Dictee doe je op de basisschool?quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:39 schreef jakkop het volgende:
Ik schaam me diep.![]()
Ik ben ook altijd de sjaak met die stomme spelling. Terwijl ik gister nog een 8 had voor dictee en die shit.![]()
Bij ons hete dat op de havo gewoon 'overhoring' volgens mij.quote:
Nou bij ons ook wel, maar als het om Nederlandse woordjes gaat is het een dictee. Snap je?quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:38 schreef Goover het volgende:
[..]
Bij ons hete dat op de havo gewoon 'overhoring' volgens mij.
Tentamen weken zijn niet indie trouwens
Arcade Fire ook op 13 November.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:45 schreef lienelien het volgende:
Omg, Mika staat in november in de hmh. In de hmh![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Arcade Fire ook op 13 November.
Bandjes die te groot worden
De hmh inc die standaard prijs daar staat me niet echt aanquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:55 schreef -skippybal- het volgende:
Eerst stonden ze in Vredeburg maar dat was gecancelled.
Nu weet ik niet of ik ga.
HMH
Standaard prijs?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:59 schreef lienelien het volgende:
[..]
De hmh inc die standaard prijs daar staat me niet echt aan![]()
Er MOET ook gedronken wordenquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:13 schreef Leonos het volgende:
Je kan toch wel thuis pissen en ff 4 uurtjes ophouden.
En dan buiten pissen
sinds?quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:05 schreef -skippybal- het volgende:
En je moetmuntjes
halen voor goudgele
evenementendrankjes
Enbetalen
voor de wc
Zoooo niet Indie he.
Sinds er zo'n slet zit met een bakje. Maar daar kan je gewoon langslopenquote:
hm, nooit gezienquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:18 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Sinds er zo'n slet zit met een bakje. Maar daar kan je gewoon langslopen![]()
Zoals het hoort! Betalen voor de wc tijdens uitgaan is voor mensen die willen jumpen...quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:21 schreef lienelien het volgende:
[..]
hm, nooit gezien
Maar die zitten er bij Paradiso ook. Alleen da's een vrijwillege bijdrage in ruil voor snoepjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |