Inderdaad. Mika had me leuk geleken in Paradiso/Melkweg. In HMH lijkt het me gewoon niks aan, is de muziek te poppy voor en daardoor komt het in een grote zaal gewoon niet snel los. En dan er 30 euro voor betalen is inderdaad een beetje jammer.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:51 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Jammerlijk. Had ze graag in Paradiso/Melkweg oid gezien..
Nee ik bedoelde die tóffe band. Arcade Fire, je weet welquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:29 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Inderdaad. Mika had me leuk geleken in Paradiso/Melkweg. In HMH lijkt het me gewoon niks aan, is de muziek te poppy voor en daardoor komt het in een grote zaal gewoon niet snel los. En dan er 30 euro voor betalen is inderdaad een beetje jammer.
Zonde dat zo'n artiest voor zijn eerste optreden gelijk de HMH pakt. Sommige dingen passen niet in een hele grote zaal. Singer songwriters is daar een voorbeeld van, maar Mika lijkt me ook iets wat je beter klein kan houden.
tof gelinktquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:23 schreef -skippybal- het volgende:
Line-up van De Affaire bekend![]()
Programma 2007
Ook dit jaar is het weer gelukt, een programma om je vingers bij af te likken. Een programmering die zowel in de breedte als in de diepte gaat. Een line-up waarvoor wij ons niet hoeven te schamen, en waarbij het voor jou hard werken wordt. Zowel voor je oren als voor je voeten. Op alle 7 podia elke dag een schat aan dat wat je nog niet kende; een voorraadkamer vol met dat wat je altijd al wilde zien; een oase van cultuur.
Normaal gesproken schermen we niet met onze highlights, want wij vinden dat jij de pareltjes uit het programma zelf maar moet oppikken, maar hieronder toch een kort lijstje met dingen die je eigenlijk niet mag missen:
Animal Collective • Au Revoir Simone • Bonde do Role • Donato Dozzy • Konono Nr1 • La Troba Kung Fu • Leafcutter John • No Means No • Osmosis • The Bees • The Drones • The Jai-Alai Savant • The Rapture • The Robocop Kraus • Two Gallants • Zita Swoon, en vergeet vooral niet dat de andere 84 ook de moeite meer dan waard zijn, maar bovenal, aan jou de keus!
Had ik door, maar dacht dat het ook een beetje over Mika gingquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde die tóffe band. Arcade Fire, je weet wel![]()
nehhquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:35 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Had ik door, maar dacht dat het ook een beetje over Mika ging![]()
Ik wil sowieso wel op de dinsdag:quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:35 schreef lienelien het volgende:
[..]
tof gelinkt
Mooi, ik ga wel een keertje (of 2) kijken. Ben nog niet op vakantie dan
quote:21:45 Au Revoir Simone (USA)
pop, synthpop
:: Drôhme
23:00 The Rapture (USA)
pop, rock, disco
:: Saddlespan Valkhofpark
grapjasquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:38 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Die ga je dan natuurlijk op Lowlands bewonderen![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:38 schreef JeroenV het volgende:
Die ga je dan natuurlijk op Lowlands bewonderen![]()
quote:
Ja, gewoon zelfde ingang, en dan 2 trappen naar boven (In de hal)quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:02 schreef JeroenV het volgende:
Ja, die is errg lekker ja
Ik ga misschien maandag naar de kleine zaal in Paradiso. Is daar wel eens iemand geweest? Hoe werkt dat? Gewone zelfde ingang enzo?
heeeeejquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:26 schreef MaJo het volgende:
Hey allemaalLiev hoor dat ik word gemist
Ben nu in Noorwegen en het is mooi hier! Alleen regent het en dat is niet indie!
Wat wel indie is zijn mijn allstars die ik in Oslo gekocht heb
En de mooie indiemannen die hier rondlopen
En dat the Killers gedraaid worden in de H&M (die ik heel indie zowat helemaal leeggekocht heb
) Nu ga ik de stad in maar ik check fok vanavond nog wel even aangezien we hier internet op de hotelkamer hebben
Wel via de tv dus het gaat wat trager allemaal...
Trouwens Arcade Fire in de HMHhet is maar goed dat ik het lees dan zal ik mijn vader vragen of hij kaarten kan bestellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |