Achterop een auto gebotst (ik zat achter zonder gordel, ik bewoog geen moer en vond het een klap van niks, en mn ouders + opa en oma maar zeggen "damn, was dat een flinke klap!"
![]()
, Golf2, no gordels)
1x tijdens pizza's bezorgen, geen voorrang aan rechts geven doordat je in de wolken zit, scheelde serieus echt heeel weinig (ik kon zo zn mercedes-teken aanraken
![]()
). Op het nippertje...
Toen nog achterop een DNA, rijden we over het fietspad met 40, inene een mercedes die uit het niet naar rechts gaat (inrit), zonder te kijken of richting aan te geven.. zij waren schuldig.. wij schammen de voorkant, mn poot tussen de auto en de DNA, ik vlieg door de lucht, kon enorm hard neer, nog net naast mn stuitje (!!!
![]()
) en ving toen de klap op van het rollen met mn linkerhand.
Gevolg: DNA naar de tering, pissige vriend
![]()
Dikke pijn de hele week, vooral aan mn rechterheup, kon er amper mee lopen
![]()
.
Natuurlijk waren het ouwe bejaarden achter het stuur, kkdebielen
![]()
Wat moeten ze in een Mercedes met zoveel pk? Alleen al zo'n dikke bak hebben.. rot op, ik bedoel letterlijk, ROTTEN
![]()
![]()
Tevens mn kapotte cilinder in mn hand, stuk ijzer, kon ook op mij of iemand belanden, die had ik in mn hand omdat de buddy vol zat..
![]()
Maar ik raakte mn kop ook hard tegen de grond, echt hard.. en voelde niks..
Sindsdien wil ik echt noooooit zonder helm rijden..
![]()
Geloof me..
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img]
Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]