quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ík weet dat het nog vroeg is, maar dit is echt deel 52 hoor.
Je bent vroeoeoeg! Spanning?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:50 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb het verbeterd, dank je![]()
Dan ga ik nu een vervfrissende douche nemen
Hoi.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:26 schreef nietzman het volgende:
Ha.
Haaai.quote:
wat is er mis met DaDo2 en een youtube link dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wie helpt mij aan een sig?
Neeeh, geen donderquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Goedemorgen allen. Wij (freecell, maok en ik) zijn weer teruggekeerd van Opwekking
Nog iets bijzonders gebeurd hier?
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah, zo komt die latente homo dus aan alle info uit de crew....
Ga aan het werk jij!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Motivatie? Hallo?
Ik wil wel een quote! Een heel leuke.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat is er mis met DaDo2 en een youtube link dan?
ik zou iig geen quoet doen, dat heeft iedereen alEn ook geen wijze text, dat heeft de andere iedereen al. En ook geen spam, dat heb ik al.
Succes! Vergeet je niet om onder de bank te stofzuigen? Voor je het weet beland je op de grond en dan is dat best een afknapper.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:51 schreef Alexxxxx het volgende:kuuuuuuuuuuuuuuuut nog maar een uur om te hûshimmeljen
weer weg
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou, je bent in de DaD-adoratiereeks, dus 52 keer 300 quotes om uit te kiezen.
Nou ja zeg waar zie je me voor aan!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Succes! Vergeet je niet om onder de bank te stofzuigen? Voor je het weet beland je op de grond en dan is dat best een afknapper.
Eh....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Motivatie? Hallo?
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah, zo komt die latente homo dus aan alle info uit de crew....
Ha, niet per ongeluk op de grond belanden natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou ja zeg waar zie je me voor aan!
Ten eerste ga ik daar idd zuigen, en ten tweede verwacht ik niet op de grond te belanden. Het is niet zo dat er een ikea-doos onder ligt war ik over kan struikelen of zo
Verdomme zeg.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Eh....
*wc doortrekt.
Net weggespoelt!
Een conclusie maken voor een dom werkstuk.quote:
Een literatuurstudie maken van minstens 125 pagina's nog niet eerder gelezen analytische literatuur over een aspect van het nieuwsinterview, en dat analyseren met behulp van minstens 20 voorkomens uit transcripten. 20 fucking pagina's.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een conclusie maken voor een dom werkstuk.
Eerlijk zijn? Of kontkussen...
Ik zeur er niet over, maar ik voel me nutteloos... zo nutteloos...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Een literatuurstudie maken van minstens 125 pagina's nog niet eerder gelezen analytische literatuur over een aspect van het nieuwsinterview, en dat analyseren met behulp van minstens 20 voorkomens uit transcripten. 20 fucking pagina's.
Wat zeur je nu over een conclusie?
Altijd een kritische noot zetten in een conclusie, trouwens.
welk vak is dat?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Een literatuurstudie maken van minstens 125 pagina's nog niet eerder gelezen analytische literatuur over een aspect van het nieuwsinterview, en dat analyseren met behulp van minstens 20 voorkomens uit transcripten. 20 fucking pagina's.
Wat zeur je nu over een conclusie?
Altijd een kritische noot zetten in een conclusie, trouwens.
Dat gevoel ken ik ja. Het stomme is dat ik het waarschijnlijk voor niets doe, allemaal. Ik had een presentatie moeten geven, niet gedaan, dus het vak halen wordt 'm toch al niet meer, denk ik.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zeur er niet over, maar ik voel me nutteloos... zo nutteloos...
Gespreksvoering in organisaties. Ik dacht, hey, das fijn, een caput in collegevorm. Toen wist ik nog niet van de compleet belachelijke opzet van de colleges en alle opdrachten die je moet maken.quote:
gheghe,quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik ja. Het stomme is dat ik het waarschijnlijk voor niets doe, allemaal. Ik had een presentatie moeten geven, niet gedaan, dus het vak halen wordt 'm toch al niet meer, denk ik.
Wat heb ik een slecht humeur, zeg.. Ik wilde bijna het meisje naast me kuthoer noemen omdat d'r telefoon echt continu afgaat en ze heeft 'm op tril. ZET DAT GELUID UIT! HELEMAAL!
laat haar ff op je scherm kijken dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik ja. Het stomme is dat ik het waarschijnlijk voor niets doe, allemaal. Ik had een presentatie moeten geven, niet gedaan, dus het vak halen wordt 'm toch al niet meer, denk ik.
Wat heb ik een slecht humeur, zeg.. Ik wilde bijna het meisje naast me kuthoer noemen omdat d'r telefoon echt continu afgaat en ze heeft 'm op tril. ZET DAT GELUID UIT! HELEMAAL!
Yay, een lach! Als zij eens rustig deed, kon ik me misschien concentreren, en had ik al meer gedaan dan alleen een paar boeken zoeken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
laat haar ff op je scherm kijken dan?
HE VERLEPT MENS, DOE JE TELEFOON EENS UIT, DIE MOOIE DAME NAAST JE IS DRUK BEZIG TE FOKKEN!
Het begin is er!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Yay, een lach! Als zij eens rustig deed, kon ik me misschien concentreren, en had ik al meer gedaan dan alleen een paar boeken zoeken.
Ha, ik ga naar de andere bieb om boeken op te halen. Dit voelt goed.quote:
hup hup hup!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ha, ik ga naar de andere bieb om boeken op te halen. Dit voelt goed.
CIW is ook echt huilen met de pet opquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik bedoel, het is een derdejaars CIW vak, ik had kunnen weten dat het geen rocket science is. Maar college na college na college besteden aan hoe je een verslag schrijft, terwijl ik alleen maar wil leren over die verdomde gespreksvoering in organisaties.
Potvferdimmeh!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:51 schreef Frazz het volgende:
Doe eens rustig. Jullie halen Breda in!
Breda.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:51 schreef Frazz het volgende:
Doe eens rustig. Jullie halen Breda in!
De laatste keer dat iemand dat riep (ik, geloof ikquote:
Oeh.. Ik hou me mond alweer. Toch niks op school te doen, want ik kan niks vinden over een bepaald onderwerp.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De laatste keer dat iemand dat riep (ik, geloof ik) leidde dat tot een afkoelingsperiode van 24 uur.
He dat heb ik ookquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:03 schreef Renesite het volgende:
Ooooooooooo...
Elke dag 20 over 12 vrij deze week... wat een leven!
Het moet nog gebeuren, dus go ahead. 2 handen voor je ogen en zingen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Het was leuker geweest als we er pas na een paar topics zoiets hadden van huh wtf, we zijn Breda ineens voorbij
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:06 schreef maok het volgende:
[..]
He dat heb ik ook![]()
Helaas moet ik na de pauze weer verder werken
2 handen aan mn stuur en rijd0ne ook goed?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het moet nog gebeuren, dus go ahead. 2 handen voor je ogen en zingen.
nou whoeoeoeoeh...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
![]()
En de hele week huis alleen! Met broer...
nee, dat is Groningen natuurlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:08 schreef Frazz het volgende:
[..]
Jup, ik vond het net iets te ver gaan om Breda the City of Angels te noemen
Oeh oeh oeh oeh oeh oeh oeh!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
2 handen aan mn stuur en rijd0ne ook goed?ik ga zo maar eens ide kant op denk ik
Saw that one comming.quote:
de duvel?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, cornjum. Alleen jammer dat de duvel zo verrekte dichtbij woont
Neen. Ik kom nooit onder de rivieren.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zijn er wel mensen hier eens in Breda geweest, behalve ik?
meer zo van als iemand echt boos op je is en vloekt en scheld... moa dat geloof je dan niet.. want het klinkt nog veel te lief.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wel.. En gezellig dat het er is. En ze klinken allemaal geil.
Probeer jij nou eens een hele post lang niemand of niets af te zeiken, ok?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:15 schreef Jesse-- het volgende:
dat verschrikkelijke 'ons mam' volk bezoek je toch niet voor de lol
Ik kan mensen van onder de rivieren totáál niet verstaan. Ze kunnen gewoon níet ABN praten ofzoquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wel.. En gezellig dat het er is. En ze klinken allemaal geil.
Klopt. De zachte g vrouwen die ik ken praten allemaal haske mooiquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:15 schreef MaxMark het volgende:
Zachte G's zijn tof. Bij vrouwen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |