En jet laatste wat ze horen is boem dikkie boem dikkie boem boemsplashhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Maargoed, ze zijn wel doormidden!
Ja, echt raar dat ze op het moment dat ze zo ver zijn zichzelf voor een trein te gooien ze niet even denken aan de vertragingen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:42 schreef Honky het volgende:
maar ze naaien ook heel veel lui die met de trein gaan doordat er megavertragingen komen.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:46 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ja, echt raar dat ze op het moment dat ze zo ver zijn zichzelf voor een trein te gooien ze niet even denken aan de vertragingen.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:50 schreef Sanderrrr het volgende:
Inderdaad, dood moeten ze die vuile egoïsten!!![]()
No shitquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:52 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]Dood zijn ze meestal wel hoor, als ze zichzelf als egoïst zijnde voor de trein geflikkert hebben.
De machinist in kwestie is vaak een dusdanig emotioneel wrak na een dergelijk incident dat het vaak wat moeilijk is om een rationeel bericht naar de passagiers te doen. En dat begrijp ik best.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:55 schreef ANWB het volgende:
En als er dan weer zo'n mongool voor de trein springt laat dan de machinist even aangeven niet naar links of rechts te kijken.![]()
Wat een rotzooi.![]()
Die man zit er ook niet voor z'n lol inderdaadquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:03 schreef Sirtalis het volgende:
De machinist in kwestie is vaak een dusdanig emotioneel wrak na een dergelijk incident dat het vaak wat moeilijk is om een rationeel bericht naar de passagiers te doen. En dat begrijp ik best.
Same here, het is niet iets dat je vaker mee wilt maken. Ik zat toen voorin de trein, dat geluid is echt afgrijselijk! En als je even later een huilende conducteur hoort omroepen dan weet je wel wat er gebeurd isquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:46 schreef LintuxCx het volgende:
Yikes. Je hebt 't nu twee dagen op een rij gehad met een trein waar je zelf in zat?
Heb het zelf in totaal ook twee keer gehad. Nooit wat van gezien gelukkig, maar 't geluid was wel heel vreemd. Alsof je over een bos takken heen rijdt.
Of een van de controleurs.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:03 schreef Sirtalis het volgende:
[..]
De machinist in kwestie is vaak een dusdanig emotioneel wrak na een dergelijk incident dat het vaak wat moeilijk is om een rationeel bericht naar de passagiers te doen. En dat begrijp ik best.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:22 schreef Stommie het volgende:
ik hoop altijd dat ze er wat van leren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |