Ah, maar toch niet eerder dus?quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:43 schreef Lieke_K het volgende:
Joehoe, nog een weekje en dan: Editors!!helaas is dat ook de dag dat ik mijn kamer moet verlaten
![]()
Ik hou me aan het contract.quote:
tofquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:49 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ik hou me aan het contract.![]()
Donderdag weer een kijkavond!En overal in Nijmegen briefjes met een wanhoopskreet van mij erop!
![]()
Nope, de kaartjes die ik zou kunnen overkopen zijn naar iemand anders gegaan; er waren er wel weer vrij gekomen, maar die betaling kon alleen via creditcard, dus ik heb mijn reserveringsnummer aan iemand anders gegeven, misschien dat die nog kaartjes kan krijgen. Bovendien zou ik twee tentamens missen wanneer ik wel zou gaan, dus het is ook mooi meegenomen dat ik dat nu tenminste ook echt ga doen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:52 schreef lienelien het volgende:
[..]
tof![]()
Kan je niet toch in Tilburg gaan studeren dan? Want daar schijnt een kamer vrij te staan
Maarre, ga je nog naar Rock Werchter trouwens?
Ahhw, jammer..quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:32 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Nope, de kaartjes die ik zou kunnen overkopen zijn naar iemand anders gegaan; er waren er wel weer vrij gekomen, maar die betaling kon alleen via creditcard, dus ik heb mijn reserveringsnummer aan iemand anders gegeven, misschien dat die nog kaartjes kan krijgen. Bovendien zou ik twee tentamens missen wanneer ik wel zou gaan, dus het is ook mooi meegenomen dat ik dat nu tenminste ook echt ga doen.Maar wel balen, was echt een vette line-up.
![]()
Ehhmm, 4 juli oid, duurt nog ff. Maar je kent er zelfs 2quote:Wanneer is Daft Punk? Mijn huisgenootjes waren jaloers dat ik iemand kende die ging.![]()
iedere 3e zaterdag, dusseh, de 16e oid?quote:En wanneer is de eerstvolgende Club Rascal?
Yep, ik ga ookquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:37 schreef lienelien het volgende:
Ehhmm, 4 juli oid, duurt nog ff. Maar je kent er zelfs 2![]()
[..]
quote:iedere 3e zaterdag, dusseh, de 16e oid?
Ik was ook in Amsterdam, maar dan voor Kaiser Chiefsquote:Op woensdag 30 mei 2007 01:25 schreef boskov het volgende:
waar komen de five o'clock heroes?
Net the Magic Numbers gezien in de Melkweg. Zo het dak ging er echt vanaf. Ze waren brilliant!
Ik was eerder, in het Razorlight topicquote:
KInd, rustig, ik was naar college. da's al een hele prestatie op zichquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:26 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik was eerder, in het Razorlight topic![]()
![]()
Ik ben benieuwd of ze het uitverkocht krijgen, na alle andere optredens heeft iedereen ze toch wel een keer gezien neem ik aan?
Ik ben rustig, ik was alleen eerderquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:32 schreef lienelien het volgende:
[..]
KInd, rustig, ik was naar college. da's al een hele prestatie op zich
quote:Maar er zijn vast nog genoeg 15 jarige meisjes die ze nog willen zien![]()
Ja en ik heb m'n stageverslag ingeleverdquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:35 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik ben rustig, ik was alleen eerder(tsja.. het is maar waar je blij mee kan zijn, niet?)
[..]
Nah, ik zal er iig ver bij uit de buurt blijvenquote:Maar een hele HMH vol?
Ik heb ze eerder in een klein kutzaaltje gezienquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:11 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ga volgende week vrijdag naar The Pigeon Detectives in deEkko
![]()
Kan ik later heel stoer zeggen dat ik ze al zag in een klein kutzaaltje voordat iedereen ze kende![]()
Oh, kutquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:13 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik heb ze eerder in een klein kutzaaltje gezien
Whehehehehequote:Op donderdag 31 mei 2007 16:15 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oh, kut![]()
Iemand nog kaartjes kopen?
Kutvogels, serieus, kutvogels. Mogen ze dood?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 05:13 schreef Mr.Brightside het volgende:
Zo kom je je nieuwe beste internet vrienden ineens overal tegen
Bij de fietsenstalling van het Barleus nog wel!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 05:13 schreef Mr.Brightside het volgende:
Zo kom je je nieuwe beste internet vrienden ineens overal tegen
In 1963 waren ze er ook al geen fan vanquote:Op vrijdag 1 juni 2007 05:17 schreef lienelien het volgende:
[..]
Kutvogels, serieus, kutvogels. Mogen ze dood?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |