En wat voor mailadres is het geworden? Ik heb wel es gewoon m'n dropkabel adres gebruikt om te mailen... maar dan eigenlijk pas als ik al werk had gekregen bij dat bedrijfquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:05 schreef Etcetera het volgende:
ik ben er ook nogmoest ff een fatsoenlijk emailadres aanmaken voor stagesolliciatie
Hoe dat zo?quote:
Als jij dan een grote jurk aan hebt, zo'n puntmuts en een hoop sluiers wil ik er nog wel over nadenken... mag ik niet op mijn Dragonbuster 9000 giraffe komen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Ik zat meer te denken aan een paard en een mooie ridder-outfit......![]()
Ohjaaaaaa....... wil ik ook wel, die jurk dan!!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als jij dan een grote jurk aan hebt, zo'n puntmuts en een hoop sluiers wil ik er nog wel over nadenken... mag ik niet op mijn Dragonbuster 9000 giraffe komen?
gmail accountje met m'n echte naamquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En wat voor mailadres is het geworden? Ik heb wel es gewoon m'n dropkabel adres gebruikt om te mailen... maar dan eigenlijk pas als ik al werk had gekregen bij dat bedrijf
quote:
daarom dusquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als jij dan een grote jurk aan hebt, zo'n puntmuts en een hoop sluiers wil ik er nog wel over nadenken... mag ik niet op mijn Dragonbuster 9000 giraffe komen?
is dit te slijmerigequote:Jullie houden ervan om geinspireerd te worden, ik hou er van om te inspireren.
Ook goed..als ik er daarna maar met de schone deerne vandoor magquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:14 schreef LadyBlack het volgende:
Misschien schrikt de draak al wel genoeg als je je clownsvermomming aandoet
Oh, ja maarquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ook goed..als ik er daarna maar met de schone deerne vandoor mag
Daar is geen kunst aan. Het zwaard IN de steen krijgen...dįt is pas een kunstquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kunnen we niet iets ongevaarlijkers doen zoals een zwaard uit een steen proberen te halen?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar is geen kunst aan. Het zwaard IN de steen krijgen...dįt is pas een kunst
Hmmmm.... steakquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar is geen kunst aan. Het zwaard IN de steen krijgen...dįt is pas een kunst
Ik ben voor een tournooi
Steekspel!
Dat eten we daarna. Het paard van de verliezer wordt geslachtquote:
De mogelijkheid van het rijden op een giraffe wordt weer niet meegerekendquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat eten we daarna. Het paard van de verliezer wordt geslacht
Het is die afschikwekkende clown ja, met z'n geblondeerde coupe.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh jee, ik denk dat ik mensen heb weggejaagd
Dat is paars hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:52 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Het is die afschikwekkende clown ja, met z'n geblondeerde coupe.![]()
Hoera, ik ben het niet!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:52 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Het is die afschikwekkende clown ja, met z'n geblondeerde coupe.![]()
Dat komt omdat een giraffe heel gemakkelijk geraakt kan worden.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Al te lang wordt het paard als superieur beschouwd wanneer het gaat om het uitvechten van Middeleeuwse toernooien, en de hoge heren in Den Haag doen er ook niets aan om dat te veranderen! Als Geert Wilders aan de macht was zouden die paardenliefhebbers er van lusten!
Maar beesten met korte poten kunnen niet hard rennen, en als ik die lange nek niet heb waar kan ik dan m'n lans aan ophangen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat komt omdat een giraffe heel gemakkelijk geraakt kan worden.
De nek en de hoge poten zijn uitermate kwetsbaar
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar beesten met korte poten kunnen niet hard rennen, en als ik die lange nek niet heb waar kan ik dan m'n lans aan ophangen?
Bij het steekspel gaat het niet zozeer om hoge snelheid maar meer om accuratesse.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar beesten met korte poten kunnen niet hard rennen, en als ik die lange nek niet heb waar kan ik dan m'n lans aan ophangen?
Ja maar niet je eigen!quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Joehoeeee, Nčččs, meid, wat énig dat je er bent!![]()
Ik zit Prison Break te kijkenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:18 schreef Nesle het volgende:
[..]![]()
ik zit nu in de tuin in de zon op de ligbank met mijn flap![]()
't Is er dan ook heel goed weer voorquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:21 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik zit Prison Break te kijkenterwijl ik moet leren
Wel hequote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
't Is er dan ook heel goed weer voor
ach je hebt zaterdag zondag en maandag ook nogquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:21 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik zit Prison Break te kijkenterwijl ik moet leren
Daarom. FF nog SOGgenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:24 schreef Nesle het volgende:
[..]
ach je hebt zaterdag zondag en maandag ook nog
Voor je ouders gaan kokenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:39 schreef B.ertha het volgende:
Zo, prison break is afgelopen. Eens zien of ik nog iets nuttigs ga doen
Dan nog denk ik dat ik op een schildpad weinig kans maak, zelfs al mik ik beter. Hoewel, met gelijke lengte lansen loop je dan wel hard tegen de mijne aanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij het steekspel gaat het niet zozeer om hoge snelheid maar meer om accuratesse.
En die lans houdt je natuurlijk gewoon in je klauwen
Ik heb een booooooootquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:33 schreef Nesle het volgende:
Ik ga naar de camping en mijn bootje aantrappen.doegieeeeeeeeeeeeeeeeees
Ja maar de schildpad is altijd sneller dan de haasquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan nog denk ik dat ik op een schildpad weinig kans maak, zelfs al mik ik beter. Hoewel, met gelijke lengte lansen loop je dan wel hard tegen de mijne aan
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb een boooooooot
Ik heb een hele mooie splinternieuwe booot
Zeg, hou je in! Jij bent ook jong geweestquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het past ook zo mooi bij die leeftijd
Juist..en daarom weet ik dat het zo goed bij de leeftijd pastquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zeg, hou je in! Jij bent ook jong geweest
Voel je je nou oud? Goed zo
Vetquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:14 schreef Soempie het volgende:
Ik zit in de ub. Netjes te leren word ik door een vriendin gebeld: of ik vanavond mee ga naar LandgraafPrima!
![]()
Anders moest ik de trein van half 7 morgenochtend![]()
Ik moet nog pakkenquote:
jaaaaaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:16 schreef Nembrionic het volgende:
Julliete and the Licks morgen.
* Nembrionic jaloers is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |