Whehehehe, IN de klasquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:52 schreef -skippybal- het volgende:
Wie waren er hier ook al weer fan van Lily Allen?
Mwah zo bijzonder is het ook weer niet aangezien ze ongeveer 5x per maand in Nederland optredenquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:11 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ga volgende week vrijdag naar The Pigeon Detectives in deEkko
![]()
Kan ik later heel stoer zeggen dat ik ze al zag in een klein kutzaaltje voordat iedereen ze kende![]()
Whehehequote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:52 schreef -skippybal- het volgende:
Wie waren er hier ook al weer fan van Lily Allen?
Oh, ik ze pas een maandje en sinds een paar dgen ze dus een albumen die vind ik wel aardig.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mwah zo bijzonder is het ook weer niet aangezien ze ongeveer 5x per maand in Nederland optredenElke keer als ik weer Pigeon Detectives zie staan op de programmering van Melkweg/Paradiso/Tivoli denk ik "
" Ik heb ze trouwens 2x gezien
![]()
http://www.jimmyalter.com/chato/home/home.php?logID=3143quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mwah zo bijzonder is het ook weer niet aangezien ze ongeveer 5x per maand in Nederland optredenElke keer als ik weer Pigeon Detectives zie staan op de programmering van Melkweg/Paradiso/Tivoli denk ik "
" Ik heb ze trouwens 2x gezien
![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:15 schreef JeroenV het volgende:
En nieuwe cd's zitten er ook al niet aan te komen.
Nieuwe Editors was al een paar dagen gelekt, en Editors is op een paar nummers na niet mijn ding. White Stripes heb ik nog niet uit? Vorige cds helemaal luisteren ging me snel vervelen, maar hoe is deze? Chemical Brothers heb ik binnen gehaald maar heeft me niet overtuigd. Interpol vind ik kutquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:27 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
![]()
Nieuwe Editors (waarvan de Advance eergister is gelekt), The White Stripes, Chemical Brothers, Interpol, Great Lakes Myth Society en niet te vergeten de nieuwe Rihanna.
Als ik die paraplu nog één keer hoor, wordt ik heel agressief.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:27 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
![]()
Nieuwe Editors (waarvan de Advance eergister is gelekt), The White Stripes, Chemical Brothers, Interpol, Great Lakes Myth Society en niet te vergeten de nieuwe Rihanna.
Dan raad ik je ook nog het volgende aan:quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:27 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
![]()
Mumm-ra en Five O'Clock Heroes zijn de enige 2 bandjes die ik ken van dit rijtjequote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:25 schreef boskov het volgende:
[..]
Dan raad ik je ook nog het volgende aan:
Five O'Clock Heroes (niet nieuw, maar heb ik pas ontdekt), de nieuwe Mumm-ra!, We Throw Parties, You Throw Knives, The Proles, Switches, de nieuwe EP van SSLYBY, Paddingtons, en Dolorentos
![]()
Dat is geen bandnaam hoor, maar de titel van een bijzonder fraai nummer van Los Campesinos!.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:25 schreef boskov het volgende:
[..]
Dan raad ik je ook nog het volgende aan:
We Throw Parties, You Throw Knives
Staan ze bij mij verkeerdquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:58 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat is geen bandnaam hoor, maar de titel van een bijzonder fraai nummer van Los Campesinos!.
Switches zijn ongelooflijk ongeïnspireerde bastaardzonen van het hele genre, terwijl de Paddingtons echt al jaren proberen door te breken, maar "het" gewoon niet hebben. Mumm-Ra had vorig jaar wel een leuk hitje met Out of the Question, huidige single van ze is al een stuk minder.
Five O'Clock Heroes doen me eigenlijk maar weinig.
Ach, zolang jij er mee kunt leven, dan zal het mij verder worst wezen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:46 schreef boskov het volgende:
[..]
Staan ze bij mij verkeerd
Paddingtons hebben best een leuk album uitgebracht, hetzelfde geldt voor Mumm-Ra. En zelf vind ik de five O'clock Heroes helemaal geweldig![]()
Ben ik de enige die moeite heeft met het begrijpen van dat stukje?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:31 schreef -skippybal- het volgende:
Hmmm, binnenkort een zooitje optredens in Arnhem van oa Final Fantasy () en Au Revoir Simone. 15 euro.
Probleem is alleen dat het een iets van die modeshit die hier een maand lang in de stad isVeel kutvolk dus...
http://www.arnhemmodebiennale.com/07/en/symphonyquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:48 schreef Goover het volgende:
[..]
Ben ik de enige die moeite heeft met het begrijpen van dat stukje?
Nou! Arnhem wil dus evenementenstad nummer één worden (quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:48 schreef Goover het volgende:
[..]
Ben ik de enige die moeite heeft met het begrijpen van dat stukje?
Dat was misschien wel makkelijker om te posten inderdaadquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:57 schreef Grobbel het volgende:
[..]
http://www.arnhemmodebiennale.com/07/en/symphony
Vrijdag?quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:02 schreef Goover het volgende:
(Weet iemand wat voor dag het morgen is)
kutsmoesquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:34 schreef jakkop het volgende:
Sorry, ben niet zo in een bui om mn taal goed te doen. al ben ik best goed in nederlands hoor!
geen dank, geen dank.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:49 schreef Mr.Brightside het volgende:
Gelukkig hou jij iedereen in de gaten
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 05:17 schreef Grobbel het volgende:
Vannacht voor het eerst in 10 jaar tijd weer eens gehakt (!), bij een 90s party in Merleyn. Niet erg indie, en ik merkte ook wel dat ik een dagje ouder begon te worden toen ik na een paar liedjes Paul Elstak en Charly Lownoise & Mental Theo al stevig aan het uitpuffen was.![]()
Hey, hoe vond jij Editors woensdag?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:13 schreef Goover het volgende:
[..]
Hey, hoe vond jij Editors woensdag?Tweeeee violen en een trommel en een fluit waaaant Goover die is jarig en de vlaggen hangen uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ei ei ei en we zijn zo blij, want Goover die is jarig en dat vieren wij, ei ei!![]()
![]()
![]()
Gefeli!
Ik vond Editors supervet! Had liever links gestaan, maar goed, details details.Ik blijfDe Melkweg toch minder vinden, qua zaal en tempo bij de gaderobe, jezus. Maar de band heeft goed hun best gedaan, kort maar krachtig!
Kijk uit malloot, een kokosnoot
Danku!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:17 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Tweeeee violen en een trommel en een fluit waaaant Goover die is jarig en de vlaggen hangen uit!
Ei ei ei en we zijn zo blij, want Goover die is jarig en dat vieren wij, ei ei!![]()
![]()
![]()
Gefeli!
Ik stond linksquote:Ik vond Editors supervet! Had liever links gestaan, maar goed, details details.Ik blijfDe Melkweg toch minder vinden, qua zaal en tempo bij de gaderobe, jezus. Maar de band heeft goed hun best gedaan, kort maar krachtig!
![]()
Woehoe!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:21 schreef Goover het volgende:
[..]
Danku!Je bent de eerste die voor mij zingt vandaag
Klinkt als een prima plekje! Ik mocht ook niet klagen, stond vooraan onder het balkon met goed zicht! Echt balen dat het zo kort was, en het voorprogramma had van mij in New York mogen blijven.quote:Ik stond linksRedelijk ver naar voren, max 5 personen voor mij ofzo.
Garderobe is vreselijk daar, ik had ook gewoon geen jas mee genomen. Maar zelfs als je vanaf de toiletten naar buiten wilt is het een ramp.
Ik zit voorlopig op stage tot een uur of 16:30. Daarna met mijn ouders op een terrasje zitten (mits het droog blijft) en uit eten bij een Tapas restaurantje.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:25 schreef MaJo het volgende:
Gefeliciteerd Goover![]()
![]()
Ga je nog iets leuks doen vandaag? Jarig zijn is vet indie!
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:26 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Woehoe!Maar als het meezit, zingt skippy ook nog wel een mopje voor je.
![]()
Voorprogramma was niet mijn ding, maar de gitarist en drummer waren wel vermakelijk om te zien.quote:[..]
Klinkt als een prima plekje! Ik mocht ook niet klagen, stond vooraan onder het balkon met goed zicht! Echt balen dat het zo kort was, en het voorprogramma had van mij in New York mogen blijven.![]()
Wel erg, helemaal niks meer op de planning voorlopig, behalve Lowlands.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |