Stricte regels maken een forum niet leuker, punt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:56 schreef EchtGaaf het volgende:
Dat zou een partij gezeur schelen, Sigme. Echt waar. Vind jij dit leuk? Nee toch?
Duidelijkheid kan veel gedoe voorkomen. Voor de duidelijkheid, ik houdt niet van gedoe, maar liever leuk bezig op dit forum. Zoals de meesten van ons mag ik hopen.![]()
quote:Op zondag 24 juni 2007 13:04 schreef McCarthy het volgende:
[Centraal] Feiten, cijfers en statistieken
topic vervuiling
verzoek om te verwijderen
Je hebt helemaal gelijk. Het is offtopic.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:04 schreef McCarthy het volgende:
[Centraal] Feiten, cijfers en statistieken
topic vervuiling
verzoek om te verwijderen
Belachelijke TT enquote:Op maandag 25 juni 2007 22:33 schreef pberends het volgende:
Hitler 2.0 nieuwe president Wereldbank
Belachelijk slotje.
Nieuw topic over de wereldbank is prima, maar je kan wel beter dan dit.quote:Open je een nieuw topic, zorg er dan voor dat je niet slechts een politiek-artikel kopieert en het daarbij laat. Je opent een topic om een discussie te starten. Als topicstarter is het jouw taak de discussie vorm te geven en voor anderen duidelijk te maken waar deze over gaat.
Waar staat die regel in de policy?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Belachelijke TT en
[..]
Nieuw topic over de wereldbank is prima, maar je kan wel beter dan dit.
Dit o.a. staat in de policy:quote:Op maandag 25 juni 2007 22:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waar staat die regel in de policy?
En dit o.a. staat in de FAQ:quote:En natuurlijk verwachten we dat je FAQ's leest. Bijna elk subforum heeft ze en het is aan te raden deze door te lezen voordat je in het specifieke subforum post. Sommige regels kunnen afwijken van deze policy.
quote:Open je een nieuw topic, zorg er dan voor dat je niet slechts een politiek-artikel kopieert en het daarbij laat. Je opent een topic om een discussie te starten. Als topicstarter is het jouw taak de discussie vorm te geven en voor anderen duidelijk te maken waar deze over gaat.
Nee.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Net nieuw?
Oh. Hoe lang al?quote:
Ik zal t s vragen.quote:
Graag, dank bij voorbaat.quote:
quote:
sinds vorig jaar dus.quote:Door Danny (Kale Superdude) (18) - woensdag 14 juni 2006 @ 11:06
Niet zo lang dus. Een verbetermoment n.a.v.?quote:
De Userpolicyquote:Op maandag 25 juni 2007 22:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Niet zo lang dus. Een verbetermoment n.a.v.?
Daarvoor moet je in FB zijn, vrees ik. Dat is (F)A werk.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
de welwillende users (99,9% van de userbase) tegemoet te komen in een losser beleid
hoeveel users zijn nu niet welwillend en wie zijn dat volgens Danny. Hoe wordt dat gemeten en hoe wordt voortgang hier op gemeten?
Wat is jullie (de pol-mods) visie daar op?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Daarvoor moet je in FB zijn, vrees ik. Dat is (F)A werk.
quote:Wilders 1963-2007
Waar zei Danny dat?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:28 schreef Sidekick het volgende:
Als het niet zou kunnen, had het niet in mijn sig gestaan. Dus ja, het kan. En zoals Danny al zei: je solliciteert (weer) naar een ban. Graag je excuses dus.
Goed, de wereld omgedraaid.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:45 schreef Sidekick het volgende:
Hoe origineel.
En: Sidekick heeft doodsverwensing in signature staan (Wilders)
Houdt niet over, beide, maar ik vind het toch wel aardig en laat 'm voorlopig passeren. Grensgevalletjequote:Op woensdag 27 juni 2007 10:12 schreef EchtGaaf het volgende:
Het grote POL-liedjes-topic.
Onderwerp mag er zijn, en OP is ongeëvenaard.
!quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:07 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ga maar klagen in Feedback.![]()
Ik ben helemaal niks vergeten.quote:
Van mij mag die sig, maar je maakt je wel belachelijk zo.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:28 schreef Sidekick het volgende:
Als het niet zou kunnen, had het niet in mijn sig gestaan. Dus ja, het kan. En zoals Danny al zei: je solliciteert (weer) naar een ban. Graag je excuses dus.
=>quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:12 schreef EchtGaaf het volgende:
Het grote POL-liedjes-topic.
Onderwerp mag er zijn, en OP is ongeëvenaard.
Als dat even zou kunnen zou het wel tof zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2007 07:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Het hoedje van Beatrix?
Moet je beter onderzoek doen, kijk s in het fotoboek.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Rock, van wie ben jij een cloon?
En waarom mod je niet gewoon onder je oude naam?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:14 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Moet je beter onderzoek doen, kijk s in het fotoboek.
Post al een jaar onder deze naam en mod sinds 3 maanden. 1+1=2quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En waarom mod je niet gewoon onder je oude naam?
OP = Openingspost (eerste post in topic)quote:OP is?
Welke stupide opmerking bedoel je? Dat ik vraag of je wel eens de hoer uitgehangen hebt? Waarom is dat een stupide opmerking? En waarom moet ik dat editten?
Bedankt.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 09:43 schreef sigme het volgende:
[..]
OP = Openingspost (eerste post in topic)
TS = Topicstarter
TT = Topictitel
Dat was inderdaad de stupide opmerking die ik bedoelde. Om allerlei redenen, maar het is minstens op de man & offtopic. Je hoeft het niet te editten, als je iets MOET editten dan wordt dat voor je gedaan.
Omdat feedback hier hoort, en niet in dat topic. Zoals er ook bij de edit stond.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 09:49 schreef Het_hupt het volgende:
Kamer: Vrouw met burqa korten op bijstand
Waarom edit je dat zo snel Sigme?
Mwah, ik vind dat je toch wel aardig rap bent met editten.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 09:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Omdat feedback hier hoort, en niet in dat topic. Zoals er ook bij de edit stond.
Dat je daarna de tekst herhaalt is ook niet de bedoeling - en dat weet je best.
Dat Burgemeesterinoorlogstijd vragen stelt als een groentje is geen reden dat jij -of anderen- zich dan ook maar gedragen als groentjes.
Was dat feedback dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 09:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Omdat feedback hier hoort, en niet in dat topic. Zoals er ook bij de edit stond.
Dat je daarna de tekst herhaalt is ook niet de bedoeling - en dat weet je best.
Dat Burgemeesterinoorlogstijd vragen stelt als een groentje is geen reden dat jij -of anderen- zich dan ook maar gedragen als groentjes.
Dat was ook mijn idee.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 09:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Mwah, ik vind dat je toch wel aardig rap bent met editten.
Maar ja, da's mijn mening![]()
Het is stupide te denken dat een willekeurig argument wel zal betekenen dat iemand <vul in>. Als het een serieuze vraag is dan was de formulering uiterst onhandig.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 09:51 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
Dat was toch geen stupide opmerking. Jij hebt het over het feit dat prostitutie voor werkloze vrouwen een passende functie was.
Ik bestrijd dit.
En mijn associatie ging meteen uit naar de vraag of je zelf wel eens hoer was geweest. Wat is daar stupide aan?
Volgens mij ben je erg gespannen, sigme.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Het is stupide te denken dat een willekeurig argument wel zal betekenen dat iemand <vul in>. Als het een serieuze vraag is dan was de formulering uiterst onhandig.
Ik zou het ook een flame(bait) kunnen noemen - het uitwerpen van aas dat, als de beoogde bijt, een sublijn van gescheld en getier uitlokt.
Flames, en erop happen, zijn enorme topicverneukers, en worden als ze storend zijn geëdit, gewist, en wie er zich vaak of gretig schuldig aanmaakt kan ook nog wel eens een ban aan de broek krijgen.
Ik zie mods meer als neutrale scheidsrechters, die onopvallend en objectief het spel leiden.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Het is stupide te denken dat een willekeurig argument wel zal betekenen dat iemand <vul in>. Als het een serieuze vraag is dan was de formulering uiterst onhandig.
Ik zou het ook een flame(bait) kunnen noemen - het uitwerpen van aas dat, als de beoogde bijt, een sublijn van gescheld en getier uitlokt.
Flames, en erop happen, zijn enorme topicverneukers, en worden als ze storend zijn geëdit, gewist, en wie er zich vaak of gretig schuldig aanmaakt kan ook nog wel eens een ban aan de broek krijgen.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:02 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Volgens mij ben je erg gespannen, sigme.
Hoe komt dat?
Is zij niet neutraal?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:04 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ik zie mods meer als neutrale scheidsrechters, die onopvallend en objectief het spel leiden.
maar da's mijn mening, en zeker geen flame![]()
Je geeft geen antwoord?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:04 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Genoeg gedold. Je kent nou POLSC, POLFB, OP, TS, TT, en zo nog het een en ander. Succes.
zeg ik niet, ik geef alleen de defenitie die ik denk dat een mod zou moeten hebbenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:06 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Is zij niet neutraal?
Ik zie een moderator wel als neutraal, daarin heb je gelijk. Zeker in een subforum als dit. Meningen kunnen nog al botsen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:09 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
zeg ik niet, ik geef alleen de defenitie die ik denk dat een mod zou moeten hebben![]()
Je mag feedbacken hoor, maar verwacht niet overal antwoord op, zeker niet als je op de persoonlijke toer gaatquote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:07 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord?
Ik geef je toch feedback?
Dit is toch feedback?
Da's ook geen probleem, het zou een andere zaak worden als een mod zou gaan editten vanwege het feit dat hij/zij het er niet mee eens is, niet vanwege het feit dat het niet overeenkomt met de regels.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:12 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Ik zie een moderator wel als neutraal, daarin heb je gelijk. Zeker in een subforum als dit. Meningen kunnen nog al botsen.
Dat zeg ik: editten omdat ze niet neutraal is.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:17 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Da's ook geen probleem, het zou een andere zaak worden als een mod zou gaan editten vanwege het feit dat hij/zij het er niet mee eens is, niet vanwege het feit dat het niet overeenkomt met de regels.
Jij bent ook moderator?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ga s ergens anders fijn zitten zemelen.
Ga die act ergens anders opvoeren.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:34 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Jij bent ook moderator?
Het "Johnson molenaar" idee. Te treurig voor woorden.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:39 schreef Aoristus het volgende:
zeg je playmobiel, dan snapt iedereen wat je bedoelt
Die acts.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ga die act ergens anders opvoeren.![]()
Nee, zolang je niet steeds je best doet om ouwe koeien uit de sloot te halen niet. Het gaat zoals al zeker 4 a 5 keer is gezegd niet om het woord pedofilie. Het gaat om de trieste vetes hier op POL.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:39 schreef PJORourke het volgende:
Goed, die taalpolitie dus. Word ik nu elke keer geband als ik het woord "pedofiel" in de mond neem?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:42 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Die acts.
Vraag yv maar hoor. Ik ken haar al jaren.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, oude user met nieuwe naam verder gegaan
Je ziet toch wel het verschil tussen een vete en een SC TT? Is dat nou zo moeilijk in te zien?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Nee, zolang je niet steeds je best doet om ouwe koeien uit de sloot te halen niet. Het gaat zoals al zeker 4 a 5 keer is gezegd niet om het woord pedofilie. Het gaat om de trieste vetes hier op POL.
Wel ouderwets, uit de tijd dat men nog geen computer thuis hadquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:42 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het "Johnson molenaar" idee. Te treurig voor woorden.
Welke trieste vetes?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee, zolang je niet steeds je best doet om ouwe koeien uit de sloot te halen niet. Het gaat zoals al zeker 4 a 5 keer is gezegd niet om het woord pedofilie. Het gaat om de trieste vetes hier op POL.
Daar wil je als nieuweling echt NIET in verstrikt raken. Vergeet daarom direct maar dat die vetes bestaan.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:04 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Welke trieste vetes?
Waar zou hij heen moeten dan?quote:
quote:De functie van de CDS is 80% politiek en PR en 19% manager en 1% militair. Waar zou hij anders thuishoren? De benoeming van de CDS is ook een politieke aangelegenheid, net als die van andere topambtenaren.
HOC. Dat is het forum voor alles wat met het leger te maken heeft, zoals jij als mod behoort te weten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Waar zou hij heen moeten dan?
Dank voor je antwoord en duidelijkheid.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Waar zou hij heen moeten dan?
Dat is kolder en dat hoor jij als ex-mod ook wel te weten. Aangezien de funcite voornamelijk politiek is past dit topic prima in POL.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
HOC. Dat is het forum voor alles wat met het leger te maken heeft, zoals jij als mod behoort te weten.
sjonge jonge, wat val jij door de mand. Weinigen zullen nog twijfelen dat jij een buitengewoon min etterbakje bent, haal ik alsnog mijn gelijkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:56 schreef SCH het volgende:
Is de vacature al online?
Succes met alles burgemeester sigme!!!
En terecht!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:23 schreef raaretsalsdoG het volgende:
haal ik alsnog mijn gelijk
In deze heeft SCH zich in mijn ogen niet onbehoorlijk gedragen, zover ik kan overzien.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:23 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
sjonge jonge, wat val jij door de mand. Weinigen zullen nog twijfelen dat jij een buitengewoon min etterbakje bent, haal ik alsnog mijn gelijk
dat iemand hem van het forum af wil werken is door de mand vallen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:23 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
sjonge jonge, wat val jij door de mand. Weinigen zullen nog twijfelen dat jij een buitengewoon min etterbakje bent, haal ik alsnog mijn gelijk
Ik heb steeds beweerd dat sigme een persoonlijke agenda had en dat blijkt nu te kloppen al draait ze zich wederom in vele bochten om dat te ontkennen. Het zal me verder mijn reet roesten. Het was mij vanaf het begin af duidelijk, er waren genoeg aanwijzingen voor en ik heb dat ook gemeld bij de verantwoordelijken - en nu blijkt het te kloppen. Ik ben er aaah wel dankbaar voor dat ie dit zo naar buiten heeft gebracht al is het niet zo netjes richting PJO.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:23 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
Dat stond er helemaal niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:35 schreef du_ke het volgende:
dat iemand hem van het forum af wil werken
tja, je hoeft alleen maar de deelnemers te kijken van deze gelegenheidsalliantie te kijken, en je weet waar je aan toe bent.quote:
Dit maak je op uit derdehandsverhaaltjes?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:50 schreef du_ke het volgende:
Het komt op hetzelfde neer.
Gelul, lees de pm maar op voorbijfok.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:57 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dit maak je op uit derdehandsverhaaltjes?
Er stond namelijk dat in het geval dat Ryan of SCH en ik ons beiden niet zouden kunnen gedragen, we er beiden af zouden flikkeren. Wat daar nou zo opzienbarend aan is...
Het staat er toch echt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Gelul, lees de pm maar op voorbijfok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |