Wtf is daar eigenlijk gebeurd? Ik leest het echt vaakquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:42 schreef MaJo het volgende:
Liek, ga je toch naar Lowlands?![]()
ik dacht dat je na vorig jaar nooit meer wilde
![]()
Checkquote:@Skippy; ben benieuwd naar de nieuwe White Stripes, ik ken alleen de single en die klinkt tof. zou je me misschien kunnen PMen?
Ook Modest Mouse? Dikke kutzooi is dat johquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Mijn eerstvolgende indie-evenement is afgelast
Goover, feli!!![]()
yeah, I know!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ook Modest Mouse? Dikke kutzooi is dat joh
Die Isaac zou wel weer iets doms gedaan hebbenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:06 schreef MaJo het volgende:
thanks skippy![]()
Waarom is Modest Mouse afgelast dan? Aflassen van concerten zuigt![]()
Thnxquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:32 schreef -skippybal- het volgende:
Ik kan niet zingenTenminste, niet nuchter. Wat ik helaas nu ben...
Anyhow, gefeliciteerd enzo![]()
Dankuquote:
Bedanktquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Mijn eerstvolgende indie-evenement is afgelast
Goover, feli!!![]()
pm?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:34 schreef -skippybal- het volgende:
Nieuwe White Stripes is echt vet! Gisteravond en vannacht zo'n beetje de hele tijd geluisterd tijdens last-minute project maken![]()
Ja erg hè, ik ben bezweken... Heb trouwens van de week eindelijk mijn cameraatje van vorig jaar vakantie en Lowlands laten ontwikkelen! Jij staat er ook nog 1x op, tijdens de ene dag zon, met je tong uit je mondquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:42 schreef MaJo het volgende:
Liek, ga je toch naar Lowlands?![]()
ik dacht dat je na vorig jaar nooit meer wilde
ik heb ook helemaal niets indies staan behalve Sziget en Lowlands
Oh en rascal volgende week natuurlijk
![]()
Niks, ik ging mee naar Lowlands, dat is wat er gebeurde. Lowlands maakte mij tot een chagerijnig mormel.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:48 schreef -skippybal- het volgende:
Wtf is daar eigenlijk gebeurd? Ik leest het echt vaak
On-be-grijpelijk..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:32 schreef Lieke_K het volgende:
Niks, ik ging mee naar Lowlands, dat is wat er gebeurde. Lowlands maakte mij tot een chagerijnig mormel.![]()
Ja, toch leuk dat je gaat!quote:Niks, ik ging mee naar Lowlands, dat is wat er gebeurde. Lowlands maakte mij tot een chagerijnig mormel.![]()
Oke, ik verander mijn mening over die van de Chemical Brothers. Die is wel leukquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:27 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
![]()
Nieuwe Editors (waarvan de Advance eergister is gelekt), The White Stripes, Chemical Brothers, Interpol, Great Lakes Myth Society en niet te vergeten de nieuwe Rihanna.
Ik vind die naam zo stom..quote:Op zondag 10 juni 2007 14:30 schreef MaJo het volgende:
Gisteravond met Irien naar Diep in de Groef geweest in de Ekko en wat is dat toch een vette dansavondEr kwam muziek voorbij van Editors, Lily Allen, Kaiser Chiefs, Wolfmother, Arctic Monkeys (Flourescent Adolescent!!
) en Infadels onder vele andere vette bands
Ik woon er op 2 minuten fietsen vandaan
Maar op de een of andere manier vergeet ik het vaak... Conclusi: ik moet vaker op zaterdagavond naar de Ekko
Veel stommer dan Noodlanding vind ik het niet klinkenquote:
Innit though!!!!quote:Op zondag 10 juni 2007 14:30 schreef MaJo het volgende:
Gisteravond met Irien naar Diep in de Groef geweest in de Ekko en wat is dat toch een vette dansavond
Collega was dinsdag bij Travis in de Melkweg en was aangenaam verrast! Veel uptempo, strak gespeeld, leuke interactie met publiek. Blijkbaar still going strong...quote:Op zondag 10 juni 2007 17:27 schreef Moody het volgende:
Tip: Unkle Bob (Schotse indie pop/rock á la Travis)
Klopt, was een zeer goed concertquote:Op zondag 10 juni 2007 17:32 schreef Irien het volgende:
[..]
Innit though!!!!
[..]
Collega was dinsdag bij Travis in de Melkweg en was aangenaam verrast! Veel uptempo, strak gespeeld, leuke interactie met publiek. Blijkbaar still going strong...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |