niet indie.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:59 schreef Grobbel het volgende:
Het is een verplicht vak voor Amerikanisten, maar ik heb mijn bachelor eigenlijk bij Engelse Taal & Cultuur bij elkaar gesprokkeld - dus die studiepunten heb ik verder niet meer nodig. Heb het vak maanden geleden al laten vallen, toen ik geen tijd meer had om dat essay te schrijven.Als ik al ga is dat puur voor de lol, eigenlijk. Is het veel leeswerk, trouwens?
En ik ga nietquote:
Dure alcohol is totaal niét indie!quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
En ik ga niet
Maar ik mag niet zeuren, ik ga 2,5 week naar Noorwegen en Zweden, das ook vet indie![]()
Aha, nee ik had er ook geen tijd voor, maar hij is zo lief geweest me een 6- te geven voor mijn ongegronde gebrabbel.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:59 schreef Grobbel het volgende:
Het is een verplicht vak voor Amerikanisten, maar ik heb mijn bachelor eigenlijk bij Engelse Taal & Cultuur bij elkaar gesprokkeld - dus die studiepunten heb ik verder niet meer nodig. Heb het vak maanden geleden al laten vallen, toen ik geen tijd meer had om dat essay te schrijven.Als ik al ga is dat puur voor de lol, eigenlijk. Is het veel leeswerk, trouwens?
quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:02 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Aha, nee ik had er ook geen tijd voor, maar hij is zo lief geweest me een 6- te geven voor mijn ongegronde gebrabbel.Geen idee of het veel leeswerk is, moet nog beginnen...
Maar hij staat niet in de Norton en de Selexys wordt verbouwd dus ik ga voor de samenvatting!
[..]
You of all people...
![]()
Ook nog? Of is jullie route gewijzigd?quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
En ik ga niet
Maar ik mag niet zeuren, ik ga 2,5 week naar Noorwegen en Zweden, das ook vet indie![]()
nee kind, wij gaan pas eind juli, nu nog nietquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:14 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ook nog? Of is jullie route gewijzigd?![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:15 schreef lienelien het volgende:
[..]
nee kind, wij gaan pas eind juli, nu nog niet
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:15 schreef lienelien het volgende:
[..]
nee kind, wij gaan pas eind juli, nu nog niet
Je leeft toch niet in de veronderstelling dat er geen zon is in Zweden en Noorwegen? Dat is al net zo'n fabeltje als dat het vaker regent in Engeland dan in Nederland (is statistisch bewezen dat het hier vaker regent). 3 jaar geleden op vakantie geweest naar Noorwegen en toen was het een graad of 30 in Oslo. In Londen was het vaak ook heter dan in Nederland.quote:
Gokje op jakkop?quote:
Interrrrrrrrrneeeeeeeeettttttttquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:19 schreef lienelien het volgende:
Oja, Maj, ik haal de Szigetkaartjes morgen wel ofzo, want ik lig al de hele dag met migraine op bed![]()
Niet bij ticketservice iigquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:34 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Interrrrrrrrrneeeeeeeeetttttttt![]()
Ah meisquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:19 schreef lienelien het volgende:
Oja, Maj, ik haal de Szigetkaartjes morgen wel ofzo, want ik lig al de hele dag met migraine op bed![]()
Maar nu gaat m'n huisgenootje voor me koken![]()
Pizza quatro stagioni in de ovenquote:
Nu nog? Ik heb honger, shhhhquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:23 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Pizza quatro stagioni in de oven![]()
Hey, ik ben naar fußball geweest ja! Met evenementenbier.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |