Houdt niet over, beide, maar ik vind het toch wel aardig en laat 'm voorlopig passeren. Grensgevalletjequote:Op woensdag 27 juni 2007 10:12 schreef EchtGaaf het volgende:
Het grote POL-liedjes-topic.
Onderwerp mag er zijn, en OP is ongeëvenaard.
!quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:07 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ga maar klagen in Feedback.![]()
Ik ben helemaal niks vergeten.quote:
Van mij mag die sig, maar je maakt je wel belachelijk zo.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:28 schreef Sidekick het volgende:
Als het niet zou kunnen, had het niet in mijn sig gestaan. Dus ja, het kan. En zoals Danny al zei: je solliciteert (weer) naar een ban. Graag je excuses dus.
=>quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:12 schreef EchtGaaf het volgende:
Het grote POL-liedjes-topic.
Onderwerp mag er zijn, en OP is ongeëvenaard.
Als dat even zou kunnen zou het wel tof zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2007 07:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Het hoedje van Beatrix?
Moet je beter onderzoek doen, kijk s in het fotoboek.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Rock, van wie ben jij een cloon?
En waarom mod je niet gewoon onder je oude naam?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:14 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Moet je beter onderzoek doen, kijk s in het fotoboek.
Post al een jaar onder deze naam en mod sinds 3 maanden. 1+1=2quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En waarom mod je niet gewoon onder je oude naam?
OP = Openingspost (eerste post in topic)quote:OP is?
Welke stupide opmerking bedoel je? Dat ik vraag of je wel eens de hoer uitgehangen hebt? Waarom is dat een stupide opmerking? En waarom moet ik dat editten?
Bedankt.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 09:43 schreef sigme het volgende:
[..]
OP = Openingspost (eerste post in topic)
TS = Topicstarter
TT = Topictitel
Dat was inderdaad de stupide opmerking die ik bedoelde. Om allerlei redenen, maar het is minstens op de man & offtopic. Je hoeft het niet te editten, als je iets MOET editten dan wordt dat voor je gedaan.
Omdat feedback hier hoort, en niet in dat topic. Zoals er ook bij de edit stond.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 09:49 schreef Het_hupt het volgende:
Kamer: Vrouw met burqa korten op bijstand
Waarom edit je dat zo snel Sigme?
Mwah, ik vind dat je toch wel aardig rap bent met editten.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 09:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Omdat feedback hier hoort, en niet in dat topic. Zoals er ook bij de edit stond.
Dat je daarna de tekst herhaalt is ook niet de bedoeling - en dat weet je best.
Dat Burgemeesterinoorlogstijd vragen stelt als een groentje is geen reden dat jij -of anderen- zich dan ook maar gedragen als groentjes.
Was dat feedback dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 09:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Omdat feedback hier hoort, en niet in dat topic. Zoals er ook bij de edit stond.
Dat je daarna de tekst herhaalt is ook niet de bedoeling - en dat weet je best.
Dat Burgemeesterinoorlogstijd vragen stelt als een groentje is geen reden dat jij -of anderen- zich dan ook maar gedragen als groentjes.
Dat was ook mijn idee.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 09:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Mwah, ik vind dat je toch wel aardig rap bent met editten.
Maar ja, da's mijn mening![]()
Het is stupide te denken dat een willekeurig argument wel zal betekenen dat iemand <vul in>. Als het een serieuze vraag is dan was de formulering uiterst onhandig.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 09:51 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
Dat was toch geen stupide opmerking. Jij hebt het over het feit dat prostitutie voor werkloze vrouwen een passende functie was.
Ik bestrijd dit.
En mijn associatie ging meteen uit naar de vraag of je zelf wel eens hoer was geweest. Wat is daar stupide aan?
Volgens mij ben je erg gespannen, sigme.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Het is stupide te denken dat een willekeurig argument wel zal betekenen dat iemand <vul in>. Als het een serieuze vraag is dan was de formulering uiterst onhandig.
Ik zou het ook een flame(bait) kunnen noemen - het uitwerpen van aas dat, als de beoogde bijt, een sublijn van gescheld en getier uitlokt.
Flames, en erop happen, zijn enorme topicverneukers, en worden als ze storend zijn geëdit, gewist, en wie er zich vaak of gretig schuldig aanmaakt kan ook nog wel eens een ban aan de broek krijgen.
Ik zie mods meer als neutrale scheidsrechters, die onopvallend en objectief het spel leiden.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Het is stupide te denken dat een willekeurig argument wel zal betekenen dat iemand <vul in>. Als het een serieuze vraag is dan was de formulering uiterst onhandig.
Ik zou het ook een flame(bait) kunnen noemen - het uitwerpen van aas dat, als de beoogde bijt, een sublijn van gescheld en getier uitlokt.
Flames, en erop happen, zijn enorme topicverneukers, en worden als ze storend zijn geëdit, gewist, en wie er zich vaak of gretig schuldig aanmaakt kan ook nog wel eens een ban aan de broek krijgen.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:02 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Volgens mij ben je erg gespannen, sigme.
Hoe komt dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |