Is het nou in Utrecht of in Enschede Yuri?quote:Meet info update
Na veel schuiven, wrikken en wegen is er dan eindelijk een datum.
De meet vindt plaats op zaterdag 16 juni in utrecht
Mmm. Dat is voor mij best wel dichtbij..quote:
Is dat een voorzichtige aanmeldingquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:50 schreef geenaam het volgende:
[..]
Mmm. Dat is voor mij best wel dichtbij..
Ik zie nog wel..quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Is dat een voorzichtige aanmelding![]()
Ja, examens doen is lachen, maar je gaat vast wel slagen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:50 schreef geenaam het volgende:
Ja, de kranten liggen over 5 uurtjes alweer te wachten. Altijd gezellig om in je examentijd er zo vroeg uit te gaan. Ach, nog een weekje en dan is het voorbij.
Geenaam woont in Drente toch?quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoe kwam ik eigenlijk op dat vreemde idee dat je in groningen woonde![]()
Amersfoort. Stanley woont in Groningen toch?quote:
Zo zat het ja.quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:11 schreef geenaam het volgende:
[..]
Amersfoort. Stanley woont in Groningen toch?
Voor zover ik weet is de meet bij niemand.quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:22 schreef geenaam het volgende:
Bij wie is de meet? Toch niet bij Asmo? Dat bedoel ik trouwens niet lullig.
Ja, waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:20 schreef Nembrionic het volgende:
Mooi. Kom je naar de meeT?
Ja ik heb er niets van meegekegen dus ik weet helemaal niks. Ligt natuurlijk aan mezelf..quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is de meet bij niemand.
Then again...ik ben niet de organisator
Maar alles wat je moet weten staat in de OP, onderaanquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:31 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ja ik heb er niets van meegekegen dus ik weet helemaal niks. Ligt natuurlijk aan mezelf..![]()
Ik hoor niks van majo en asmo die in utrecht wonen dus de meet is voorlopig gewoon in de stadquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is de meet bij niemand.
Then again...ik ben niet de organisator
Ik wéét hoe relax dat isquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:29 schreef B.ertha het volgende:
Ikheb
gewoon
nooit
meer
Latijn
en
je
wilt
niet
weten
hoe
relaxt
dat
is
Ik heb het gelukkig niet gekozen. Zou betekenen dat ik een uurtje sport minder in de week zou krijgen en dat ging me net te ver.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wéét hoe relax dat is
Ik heb het ooit vrijwillig gedaan. Ik weet eigenlijk niet meer of dat nou 1 of 2 jaar was
Uiteindelijk heb ik er ook nooit iets aan gehad.
Whoa...that's like...heaven!quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:57 schreef LadyBlack het volgende:
Woeiii altijd fijn als je een rottig vak afsluitIk liet na de vierde wiskunde vallen; wat een bevrijding
Ja ik ben redelijk goed in talen maar van Latijn heb ik echt geen voordeel gehad. Maar wellicht dat ik het te kort heb gehadquote:![]()
Aan Latijn heb ik trouwens wel veel gehad, er is zóveel van afgeleid.... en het helpt enorm bij het leren van andere talen vond ik.
Hij was anders dan ik verwacht had (komt door de misleidende trailer) maar erg mooi jaquote:Pan's Labyrinth vond ik ook ontzettend mooi!!
heb sinds ik G2K heb ontdekt niet meer gebeldquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:06 schreef LadyBlack het volgende:
Wel cool als het lukt!
Heb je nog veel gebeld?
gezelligquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:10 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zit trouwens op mn balkon nu, en helaas zijn mijn achterburen ook weer buiten.... vorige zomer hoorde ik ze keihard schreeuwden, ik hoorde later die dag dat hun dochtertje van 5 toen van de trap is 'gevallen' en in het ziekenhuis was beland, en alsof dat nog niet genoeg was ging mevrouw met flessen naar haar onderburen smijten omdat ze hun verdacht van het bellen van de politie.....
En toen was ze zwanger van haar 3e kind...... Dat soort mensen snappen niet dat ze het niet aankunnen ofzo
Ja is ook zo..... maar es kijken hoe ze zich nu gedragen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:22 schreef Etcetera het volgende:
gewoon nog een keer bellenhoe meer klachten, hoe sneller er iets gebeurd is mijn beleving
Ah..je doelt erop dat je ouders niet inzien waarom je een flashpresentatie maakt als CV?quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:57 schreef Etcetera het volgende:
hoe kan ik aan m'n ouders uitleggen dat designers een beetje raar zijn en dat opvallen juist goed is als je een stageplek zoekt
Een voorbeeld geven van iemand die het op die manier gelukt isquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:57 schreef Etcetera het volgende:
hoe kan ik aan m'n ouders uitleggen dat designers een beetje raar zijn en dat opvallen juist goed is als je een stageplek zoekt
Neequote:Op donderdag 24 mei 2007 19:57 schreef Homdeck het volgende:
oja yuri, over die meet. ik kom niet. Ik neem aan dat je deze post wel leest![]()
Je hebt gelijk. Dan ben je al een vrouw natuurlijkquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:39 schreef Nesle het volgende:
doooooooooooie boel zeg hiero.
ik had net volleybal buiten op het veld bij het zwembad. na het volleyballen zijn we zo hopsa het bad ingedokenbadjuf kwaad
"stoute meisjes!"we zijn 16 en 17
!
Inderdaad jonge vrouwenquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Dan ben je al een vrouw natuurlijk![]()
Ik zie trouwens het probleem niet? Je had eerst moeten gaan douchen ofzo?
Zo zoquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:44 schreef Nesle het volgende:
en we hadden onze kleren nog aan (shortje plus hempje)
Ons voetbalveld ligt naast het zwembad, dus de laatste 2 thuiswedstrijden was het bij ons na afloop ook eerst zwemmen en dan pas de kleedkamer opzoekenquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:39 schreef Nesle het volgende:
ik had net volleybal buiten op het veld bij het zwembad. na het volleyballen zijn we zo hopsa het bad ingedokenbadjuf kwaad
!
Ja pff inderdaad wat maakt dat nou weer uit zeg, der was ook echt geen kip in dat zwembad alleen wat volleyballers die de zaal hadden verlaten en het beachveld hadden gevondenquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo zo
Waar maakt ze zich druk om zeg
Ach ik maak nog kans op 1 van de kamers. Hadden ze 32 reacties gekregen en werden er 7 mensen uitgenodigd, dus ongeveer 1 op 7quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:42 schreef Mikkie het volgende:
Wel zonde van de kamers trouwens, Tim.
Maar je weet: de aanhouder wint
Hoe zit het met die kamer met al die meiden??quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kamer verhaal
Kamer in huis met 3 meiden maak ik nog kans op. Ze wilden bij voorkeur een jongen (check), eentje die geen hotelschool ging doen (check) en 1 van de aanwezige dames ovnd het ook wel leuk als je van plan was er ook in weekenden te zijn (niet elk weekend maar check) en bier dronk, zodat ze niet meer de enige was in huis (check)quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoe zit het met die kamer met al die meiden??
En als het niks word heeft soempie nog wle een kamer vrij![]()
Wiskunde laten vallen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:57 schreef LadyBlack het volgende:
Woeiii altijd fijn als je een rottig vak afsluitIk liet na de vierde wiskunde vallen; wat een bevrijding
![]()
Aan Latijn heb ik trouwens wel veel gehad, er is zóveel van afgeleid.... en het helpt enorm bij het leren van andere talen vond ik.
Pan's Labyrinth vond ik ook ontzettend mooi!!
Leukquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:10 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zit trouwens op mn balkon nu, en helaas zijn mijn achterburen ook weer buiten.... vorige zomer hoorde ik ze keihard schreeuwden, ik hoorde later die dag dat hun dochtertje van 5 toen van de trap is 'gevallen' en in het ziekenhuis was beland, en alsof dat nog niet genoeg was ging mevrouw met flessen naar haar onderburen smijten omdat ze hun verdacht van het bellen van de politie.....
En toen was ze zwanger van haar 3e kind...... Dat soort mensen snappen niet dat ze het niet aankunnen ofzo
quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:41 schreef Nesle het volgende:
Iklees
net
dat
ik
een
8,8
op
mijn
luistertoets
FRANS
heb
!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Ik haal echt altijd alleen maar zesjes op luistertoetsen. Hoogste van de klas, zo'n goed gevoel is dat he
quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:39 schreef Nesle het volgende:
!
Niks te zien hier. Ben je al door al je examens heen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:05 schreef B.ertha het volgende:
Oké, volgens mij gaat het hier onwerenÓnweren
Bij jullie ook?
Nee, moet nog natuurkunde en scheikunde (volgende week pas)quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:13 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Niks te zien hier. Ben je al door al je examens heen?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:53 schreef B.ertha het volgende:
Weinig leven hier..
Het is ook nooit goed.quote:
Wel, het is gezelligquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:20 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
[..]
Het is ook nooit goed.
Vrouwen...![]()
tsjaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:21 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wel, het is gezelligJe had alleen één minuutje later moeten komen
Moet er 7 en het is zo verspreid omdat Hemelvaart en Pinksteren ertussen zitten. Weet niet wat jij hebt gedaan, maar vmbo heeft examens ook in één week nu. bij ons doen ze het zo verspreid mogelijk, omdat het 3 uur per examen is en 2x 3 uur niet leuk isquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:26 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
tsja![]()
Maar die examens zijn wel erg uitgespreid, volgens mij was ik er destijds in een weekje doorheen. Hoeveel examens moet je doen?
neequote:
VWO in 1996. 8 examens, een of twee per dag, van dinsdag tot woensdag, met hemelsvaartdag ertussen, als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Moet er 7 en het is zo verspreid omdat Hemelvaart en Pinksteren ertussen zitten. Weet niet wat jij hebt gedaan, maar vmbo heeft examens ook in één week nu. bij ons doen ze het zo verspreid mogelijk, omdat het 3 uur per examen is en 2x 3 uur niet leuk is
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:49 schreef Homdeck het volgende:
[..]
neehalf 7 stond ik alweer naast mijn bedje
Had nu ook gekund hoor, als ik een ander profiel had gehad. Maar goed, ik vind het best relaxt zoquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:50 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
VWO in 1996. 8 examens, een of twee per dag, van dinsdag tot woensdag, met hemelsvaartdag ertussen, als ik me niet vergis.
16e en 31e, dus ongeveer hetzelfdequote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:52 schreef Homdeck het volgende:
ik deed in 1998 VWO examen. ik weet nog dat ik de 1e op 14 mei en de laatste op 28 mei had.
ik ga toch maar gewoon eerst mailen (op aanraden van m'n ouders)quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah..je doelt erop dat je ouders niet inzien waarom je een flashpresentatie maakt als CV?
Ik eerlijk gezegd ook niet
Er was hier onlangs iemand op Fok die een soortgelijk "ludiek" CV-tjes in elkaar ging draaien.
Maar volgens mij is het VEEL beter om een goeie portfolio in elkaar te draaien en een normale CV/brief te maken.
De kans dat je juist wordt aangenomen door je flash-ding is een stuk kleiner dan andersom.
Het hangt er echt vanaf WAAR je solliciteert en WIE je sollicitatie onder ogen krijgt. En dan denk ik dat de meesten "normaal" zijn...
Dat hoort toch bij dopen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
de mijne is naar mij gedoopten ik heb al water gehad
![]()
Ja, dat is vervelend he? Het is een beetje een vicueuze cirkel.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ga toch maar gewoon eerst mailen (op aanraden van m'n ouders)
het probleem is gewoon dat ik, ondanks mijn opleiding, nu niet 123 iets kan laten zien wat ik gedaan heb. en daarom wilde ik een flash iets doen, maar dat hang ik dan maar eerst in de wilgen
het is een plant timquote:
ja echt stupidquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dat is vervelend he? Het is een beetje een vicueuze cirkel.
Maar juist daarom is het niet handig om het in een flash-ding te doen want waarschijnlijk heb je te weinig ervaring met flash om er echt iets goeds van te maken
Je ziet ook steeds vaker in advertenties dat er om 2-3 jaar relevante werkervaring wordt gevraagd.
Voor behoorlijk wat studies is er er weinig voor starters. En dat is dus ook kut. Want hoe kom je aan 2-3 jaar ervaring als je nergens aan de bak kunt?
Dat gebeurt zelfs in de HORECA
"Maar ook planten zijn schepselen van onze lieve God"quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Maar ook planten zijn schepselen van onze lieve God"![]()
Scheikunde, dinsdagquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Welk tentamen heb je als eerstvolgende B.?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
gister oudersavond gehad op schoolwas wel leuk op zich, ben er zelf ook nog wat wijzer van geworden
toen we weggingen nog een spruitplant meegekregen
als symbolische verwijzing naar de spruiten van de ouders
de mijne is naar mij gedoopten ik heb al water gehad
![]()
Point being? Water geven hoort ook bij plantenquote:
SOK en DOP heb ik je al es over gehoord, maar het systeem BAGGER is nieuw voor mijquote:[..]
en ik haaaaaat SOK DOP BAGGER
Heb je bruine bonen gegeten?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:48 schreef Etcetera het volgende:
brrrrffftttt
Van de week was ik mee gaan kijken naar advertenties bij uitzendbureau's, en bij allemaal callcenter dingejtes werd ook gevraagd om een half jaar ervaring. En hoe kom je daaraan als alle callcenters dat vragen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je ziet ook steeds vaker in advertenties dat er om 2-3 jaar relevante werkervaring wordt gevraagd.
Voor behoorlijk wat studies is er er weinig voor starters. En dat is dus ook kut. Want hoe kom je aan 2-3 jaar ervaring als je nergens aan de bak kunt?
dat is een synoniem voor SOK/DOPquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Point being? Water geven hoort ook bij planten
[..]
SOK en DOP heb ik je al es over gehoord, maar het systeem BAGGER is nieuw voor mij
frustratieuitingquote:
Nee yuri, van uien ga je huilen, niet van bonenquote:
Wil je geschaakt worden?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh zo is het net of ik in een schaakspel zit ofzo
Ik wilde gewoon de klassieke manier gebruikenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:02 schreef LadyBlack het volgende:
Ik weet niet of ik een berenvel wel zo romantisch vind hoor
voor jou mss welquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon de klassieke manier gebruiken![]()
Is een zakdoek met chloroform en een bestelbus beter?
En wat voor mailadres is het geworden? Ik heb wel es gewoon m'n dropkabel adres gebruikt om te mailen... maar dan eigenlijk pas als ik al werk had gekregen bij dat bedrijfquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:05 schreef Etcetera het volgende:
ik ben er ook nogmoest ff een fatsoenlijk emailadres aanmaken voor stagesolliciatie
Hoe dat zo?quote:
Als jij dan een grote jurk aan hebt, zo'n puntmuts en een hoop sluiers wil ik er nog wel over nadenken... mag ik niet op mijn Dragonbuster 9000 giraffe komen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Ik zat meer te denken aan een paard en een mooie ridder-outfit......![]()
Ohjaaaaaa....... wil ik ook wel, die jurk dan!!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als jij dan een grote jurk aan hebt, zo'n puntmuts en een hoop sluiers wil ik er nog wel over nadenken... mag ik niet op mijn Dragonbuster 9000 giraffe komen?
gmail accountje met m'n echte naamquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En wat voor mailadres is het geworden? Ik heb wel es gewoon m'n dropkabel adres gebruikt om te mailen... maar dan eigenlijk pas als ik al werk had gekregen bij dat bedrijf
quote:
daarom dusquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als jij dan een grote jurk aan hebt, zo'n puntmuts en een hoop sluiers wil ik er nog wel over nadenken... mag ik niet op mijn Dragonbuster 9000 giraffe komen?
is dit te slijmerigequote:Jullie houden ervan om geinspireerd te worden, ik hou er van om te inspireren.
Ook goed..als ik er daarna maar met de schone deerne vandoor magquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:14 schreef LadyBlack het volgende:
Misschien schrikt de draak al wel genoeg als je je clownsvermomming aandoet
Oh, ja maarquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ook goed..als ik er daarna maar met de schone deerne vandoor mag
Daar is geen kunst aan. Het zwaard IN de steen krijgen...dát is pas een kunstquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kunnen we niet iets ongevaarlijkers doen zoals een zwaard uit een steen proberen te halen?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar is geen kunst aan. Het zwaard IN de steen krijgen...dát is pas een kunst
Hmmmm.... steakquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar is geen kunst aan. Het zwaard IN de steen krijgen...dát is pas een kunst
Ik ben voor een tournooi
Steekspel!
Dat eten we daarna. Het paard van de verliezer wordt geslachtquote:
De mogelijkheid van het rijden op een giraffe wordt weer niet meegerekendquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat eten we daarna. Het paard van de verliezer wordt geslacht
Het is die afschikwekkende clown ja, met z'n geblondeerde coupe.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh jee, ik denk dat ik mensen heb weggejaagd
Dat is paars hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:52 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Het is die afschikwekkende clown ja, met z'n geblondeerde coupe.![]()
Hoera, ik ben het niet!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:52 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Het is die afschikwekkende clown ja, met z'n geblondeerde coupe.![]()
Dat komt omdat een giraffe heel gemakkelijk geraakt kan worden.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Al te lang wordt het paard als superieur beschouwd wanneer het gaat om het uitvechten van Middeleeuwse toernooien, en de hoge heren in Den Haag doen er ook niets aan om dat te veranderen! Als Geert Wilders aan de macht was zouden die paardenliefhebbers er van lusten!
Maar beesten met korte poten kunnen niet hard rennen, en als ik die lange nek niet heb waar kan ik dan m'n lans aan ophangen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat komt omdat een giraffe heel gemakkelijk geraakt kan worden.
De nek en de hoge poten zijn uitermate kwetsbaar
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar beesten met korte poten kunnen niet hard rennen, en als ik die lange nek niet heb waar kan ik dan m'n lans aan ophangen?
Bij het steekspel gaat het niet zozeer om hoge snelheid maar meer om accuratesse.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar beesten met korte poten kunnen niet hard rennen, en als ik die lange nek niet heb waar kan ik dan m'n lans aan ophangen?
Ja maar niet je eigen!quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Joehoeeee, Nèèès, meid, wat énig dat je er bent!![]()
Ik zit Prison Break te kijkenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:18 schreef Nesle het volgende:
[..]![]()
ik zit nu in de tuin in de zon op de ligbank met mijn flap![]()
't Is er dan ook heel goed weer voorquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:21 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik zit Prison Break te kijkenterwijl ik moet leren
Wel hequote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
't Is er dan ook heel goed weer voor
ach je hebt zaterdag zondag en maandag ook nogquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:21 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik zit Prison Break te kijkenterwijl ik moet leren
Daarom. FF nog SOGgenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:24 schreef Nesle het volgende:
[..]
ach je hebt zaterdag zondag en maandag ook nog
Voor je ouders gaan kokenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:39 schreef B.ertha het volgende:
Zo, prison break is afgelopen. Eens zien of ik nog iets nuttigs ga doen
Dan nog denk ik dat ik op een schildpad weinig kans maak, zelfs al mik ik beter. Hoewel, met gelijke lengte lansen loop je dan wel hard tegen de mijne aanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij het steekspel gaat het niet zozeer om hoge snelheid maar meer om accuratesse.
En die lans houdt je natuurlijk gewoon in je klauwen
Ik heb een booooooootquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:33 schreef Nesle het volgende:
Ik ga naar de camping en mijn bootje aantrappen.doegieeeeeeeeeeeeeeeeees
Ja maar de schildpad is altijd sneller dan de haasquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan nog denk ik dat ik op een schildpad weinig kans maak, zelfs al mik ik beter. Hoewel, met gelijke lengte lansen loop je dan wel hard tegen de mijne aan
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb een boooooooot
Ik heb een hele mooie splinternieuwe booot
Zeg, hou je in! Jij bent ook jong geweestquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het past ook zo mooi bij die leeftijd
Juist..en daarom weet ik dat het zo goed bij de leeftijd pastquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zeg, hou je in! Jij bent ook jong geweest
Voel je je nou oud? Goed zo
Vetquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:14 schreef Soempie het volgende:
Ik zit in de ub. Netjes te leren word ik door een vriendin gebeld: of ik vanavond mee ga naar LandgraafPrima!
![]()
Anders moest ik de trein van half 7 morgenochtend![]()
Ik moet nog pakkenquote:
jaaaaaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:16 schreef Nembrionic het volgende:
Julliete and the Licks morgen.
* Nembrionic jaloers is
Snow Patrol, Gogol Bordello en Ilse de Langequote:
Dat istie zeker. Eergisteren gemaakt en hij is echt héél erg goedquote:
Dat is op LL ook altijd. Maar die gaan ook altijd al op Donderdag openquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:17 schreef Soempie het volgende:
We komen om kwart over 12 aan. En officieel gaat morgenmiddag pas de camping open
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:19 schreef Soempie het volgende:
za zo ma di wo
Zonneschijn (%) 20 30 30 20 40
Neerslagkans (%) 80 80 80 70 70
![]()
niet echt kampeerweer hèquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:19 schreef Soempie het volgende:
za zo ma di wo
Zonneschijn (%) 20 30 30 20 40
Neerslagkans (%) 80 80 80 70 70
![]()
quote:
quote:En dat het op LL dan droog mag blijven
Het mag best regenen..op een maandag ofzoquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:23 schreef Soempie het volgende:
LL zonder regen is toch geen LL?
Augustus. Dit jaar op 17,18 en 19 augustusquote:
Veel plezier en tot over 2 wekenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:26 schreef Soempie het volgende:
Oke, dit wordt een gehaast straksIk vergeet vast de helft
![]()
Anyway, ik had afgesproken om koffie te gaan drinken met een vriendin.![]()
Homdeck, alvast gefeliciteerd.![]()
quote:
dank jequote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:26 schreef Soempie het volgende:
Oke, dit wordt een gehaast straksIk vergeet vast de helft
![]()
Anyway, ik had afgesproken om koffie te gaan drinken met een vriendin.![]()
Homdeck, alvast gefeliciteerd.![]()
thnxquote:
Dat zei ik ook nietquote:
quote:Wilde je nog smsen vanuit Landgraaf.Maargoed, jij ook alvast veel plezier dan
![]()
Soempie kwam als een soort Tasmanian Devil langsrazenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Goh, wat een stilte hier ineens
Stuur doorquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:34 schreef LadyBlack het volgende:
iiiiiiiieehhh ik heb mail van mn scriptiebegeleider, ik durf echt niet te kijken![]()
![]()
moet je er niet zo vel in doenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:37 schreef Soempie het volgende:
De wieltjes onder m'n weekendtas hebben het begeven![]()
![]()
Hoeveel wou je mee nemen naar pinkpop danquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:37 schreef Soempie het volgende:
De wieltjes onder m'n weekendtas hebben het begeven![]()
![]()
't komt door de blikjes bier en fris denk ik.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoeveel wou je mee nemen naar pinkpop dan![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:01 schreef Soempie het volgende:
twijfel tussen:
stevie ann en wir sind helden
viberider en the noisettes en
c-mon & kypski en good charlotte
iggy & the stooges, snow patrol, gogo bordello, the kooks, the fratellis, wolfmother, scissor sisters, arctic monkeys, linkin park, smashing pumpkins
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:06 schreef Soempie het volgende:
the nightwatchman of ozark henry
five o clock heroes of 30 seconds to mars
the magic numers of stone sour
maria mena of dave matthews band
nee, ik ken ze helemaal nietquote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:09 schreef LadyBlack het volgende:
Haha dit was een test voor mijn goede smaak?
uhuquote:
Wat is er in de Oosterpoort?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:20 schreef LadyBlack het volgende:
Hihi, al vanaf groep 8, wat schattig
Ik ga het wel een beetje proberen te volgen via de radio (Giel), hopelijk ook tv, maar mn weekend is vol! Zaterdag hele dag Oosterpoort, en zondag bakbrommerraces
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |