 schreef Frazz het volgende:
Doe eens rustig. Jullie halen Breda in!
Breda.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:51 schreef Frazz het volgende:
Doe eens rustig. Jullie halen Breda in!
De laatste keer dat iemand dat riep (ik, geloof ikquote:
Oeh.. Ik hou me mond alweer. Toch niks op school te doen, want ik kan niks vinden over een bepaald onderwerp.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De laatste keer dat iemand dat riep (ik, geloof ik) leidde dat tot een afkoelingsperiode van 24 uur.
He dat heb ik ookquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:03 schreef Renesite het volgende:
Ooooooooooo...
Elke dag 20 over 12 vrij deze week... wat een leven!
Het moet nog gebeuren, dus go ahead. 2 handen voor je ogen en zingen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Het was leuker geweest als we er pas na een paar topics zoiets hadden van huh wtf, we zijn Breda ineens voorbij
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:06 schreef maok het volgende:
[..]
He dat heb ik ook![]()
Helaas moet ik na de pauze weer verder werken
2 handen aan mn stuur en rijd0ne ook goed?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het moet nog gebeuren, dus go ahead. 2 handen voor je ogen en zingen.
nou whoeoeoeoeh...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
![]()
En de hele week huis alleen! Met broer...
nee, dat is Groningen natuurlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:08 schreef Frazz het volgende:
[..]
Jup, ik vond het net iets te ver gaan om Breda the City of Angels te noemen
Oeh oeh oeh oeh oeh oeh oeh!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
2 handen aan mn stuur en rijd0ne ook goed?ik ga zo maar eens ide kant op denk ik
Saw that one comming.quote:
de duvel?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, cornjum. Alleen jammer dat de duvel zo verrekte dichtbij woont
Neen. Ik kom nooit onder de rivieren.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zijn er wel mensen hier eens in Breda geweest, behalve ik?
meer zo van als iemand echt boos op je is en vloekt en scheld... moa dat geloof je dan niet.. want het klinkt nog veel te lief.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wel.. En gezellig dat het er is. En ze klinken allemaal geil.
Probeer jij nou eens een hele post lang niemand of niets af te zeiken, ok?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:15 schreef Jesse-- het volgende:
dat verschrikkelijke 'ons mam' volk bezoek je toch niet voor de lol
Ik kan mensen van onder de rivieren totáál niet verstaan. Ze kunnen gewoon níet ABN praten ofzoquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wel.. En gezellig dat het er is. En ze klinken allemaal geil.
Klopt. De zachte g vrouwen die ik ken praten allemaal haske mooiquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:15 schreef MaxMark het volgende:
Zachte G's zijn tof. Bij vrouwen dan.
Dat is juist schattigquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:15 schreef Jesse-- het volgende:
dat verschrikkelijke 'ons mam' volk bezoek je toch niet voor de lol
Dan had je maastricht moeten zeggen ipv bredaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Probeer jij nou eens een hele post lang niemand of niets af te zeiken, ok?
Hij is waarschijnlijk diep ongelukkig dat ie zo negatief in het leven staat.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Probeer jij nou eens een hele post lang niemand of niets af te zeiken, ok?
Maar zij is ookquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is juist schattig.
Moet meteen aan Marlies van Boer zoekt Vrouw denken.
poging 2:quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk diep ongelukkig dat ie zo negatief in het leven staat.Ik kan alleen maar medelijden met hem hebben
Daar heb ik nu helemaal geen problemen mee. Jullie zouden Do2 eens moeten horen praten. God.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kan mensen van onder de rivieren totáál niet verstaan. Ze kunnen gewoon níet ABN praten ofzo. Een vriendinnetje van vroeger woonde in Limburg, bij Venlo in de buurt. En echt: hoe ze hun best ook deden, ik kon ze echt moeilijk verstaan. Mijn ouders hadden er zelfs lichte moeite mee.
Ik heb na 6 jaar ook nog steeds wat moeite met Gronings, een aantal van mijn collega's praat onderling behoorlijk plat, vooral als ze een grap maken, iedereen lachen en ik zo vanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kan mensen van onder de rivieren totáál niet verstaan. Ze kunnen gewoon níet ABN praten ofzo. Een vriendinnetje van vroeger woonde in Limburg, bij Venlo in de buurt. En echt: hoe ze hun best ook deden, ik kon ze echt moeilijk verstaan. Mijn ouders hadden er zelfs lichte moeite mee.
Klopt. Ik zelf heb er (nog) geen. Omdat ik opgevoed ben boven de rivieren (Z-H). Maar ik kan wel Brabants dialect praten als ik wilquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:15 schreef MaxMark het volgende:
Zachte G's zijn tof. Bij vrouwen dan.
mn ex woont IN Cornjumquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
poging 2:
welke duvel woont vlakbij cornjum?
Een ex van m'n zus kwam ook uit Brabant en die kon ik wel prima verstaan. Dus ik weet niet in hoeverre ik dat probleem met Brabanders hebquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Daar heb ik nu helemaal geen problemen mee. Jullie zouden Do2 eens moeten horen praten. God..
het is pas dinsdag en nu al mn wekelijkse quota gehaald!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
*jeej*, het is je gelukt om 1 hele post lang niemand af te zeiken.
Meldt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:19 schreef Alexxxxx het volgende:
vrouwen die beginnen te soppen zodra ze Frysk horen zijn ook wel OK btw
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoe sta je tegenover het Bildts?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Ik begin alleen te soppen als ik het Frysk volkslied hoor (maar dat is ook zo in het geval van het Wilhelmus
).
En ik word kurkdroog als iemand mij continue in het Fries blijft toespreken, terwijl ik in het Nederlands antwoord geef.
ja maar Groningers kunnen wel ABN spreken als ze dat willen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:18 schreef maok het volgende:
[..]
Ik heb na 6 jaar ook nog steeds wat moeite met Gronings, een aantal van mijn collega's praat onderling behoorlijk plat, vooral als ze een grap maken, iedereen lachen en ik zo van![]()
VAN LAUWERZEE TOT DOLLARD TOU!!! VAN DRENTHE TOT AANT WADquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Ik begin alleen te soppen als ik het Frysk volkslied hoor (maar dat is ook zo in het geval van het Wilhelmus
).
En ik word kurkdroog als iemand mij continue in het Fries blijft toespreken, terwijl ik in het Nederlands antwoord geef.
dan ga je toch naar huis?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:21 schreef Renesite het volgende:
Saaaaaiheid op school, damn..
Toen ik net in Groningen woonde hoorde ik het verschil tussen Gronings en Fries nooitquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:19 schreef Alexxxxx het volgende:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
natte jeugd heb je gehad dan trouwens
Ik heb officieel les..quote:
wat is het Bildt? Staat daar het meetstation van het KNMI? (ik weet het antwoord eigenlijk alquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja. De taal die ze op Het Bildt spreken? En die ik ook spreek
Nou, gronings is knauwerig, en Frysk is meer zangerig qua klink, dus je kunt het verschil denk ik ook wel horen als je het niet verstaat?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:22 schreef maok het volgende:
[..]
Toen ik net in Groningen woonde hoorde ik het verschil tussen Gronings en Fries nooit, ik kon het allebij niet verstaan
![]()
Dat vind ik het enige fijne aan m''n weekendbaantje. Ik kan er Fries spreken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:22 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Zo werkt dat niet, denk ik. Je gaat iets pas waarderen als je het kwijt bent en aangezien DaD thans omringd is door Groningers...
Als je nou een meisje was kon je tenminste met je tas naar het 'toilet' gaanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb officieel les..
"Ga maar verder met die en die opdracht René"
Flikkermetief op, wou ik zeggen, maar ik zei heel netjes
"Ik ga kijken wat ik kan doen."
![]()
zei een echte Friesquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou, gronings is knauwerig, en Frysk is meer zangerig qua klink, dus je kunt het verschil denk ik ook wel horen als je het niet verstaat?
Nou, ikheb op een half jaar Den Haag (quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:22 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Zo werkt dat niet, denk ik. Je gaat iets pas waarderen als je het kwijt bent en aangezien DaD thans omringd is door Groningers...
Fries zangerig?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou, gronings is knauwerig, en Frysk is meer zangerig qua klink, dus je kunt het verschil denk ik ook wel horen als je het niet verstaat?
Ik had er eentje uit Limburgquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:18 schreef Frazz het volgende:
[..]
Klopt. Ik zelf heb er (nog) geen. Omdat ik opgevoed ben boven de rivieren (Z-H). Maar ik kan wel Brabants dialect praten als ik wil
http://nl.wikipedia.org/wiki/Het_Bildtquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wat is het Bildt? Staat daar het meetstation van het KNMI? (ik weet het antwoord eigenlijk al).
Valt dat tegen als jongen. Als jongen ben je gemiddeld binnen de 2 minuten terug.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:24 schreef Jesse-- het volgende:
[..]
Als je nou een meisje was kon je tenminste met je tas naar het 'toilet' gaan
om hem vervolgens te smeren, maarja
Niets dan goeds over de Friezen, maar dat het zangerig klinkt? Nehquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Fries zangerig?
Men jij hebt echt een selectief gehoor. whehehehe!
ik zei het toch, Alex?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Fries zangerig?
Men jij hebt echt een selectief gehoor. whehehehe!
Nu wel maar toen niet, Ik kom oorspronkelijk uit het westen en heb jaren in Zwolle gewoont en dat is ook meer op het westen georienteerd.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee hoor. Als je ff een flike bout draait moet je daar goed de tijd voor nemen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Valt dat tegen als jongen. Als jongen ben je gemiddeld binnen de 2 minuten terug.
Ik kan idd niet zeggen dat Gronings netjes klinkt, maar Fries... Ook niet... Geen een dialect is zangerigquote:
True, 5 minuten, hooguit.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee hoor. Als je ff een flike bout draait moet je daar goed de tijd voor nemen.
FRYSK IS GEEEN...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik kan idd niet zeggen dat Gronings netjes klinkt, maar Fries... Ook niet... Geen een dialect is zangerig![]()
Een heeeeeeeeeeeel klein beetjequote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb ik een accent, eigenlijk?
Nope, je kunt niet horen dat je door de week veel Nederlands spreekt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb ik een accent, eigenlijk?
Woohoo.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
FRYSK IS GEEEN...
Laat maar.... Ik ga lekker naar Leeuwarden
Heel heel heel heel veel plezier! Hou me op de hoogte, maar laat je smsjes maar niet meer beginnen met '' hey schoonheid''. Zomaar even een tip. Have fun.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
FRYSK IS GEEEN...
Laat maar.... Ik ga lekker naar Leeuwarden
Haha nee, met m'n Fries is niets mis geloof ik.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nope, je kunt niet horen dat je door de week veel Nederlands spreekt.
Niks mis met een beetje accent, ook. Je mag best horen dat ik uit Friesland kom.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een heeeeeeeeeeeel klein beetje!
Je maskeert het alleen wel goed door fatsoenlijk de articuleren.
Dat is heel gezondquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:29 schreef maok het volgende:
Mijn moeder vind dat ik een gronings accent krijg![]()
Daar zou ik snel wat aan gaan doen, een Gronings accent is nou niet echt mooiquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:29 schreef maok het volgende:
Mijn moeder vind dat ik een gronings accent krijg![]()
Ik heb het een beetjequote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:30 schreef Jesse-- het volgende:
[..]
Daar zou ik snel wat aan gaan doen, een Gronings accent is nou niet echt mooi
Je bent mijn dekseltje.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wie helpt mij aan een sig?
Ik heb als kind in het westen gewoont, ik heb een video waarop ik een liedje zing in een heel erg verschrikkelijk rijnsburgs (bij leiden) accent, dat ben ik gelukkig helemaal kwijt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:32 schreef Jesse-- het volgende:
half jaartje in het westen of zuiden en je bent er vanaf trouwens
Nou, dat zou jou een potje maken. Dat vind ik toch enigszins... apart.quote:
ik half om half drenth groninger.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:31 schreef Jesse-- het volgende:
[..]
Ik niet bij mijn weten
Maar ik ben dan ook een geboren en getogen Drenth
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:33 schreef maok het volgende:
[..]
Ik heb als kind in het westen gewoont, ik heb een video waarop ik een liedje zing in een heel erg verschrikkelijk rijnsburgs (bij leiden) accent, dat ben ik gelukkig helemaal kwijt.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, dat zou jou een potje maken. Dat vind ik toch enigszins... apart.
Zieltjes winnenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:35 schreef Frazz het volgende:
[..]
Zeg, jij woont toch in Breda.
Waarom zie ik jou (bijna) nooit in de Breda reeks
Zeg, laat hem lekker in Groningen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:35 schreef Frazz het volgende:
[..]
ja geweldig idd, ik zing daar het woord 'feest' als 'faist' en 'blij' als 'blaj'quote:
Gelukkig ben je van dat Friese accent afquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:37 schreef Viking84 het volgende:
Veel mensen denken dat ik uit Duitsland kom zodra ik m'n mond open doe. Ben zelfs nog nooit in Duitsland geweest.
En toen ik op m'n 12e in Groningen naar school ging, had ik wel een Fries accent, ook al sprak ik geen Fries thuis. Daar was ik echter al snel vanaf.
Jij staat in de Breda top 50quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zeg, laat hem lekker in Groningen.
Ik heb het hele huis doorzocht voor een likje gelquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:38 schreef Peterselieman het volgende:
Moest vanochtend eerst naar de supermarkt om brood te halen, voordat ik kon beginnen aan mijn ontbijt
Ik zit hier stiekem maar om 1 reden.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:35 schreef Frazz het volgende:
[..]
Maar in die van Groningen sta ik op 1.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gelukkig Jammergenoeg ben je van dat Friese accent af!
Je kán het natuurlijk positief zien "quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar in die van Groningen sta ik op 1..
Ha, ik ben de nummer 1 van Groningen. Dat klinkt best goed.
Dat doe ik dan ook maar.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je kán het natuurlijk positief zien ""
Je lijkt Kuukske welquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar in die van Groningen sta ik op 1..
Ha, ik ben de nummer 1 van Groningen. Dat klinkt best goed.
Jep, vlak bij de Hema, en Halfords.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:41 schreef Jesse-- het volgende:
even vraagje: in winkelcentrum paddepoel zit toch een blokker?
Iets met Duivels en Stof?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik zit hier stiekem maar om 1 reden.
En nu moet ik dramatisch huilend op de knieën vallen...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook maar.
Is het negatief?. Hebben jullie liever dat ik wegga?
. Zal ik naar Breda verhuizen en nooit meer in het topic komen?
.
Ja kom naar ons gezellige stadjequote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook maar.
.
Je zou natuurlijk kunnen proberen of het helpt om iets liefs te zeggen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
En nu moet ik dramatisch huilend op de knieën vallen...
Nou... wil je dat?![]()
Vlak bij de Jumbo korrewegwijk (ebbinge straat) en..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:42 schreef Jesse-- het volgende:
[..]
top dank je. zijn er verder nog blokkers in de stad die ik niet ken?
Liever niet. Dan missen we iemand in Groningenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook maar.
.
Ken je die in Beijum? Zo nee? Ja!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:42 schreef Jesse-- het volgende:
[..]
Jij bent sneller dan googlequote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vlak bij de Jumbo korrewegwijk (ebbinge straat) en..
Gebruik google![]()
Je praat geen fries in de nabijheid van Groningers.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk kunnen proberen of het helpt om iets liefs te zeggen.
in de herestraat is er ook 1. En volgens mij is die aan de Ebbingestraat een aantal jaren geleden al afgebrand. Of is er weer een nieuwe?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:42 schreef Jesse-- het volgende:
[..]
Ik ben er al jaren niet geweestquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
in de herestraat is er ook 1. En volgens mij is die aan de Ebbingestraat een aantal jaren geleden al afgebrand. Of is er weer een nieuwe?
Ja de herestraat heb ik vanochtend al met een bezoekje vereerd.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
in de herestraat is er ook 1. En volgens mij is die aan de Ebbingestraat een aantal jaren geleden al afgebrand. Of is er weer een nieuwe?
Dat blijktquote:
Hij zit er schijnbaar welquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat blijkt. Dat ding brandde af toen ik bij het plantsoen woonde, ergens in 2001/2002
.
nu met nog meer smaak?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:45 schreef Jesse-- het volgende:
Die in de ebbinge (nieuwe) is vernieuwd geloof ik
Staat nu een nieuw gebouw met slijter en woningen op die plek en de blokker zit een paar panden verder op.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat blijkt. Dat ding brandde af toen ik bij het plantsoen woonde, ergens in 2001/2002
.
Ja ik moest ook eerst langs de bakkerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:38 schreef Peterselieman het volgende:
Moest vanochtend eerst naar de supermarkt om brood te halen, voordat ik kon beginnen aan mijn ontbijt
Ik heb ook niets, en verga van de honger...quote:
Vinkhuizenquote:
Nou, ik heb een nieuwe klok nodig. En een tijd terug had ik bij de blokker een prachtig lelijk ding gespot.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Blijft over de brandende vraag: wat moet Jesse_-- bij de blokker?
Ach met even naar de bakker wandelen voor supervers brood is ook niets misquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:49 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb een lijstje in de keuken hangen met dingen die altijd in huis moeten zijn. Zó handig. Ik hoef dus nooit op maandagochtend naar de super omdat m'n yoghurt op is ofzo
.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vinkhuizen. Daar kom ik alleen als ik Chinees ga halen. Pauperwijk.
Aaaw! Tot vanavond weerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ok, dit was mijn max blijkbaar weer voor vandaag. Hoofd. Pijn. Auw.
Vinkhuizen kom je gewoon niet als je er niet erg dringend iets te zoeken hebt.quote:
Ik heb ook een blokker klok, al wel een jaar of 10 maar volgens mij hebben ze ze nog steeds. Een glazen met een blauwe rand. Ik heb de rand er alleen afgehaald (met plakband) dus nu is ie doorzichtig.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:50 schreef Jesse-- het volgende:
[..]
Nou, ik heb een nieuwe klok nodig. En een tijd terug had ik bij de blokker een prachtig lelijk ding gespot.
Hij ziet er ongeveer zo uit:
[afbeelding]
En nu ik hem wil kopen kan ik hem niet meer vinden.
Dus ik ga nu eens alle blokkers aflopen
Mooie klokquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:50 schreef Jesse-- het volgende:
[..]
Nou, ik heb een nieuwe klok nodig. En een tijd terug had ik bij de blokker een prachtig lelijk ding gespot.
Hij ziet er ongeveer zo uit:
[afbeelding]
En nu ik hem wil kopen kan ik hem niet meer vinden.
Dus ik ga nu eens alle blokkers aflopen
Noh, wij hebben echt 1 van de best lopende AH's daarquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vinkhuizen kom je gewoon niet als je er niet erg dringend iets te zoeken hebt.
bij de aldi in vinkhuizen zit ook een slagerij, Leegstraquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Noh, wij hebben echt 1 van de best lopende AH's daarHet nieuwe winkelcentrum is best leuk. Er zit een slagerij Oosterhof die je anders in Paddepoel moet vinden tussen de slalommende rollatorrijders. Daar is het tenminste een beetje rustig
![]()
ook al geweest, maar niks van mijn goesting daarquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:54 schreef Viking84 het volgende:
*fruitijsjes uitdeelt aan iedereen.
katten die vlug op je plek gaan liggen als jij even weg bent.
Bij de HEMA hebben ze ook mooie klokken trouwens. Type 'Berlijn' met metaalkleurige kast en roze, groene en *nog een andere kleur* wijzerplaat. De roze hangt bij mij aan de muur.
Bij de Jumbo aan Beren zit ook een slagerijquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:55 schreef Jesse-- het volgende:
[..]
bij de aldi in vinkhuizen zit ook een slagerij, Leegstra
* Peterselieman Viking84 daarvoor bedanktquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:54 schreef Viking84 het volgende:
*fruitijsjes uitdeelt aan iedereen.
Nah, ik bedoel meer, ik ben een fan van oosterhofquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:55 schreef Jesse-- het volgende:
[..]
bij de aldi in vinkhuizen zit ook een slagerij, Leegstra
ik wil bést een wedje leggen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
max voor vandaag zegt ze.
Dus ze komt vanavond hemelaal niet terug.
Denk het wel hoor. Zo is ze welquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
max voor vandaag zegt ze.
Dus ze komt vanavond hemelaal niet terug.
Ah, je hebt ook last van poi. Heb ik af en toe ook last vanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bij de Jumbo aan Beren zit ook een slagerij.
zinloze post.
Het scheelt wel dat het vlees er al snel beter is dan bij de AH.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah, ik bedoel meer, ik ben een fan van oosterhofen anders moet ik altijd heulemoal naar Paddepoel, nu kan ik vanuit het werk ff iets meenemen voor thuis
, die er altijd zat was bagger
![]()
Zet m nog wat verder voor, dan heb je eerder vrijquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:58 schreef Renesite het volgende:
De klok op school loopt gewoon 8 minuten voor.
ik zeg niet dat ze niet terugkomt, maar dat ze zegt dat ze niet terugkomt. Als ze dus wel terug komt, heeft ze gelogenquote:
Bakkerij Crebas aan de Steenstilstraat heeft erg lekker brood.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb nergens gezegd dat ik op m'n max qua fokken zat hoor. Ik zit te twijfelen of ik naar de AH Koornbeurs zal gaan lopen om wat eten te halen voor ik omval van de honger, of nog even moet wachten tot ik niet meer scheel zie van de hoofdpijn.
Dilemma, dilemma.
Dan had je de pil maar door moeten slikkenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik zeg niet dat ze niet terugkomt, maar dat ze zegt dat ze niet terugkomt. Als ze dus wel terug komt, heeft ze gelogen.
En ik ben ongesteld aan het worden.
Ik zit op dit moment in de UB, dan is de Steentilstraat nog veel verder weg.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bakkerij Crebas aan de Steenstilstraat heeft erg lekker brood.
ze zit in de UB en ze gaat dus écht niet helemaal naar de Steentilstraat lopen, I guessquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bakkerij Crebas aan de Steenstilstraat heeft erg lekker brood.
en 10 kg aankomen. Ja doeiquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:11 schreef Jesse-- het volgende:
[..]
Dan had je de pil maar door moeten slikken
Had ik dat maar niet gedaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:11 schreef Jesse-- het volgende:
[..]
Dan had je de pil maar door moeten slikken
Met de Yasmin kom je niet aan hoor. Helaas.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
en 10 kg aankomen. Ja doei. Ben net zo blij met mijn gewichtsverlies
. Maar er schijnt nu een pil te zijn waarmee je niet meer ongesteld wordt
. Weet alleen niet of dat wel zo gezond is. Het heeft natuurlijk wel een functie.
Die Spar die je onderweg naar de korenbeurs tegenkomt schijnt ook wel lekkere broodjes te hebben.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zit op dit moment in de UB, dan is de Steentilstraat nog veel verder weg.
Oh, dan is dat misschien nog wel eens wat. Ik had een hele lichte pil en ik had steeds last van doorbraakbloedingen ( he, lekker onderwerp als je aan het eten bentquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Met de Yasmin kom je niet aan hoor. Helaas.
Ja die broodjes zijn zeer goed te doen. en best billigquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die Spar die je onderweg naar de korenbeurs tegenkomt schijnt ook wel lekkere broodjes te hebben.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga een poging wagen om nog wat chocoladecroissantjes bij de AH te pakken te krijgen.
Ik heb nog wel een lekker recept met Turks brood, als je wilt?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:44 schreef Aryon het volgende:
[..]
Oeh... Die zijn lekker. Ik ga lekker turks brood met kaas in de magnetron pleuren, maar dat duurt nog wel ff. Denk dat ik een tijdje niet van me stoel af kom.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zijn er wel mensen hier eens in Breda geweest, behalve ik?
Vertel.. Ik ben een en al oor.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een lekker recept met Turks brood, als je wilt?
Men neme:quote:
Nee hoor, prima natuurlijk. Het is heerlijk op een warme zomeravond als je geen zin hebt om te koken, maar toch iets wilt vullends wilt eten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:55 schreef Aryon het volgende:
Oeh.. Das wel een idee, maar dat heb ik nu niet allemaal in huis dus ik houd het simpel als je et niet erg vind.
Dankjequote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt. De zachte g vrouwen die ik ken praten allemaal haske mooi
Peterselieman gelooft DevilsAndDustquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
* DevilsAndDust kijkt lief en onschuldig.
Als je dat laatste vanaf de Hoornseplas kunt zien, dan heb je goede ogenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:08 schreef teigan het volgende:
Jeetje, zeg, dat was even flink bijlezen..
Maareh, wisten jullie dat er ook een blokker in helpman zit?
En dat die in de Ebbingestraat ergens in juli/augustus 2002 is afgebrand? Ik zag het vanaf de hoornseplas met (mijn toen nog prille) liefde...
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als je dat laatste vanaf de Hoornseplas kunt zien, dan heb je goede ogen![]()
Hoe duur wil je gaan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:12 schreef MaxMark het volgende:
Ik moet zometeen nog goede zwarte schoenen kopen voor bij m'n pak, kent iemand een goede winkel daarvoor?
Manfield ofzo?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:12 schreef MaxMark het volgende:
Ik moet zometeen nog goede zwarte schoenen kopen voor bij m'n pak, kent iemand een goede winkel daarvoor?
Zie je, works every time.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Peterselieman gelooft DevilsAndDust![]()
Daar ben ik toen in ieder geval wel geslaagd voor goede schoenen. Met de prijs valt het daar ook wel mee. Was geloof ik ¤100quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:14 schreef teigan het volgende:
Misschien dat je bij Ziengs wat kan vinden?
Hij moest eigelijk helemaal vol, nu klopt de TT niet meer.quote:
Nou, m'n pak was al duur genoeg. Mn'n budget zit nu nog ongeveer rond de ¤100,-quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:24 schreef teigan het volgende:
Nog even opschieten dus, of de topictitel laten veranderen..
O ja, maok, de buggy van de FFS is niet meer.. die heeft gezwommen vrijdagavond....
omg, hier ging ik gister mee weg, en nu hebben ze het er nog over.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
MaxMark, heb je eigenlijk ook een laagje vet?
Al doet de TT iets anders vermoeden, je bent hier lichtelijk laat mee.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:25 schreef Sebasser het volgende:
mogguh
Nee, alweer. Mannen in pak zijn ookquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
omg, hier ging ik gister mee weg, en nu hebben ze het er nog over.
Die ging mee... Ik ben op zoek naar de foto's ervan, die volgenquote:
Kijk ik niet altijd lief en onschuldig dan? Je hebt al twee keer een avond met me doorgebracht hoor.quote:
eensch, al heb ik een ex die het te vaak aan had omdat ie taxichaufeur was, dan is het niet leuk meer.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, alweer. Mannen in pak zijn ook. Stel je de combinatie eens voor.
.
Ja, nou.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:27 schreef maok het volgende:
[..]
Al doet de TT iets anders vermoeden, je bent hier lichtelijk laat mee.
In de bios wist ik idd weinig uit te brengenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kijk ik niet altijd lief en onschuldig dan? Je hebt al twee keer een avond met me doorgebracht hoor.
Nee, ik hoef geen visual van mannen in pak met een laagje vet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, alweer. Mannen in pak zijn ook. Stel je de combinatie eens voor.
.
Dat hoort ook zo, in een bioscoop.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In de bios wist ik idd weinig uit te brengen![]()
Waarom een rode?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:31 schreef teigan het volgende:
mijnwil geen pak aan.. alleen als ik ik een rode jurk ga trouwen trekt hij een pak aan zegt hij..
Meestal ben ik niet zo stilquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat hoort ook zo, in een bioscoop.
Heul niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat hoort ook zo, in een bioscoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |