Ik heb nog wel een lekker recept met Turks brood, als je wilt?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:44 schreef Aryon het volgende:
[..]
Oeh... Die zijn lekker. Ik ga lekker turks brood met kaas in de magnetron pleuren, maar dat duurt nog wel ff. Denk dat ik een tijdje niet van me stoel af kom.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zijn er wel mensen hier eens in Breda geweest, behalve ik?
Vertel.. Ik ben een en al oor.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een lekker recept met Turks brood, als je wilt?
Men neme:quote:
Nee hoor, prima natuurlijk. Het is heerlijk op een warme zomeravond als je geen zin hebt om te koken, maar toch iets wilt vullends wilt eten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:55 schreef Aryon het volgende:
Oeh.. Das wel een idee, maar dat heb ik nu niet allemaal in huis dus ik houd het simpel als je et niet erg vind.
Dankjequote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt. De zachte g vrouwen die ik ken praten allemaal haske mooi
Peterselieman gelooft DevilsAndDustquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
* DevilsAndDust kijkt lief en onschuldig.
Als je dat laatste vanaf de Hoornseplas kunt zien, dan heb je goede ogenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:08 schreef teigan het volgende:
Jeetje, zeg, dat was even flink bijlezen..
Maareh, wisten jullie dat er ook een blokker in helpman zit?
En dat die in de Ebbingestraat ergens in juli/augustus 2002 is afgebrand? Ik zag het vanaf de hoornseplas met (mijn toen nog prille) liefde...
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als je dat laatste vanaf de Hoornseplas kunt zien, dan heb je goede ogen![]()
Hoe duur wil je gaan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:12 schreef MaxMark het volgende:
Ik moet zometeen nog goede zwarte schoenen kopen voor bij m'n pak, kent iemand een goede winkel daarvoor?
Manfield ofzo?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:12 schreef MaxMark het volgende:
Ik moet zometeen nog goede zwarte schoenen kopen voor bij m'n pak, kent iemand een goede winkel daarvoor?
Zie je, works every time.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Peterselieman gelooft DevilsAndDust![]()
Daar ben ik toen in ieder geval wel geslaagd voor goede schoenen. Met de prijs valt het daar ook wel mee. Was geloof ik ¤100quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:14 schreef teigan het volgende:
Misschien dat je bij Ziengs wat kan vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |