Goed gezegd...quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:02 schreef TNA het volgende:
Tyra is erin geslaagd een talkshow neer te zetten waarbij de titel van het programma aangeeft over wie het ieder gesprek moet gaan![]()
Heerlijk ja, vooral omdat ze zo natuurlijk is!quote:
En op het nieuws had je eerst Cho!quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:07 schreef Smash-it het volgende:
En er zijn toch best wat Aziaten op tv? In ER had je die leuke verpleger, even zn naam kwijt. In Grey's heb je Cristina, verder had je in Ally McBeal die Ling.. Ze zeurt!
dat zijn excuus-aziaten ,anders voelen ze zich gediscrimineerdquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:07 schreef Smash-it het volgende:
En er zijn toch best wat Aziaten op tv? In ER had je die leuke verpleger, even zn naam kwijt. In Grey's heb je Cristina, verder had je in Ally McBeal die Ling.. Ze zeurt!
Preciesquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:24 schreef PsyCha het volgende:
Het is gewoon een Oprah-wannabe.
Oprah is ook kut. Hypocriete kuthoerquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:34 schreef Jojoortje het volgende:
Sommige mensen in Amerika schijnen al te zeggen dat Tyra de nieuwe Oprah wordt als ze met pensioen gaat...
Lachertje
why not, allebei dezelfde hersenoloze reclame shows,, snap niet dat mensen hier in Europa naar kunnen kijkenquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:34 schreef Jojoortje het volgende:
Sommige mensen in Amerika schijnen al te zeggen dat Tyra de nieuwe Oprah wordt als ze met pensioen gaat...
Lachertje
Begrijpend lezen is best lastig hè?quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:34 schreef Liquidootje het volgende:
Omg. Toeps heeft wat over modellen gezien op tv voelt zich daardoor aangesproken en opent een bitchfight topic op het internet.
Modellenwereld Vrouwen
"I'm black and I'm beautiful, and that's why I'm going to be America's next top model".quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:57 schreef ivetje het volgende:
Tyra doet precies hetzelfde in ANTM...altijd roepen tegen die zwarte deelneemsters dat het zo moeilijk is als zwart model en dat zij het ook zo slecht had...blablabla. Vind Tyra best luk verder hoor, maar dat gemekker over "ik ben zwart en heb het zo slecht met een berg geld op de bank" komt mij idd ook de keel uit te hangen. Geef me dan Oprah maar
In 24 heb je ook Cheng Zhi (voor de outsiders: hoofd van de Chinese geheime dienst, die Jack ontvoert).quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:07 schreef Smash-it het volgende:
In ieder geval haak ik dan af. Tyra is nog hyperactiever dan Oprah.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:34 schreef Jojoortje het volgende:
Lachertje
dat vind ik wel een mooie vrouwquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:07 schreef Smash-it het volgende:
verder had je in Ally McBeal die Ling.. Ze zeurt!
wat een crackhoerquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:06 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Heerlijk ja, vooral omdat ze zo natuurlijk is!
Zonder make-up is ze zelfs nog lekkerder:
plaatje
quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:24 schreef PsyCha het volgende:
Het is gewoon een Oprah-wannabe.
Waardigheid -43quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:38 schreef tonks het volgende:
Waarom kijk ik dit programma eigenlijk elke dag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |