*in agenda zet...quote:Indie Uitgaans Agenda:
11 mei - Club Rascal @ Melkweg Amsterdam
19 mei - Club Rascal @ Club 8 Amsterdam
Ik heb gelijkquote:Op maandag 28 mei 2007 11:32 schreef mordradead het volgende:
Ik vond the kooks maar zozo eigenlijk, vooral tijdens het voorprogramma leek niemand er zin in te hebbenpubliek ging pas los bij the kooks, logisch maar een beetje dansen bij het voorprograma mag van mij wel
Maar goed, ik ben ook geen meisje van 14 dus ik weet het verder ook niet.
De conclusie is dat ik liever in Utrecht was geweest.
Ah, maar toch niet eerder dus?quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:43 schreef Lieke_K het volgende:
Joehoe, nog een weekje en dan: Editors!!helaas is dat ook de dag dat ik mijn kamer moet verlaten
![]()
Ik hou me aan het contract.quote:
tofquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:49 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ik hou me aan het contract.![]()
Donderdag weer een kijkavond!En overal in Nijmegen briefjes met een wanhoopskreet van mij erop!
![]()
Nope, de kaartjes die ik zou kunnen overkopen zijn naar iemand anders gegaan; er waren er wel weer vrij gekomen, maar die betaling kon alleen via creditcard, dus ik heb mijn reserveringsnummer aan iemand anders gegeven, misschien dat die nog kaartjes kan krijgen. Bovendien zou ik twee tentamens missen wanneer ik wel zou gaan, dus het is ook mooi meegenomen dat ik dat nu tenminste ook echt ga doen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:52 schreef lienelien het volgende:
[..]
tof![]()
Kan je niet toch in Tilburg gaan studeren dan? Want daar schijnt een kamer vrij te staan
Maarre, ga je nog naar Rock Werchter trouwens?
Ahhw, jammer..quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:32 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Nope, de kaartjes die ik zou kunnen overkopen zijn naar iemand anders gegaan; er waren er wel weer vrij gekomen, maar die betaling kon alleen via creditcard, dus ik heb mijn reserveringsnummer aan iemand anders gegeven, misschien dat die nog kaartjes kan krijgen. Bovendien zou ik twee tentamens missen wanneer ik wel zou gaan, dus het is ook mooi meegenomen dat ik dat nu tenminste ook echt ga doen.Maar wel balen, was echt een vette line-up.
![]()
Ehhmm, 4 juli oid, duurt nog ff. Maar je kent er zelfs 2quote:Wanneer is Daft Punk? Mijn huisgenootjes waren jaloers dat ik iemand kende die ging.![]()
iedere 3e zaterdag, dusseh, de 16e oid?quote:En wanneer is de eerstvolgende Club Rascal?
Yep, ik ga ookquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:37 schreef lienelien het volgende:
Ehhmm, 4 juli oid, duurt nog ff. Maar je kent er zelfs 2![]()
[..]
quote:iedere 3e zaterdag, dusseh, de 16e oid?
Ik was ook in Amsterdam, maar dan voor Kaiser Chiefsquote:Op woensdag 30 mei 2007 01:25 schreef boskov het volgende:
waar komen de five o'clock heroes?
Net the Magic Numbers gezien in de Melkweg. Zo het dak ging er echt vanaf. Ze waren brilliant!
Ik was eerder, in het Razorlight topicquote:
KInd, rustig, ik was naar college. da's al een hele prestatie op zichquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:26 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik was eerder, in het Razorlight topic![]()
![]()
Ik ben benieuwd of ze het uitverkocht krijgen, na alle andere optredens heeft iedereen ze toch wel een keer gezien neem ik aan?
Ik ben rustig, ik was alleen eerderquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:32 schreef lienelien het volgende:
[..]
KInd, rustig, ik was naar college. da's al een hele prestatie op zich
quote:Maar er zijn vast nog genoeg 15 jarige meisjes die ze nog willen zien![]()
Ja en ik heb m'n stageverslag ingeleverdquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:35 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik ben rustig, ik was alleen eerder(tsja.. het is maar waar je blij mee kan zijn, niet?)
[..]
Nah, ik zal er iig ver bij uit de buurt blijvenquote:Maar een hele HMH vol?
Ik heb ze eerder in een klein kutzaaltje gezienquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:11 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ga volgende week vrijdag naar The Pigeon Detectives in deEkko
![]()
Kan ik later heel stoer zeggen dat ik ze al zag in een klein kutzaaltje voordat iedereen ze kende![]()
Oh, kutquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:13 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik heb ze eerder in een klein kutzaaltje gezien
Whehehehehequote:Op donderdag 31 mei 2007 16:15 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oh, kut![]()
Iemand nog kaartjes kopen?
Kutvogels, serieus, kutvogels. Mogen ze dood?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 05:13 schreef Mr.Brightside het volgende:
Zo kom je je nieuwe beste internet vrienden ineens overal tegen
Bij de fietsenstalling van het Barleus nog wel!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 05:13 schreef Mr.Brightside het volgende:
Zo kom je je nieuwe beste internet vrienden ineens overal tegen
In 1963 waren ze er ook al geen fan vanquote:Op vrijdag 1 juni 2007 05:17 schreef lienelien het volgende:
[..]
Kutvogels, serieus, kutvogels. Mogen ze dood?
Whehehehe, IN de klasquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:52 schreef -skippybal- het volgende:
Wie waren er hier ook al weer fan van Lily Allen?
Mwah zo bijzonder is het ook weer niet aangezien ze ongeveer 5x per maand in Nederland optredenquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:11 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ga volgende week vrijdag naar The Pigeon Detectives in deEkko
![]()
Kan ik later heel stoer zeggen dat ik ze al zag in een klein kutzaaltje voordat iedereen ze kende![]()
Whehehequote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:52 schreef -skippybal- het volgende:
Wie waren er hier ook al weer fan van Lily Allen?
Oh, ik ze pas een maandje en sinds een paar dgen ze dus een albumen die vind ik wel aardig.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mwah zo bijzonder is het ook weer niet aangezien ze ongeveer 5x per maand in Nederland optredenElke keer als ik weer Pigeon Detectives zie staan op de programmering van Melkweg/Paradiso/Tivoli denk ik "
" Ik heb ze trouwens 2x gezien
![]()
http://www.jimmyalter.com/chato/home/home.php?logID=3143quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mwah zo bijzonder is het ook weer niet aangezien ze ongeveer 5x per maand in Nederland optredenElke keer als ik weer Pigeon Detectives zie staan op de programmering van Melkweg/Paradiso/Tivoli denk ik "
" Ik heb ze trouwens 2x gezien
![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:15 schreef JeroenV het volgende:
En nieuwe cd's zitten er ook al niet aan te komen.
Nieuwe Editors was al een paar dagen gelekt, en Editors is op een paar nummers na niet mijn ding. White Stripes heb ik nog niet uit? Vorige cds helemaal luisteren ging me snel vervelen, maar hoe is deze? Chemical Brothers heb ik binnen gehaald maar heeft me niet overtuigd. Interpol vind ik kutquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:27 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
![]()
Nieuwe Editors (waarvan de Advance eergister is gelekt), The White Stripes, Chemical Brothers, Interpol, Great Lakes Myth Society en niet te vergeten de nieuwe Rihanna.
Als ik die paraplu nog één keer hoor, wordt ik heel agressief.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:27 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
![]()
Nieuwe Editors (waarvan de Advance eergister is gelekt), The White Stripes, Chemical Brothers, Interpol, Great Lakes Myth Society en niet te vergeten de nieuwe Rihanna.
Dan raad ik je ook nog het volgende aan:quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:27 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
![]()
Mumm-ra en Five O'Clock Heroes zijn de enige 2 bandjes die ik ken van dit rijtjequote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:25 schreef boskov het volgende:
[..]
Dan raad ik je ook nog het volgende aan:
Five O'Clock Heroes (niet nieuw, maar heb ik pas ontdekt), de nieuwe Mumm-ra!, We Throw Parties, You Throw Knives, The Proles, Switches, de nieuwe EP van SSLYBY, Paddingtons, en Dolorentos
![]()
Dat is geen bandnaam hoor, maar de titel van een bijzonder fraai nummer van Los Campesinos!.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:25 schreef boskov het volgende:
[..]
Dan raad ik je ook nog het volgende aan:
We Throw Parties, You Throw Knives
Staan ze bij mij verkeerdquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:58 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat is geen bandnaam hoor, maar de titel van een bijzonder fraai nummer van Los Campesinos!.
Switches zijn ongelooflijk ongeïnspireerde bastaardzonen van het hele genre, terwijl de Paddingtons echt al jaren proberen door te breken, maar "het" gewoon niet hebben. Mumm-Ra had vorig jaar wel een leuk hitje met Out of the Question, huidige single van ze is al een stuk minder.
Five O'Clock Heroes doen me eigenlijk maar weinig.
Ach, zolang jij er mee kunt leven, dan zal het mij verder worst wezen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:46 schreef boskov het volgende:
[..]
Staan ze bij mij verkeerd
Paddingtons hebben best een leuk album uitgebracht, hetzelfde geldt voor Mumm-Ra. En zelf vind ik de five O'clock Heroes helemaal geweldig![]()
Ben ik de enige die moeite heeft met het begrijpen van dat stukje?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:31 schreef -skippybal- het volgende:
Hmmm, binnenkort een zooitje optredens in Arnhem van oa Final Fantasy () en Au Revoir Simone. 15 euro.
Probleem is alleen dat het een iets van die modeshit die hier een maand lang in de stad isVeel kutvolk dus...
http://www.arnhemmodebiennale.com/07/en/symphonyquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:48 schreef Goover het volgende:
[..]
Ben ik de enige die moeite heeft met het begrijpen van dat stukje?
Nou! Arnhem wil dus evenementenstad nummer één worden (quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:48 schreef Goover het volgende:
[..]
Ben ik de enige die moeite heeft met het begrijpen van dat stukje?
Dat was misschien wel makkelijker om te posten inderdaadquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:57 schreef Grobbel het volgende:
[..]
http://www.arnhemmodebiennale.com/07/en/symphony
Vrijdag?quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:02 schreef Goover het volgende:
(Weet iemand wat voor dag het morgen is)
kutsmoesquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:34 schreef jakkop het volgende:
Sorry, ben niet zo in een bui om mn taal goed te doen. al ben ik best goed in nederlands hoor!
geen dank, geen dank.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:49 schreef Mr.Brightside het volgende:
Gelukkig hou jij iedereen in de gaten
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 05:17 schreef Grobbel het volgende:
Vannacht voor het eerst in 10 jaar tijd weer eens gehakt (!), bij een 90s party in Merleyn. Niet erg indie, en ik merkte ook wel dat ik een dagje ouder begon te worden toen ik na een paar liedjes Paul Elstak en Charly Lownoise & Mental Theo al stevig aan het uitpuffen was.![]()
Hey, hoe vond jij Editors woensdag?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:13 schreef Goover het volgende:
[..]
Hey, hoe vond jij Editors woensdag?Tweeeee violen en een trommel en een fluit waaaant Goover die is jarig en de vlaggen hangen uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ei ei ei en we zijn zo blij, want Goover die is jarig en dat vieren wij, ei ei!![]()
![]()
![]()
Gefeli!
Ik vond Editors supervet! Had liever links gestaan, maar goed, details details.Ik blijfDe Melkweg toch minder vinden, qua zaal en tempo bij de gaderobe, jezus. Maar de band heeft goed hun best gedaan, kort maar krachtig!
Kijk uit malloot, een kokosnoot
Danku!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:17 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Tweeeee violen en een trommel en een fluit waaaant Goover die is jarig en de vlaggen hangen uit!
Ei ei ei en we zijn zo blij, want Goover die is jarig en dat vieren wij, ei ei!![]()
![]()
![]()
Gefeli!
Ik stond linksquote:Ik vond Editors supervet! Had liever links gestaan, maar goed, details details.Ik blijfDe Melkweg toch minder vinden, qua zaal en tempo bij de gaderobe, jezus. Maar de band heeft goed hun best gedaan, kort maar krachtig!
![]()
Woehoe!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:21 schreef Goover het volgende:
[..]
Danku!Je bent de eerste die voor mij zingt vandaag
Klinkt als een prima plekje! Ik mocht ook niet klagen, stond vooraan onder het balkon met goed zicht! Echt balen dat het zo kort was, en het voorprogramma had van mij in New York mogen blijven.quote:Ik stond linksRedelijk ver naar voren, max 5 personen voor mij ofzo.
Garderobe is vreselijk daar, ik had ook gewoon geen jas mee genomen. Maar zelfs als je vanaf de toiletten naar buiten wilt is het een ramp.
Ik zit voorlopig op stage tot een uur of 16:30. Daarna met mijn ouders op een terrasje zitten (mits het droog blijft) en uit eten bij een Tapas restaurantje.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:25 schreef MaJo het volgende:
Gefeliciteerd Goover![]()
![]()
Ga je nog iets leuks doen vandaag? Jarig zijn is vet indie!
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:26 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Woehoe!Maar als het meezit, zingt skippy ook nog wel een mopje voor je.
![]()
Voorprogramma was niet mijn ding, maar de gitarist en drummer waren wel vermakelijk om te zien.quote:[..]
Klinkt als een prima plekje! Ik mocht ook niet klagen, stond vooraan onder het balkon met goed zicht! Echt balen dat het zo kort was, en het voorprogramma had van mij in New York mogen blijven.![]()
Wel erg, helemaal niks meer op de planning voorlopig, behalve Lowlands.![]()
![]()
Wtf is daar eigenlijk gebeurd? Ik leest het echt vaakquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:42 schreef MaJo het volgende:
Liek, ga je toch naar Lowlands?![]()
ik dacht dat je na vorig jaar nooit meer wilde
![]()
Checkquote:@Skippy; ben benieuwd naar de nieuwe White Stripes, ik ken alleen de single en die klinkt tof. zou je me misschien kunnen PMen?
Ook Modest Mouse? Dikke kutzooi is dat johquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Mijn eerstvolgende indie-evenement is afgelast
Goover, feli!!![]()
yeah, I know!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ook Modest Mouse? Dikke kutzooi is dat joh
Die Isaac zou wel weer iets doms gedaan hebbenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:06 schreef MaJo het volgende:
thanks skippy![]()
Waarom is Modest Mouse afgelast dan? Aflassen van concerten zuigt![]()
Thnxquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:32 schreef -skippybal- het volgende:
Ik kan niet zingenTenminste, niet nuchter. Wat ik helaas nu ben...
Anyhow, gefeliciteerd enzo![]()
Dankuquote:
Bedanktquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Mijn eerstvolgende indie-evenement is afgelast
Goover, feli!!![]()
pm?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:34 schreef -skippybal- het volgende:
Nieuwe White Stripes is echt vet! Gisteravond en vannacht zo'n beetje de hele tijd geluisterd tijdens last-minute project maken![]()
Ja erg hè, ik ben bezweken... Heb trouwens van de week eindelijk mijn cameraatje van vorig jaar vakantie en Lowlands laten ontwikkelen! Jij staat er ook nog 1x op, tijdens de ene dag zon, met je tong uit je mondquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:42 schreef MaJo het volgende:
Liek, ga je toch naar Lowlands?![]()
ik dacht dat je na vorig jaar nooit meer wilde
ik heb ook helemaal niets indies staan behalve Sziget en Lowlands
Oh en rascal volgende week natuurlijk
![]()
Niks, ik ging mee naar Lowlands, dat is wat er gebeurde. Lowlands maakte mij tot een chagerijnig mormel.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:48 schreef -skippybal- het volgende:
Wtf is daar eigenlijk gebeurd? Ik leest het echt vaak
On-be-grijpelijk..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:32 schreef Lieke_K het volgende:
Niks, ik ging mee naar Lowlands, dat is wat er gebeurde. Lowlands maakte mij tot een chagerijnig mormel.![]()
Ja, toch leuk dat je gaat!quote:Niks, ik ging mee naar Lowlands, dat is wat er gebeurde. Lowlands maakte mij tot een chagerijnig mormel.![]()
Oke, ik verander mijn mening over die van de Chemical Brothers. Die is wel leukquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:27 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
![]()
Ik vind die naam zo stom..quote:Op zondag 10 juni 2007 14:30 schreef MaJo het volgende:
Gisteravond met Irien naar Diep in de Groef geweest in de Ekko en wat is dat toch een vette dansavondEr kwam muziek voorbij van Editors, Lily Allen, Kaiser Chiefs, Wolfmother, Arctic Monkeys (Flourescent Adolescent!!
) en Infadels onder vele andere vette bands
Ik woon er op 2 minuten fietsen vandaan
Maar op de een of andere manier vergeet ik het vaak... Conclusi: ik moet vaker op zaterdagavond naar de Ekko
Veel stommer dan Noodlanding vind ik het niet klinkenquote:
Innit though!!!!quote:Op zondag 10 juni 2007 14:30 schreef MaJo het volgende:
Gisteravond met Irien naar Diep in de Groef geweest in de Ekko en wat is dat toch een vette dansavond
Collega was dinsdag bij Travis in de Melkweg en was aangenaam verrast! Veel uptempo, strak gespeeld, leuke interactie met publiek. Blijkbaar still going strong...quote:Op zondag 10 juni 2007 17:27 schreef Moody het volgende:
Tip: Unkle Bob (Schotse indie pop/rock á la Travis)
Klopt, was een zeer goed concertquote:Op zondag 10 juni 2007 17:32 schreef Irien het volgende:
[..]
Innit though!!!!
[..]
Collega was dinsdag bij Travis in de Melkweg en was aangenaam verrast! Veel uptempo, strak gespeeld, leuke interactie met publiek. Blijkbaar still going strong...
Klinkt gezellig! Dat nummer was afgelopen week megahit bij 3fm, dus we zullen hem nog wel meer gaan horen!quote:Op zondag 10 juni 2007 14:30 schreef MaJo het volgende:
Gisteravond met Irien naar Diep in de Groef geweest in de Ekko en wat is dat toch een vette dansavondEr kwam muziek voorbij van Editors, Lily Allen, Kaiser Chiefs, Wolfmother, Arctic Monkeys (Flourescent Adolescent!!
) en Infadels onder vele andere vette bands
Ik woon er op 2 minuten fietsen vandaan
Maar op de een of andere manier vergeet ik het vaak... Conclusi: ik moet vaker op zaterdagavond naar de Ekko
Ik had eerst A Certain Trigger, dat begint zo lekkerquote:Op maandag 11 juni 2007 12:33 schreef MaJo het volgende:
Trouwens, ik heb sinds gisteren een indie ringtone ( voor het eerst ooit) Als ik nu gebeld wordt dan wordt ik toegezongen door de Arctic Monkeys die zeggen dat ik er goed uitzie op de dansvloer
Ik vond het al een beetje raar maar ik zag niet wat er niet kloptequote:Op maandag 11 juni 2007 12:48 schreef JeroenV het volgende:
En ik bedoel natuurlijk Apply Some Pressure in plaats van A Certain Trigger
Hele cd aanhoren voordat je aanneemt vindt de andere kant van de lijn niet leuk
Bedoel je met FA Flourescent Adolescent?quote:Op maandag 11 juni 2007 12:45 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik had eerst A Certain Trigger, dat begint zo lekker![]()
Toen even FA, maar aangezien ik die nu al veel op de radio hoor enzo ben ik weer over gestapt op ACT.
Ja, dat bedoel ik.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bedoel je met FA Flourescent Adolescent?Die kan ik nergens vinden
Ik weet niet hoe dat moetquote:
Hmm, ben ook nooit zo slimquote:Op maandag 11 juni 2007 12:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat moetIk kan wel realtones gebluetooth krijgen en dan gebruiken als ringtone, maar geen idee hoe ik het er zelf opzet...
Klinkt best oke! Ah ging het maar wat sneller met die nieuwe cd...quote:Op zondag 10 juni 2007 22:35 schreef JeroenV het volgende:
In het Franz Ferdinand topic heb ik een linkje geplaatst naar de nieuwe single van ze, een cover van LCD Soundsystem![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:14 schreef Irien het volgende:
[..]
Klinkt best oke! Ah ging het maar wat sneller met die nieuwe cd...![]()
Klinkt leuk idd. Wanneer komt er meer uit?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:34 schreef Grobbel het volgende:
De nieuwe single van Liars is NU te beluisteren op Pitchfork, en is echt onwijs gaaf. Een terugkeer ook naar het geluid van het eerste album, ook. Wees er wel snel bij, want over 24 uur wordt de stream weer weggehaald. Maar zo dicht bij een "liedje" zijn ze al twee albums niet meer geweest.
http://pitchforkmedia.com(...)-casts-of-everything
Vrijdag is trouwens je laatste kans op Evert hè, weet niet bij welke faculteit je zit, maar voor Letteren is dit de laatste lesweek.quote:
Van die CD van de Buena Vista Social Club! Oftewel: klik hier en scroll naar beneden om een fragment te beluisteren.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:20 schreef lienelien het volgende:
The dark of the matinee - Rhytms Del Mundo - Franz Ferdinand, tisdat liek?
Ik doe Amerikanistiek, dus voor mij is het ook de laatste collegeweek.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:18 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Vrijdag is trouwens je laatste kans op Evert hè, weet niet bij welke faculteit je zit, maar voor Letteren is dit de laatste lesweek.Je kunt dus als een haas House of Myrth gaan lezen of het aan je voorbij laten gaan. Wordt extreem rustig vrijdag want Amerikanistiektypes zijn naar Boston op studiereis.
![]()
Excuses voor de offtopicheid.![]()
Ohquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:23 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik doe Amerikanistiek, dus voor mij is het ook de laatste collegeweek.
En ik zie nog wel hoe laat ik vrijdag wakker ben.Volg jij trouwens weer 2 halve lessen?
niet indie.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:59 schreef Grobbel het volgende:
Het is een verplicht vak voor Amerikanisten, maar ik heb mijn bachelor eigenlijk bij Engelse Taal & Cultuur bij elkaar gesprokkeld - dus die studiepunten heb ik verder niet meer nodig. Heb het vak maanden geleden al laten vallen, toen ik geen tijd meer had om dat essay te schrijven.Als ik al ga is dat puur voor de lol, eigenlijk. Is het veel leeswerk, trouwens?
En ik ga nietquote:
Dure alcohol is totaal niét indie!quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
En ik ga niet
Maar ik mag niet zeuren, ik ga 2,5 week naar Noorwegen en Zweden, das ook vet indie![]()
Aha, nee ik had er ook geen tijd voor, maar hij is zo lief geweest me een 6- te geven voor mijn ongegronde gebrabbel.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:59 schreef Grobbel het volgende:
Het is een verplicht vak voor Amerikanisten, maar ik heb mijn bachelor eigenlijk bij Engelse Taal & Cultuur bij elkaar gesprokkeld - dus die studiepunten heb ik verder niet meer nodig. Heb het vak maanden geleden al laten vallen, toen ik geen tijd meer had om dat essay te schrijven.Als ik al ga is dat puur voor de lol, eigenlijk. Is het veel leeswerk, trouwens?
quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:02 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Aha, nee ik had er ook geen tijd voor, maar hij is zo lief geweest me een 6- te geven voor mijn ongegronde gebrabbel.Geen idee of het veel leeswerk is, moet nog beginnen...
Maar hij staat niet in de Norton en de Selexys wordt verbouwd dus ik ga voor de samenvatting!
[..]
You of all people...
![]()
Ook nog? Of is jullie route gewijzigd?quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
En ik ga niet
Maar ik mag niet zeuren, ik ga 2,5 week naar Noorwegen en Zweden, das ook vet indie![]()
nee kind, wij gaan pas eind juli, nu nog nietquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:14 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ook nog? Of is jullie route gewijzigd?![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:15 schreef lienelien het volgende:
[..]
nee kind, wij gaan pas eind juli, nu nog niet
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:15 schreef lienelien het volgende:
[..]
nee kind, wij gaan pas eind juli, nu nog niet
Je leeft toch niet in de veronderstelling dat er geen zon is in Zweden en Noorwegen? Dat is al net zo'n fabeltje als dat het vaker regent in Engeland dan in Nederland (is statistisch bewezen dat het hier vaker regent). 3 jaar geleden op vakantie geweest naar Noorwegen en toen was het een graad of 30 in Oslo. In Londen was het vaak ook heter dan in Nederland.quote:
Gokje op jakkop?quote:
Interrrrrrrrrneeeeeeeeettttttttquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:19 schreef lienelien het volgende:
Oja, Maj, ik haal de Szigetkaartjes morgen wel ofzo, want ik lig al de hele dag met migraine op bed![]()
Niet bij ticketservice iigquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:34 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Interrrrrrrrrneeeeeeeeetttttttt![]()
Ah meisquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:19 schreef lienelien het volgende:
Oja, Maj, ik haal de Szigetkaartjes morgen wel ofzo, want ik lig al de hele dag met migraine op bed![]()
Maar nu gaat m'n huisgenootje voor me koken![]()
Pizza quatro stagioni in de ovenquote:
Nu nog? Ik heb honger, shhhhquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:23 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Pizza quatro stagioni in de oven![]()
Hey, ik ben naar fußball geweest ja! Met evenementenbier.quote:
Ik weeg 53 kilo, ik heb geen complex what so everquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:28 schreef -skippybal- het volgende:
Oh en vrouwen moet niet zo obsessed zijn met hun gewicht want daar knappen mensen met piemels op af....
Nou, bak die pizza danquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:35 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik weeg 53 kilo, ik heb geen complex what so ever
Ik was vandaag ziekig, dus heb geen boodschappen gedaan, en kans op kotsgevaar.quote:
Nee nee, ik doe gewoon bijdehandquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je leeft toch niet in de veronderstelling dat er geen zon is in Zweden en Noorwegen? Dat is al net zo'n fabeltje als dat het vaker regent in Engeland dan in Nederland (is statistisch bewezen dat het hier vaker regent). 3 jaar geleden op vakantie geweest naar Noorwegen en toen was het een graad of 30 in Oslo. In Londen was het vaak ook heter dan in Nederland.
Beterschapquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:39 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik was vandaag ziekig, dus heb geen boodschappen gedaan, en kans op kotsgevaar.
Ik sla even over
Mwah, is toch nog niet zo heel erg off topic? Ik hou me er verder buiten enzo.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:37 schreef Goover het volgende:
Leuke verhalen in het AM topic over muzieksmaken trouwensMaar zal straks wel een mod-opmerking tussendoor komen
![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:15 schreef JeroenV het volgende:
Een heul leuk meisje van school.
En ze houdt ook van leuke muziekjes![]()
Nee, dat is gewoon troep!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:19 schreef -skippybal- het volgende:
Is een ei op de grond laten vallen indie?
quote:
Ja dat is heul indiequote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:45 schreef Goover het volgende:
Is (in je eentje) naar Italië heen en weer vliegen voor je stage indie?
In principe draait hij gewoon plaatjes zonder te remixen of iets dergelijks. Dat kan hij beter ook niet doen want Banquet en When the Sun goes Down waren zeer pijnlijk om aan te horen toen hij er een remix van had gemaaktquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:53 schreef Leonos het volgende:
Worden erin rascal gewoon standaard singeltjes gedraaid of word er een beat onder gezet door de DJ??
Misschien kom ik dan even langs
Ja auwquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
In principe draait hij gewoon plaatjes zonder te remixen of iets dergelijks. Dat kan hij beter ook niet doen want Banquet en When the Sun goes Down waren zeer pijnlijk om aan te horen toen hij er een remix van had gemaaktMoet ie niet meer doen dus
hehe, jij bent nog nooit bij Rascal geweest neequote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:48 schreef Leonos het volgende:
Want denk niet dat er een hele zaal gaat springen op een plaatje wat een DJ draait?
Lijkt me toch leuker als het bandje zelf gewoon speelt dan
http://www.myspace.com/clubrascal en dan het filmpje bij 'Wie ik zou willen ontmoeten'quote:
Ja maar ik bedoel dan ook elektro, nie wannabe elektro met een lollypopquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:48 schreef Irien het volgende:
Mwaaa.... wel CSS, Klaxons, Infadels. LCD Soundsystem
Wel als ik over saaie dingen zoals Berlage moet gaan vertellenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:08 schreef Mr.Brightside het volgende:
Alsof je wakker moet zijn om een bootje te varen!
Juist wél! Iedereen staat te springen, lekker te dansen/gek te doen op de muziek (daarmee bedoel ik vooral Lien, Irien en ikquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:48 schreef Leonos het volgende:
Want denk niet dat er een hele zaal gaat springen op een plaatje wat een DJ draait?
Lijkt me toch leuker als het bandje zelf gewoon speelt dan
Dat inderdaad jaquote:Op zondag 17 juni 2007 01:15 schreef Irien het volgende:
Ja!*maak debiel opstijg-beweginkje met hand* Up to speeeeeed is our velocity!!
![]()
Dat ik het durf? Weinig enge dingen aan, tenzij je vliegangst zou hebben. 2 uur naar Brussel met de auto, vliegtuig op zoeken, 2,5 uur vliegen, pakketje afgeven en binnen een half uur weer in het vliegtuig terug zitten. Op Brussel aan komen en weer terug rijden is heul Indië! Want ik had Maximo Park, Kaiser Chiefs, Arctic Monkeys, The Kooks en Razorlight cd's gedraaid in de auto en het vliegtuig.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat is heul indieEn knap dat je het durft
Ik heb dus vliegangstquote:Op maandag 18 juni 2007 09:50 schreef Goover het volgende:
[..]
Dat ik het durf? Weinig enge dingen aan, tenzij je vliegangst zou hebben. 2 uur naar Brussel met de auto, vliegtuig op zoeken, 2,5 uur vliegen, pakketje afgeven en binnen een half uur weer in het vliegtuig terug zitten. Op Brussel aan komen en weer terug rijden is heul Indië! Want ik had Maximo Park, Kaiser Chiefs, Arctic Monkeys, The Kooks en Razorlight cd's gedraaid in de auto en het vliegtuig.
quote:Op maandag 18 juni 2007 10:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb dus vliegangstVandaar die opmerking
Jakopp gefeliciteerd met je verjaardag![]()
![]()
Is heeeeeeeuuuuuuuul indie
Hoe oud ben je geworden? En ga je nog iets speciaals doen vandaag?
En eindelijk is het moment daar: ik ga nu echt wegDe spullen in de auto stoppen en op naar Noorwegen en Zwedem. Tot over een paar weken allemaal!
![]()
Veel plezierquote:Op maandag 18 juni 2007 10:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb dus vliegangstVandaar die opmerking
Jakopp gefeliciteerd met je verjaardag![]()
![]()
Is heeeeeeeuuuuuuuul indie
En eindelijk is het moment daar: ik ga nu echt wegDe spullen in de auto stoppen en op naar Noorwegen en Zwedem. Tot over een paar weken allemaal!
![]()
Laten we het houden op "jong".quote:Op maandag 18 juni 2007 10:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
En eindelijk is het moment daar: ik ga nu echt wegDe spullen in de auto stoppen en op naar Noorwegen en Zweden. Tot over een paar weken allemaal!
![]()
Ja, daar heb ik het nu ook echt wel mee gehad, hoor.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:19 schreef Leonos het volgende:
Oja, Kaiser Chiefs komen 2x naar HMH in november.
Dat verkopen ze volgens mij nooit uit
Ja, ik ga ook niet. Of de kaartjes moeten 20 euro zijn ofzo. Maar dat lijkt me nietquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:21 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik het nu ook echt wel mee gehad, hoor.
Link? Waar gaat het over?quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:15 schreef lienelien het volgende:
LMK, leuk artikel!
Alleen die laatste zin![]()
Ik wel, dat geld kan ik goed gebruikenquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:37 schreef -skippybal- het volgende:
Ik zou er nog niert heen gaan als ik 20 euro er bij kreeg
Ik kan meer geld verdienen als ik niet in een depressie zitquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:38 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik wel, dat geld kan ik goed gebruiken
Ohoh, wat staat er in de laatste zin? Heb hem zelf nog niet gezien, de NL20...quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:15 schreef lienelien het volgende:
LMK, leuk artikel!
Alleen die laatste zin![]()
Paul:quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:04 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Ohoh, wat staat er in de laatste zin? Heb hem zelf nog niet gezien, de NL20...
haha, wat een geniale quote. Ik vind het een mooie afsluiter!quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:09 schreef lienelien het volgende:
[..]
Paul:
'We delen vanalles gratis uit: polaroids, bellenblaas, confetti. Dat vinden mensen geweldig, meisjes vooral. Als je dan langskomt projecteren ze hun liefde en aandacht even helemaal op jou'
Trouwens, jammer van die oude foto. Daar staan jullie niet eens met z'n 3en op terwijl het interview wel samen was..
Mis.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:23 schreef mordradead het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag jakkop, 14? Dus dan geen bier maar Rivella
quote:
als je 'zowiezo' had geschreven snapte ik je gedachtengang nog wel..quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:16 schreef jakkop het volgende:
[..]
Mis.
En rivella is zoiezo kut, doe mij maar bier.![]()
Dictee doe je op de basisschool?quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:39 schreef jakkop het volgende:
Ik schaam me diep.![]()
Ik ben ook altijd de sjaak met die stomme spelling. Terwijl ik gister nog een 8 had voor dictee en die shit.![]()
Bij ons hete dat op de havo gewoon 'overhoring' volgens mij.quote:
Nou bij ons ook wel, maar als het om Nederlandse woordjes gaat is het een dictee. Snap je?quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:38 schreef Goover het volgende:
[..]
Bij ons hete dat op de havo gewoon 'overhoring' volgens mij.
Tentamen weken zijn niet indie trouwens
Arcade Fire ook op 13 November.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:45 schreef lienelien het volgende:
Omg, Mika staat in november in de hmh. In de hmh![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Arcade Fire ook op 13 November.
Bandjes die te groot worden
De hmh inc die standaard prijs daar staat me niet echt aanquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:55 schreef -skippybal- het volgende:
Eerst stonden ze in Vredeburg maar dat was gecancelled.
Nu weet ik niet of ik ga.
HMH
Standaard prijs?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:59 schreef lienelien het volgende:
[..]
De hmh inc die standaard prijs daar staat me niet echt aan![]()
Er MOET ook gedronken wordenquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:13 schreef Leonos het volgende:
Je kan toch wel thuis pissen en ff 4 uurtjes ophouden.
En dan buiten pissen
sinds?quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:05 schreef -skippybal- het volgende:
En je moetmuntjes
halen voor goudgele
evenementendrankjes
Enbetalen
voor de wc
Zoooo niet Indie he.
Sinds er zo'n slet zit met een bakje. Maar daar kan je gewoon langslopenquote:
hm, nooit gezienquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:18 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Sinds er zo'n slet zit met een bakje. Maar daar kan je gewoon langslopen![]()
Zoals het hoort! Betalen voor de wc tijdens uitgaan is voor mensen die willen jumpen...quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:21 schreef lienelien het volgende:
[..]
hm, nooit gezien
Maar die zitten er bij Paradiso ook. Alleen da's een vrijwillege bijdrage in ruil voor snoepjes![]()
Inderdaad. Mika had me leuk geleken in Paradiso/Melkweg. In HMH lijkt het me gewoon niks aan, is de muziek te poppy voor en daardoor komt het in een grote zaal gewoon niet snel los. En dan er 30 euro voor betalen is inderdaad een beetje jammer.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:51 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Jammerlijk. Had ze graag in Paradiso/Melkweg oid gezien..
Nee ik bedoelde die tóffe band. Arcade Fire, je weet welquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:29 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Inderdaad. Mika had me leuk geleken in Paradiso/Melkweg. In HMH lijkt het me gewoon niks aan, is de muziek te poppy voor en daardoor komt het in een grote zaal gewoon niet snel los. En dan er 30 euro voor betalen is inderdaad een beetje jammer.
Zonde dat zo'n artiest voor zijn eerste optreden gelijk de HMH pakt. Sommige dingen passen niet in een hele grote zaal. Singer songwriters is daar een voorbeeld van, maar Mika lijkt me ook iets wat je beter klein kan houden.
tof gelinktquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:23 schreef -skippybal- het volgende:
Line-up van De Affaire bekend![]()
Programma 2007
Ook dit jaar is het weer gelukt, een programma om je vingers bij af te likken. Een programmering die zowel in de breedte als in de diepte gaat. Een line-up waarvoor wij ons niet hoeven te schamen, en waarbij het voor jou hard werken wordt. Zowel voor je oren als voor je voeten. Op alle 7 podia elke dag een schat aan dat wat je nog niet kende; een voorraadkamer vol met dat wat je altijd al wilde zien; een oase van cultuur.
Normaal gesproken schermen we niet met onze highlights, want wij vinden dat jij de pareltjes uit het programma zelf maar moet oppikken, maar hieronder toch een kort lijstje met dingen die je eigenlijk niet mag missen:
Animal Collective • Au Revoir Simone • Bonde do Role • Donato Dozzy • Konono Nr1 • La Troba Kung Fu • Leafcutter John • No Means No • Osmosis • The Bees • The Drones • The Jai-Alai Savant • The Rapture • The Robocop Kraus • Two Gallants • Zita Swoon, en vergeet vooral niet dat de andere 84 ook de moeite meer dan waard zijn, maar bovenal, aan jou de keus!
Had ik door, maar dacht dat het ook een beetje over Mika gingquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde die tóffe band. Arcade Fire, je weet wel![]()
nehhquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:35 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Had ik door, maar dacht dat het ook een beetje over Mika ging![]()
Ik wil sowieso wel op de dinsdag:quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:35 schreef lienelien het volgende:
[..]
tof gelinkt
Mooi, ik ga wel een keertje (of 2) kijken. Ben nog niet op vakantie dan
quote:21:45 Au Revoir Simone (USA)
pop, synthpop
:: Drôhme
23:00 The Rapture (USA)
pop, rock, disco
:: Saddlespan Valkhofpark
grapjasquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:38 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Die ga je dan natuurlijk op Lowlands bewonderen![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:38 schreef JeroenV het volgende:
Die ga je dan natuurlijk op Lowlands bewonderen![]()
quote:
Ja, gewoon zelfde ingang, en dan 2 trappen naar boven (In de hal)quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:02 schreef JeroenV het volgende:
Ja, die is errg lekker ja
Ik ga misschien maandag naar de kleine zaal in Paradiso. Is daar wel eens iemand geweest? Hoe werkt dat? Gewone zelfde ingang enzo?
heeeeejquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:26 schreef MaJo het volgende:
Hey allemaalLiev hoor dat ik word gemist
Ben nu in Noorwegen en het is mooi hier! Alleen regent het en dat is niet indie!
Wat wel indie is zijn mijn allstars die ik in Oslo gekocht heb
En de mooie indiemannen die hier rondlopen
En dat the Killers gedraaid worden in de H&M (die ik heel indie zowat helemaal leeggekocht heb
) Nu ga ik de stad in maar ik check fok vanavond nog wel even aangezien we hier internet op de hotelkamer hebben
Wel via de tv dus het gaat wat trager allemaal...
Trouwens Arcade Fire in de HMHhet is maar goed dat ik het lees dan zal ik mijn vader vragen of hij kaarten kan bestellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |