Persoon in kwestie wou dood, je bestuurt een voertuig dat alleen maar rechtdoor kan en een remweg heeft van tientallen meters. Dus als machinist kun je je beter verzoenen met het feit dat je er toch niets aan had kunnen doen. Dus welk trauma kun je er dan in godsnaam aan overhouden?quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:24 schreef borbit het volgende:
[..]
nee iemand doodrijden (ook al kun je er als machinist absoluut niks aan doen) maakt natuurlijk totaal geen indruk![]()
In Gouda zat ik in de trein toen er ook iemand voorsprong, we werden op een gegeven moment naar buiten begeleid waar bussen klaarstonden. En ik wou gewoon kijken hoe die knakker erbij lag, maar dat mocht niet...quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:22 schreef Strani het volgende:
Het is nooit leuk als je de laatste momenten van een mens ziet, en zeker niet hoe datzelfde mens er dan even later uitziet.
praat eens met een machinist zou ik zeggen... dat jij het niet kan begijpen dat je er geen trauma aan over kan houden wil natuurlijk niet zeggen dat je 's nachts badend in het zweeet wakker wordt omdat een 15 jarig knulletje je strak in de ogen kijkt voordat zijn hersentjes over je scherm uiteenspatten.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:31 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Persoon in kwestie wou dood, je bestuurt een voertuig dat alleen maar rechtdoor kan en een remweg heeft van tientallen meters. Dus als machinist kun je je beter verzoenen met het feit dat je er toch niets aan had kunnen doen. Dus welk trauma kun je er dan in godsnaam aan overhouden?
wees blij dat het je gespaard is gebleven. idiootquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:33 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
In Gouda zat ik in de trein toen er ook iemand voorsprong, we werden op een gegeven moment naar buiten begeleid waar bussen klaarstonden. En ik wou gewoon kijken hoe die knakker erbij lag, maar dat mocht niet...
Als ik al vrijwillig wil kijken, hoe kun je dan aan zoiets een trauma overhouden vraag ik je?
kijken hoe jij reageert als er opeens iemand voor je auto springt, of als er plotseling een kind de weg op rent en jij rijdt het dood... of iemand nou dood wil of niet, jij bent wel de bestuurder van het voertuig waar iemand voorspringt. Ik kan me voorstellen dat een machinist dan denkt 'had ik maar beter uitgekeken, dan had ik nog kunnen stoppen' (ofzoiets).quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:33 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
In Gouda zat ik in de trein toen er ook iemand voorsprong, we werden op een gegeven moment naar buiten begeleid waar bussen klaarstonden. En ik wou gewoon kijken hoe die knakker erbij lag, maar dat mocht niet...
Als ik al vrijwillig wil kijken, hoe kun je dan aan zoiets een trauma overhouden vraag ik je?
Welkom in het menselijk psychequote:Op donderdag 7 juni 2007 13:33 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Witte choco vlokken??quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zat in die trein van vanmorgen. Iemand enig idee of het een ongeval of zelfmoord was? Iemand iets gehoord erover?
Ik hoorde gekraak en ik zag witte dingen onder de trein vandaag komen. Vlokken of stukken van iets. Kleding misschien.
Bizar om mee te maken en ik hoop dat de machinist er nog enigszins aan toe is. lijkt me afschuwelijk om mee te maken.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:33 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:51 schreef Kreupelhout het volgende:
Je bedoelt op het traject van rotterdam naar gouda? Heb een half jaar daar met de trein gereisd en ik geloof dat er wel 4 keer iemand voor was gesprongen. Schijnt een een of andere inrichting in de buurt te zitten waar mensen worden behandeld voor psychische klachten (tussen ZelfMoordrecht en Nieuwerkerk).
quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:21 schreef J.Grisham het volgende:
Eigenlijk moet er turboboost op de trein zitten (net als met knight rider). Staat die kerel met zn ogen dicht op de rails, vliegt de trein er overheen
![]()
Ik zie het al voor me![]()
hoeveel heb je er al achter in je mikkie?quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:21 schreef J.Grisham het volgende:
Eigenlijk moet er turboboost op de trein zitten (net als met knight rider). Staat die kerel met zn ogen dicht op de rails, vliegt de trein er overheen
![]()
Ik zie het al voor me![]()
Ik ben aan het studeren met een fles Jack Daniels naast mequote:Op donderdag 7 juni 2007 15:38 schreef Silven het volgende:
[..]
hoeveel heb je er al achter in je mikkie?![]()
Nogal wiedes dat ze eufenismen gebruiken...quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:54 schreef Honky het volgende:
"een aanrijding met een persoon" vind ik ook zo raar klinken, alsof die trein finaal crasht als er iemand op de rails staat.
Het moet netjes blijven, daarom gebruiken ze dit.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:54 schreef Honky het volgende:
"een aanrijding met een persoon" vind ik ook zo raar klinken, alsof die trein finaal crasht als er iemand op de rails staat.
Vertragingen zijn immers veel belangrijker dan iemands leven.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:42 schreef Honky het volgende:
Gister weer raak op mijn traject. Vandaag weer op een ander traject. Wat een gore egoisten. Niet alleen is het erg voor de machinisten enzo maar ze naaien ook heel veel lui die met de trein gaan doordat er megavertragingen komen.
Zo denk ik altijd over degene die zelfmoord pleegt, of zou zijn/haar familie dat toejuichen?quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:39 schreef Baklap het volgende:
[..]
Vertragingen zijn immers veel belangrijker dan iemands leven.
De wereld is egoistisch dat niemand zo'n persoon helpt maar haar of zijn problemen. Het is allemaal ikke ikke ikke.Owhneej, nu heb ik vertraging, nu kom ik te laat voor mn kansloze tentamen. Huilie.
Ws is zo'n iemand zo ver weg dat je daar niet meer over nadenkt. Dat heeft weinig met egoisme te maken.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:41 schreef J.Grisham het volgende:
[..]
Zo denk ik altijd over degene die zelfmoord pleegt, of zou zijn/haar familie dat toejuichen?![]()
nou sorry hoor, maar waarom moet ik last ondervinden van iemand die met zijn botte kop een trein kopt?quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:39 schreef Baklap het volgende:
[..]
Vertragingen zijn immers veel belangrijker dan iemands leven.
De wereld is egoistisch dat niemand zo'n persoon helpt maar haar of zijn problemen. Het is allemaal ikke ikke ikke.
Owhneej, nu heb ik vertraging, nu kom ik te laat voor mn kansloze tentamen. Huilie.
Idd, het draait immers allemaal om jou. Dat iemand zo verziekt is door de maatschappij dat hij dood is, dat is niet belangrijk.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:42 schreef Re het volgende:
[..]
nou sorry hoor, maar waarom moet ik last ondervinden van iemand die met zijn botte kop een trein kopt?
nee het draait niet om mij maar om het fatsoen anderen niet met jouw problemen lastig te vallen op momenten dat ik daar niet om vraag of gelegen zit.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:50 schreef Baklap het volgende:
[..]
Idd, het draait immers allemaal om jou. Dat iemand zo verziekt is door de maatschappij dat hij dood is, dat is niet belangrijk.
Hij is toch al dood, ik stel voor om op div plaatsen langs het spoor hogedruk spuiten te plaatsen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:50 schreef Baklap het volgende:
[..]
Idd, het draait immers allemaal om jou. Dat iemand zo verziekt is door de maatschappij dat hij dood is, dat is niet belangrijk.
Puber.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:55 schreef ANWB het volgende:
[..]
Hij is toch al dood, ik stel voor om op div plaatsen langs het spoor hogedruk spuiten te plaatsen.
Kan je de trein gelijk schoonspuiten en door met dat ding....
Net als de duitse autobaan, rommel aan de kant zodat je geen last heb van files.![]()
Mee eens.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:04 schreef Re het volgende:
en het aantal zelfmoorden als gevolg van de maatschappij is natuurlijk maar 1-2%, de rest zijn gewoon pubers zie ff in een dipje zitten
Yeah rightquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:42 schreef Baklap het volgende:
[..]
Ws is zo'n iemand zo ver weg dat je daar niet meer over nadenkt. Dat heeft weinig met egoisme te maken.
Hahahah, jou avatar, echt TE grappigquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:54 schreef Xebrozius het volgende:
Als er ooit een zender komt die non stop treinspringers uitzend dan heb ik mijn zender gevonden.
Splatter tv, voor als je niets wilt missen!
Youtube + triggerhapp tv..quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:55 schreef J.Grisham het volgende:
[..]
Hahahah, jou avatar, echt TE grappig![]()
Dan biedt ik mezelf aan om je op een stoel voor de beeldbuis vast te lijmen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:54 schreef Xebrozius het volgende:
Als er ooit een zender komt die non stop treinspringers uitzend dan heb ik mijn zender gevonden.
Ik zou niet anders willen dan...quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan biedt ik mezelf aan om je op een stoel voor de beeldbuis vast te lijmen.
Je vorige post was gewoonweg dom, en nu probeer je het op te lossen met 'humor'quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:54 schreef Xebrozius het volgende:
Je hebt in Duitsland/Satelliet een zender die heet Bahn TV, maar volgens mij is dat niet live.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:54 schreef Xebrozius het volgende:
Opeens heb je het, je wordt machinist!quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:54 schreef Xebrozius het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaleidoscopiklimax
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |