laat haar ff op je scherm kijken dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik ja. Het stomme is dat ik het waarschijnlijk voor niets doe, allemaal. Ik had een presentatie moeten geven, niet gedaan, dus het vak halen wordt 'm toch al niet meer, denk ik.
Wat heb ik een slecht humeur, zeg.. Ik wilde bijna het meisje naast me kuthoer noemen omdat d'r telefoon echt continu afgaat en ze heeft 'm op tril. ZET DAT GELUID UIT! HELEMAAL!
Yay, een lach! Als zij eens rustig deed, kon ik me misschien concentreren, en had ik al meer gedaan dan alleen een paar boeken zoeken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
laat haar ff op je scherm kijken dan?
HE VERLEPT MENS, DOE JE TELEFOON EENS UIT, DIE MOOIE DAME NAAST JE IS DRUK BEZIG TE FOKKEN!
Het begin is er!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Yay, een lach! Als zij eens rustig deed, kon ik me misschien concentreren, en had ik al meer gedaan dan alleen een paar boeken zoeken.
Ha, ik ga naar de andere bieb om boeken op te halen. Dit voelt goed.quote:
hup hup hup!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ha, ik ga naar de andere bieb om boeken op te halen. Dit voelt goed.
CIW is ook echt huilen met de pet opquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik bedoel, het is een derdejaars CIW vak, ik had kunnen weten dat het geen rocket science is. Maar college na college na college besteden aan hoe je een verslag schrijft, terwijl ik alleen maar wil leren over die verdomde gespreksvoering in organisaties.
Potvferdimmeh!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:51 schreef Frazz het volgende:
Doe eens rustig. Jullie halen Breda in!
Breda.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:51 schreef Frazz het volgende:
Doe eens rustig. Jullie halen Breda in!
De laatste keer dat iemand dat riep (ik, geloof ikquote:
Oeh.. Ik hou me mond alweer. Toch niks op school te doen, want ik kan niks vinden over een bepaald onderwerp.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De laatste keer dat iemand dat riep (ik, geloof ik) leidde dat tot een afkoelingsperiode van 24 uur.
He dat heb ik ookquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:03 schreef Renesite het volgende:
Ooooooooooo...
Elke dag 20 over 12 vrij deze week... wat een leven!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |