je kan ook niks anders rijden als een fiets, gezien je pokemon-avatar zal je hoogstens 13 zijn?quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:48 schreef jordeeeh het volgende:
Ik ben veilig op de weg dus nog nooit ongeluk gehad
17...quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:50 schreef Sjibble het volgende:
[..]
je kan ook niks anders rijden als een fiets, gezien je pokemon-avatar zal je hoogstens 13 zijn?
Ga weg met je 4 posts, je weet niet eens hoe een forum werkt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:05 schreef zapper09 het volgende:
kom ff ontopic blijven he
Die hoogste schommel, aan de bovenkant moest je opspringen, zogezegd zo'n gat in, dus geen normale schommel. Ik wilde opspringen, maar mijn vader liet dat ding te snel los => ben daar een aantal meter naar beneden gevallen. Kon ik gelijk naar de EHBO, schaafwonden over mijn hele lichaam, gelukkig niks ernstigs aan overgehoudenquote:Bij Klein Zwitserland beschikken ze over de langste buisglijbaan van Europa en tevens over Nederlands hoogste schommel, die beide een plaatsje hebben verworven in het beroemde Guinness Book of Records.
Mja, ik ookquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:48 schreef jordeeeh het volgende:
Ik ben veilig op de weg dus nog nooit ongeluk gehad
Auwquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:40 schreef PastoorPeter het volgende:
- Verhaal -
Vrouw achter het stuur, bloed aan de muurquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:39 schreef MaddoxX het volgende:
Stuk of 2 á 3 keer aangereden (allemaal niet mijn schuld)
Stomme hoeren die voorrang moeten geven die doorrijden en mij van de fiets knallen
Niks aan overgehouden (op een paar schrammen / kapotte kleren na) bij alle 2 of 3 kweet niet meer hoeveel 't er warenis namelijk al een redelijk tijd geleden
En eigen stommiteiten:
Jezelf tot op het bot snijden met een stom zakmes dat dichtklapt
Gat in je kop vallen
Kneuzingen met het vallen bij uitvoeren van trucs met snowboarden
Wel kut dat dat ding afgleid want dat is eigenlijk de enige beveiliging. Misschien iets strakker maken?quote:Op zondag 17 juni 2007 12:39 schreef Monotomo het volgende:
Poeh, nooit echt ongelukken gehad.
Keer met m'n duim tussen de autodeur (scharnierkant), was toen gebroken.
Vorig jaar uit m'n bootje gevallen, dodemanskoord gleed van m'n pols af (de motor sloeg dus niet af) en m'n boot stoof weg en ging al springend rondjes draaien. Na een paar seconden kwam m'n boot weer langs toen m'n scheenbeen opengehaald aan de schroef (hoezo, geluk?). Uiteindelijk gered door een andere boot waarvan de bemanning het dodemanskoord eraf trok.
Zit voortaan aan m'n redvest..quote:Op zondag 17 juni 2007 13:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wel kut dat dat ding afgleid want dat is eigenlijk de enige beveiliging. Misschien iets strakker maken?
5 pk 2 m 80. Rubberbootje volledig opblaasbaar (excl. spiegel of coursequote:Op zondag 17 juni 2007 14:10 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hmm wat voor bootje heb je dan? (hoehard)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |