Dat ik het durf? Weinig enge dingen aan, tenzij je vliegangst zou hebben. 2 uur naar Brussel met de auto, vliegtuig op zoeken, 2,5 uur vliegen, pakketje afgeven en binnen een half uur weer in het vliegtuig terug zitten. Op Brussel aan komen en weer terug rijden is heul Indië! Want ik had Maximo Park, Kaiser Chiefs, Arctic Monkeys, The Kooks en Razorlight cd's gedraaid in de auto en het vliegtuig.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat is heul indieEn knap dat je het durft
Ik heb dus vliegangstquote:Op maandag 18 juni 2007 09:50 schreef Goover het volgende:
[..]
Dat ik het durf? Weinig enge dingen aan, tenzij je vliegangst zou hebben. 2 uur naar Brussel met de auto, vliegtuig op zoeken, 2,5 uur vliegen, pakketje afgeven en binnen een half uur weer in het vliegtuig terug zitten. Op Brussel aan komen en weer terug rijden is heul Indië! Want ik had Maximo Park, Kaiser Chiefs, Arctic Monkeys, The Kooks en Razorlight cd's gedraaid in de auto en het vliegtuig.
quote:Op maandag 18 juni 2007 10:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb dus vliegangstVandaar die opmerking
Jakopp gefeliciteerd met je verjaardag![]()
![]()
Is heeeeeeeuuuuuuuul indie
Hoe oud ben je geworden? En ga je nog iets speciaals doen vandaag?
En eindelijk is het moment daar: ik ga nu echt wegDe spullen in de auto stoppen en op naar Noorwegen en Zwedem. Tot over een paar weken allemaal!
![]()
Veel plezierquote:Op maandag 18 juni 2007 10:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb dus vliegangstVandaar die opmerking
Jakopp gefeliciteerd met je verjaardag![]()
![]()
Is heeeeeeeuuuuuuuul indie
En eindelijk is het moment daar: ik ga nu echt wegDe spullen in de auto stoppen en op naar Noorwegen en Zwedem. Tot over een paar weken allemaal!
![]()
Laten we het houden op "jong".quote:Op maandag 18 juni 2007 10:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
En eindelijk is het moment daar: ik ga nu echt wegDe spullen in de auto stoppen en op naar Noorwegen en Zweden. Tot over een paar weken allemaal!
![]()
Ja, daar heb ik het nu ook echt wel mee gehad, hoor.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:19 schreef Leonos het volgende:
Oja, Kaiser Chiefs komen 2x naar HMH in november.
Dat verkopen ze volgens mij nooit uit
Ja, ik ga ook niet. Of de kaartjes moeten 20 euro zijn ofzo. Maar dat lijkt me nietquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:21 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik het nu ook echt wel mee gehad, hoor.
Link? Waar gaat het over?quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:15 schreef lienelien het volgende:
LMK, leuk artikel!
Alleen die laatste zin![]()
Ik wel, dat geld kan ik goed gebruikenquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:37 schreef -skippybal- het volgende:
Ik zou er nog niert heen gaan als ik 20 euro er bij kreeg
Ik kan meer geld verdienen als ik niet in een depressie zitquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:38 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik wel, dat geld kan ik goed gebruiken
Ohoh, wat staat er in de laatste zin? Heb hem zelf nog niet gezien, de NL20...quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:15 schreef lienelien het volgende:
LMK, leuk artikel!
Alleen die laatste zin![]()
Paul:quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:04 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Ohoh, wat staat er in de laatste zin? Heb hem zelf nog niet gezien, de NL20...
haha, wat een geniale quote. Ik vind het een mooie afsluiter!quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:09 schreef lienelien het volgende:
[..]
Paul:
'We delen vanalles gratis uit: polaroids, bellenblaas, confetti. Dat vinden mensen geweldig, meisjes vooral. Als je dan langskomt projecteren ze hun liefde en aandacht even helemaal op jou'
Trouwens, jammer van die oude foto. Daar staan jullie niet eens met z'n 3en op terwijl het interview wel samen was..
Mis.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:23 schreef mordradead het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag jakkop, 14? Dus dan geen bier maar Rivella
quote:
als je 'zowiezo' had geschreven snapte ik je gedachtengang nog wel..quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:16 schreef jakkop het volgende:
[..]
Mis.
En rivella is zoiezo kut, doe mij maar bier.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |