Woohoo.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
FRYSK IS GEEEN...
Laat maar.... Ik ga lekker naar Leeuwarden
Heel heel heel heel veel plezier! Hou me op de hoogte, maar laat je smsjes maar niet meer beginnen met '' hey schoonheid''. Zomaar even een tip. Have fun.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
FRYSK IS GEEEN...
Laat maar.... Ik ga lekker naar Leeuwarden
Haha nee, met m'n Fries is niets mis geloof ik.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nope, je kunt niet horen dat je door de week veel Nederlands spreekt.
Niks mis met een beetje accent, ook. Je mag best horen dat ik uit Friesland kom.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een heeeeeeeeeeeel klein beetje!
Je maskeert het alleen wel goed door fatsoenlijk de articuleren.
Dat is heel gezondquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:29 schreef maok het volgende:
Mijn moeder vind dat ik een gronings accent krijg![]()
Daar zou ik snel wat aan gaan doen, een Gronings accent is nou niet echt mooiquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:29 schreef maok het volgende:
Mijn moeder vind dat ik een gronings accent krijg![]()
Ik heb het een beetjequote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:30 schreef Jesse-- het volgende:
[..]
Daar zou ik snel wat aan gaan doen, een Gronings accent is nou niet echt mooi
Je bent mijn dekseltje.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wie helpt mij aan een sig?
Ik heb als kind in het westen gewoont, ik heb een video waarop ik een liedje zing in een heel erg verschrikkelijk rijnsburgs (bij leiden) accent, dat ben ik gelukkig helemaal kwijt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:32 schreef Jesse-- het volgende:
half jaartje in het westen of zuiden en je bent er vanaf trouwens
Nou, dat zou jou een potje maken. Dat vind ik toch enigszins... apart.quote:
ik half om half drenth groninger.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:31 schreef Jesse-- het volgende:
[..]
Ik niet bij mijn weten
Maar ik ben dan ook een geboren en getogen Drenth
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:33 schreef maok het volgende:
[..]
Ik heb als kind in het westen gewoont, ik heb een video waarop ik een liedje zing in een heel erg verschrikkelijk rijnsburgs (bij leiden) accent, dat ben ik gelukkig helemaal kwijt.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, dat zou jou een potje maken. Dat vind ik toch enigszins... apart.
Zieltjes winnenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:35 schreef Frazz het volgende:
[..]
Zeg, jij woont toch in Breda.
Waarom zie ik jou (bijna) nooit in de Breda reeks
Zeg, laat hem lekker in Groningen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:35 schreef Frazz het volgende:
[..]
ja geweldig idd, ik zing daar het woord 'feest' als 'faist' en 'blij' als 'blaj'quote:
Gelukkig ben je van dat Friese accent afquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:37 schreef Viking84 het volgende:
Veel mensen denken dat ik uit Duitsland kom zodra ik m'n mond open doe. Ben zelfs nog nooit in Duitsland geweest.
En toen ik op m'n 12e in Groningen naar school ging, had ik wel een Fries accent, ook al sprak ik geen Fries thuis. Daar was ik echter al snel vanaf.
Jij staat in de Breda top 50quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zeg, laat hem lekker in Groningen.
Ik heb het hele huis doorzocht voor een likje gelquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:38 schreef Peterselieman het volgende:
Moest vanochtend eerst naar de supermarkt om brood te halen, voordat ik kon beginnen aan mijn ontbijt
Ik zit hier stiekem maar om 1 reden.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:35 schreef Frazz het volgende:
[..]
Maar in die van Groningen sta ik op 1.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gelukkig Jammergenoeg ben je van dat Friese accent af!
Je kán het natuurlijk positief zien "quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar in die van Groningen sta ik op 1..
Ha, ik ben de nummer 1 van Groningen. Dat klinkt best goed.
Dat doe ik dan ook maar.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je kán het natuurlijk positief zien ""
Je lijkt Kuukske welquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar in die van Groningen sta ik op 1..
Ha, ik ben de nummer 1 van Groningen. Dat klinkt best goed.
Jep, vlak bij de Hema, en Halfords.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:41 schreef Jesse-- het volgende:
even vraagje: in winkelcentrum paddepoel zit toch een blokker?
Iets met Duivels en Stof?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik zit hier stiekem maar om 1 reden.
En nu moet ik dramatisch huilend op de knieën vallen...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook maar.
Is het negatief?. Hebben jullie liever dat ik wegga?
. Zal ik naar Breda verhuizen en nooit meer in het topic komen?
.
Ja kom naar ons gezellige stadjequote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook maar.
.
Je zou natuurlijk kunnen proberen of het helpt om iets liefs te zeggen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
En nu moet ik dramatisch huilend op de knieën vallen...
Nou... wil je dat?![]()
Vlak bij de Jumbo korrewegwijk (ebbinge straat) en..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:42 schreef Jesse-- het volgende:
[..]
top dank je. zijn er verder nog blokkers in de stad die ik niet ken?
Liever niet. Dan missen we iemand in Groningenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook maar.
.
Ken je die in Beijum? Zo nee? Ja!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:42 schreef Jesse-- het volgende:
[..]
Jij bent sneller dan googlequote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vlak bij de Jumbo korrewegwijk (ebbinge straat) en..
Gebruik google![]()
Je praat geen fries in de nabijheid van Groningers.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk kunnen proberen of het helpt om iets liefs te zeggen.
in de herestraat is er ook 1. En volgens mij is die aan de Ebbingestraat een aantal jaren geleden al afgebrand. Of is er weer een nieuwe?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:42 schreef Jesse-- het volgende:
[..]
Ik ben er al jaren niet geweestquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
in de herestraat is er ook 1. En volgens mij is die aan de Ebbingestraat een aantal jaren geleden al afgebrand. Of is er weer een nieuwe?
Ja de herestraat heb ik vanochtend al met een bezoekje vereerd.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
in de herestraat is er ook 1. En volgens mij is die aan de Ebbingestraat een aantal jaren geleden al afgebrand. Of is er weer een nieuwe?
Dat blijktquote:
Hij zit er schijnbaar welquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat blijkt. Dat ding brandde af toen ik bij het plantsoen woonde, ergens in 2001/2002
.
nu met nog meer smaak?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:45 schreef Jesse-- het volgende:
Die in de ebbinge (nieuwe) is vernieuwd geloof ik
Staat nu een nieuw gebouw met slijter en woningen op die plek en de blokker zit een paar panden verder op.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat blijkt. Dat ding brandde af toen ik bij het plantsoen woonde, ergens in 2001/2002
.
Ja ik moest ook eerst langs de bakkerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:38 schreef Peterselieman het volgende:
Moest vanochtend eerst naar de supermarkt om brood te halen, voordat ik kon beginnen aan mijn ontbijt
Ik heb ook niets, en verga van de honger...quote:
Vinkhuizenquote:
Nou, ik heb een nieuwe klok nodig. En een tijd terug had ik bij de blokker een prachtig lelijk ding gespot.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Blijft over de brandende vraag: wat moet Jesse_-- bij de blokker?
Ach met even naar de bakker wandelen voor supervers brood is ook niets misquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:49 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb een lijstje in de keuken hangen met dingen die altijd in huis moeten zijn. Zó handig. Ik hoef dus nooit op maandagochtend naar de super omdat m'n yoghurt op is ofzo
.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vinkhuizen. Daar kom ik alleen als ik Chinees ga halen. Pauperwijk.
Aaaw! Tot vanavond weerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ok, dit was mijn max blijkbaar weer voor vandaag. Hoofd. Pijn. Auw.
Vinkhuizen kom je gewoon niet als je er niet erg dringend iets te zoeken hebt.quote:
Ik heb ook een blokker klok, al wel een jaar of 10 maar volgens mij hebben ze ze nog steeds. Een glazen met een blauwe rand. Ik heb de rand er alleen afgehaald (met plakband) dus nu is ie doorzichtig.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:50 schreef Jesse-- het volgende:
[..]
Nou, ik heb een nieuwe klok nodig. En een tijd terug had ik bij de blokker een prachtig lelijk ding gespot.
Hij ziet er ongeveer zo uit:
[afbeelding]
En nu ik hem wil kopen kan ik hem niet meer vinden.
Dus ik ga nu eens alle blokkers aflopen
Mooie klokquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:50 schreef Jesse-- het volgende:
[..]
Nou, ik heb een nieuwe klok nodig. En een tijd terug had ik bij de blokker een prachtig lelijk ding gespot.
Hij ziet er ongeveer zo uit:
[afbeelding]
En nu ik hem wil kopen kan ik hem niet meer vinden.
Dus ik ga nu eens alle blokkers aflopen
Noh, wij hebben echt 1 van de best lopende AH's daarquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vinkhuizen kom je gewoon niet als je er niet erg dringend iets te zoeken hebt.
bij de aldi in vinkhuizen zit ook een slagerij, Leegstraquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Noh, wij hebben echt 1 van de best lopende AH's daarHet nieuwe winkelcentrum is best leuk. Er zit een slagerij Oosterhof die je anders in Paddepoel moet vinden tussen de slalommende rollatorrijders. Daar is het tenminste een beetje rustig
![]()
ook al geweest, maar niks van mijn goesting daarquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:54 schreef Viking84 het volgende:
*fruitijsjes uitdeelt aan iedereen.
katten die vlug op je plek gaan liggen als jij even weg bent.
Bij de HEMA hebben ze ook mooie klokken trouwens. Type 'Berlijn' met metaalkleurige kast en roze, groene en *nog een andere kleur* wijzerplaat. De roze hangt bij mij aan de muur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |