Het moet nog gebeuren, dus go ahead. 2 handen voor je ogen en zingen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Het was leuker geweest als we er pas na een paar topics zoiets hadden van huh wtf, we zijn Breda ineens voorbij
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:06 schreef maok het volgende:
[..]
He dat heb ik ook![]()
Helaas moet ik na de pauze weer verder werken
2 handen aan mn stuur en rijd0ne ook goed?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het moet nog gebeuren, dus go ahead. 2 handen voor je ogen en zingen.
nou whoeoeoeoeh...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
![]()
En de hele week huis alleen! Met broer...
nee, dat is Groningen natuurlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:08 schreef Frazz het volgende:
[..]
Jup, ik vond het net iets te ver gaan om Breda the City of Angels te noemen
Oeh oeh oeh oeh oeh oeh oeh!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
2 handen aan mn stuur en rijd0ne ook goed?ik ga zo maar eens ide kant op denk ik
Saw that one comming.quote:
de duvel?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, cornjum. Alleen jammer dat de duvel zo verrekte dichtbij woont
Neen. Ik kom nooit onder de rivieren.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zijn er wel mensen hier eens in Breda geweest, behalve ik?
meer zo van als iemand echt boos op je is en vloekt en scheld... moa dat geloof je dan niet.. want het klinkt nog veel te lief.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wel.. En gezellig dat het er is. En ze klinken allemaal geil.
Probeer jij nou eens een hele post lang niemand of niets af te zeiken, ok?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:15 schreef Jesse-- het volgende:
dat verschrikkelijke 'ons mam' volk bezoek je toch niet voor de lol
Ik kan mensen van onder de rivieren totáál niet verstaan. Ze kunnen gewoon níet ABN praten ofzoquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wel.. En gezellig dat het er is. En ze klinken allemaal geil.
Klopt. De zachte g vrouwen die ik ken praten allemaal haske mooiquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:15 schreef MaxMark het volgende:
Zachte G's zijn tof. Bij vrouwen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |