Ja auwquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
In principe draait hij gewoon plaatjes zonder te remixen of iets dergelijks. Dat kan hij beter ook niet doen want Banquet en When the Sun goes Down waren zeer pijnlijk om aan te horen toen hij er een remix van had gemaaktMoet ie niet meer doen dus
hehe, jij bent nog nooit bij Rascal geweest neequote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:48 schreef Leonos het volgende:
Want denk niet dat er een hele zaal gaat springen op een plaatje wat een DJ draait?
Lijkt me toch leuker als het bandje zelf gewoon speelt dan
http://www.myspace.com/clubrascal en dan het filmpje bij 'Wie ik zou willen ontmoeten'quote:
Ja maar ik bedoel dan ook elektro, nie wannabe elektro met een lollypopquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:48 schreef Irien het volgende:
Mwaaa.... wel CSS, Klaxons, Infadels. LCD Soundsystem
Wel als ik over saaie dingen zoals Berlage moet gaan vertellenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:08 schreef Mr.Brightside het volgende:
Alsof je wakker moet zijn om een bootje te varen!
Juist wél! Iedereen staat te springen, lekker te dansen/gek te doen op de muziek (daarmee bedoel ik vooral Lien, Irien en ikquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:48 schreef Leonos het volgende:
Want denk niet dat er een hele zaal gaat springen op een plaatje wat een DJ draait?
Lijkt me toch leuker als het bandje zelf gewoon speelt dan
Dat inderdaad jaquote:Op zondag 17 juni 2007 01:15 schreef Irien het volgende:
Ja!*maak debiel opstijg-beweginkje met hand* Up to speeeeeed is our velocity!!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |