Wow, dat mythische "Oregone" moet wel erg dichtbevolkt zijn...quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:23 schreef Boris_Karloff het volgende:
Een staat als Oregone telt 4 miljoen inwoners en is 13 keer zo groot als Nederlanders.
Ken je toevallig van vroeger nog de teletekstpagina op Veronica van seksuologe Maria Schopman? Daar stond ooit een hartenkreet op van iemand die zich schaamde omdat zijn penis zo lang was als een elfjarige jongen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:28 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wow, dat mythische "Oregone" moet wel erg dichtbevolkt zijn...
"Gelijkdergelijk" heb ik ook in Vlaanderen weleens gehoord.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:56 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan mij, maar ik heb nog nooit van dat woord gehoord.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:30 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ken je toevallig van vroeger nog de teletekstpagina op Veronica van seksuologe Maria Schopman? Daar stond ooit een hartenkreet op van iemand die zich schaamde omdat zijn penis zo lang was als een elfjarige jongen.
Asjeblieft.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:37 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat zal dan van vóór de omnummering zijn, zo lang is het al geleden.
O say, can you see, by the dawn’s early light,quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
Er was anders flinke heisa toen de Star Spangled Banner in 't Mexicaans werd vertaald.
Denk jij dat ik geinteresseerd ben in een dame van middelbare leeftijd, of in een jongeman met een jongeheer van ongeveer een meter veertig?quote:
Lien bedoelt natuurlijk dat je Maria kunt vragen of zij de contactgegevens van die jongeheer nog heeft!quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:44 schreef Floripas het volgende:
[..]
Denk jij dat ik geinteresseerd ben in een dame van middelbare leeftijd, of in een jongeman met een jongeheer van ongeveer een meter veertig?
Ik had het dan ook niet tegen jou.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:44 schreef Floripas het volgende:
[..]
Denk jij dat ik geinteresseerd ben in een dame van middelbare leeftijd, of in een jongeman met een jongeheer van ongeveer een meter veertig?
Ik bedoelde meer te laten zien dat zij nog immer actief is met haar raad.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:45 schreef Frollo het volgende:
[..]
Lien bedoelt natuurlijk dat je Maria kunt vragen of zij de contactgegevens van die jongeheer nog heeft!
Weet ik wel.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer te laten zien dat zij nog immer actief is met haar raad.
Ik zou "Oh, say" veranderen in "José".quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:43 schreef Floripas het volgende:
[..]
O say, can you see, by the dawn’s early light,
What so proudly we have polsihed for minimum wage,
Whose broad tacos and bright coronas, through the perilous fight
O’er the Mexican Broadcast Channel we watched, were so gallantly streaming on the internet?
And the tabasco red glare, the farts bursting in air
Gave proof through the night that our flood was still there;
O say, does that Taco Bell logo yet wave
O’er the land of the illegal alien and the home of the wetback?
Bril-jant.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou "Oh, say" veranderen in "José".
Ook zo'n fenomeen: mensen die komma's poepen als koala's aan de dunne.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:45 schreef Human_Patris het volgende:
[..]
En ik dacht altijd: zei is niet links , zij is niet rechts, maar recht doorzee![]()
zij is dus rechts,,,,,,gelogen dus....![]()
is ook niets anders te verwachten van Verdonk![]()
Het antwoord ligt wel voor de hand, eigenlijk.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:51 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ook zo'n fenomeen: mensen die komma's poepen als koala's aan de dunne.
Waarom?
Weinig mensen weten dat Adolf Hilter, nadat zijn carriere als kunstschilder was mislukt, een tijdje heeft geprobeerd aan de slag te gaan als kaarsenstandaard.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:59 schreef Apropos het volgende:
Ik heb desiredbard niet hoog zitten, maar hij heeft wel deels gelijk. De Rijksdagbrand was namelijk Van der Lubbe's protest tegen Hitler's kanselaarschap.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
Weinig mensen weten dat Adolf Hilter, nadat zijn carriere als kunstschilder was mislukt, een tijdje heeft geprobeerd aan de slag te gaan als kaarsenstandaard.
Hmm, ik neem aan dat je weet dat een kaarsenstandaard een kandelaar is?quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
Weinig mensen weten dat Adolf Hilter, nadat zijn carriere als kunstschilder was mislukt, een tijdje heeft geprobeerd aan de slag te gaan als kaarsenstandaard.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:01 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Die arme vatsige paupers hoeven hier niet over na te denken en kopen natuurlijk al die ongezonde rommel.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:21 schreef WEST het volgende:
tot wanneer is de Belastingdienst verplicht het voorlopig terugave op de rekening te zetten?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:42 schreef tong80 het volgende:
Alsof ze in China ons Chinees voedsel kennen.
Ik bestelde in Engeland ooit Babi Pagnang.
Nooit zulke ongare spaghettie-slierten op een bord gekregen.
Wel fout.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:27 schreef D.Rose het volgende:
dat zeg ik
min + min = plus, da's niet fout
-- = +quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:48 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Wel fout.
Min plus min is nog altijd min.Min maal min daarentegen...
Meer een onnadenkendheidje. Ik vond het wel ironisch. In een mierenneuktopic als dit wéét je dat ieder woord, iedere letter onder een vergrootglas gehouden wordt. Van nature check ik m'n posts redelijk voordat ik op 'Invoeren' druk, maar hier lees ik ze nog twee keer extra na.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:53 schreef IHVK het volgende:
-- = +
Dat bedoelt hij waarschijnlijk. Taalfouten?![]()
Edit:quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:30 schreef Adelante het volgende:
zap je even langs Ned1 op een dooie woensdagavond, en wat schertst je verbazing:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:16 schreef rompompom het volgende:
Als je het vertaald (in de letterlijke zin van het woord), staat er dat een dubbele ontkenning het tegenovergestelde van het bedoelde oplevert. En dat klopt als een zwerende vinger.
Die is niet echt origineel (zie topictitel),quote:
+ 1370 Google-resultatenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:40 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
"wat schertst mijn verbazing"
quote:Op donderdag 7 juni 2007 07:16 schreef tinny het volgende:
[...]
Nu vroeg ik me af wat zijn de etiketten omstreeks hoedjes op de bruiloft voor vrouwen...
[...]
quote:Op donderdag 7 juni 2007 07:16 schreef tinny het volgende:
Een vriend van me gaat trouwen en de bruid heeft te kennen gegeven dat ze het wel leuk vond als de vrouwelijke gasten een hoedje dragen.
Nu vroeg ik me af wat zijn de etiketten omstreeks hoedjes op de bruiloft voor vrouwen...
Draag je ze alleen tijdens de ceremonie en de receptie, of ook nog tijdens het eten en het feest daarna?
en zijn er nog kleuren die niet kunnen (zwart?)
Altijd leuk als mensen woorden proberen te gebruiken die ze niet kennen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:05 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Tja dan zul je heel wat moeten gaan verteren om de gedelfde omzetten te compenseren. Ervaring uit andere landen leert toch echt dat die er komt.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:56 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Nogal wiedes dat ze eufenismen gebruiken...
quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:02 schreef RadioSlut het volgende:
En ja, ooit vvekreerd van een bed afgestapt (Op een xchip) en toen lag mijn been uit de kom.
Yay. Letterlijk 'knok'.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:46 schreef Hitpoint het volgende:
Nu is haar vader op zin 57e overleden. Hij was aan het zwemmen, dat wat hij weekelijks deed, en kreeg plotseling een hartinfarct en is verdronken. De man was kerngezond en had een goede conditie en eetpatroon, rookte en drinkte niet. Het mocht helaas niet zo zijn.
Wat een onzin, ik zie nog steeds veel leuke spelfouten. De 'standaard' spelfouten (zoals d/t-fouten, tenzij op een originele plaats) worden nauwelijks genoemd.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:54 schreef Lauder-Frost het volgende:
originaliteit is hier nu ver te zoeken helaas.
Je hebt zelf maar één bijdrage geleverd aan dit topic. Laat ons dan eens zien hoe het wel moet?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:54 schreef Lauder-Frost het volgende:
originaliteit is hier nu ver te zoeken helaas.
quote:Op maandag 4 juni 2007 10:43 schreef bliepie het volgende:
Hallo,
Het wordt waarschijnlijk een redelijk uitgebreidt verhaal
quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:56 schreef Tuvai.net het volgende:
Vroeger bij de camping altijd. D'r lag bij ons op de camping zo'n groot meer met een groot vlot in 't midden. Gingen we daar altijd achteruitwaartse salto's oefenen. Ik ben op een gegeven moment de tel verloren hoeveel jongens daar de rest van hun campingweekje met een gebroken poot hebben moete doorbrengen. Ik heb daar zelf ook een hoop blunders mee gemaakt.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:51 schreef Heintje het volgende:
Nou ja, ik zou het ook niet leuk vinden als ik een beuring krijg omdat de spiegel er niet hangt.
Brengt ook weer de volgende vragen naar boven.
Als hij wel op zijn plaats hangt moet hij dan ook nog enigsinds goed afgesteld zijn?
Moet een binnenspiegel ook persee geplaatst zijn op de plek waar je hem verwacht of mag die ook op een andere plaats in de auto zitten?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:30 schreef CANARIS het volgende:
ik heb er twee
Met de eerste heb ik nog wel Nederlands gesproken , maar ben er mee ophouden
De kleine dingetjes doe ik nog wel in het Nederlands ( Eet je boord op, ga slapen, tanden poetsen etc) maar gesprekken voer ik in het Duits.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:03 schreef Heintje het volgende:
[..]
Bedankt,
Als ik dit goed impeteer mag ik gewoon zo rond rijden dus.
Je mag de achterruit blokeren.
En als je niks door je binnenspiegel kan zien mag deze ontbreken.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:17 schreef arnold-d het volgende:
tering wat is het warm... het is wel 30 grade in me kamer.. en de zon staat half op het raam te schijnen met een fantilator aan![]()
Batterijen in je mond? Het is misschien een gebruikelijke term, maar in ken 'm nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:18 schreef verzameldirk het volgende:
nooit een plastic fles opnieuw vullen
bacteriën hebben een pracht van een broed plaats in de hals, je mond bevat zeer
veel batterijen.
Ook spoelen helpt niet, de plastic wanden zijn nml. niet glad maar min of meer hobbelig,
kijk maar eens onder een microscoop, het plastic is dan als pokdalig te zien.
Daarom is er zomers vaak een groter aanbod van buikgriep patiënten, buikloop komt dan
veel voor onder mensen die gebruikte 1/2 liter flesjes gebruiken.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:21 schreef tong80 het volgende:
Koot en Bie was de stem des volks. Vooral links. Maar gingen ook tegen de linkse geitenwollensokkers in. Als je door Koot of Bie werd gepersiflaseerd hoorde je er bij. Vraag me nog steeds af wat ze met Pim Fortuyn hadden gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |