Bij de Jumbo aan Beren zit ook een slagerijquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:55 schreef Jesse-- het volgende:
[..]
bij de aldi in vinkhuizen zit ook een slagerij, Leegstra
* Peterselieman Viking84 daarvoor bedanktquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:54 schreef Viking84 het volgende:
*fruitijsjes uitdeelt aan iedereen.
Nah, ik bedoel meer, ik ben een fan van oosterhofquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:55 schreef Jesse-- het volgende:
[..]
bij de aldi in vinkhuizen zit ook een slagerij, Leegstra
ik wil bést een wedje leggen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
max voor vandaag zegt ze.
Dus ze komt vanavond hemelaal niet terug.
Denk het wel hoor. Zo is ze welquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
max voor vandaag zegt ze.
Dus ze komt vanavond hemelaal niet terug.
Ah, je hebt ook last van poi. Heb ik af en toe ook last vanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bij de Jumbo aan Beren zit ook een slagerij.
zinloze post.
Het scheelt wel dat het vlees er al snel beter is dan bij de AH.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah, ik bedoel meer, ik ben een fan van oosterhofen anders moet ik altijd heulemoal naar Paddepoel, nu kan ik vanuit het werk ff iets meenemen voor thuis
, die er altijd zat was bagger
![]()
Zet m nog wat verder voor, dan heb je eerder vrijquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:58 schreef Renesite het volgende:
De klok op school loopt gewoon 8 minuten voor.
ik zeg niet dat ze niet terugkomt, maar dat ze zegt dat ze niet terugkomt. Als ze dus wel terug komt, heeft ze gelogenquote:
Bakkerij Crebas aan de Steenstilstraat heeft erg lekker brood.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb nergens gezegd dat ik op m'n max qua fokken zat hoor. Ik zit te twijfelen of ik naar de AH Koornbeurs zal gaan lopen om wat eten te halen voor ik omval van de honger, of nog even moet wachten tot ik niet meer scheel zie van de hoofdpijn.
Dilemma, dilemma.
Dan had je de pil maar door moeten slikkenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik zeg niet dat ze niet terugkomt, maar dat ze zegt dat ze niet terugkomt. Als ze dus wel terug komt, heeft ze gelogen.
En ik ben ongesteld aan het worden.
Ik zit op dit moment in de UB, dan is de Steentilstraat nog veel verder weg.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bakkerij Crebas aan de Steenstilstraat heeft erg lekker brood.
ze zit in de UB en ze gaat dus écht niet helemaal naar de Steentilstraat lopen, I guessquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bakkerij Crebas aan de Steenstilstraat heeft erg lekker brood.
en 10 kg aankomen. Ja doeiquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:11 schreef Jesse-- het volgende:
[..]
Dan had je de pil maar door moeten slikken
Had ik dat maar niet gedaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:11 schreef Jesse-- het volgende:
[..]
Dan had je de pil maar door moeten slikken
Met de Yasmin kom je niet aan hoor. Helaas.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
en 10 kg aankomen. Ja doei. Ben net zo blij met mijn gewichtsverlies
. Maar er schijnt nu een pil te zijn waarmee je niet meer ongesteld wordt
. Weet alleen niet of dat wel zo gezond is. Het heeft natuurlijk wel een functie.
Die Spar die je onderweg naar de korenbeurs tegenkomt schijnt ook wel lekkere broodjes te hebben.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zit op dit moment in de UB, dan is de Steentilstraat nog veel verder weg.
Oh, dan is dat misschien nog wel eens wat. Ik had een hele lichte pil en ik had steeds last van doorbraakbloedingen ( he, lekker onderwerp als je aan het eten bentquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Met de Yasmin kom je niet aan hoor. Helaas.
Ja die broodjes zijn zeer goed te doen. en best billigquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die Spar die je onderweg naar de korenbeurs tegenkomt schijnt ook wel lekkere broodjes te hebben.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga een poging wagen om nog wat chocoladecroissantjes bij de AH te pakken te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |