Een stoma?quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:35 schreef Adelante het volgende:
nee, het is natuurlijk niet ethisch om hierover te klagen, stelletje boomknuffelaars.
een septic tank op d'r rug
De combinatie lekker wijf en 1 arm in 1 zin.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:36 schreef Aoristus het volgende:
heb je iets tegen lekkere wijven met 1 arm. Wat ben jij een lul zeg
alleen als ze meedoen aan een miss verkiezing!quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:36 schreef Aoristus het volgende:
heb je iets tegen lekkere wijven met 1 arm. Wat ben jij een lul zeg
Wat ben jij kortzichtig zeg...quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:30 schreef Adelante het volgende:
zap je even langs Ned1 op een dooie woensdagavond, en wat schertst je verbazing:een Miss verkiezing
.
nou even kijken dan maar...
WTF!!1!@!22!!!!
komt er een model op met een blindegeleidenstok de catwalk op
gevolgd door miss één arm
en de mobiele brigade was ook goed vertegenwoordigd
ohjah, de presentatrice is zelf ook niet helemaal 100%, maar goed na vijfendertig jaar woorden spellen, kan ik me dat voorstellen
en ze strijden om de titel: Mis(s) Onbeperkt NL
[afbeelding]
klacht: verkrachting van een Miss verkiezing, door niet aantrekkelijke vrouwen te showen (uiterlijk dan, ze hebben vast een prima karakter)
Wat ben jij nep zeg...quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:13 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Wat ben jij kortzichtig zeg...
Dus iemand die door bijvoorbeeld een ongeluk een arm mist is gelijk lelijk....
1. Dan ben je echt ongelofelijk stom als je dat vindt....
2. Dan ben je respectloos
3. Dan ben je zielig
4. Dan ben je en ongeloofelijke eikel
Bauke? Die heb ik ook al een paar keer langs zien lopen. Ziet er leuk uit.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:30 schreef computermistake het volgende:
Meisje links achter met zwart wit gebeuren aan, voglens mij ziet ze niet zo goed, maar dat is dus echt een schat van een meid! Zit bij mij in hetzelfde jaar op de opleiding....
Nee jouw stukje getuigd van inlevingsvermogen. Lutserquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:13 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
3. Dan ben je zielig
JHS.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:39 schreef computermistake het volgende:
Hmm op tv zien langs lopen of op JHS?
Sorry. Ik geil niet op wijven die een arm missen. Ben ik nu een fruitvlieg? Die klojo's verpakken het toch zelf als een mis(s) verkiezing. En in een miss verkiezing draait het om (en nou kappen met dat politiek correcte gelul) lekkere wijven.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:20 schreef Casparovvv het volgende:
Als TS had opgelet had 'ie geweten dat de missverkiezing voornamelijk draait om het vinden van een ambassadeur voor onbeperkt NL. Zet zich bijvoorbeeld in voor de toegankelijkheid van gebouwen voor rolstoelen etc, of het beeld van fysiek beperkten in de media.
TS snapt blijkbaar niet dat mensen zonder arm, zonder werkende benen of zonder 100% zicht tegenwoordig voor de volle 100% mee kunnen draaien in de maatschappij. Op grond van welk feit ze dan geweigerd zouden moeten worden bij een misverkiezing is me op dit moment onduidelijk. TS, leg me dat eens uit?
Ik wil het hier graag netjes houden, maar in mijn ogen is er met de TS heel wat meer mis dan met de miss onbeperkt NL, of de andere kandidaten. Hij heeft het inlevingsvermogen van een fruitvlieg met een geestelijke beperking.
Dat is niet politiek correct gelul, lul. Je kunt net zo goed zeggen dat je geen zwarten in een miss verkiezing wil hebben, omdat het geen lekkere wijven zijn? Bij wijze van... Sinds wanneer zijn mensen 'lelijk' als ze een lichamelijke beperking hebben (wat in dit geval reuze meevalt).quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:41 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Sorry. Ik geil niet op wijven die een arm missen. Ben ik nu een fruitvlieg? Die klojo's verpakken het toch zelf als een mis(s) verkiezing. En in een miss verkiezing draait het om (en nou kappen met dat politiek correcte gelul) lekkere wijven.
Verder vind ik het hartverwarmend om te zien dat je TS het inlevingsvermogen van een fruitvlieg toedicht en hem zelf het liefst bij zijn enkels af zou branden omdat hij anders denkt dan jij.
Beetje mannelijk iddquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:34 schreef Echo99 het volgende:
Ik vind die miss met dat korte haar (achter, in het midden) maar ranzig
Een arm missen is toch wel hmm ja ach je mist toch iets hequote:Op donderdag 7 juni 2007 00:05 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Dat is niet politiek correct gelul, lul. Je kunt net zo goed zeggen dat je geen zwarten in een miss verkiezing wil hebben, omdat het geen lekkere wijven zijn? Bij wijze van... Sinds wanneer zijn mensen 'lelijk' als ze een lichamelijke beperking hebben (wat in dit geval reuze meevalt).
Mijns inziens hoeft een persoon daardoor niet lelijker te worden. Goed, je snapt mijn punt wel, mierenneukerquote:Op donderdag 7 juni 2007 01:32 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Een arm missen is toch wel hmm ja ach je mist toch iets he![]()
Nou ja, vooruit. Maar het is wel slecht voor het evenwicht.quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:35 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Mijns inziens hoeft een persoon daardoor niet lelijker te worden. Goed, je snapt mijn punt wel, mierenneuker.
Luister Stupiditeit, ik vind mensen met geamputeerde lichaamsdelen niet geil. De gemiddelde nederlander vind het zelfs ziek als iemand een amputatiefetisj heeft.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:05 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Dat is niet politiek correct gelul, lul. Je kunt net zo goed zeggen dat je geen zwarten in een miss verkiezing wil hebben, omdat het geen lekkere wijven zijn? Bij wijze van... Sinds wanneer zijn mensen 'lelijk' als ze een lichamelijke beperking hebben (wat in dit geval reuze meevalt).
quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:05 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Dus iedereen die een lekker wijf heeft die haar arm is kwijtgeraakt in een auto-ongeluk heeft een amputatiefetish? Ook zonder arm, zicht, met broze botten of een groeistoornis kunnen meiden lekker zijn. Dat jij daar een aversie tegen hebt zegt niets over de gemiddelde Nederlander.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:27 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Luister Stupiditeit, ik vind mensen met geamputeerde lichaamsdelen niet geil. De gemiddelde nederlander vind het zelfs ziek als iemand een amputatiefetisj heeft.
Verder heb ik het idee dat jij het fenomeen internet iets te serieus neemt. Daarnaast zou ik het op prijs stellen als we van gedachten konden wisselen zonder scheldwoorden uit te wisselen
dat is ook geen Miss-verkiezing, maar de zoektocht naar een top model. Daar hadden deze lichamelijk beperkten al helemaal niet bij moeten gaan staan.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:59 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Precies. Er zaten hartstikke leuke meiden bij. Kijk eens naar America's next top model, wat een uitgemergelde langpootmuggen daar rondlopen.
Of je leest de post even waar je op reageert.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:02 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Dus iedereen die een lekker wijf heeft die haar arm is kwijtgeraakt in een auto-ongeluk heeft een amputatiefetish? Ook zonder arm, zicht, met broze botten of een groeistoornis kunnen meiden lekker zijn. Dat jij daar een aversie tegen hebt zegt niets over de gemiddelde Nederlander.
waarschijinlijk visueel onbeperktquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:17 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Of je leest de post even waar je op reageert.
Mijn nichtje heeft idd een prachtig karakter, en laat die mensen ook iets leuks doen, die hebben over het algemeen al genoeg ellende mee gemaakt zonder dat er anderen ook nog eens over gaan klagen..quote:
Het wordt tegenwoordig als een geuzennaam gedragen als je een "lichamelijk beperkte" in je familie hebt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:45 schreef FeEsTbBt het volgende:
Je HOEFT niet te kijken, er zit ook een afstandsbediening bij de meeste tv's![]()
[..]
Mijn nichtje heeft idd een prachtig karakter, en laat die mensen ook iets leuks doen, die hebben over het algemeen al genoeg ellende mee gemaakt zonder dat er anderen ook nog eens over gaan klagen..
En bedoel je dan dat ik het als erenaam draag, of de originele betekenis van spotnaam? Ik wilde helemaal niet "kijk-ik-ken-iemand-uit-de-Mis(s)verkiezing nu-ben-ik-belangrijk" doen.. Ik vind het enigsinds jammer dat het verdedigen van mijn familie door jou als aandachttrekkerij betiteld wordt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:47 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Het wordt tegenwoordig als een geuzennaam gedragen als je een "lichamelijk beperkte" in je familie hebt.
Er is een verschil tussen dat wat je wilt uitstralen en hoe dat op mensen overkomt. Verder vind ik dit iedereen in dit topic (Mijzelf en TS uitgeslotenquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:56 schreef FeEsTbBt het volgende:
[..]
En bedoel je dan dat ik het als erenaam draag, of de originele betekenis van spotnaam? Ik wilde helemaal niet "kijk-ik-ken-iemand-uit-de-Mis(s)verkiezing nu-ben-ik-belangrijk" doen.. Ik vind het enigsinds jammer dat het verdedigen van mijn familie door jou als aandachttrekkerij betiteld wordt.
ik vind gehandicapten ontzettend onaantrekkelijk, net zoals negerinnen en aziaten. heeft vrij weinig met kortzichtigheid te maken maar gewoon met smaak.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:13 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
3. Dan ben je zielig
Mischien wel, maar als je iets uit wil stralen, en dat komt bij veel andere mensen verkeerd over, ligt het mischien niet alleen aan de mensen, maar ook aan de manier waarop het uitgestraald wordt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:59 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen dat wat je wilt uitstralen en hoe dat op mensen overkomt. Verder vind ik dit iedereen in dit topic (Mijzelf en TS uitgesloten) zichzelf en het fenomeen internet iets te serieus neemt.
Wat wil je hier nu mee zeggen? Je hoopt te bereiken dat de mensen die opkomen voor dit programma, of die menen wel serieus aan een discussie mee te kunnen doen, tot inkeer komen en inzien dat fok! een grote rotzooi met baggeraars is? Ik geloof dat deze post meer over jouw zegt dan over de rest van de mensen in dit topic. Ik geloof dat jij gewoon een van de figuren bent die menen dat een leuk, grappig maar ook serieus forum als fok! verpest mag worden tot een community waar baggeraars de dienst uit maken met hun onzinnige geblaat. Het is een illusie dat er op fok! geen serieuze discussies gevoerd mogen of kunnen worden, alleen omdat jij denkt dat internet geen plek is om serieus te zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:59 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen dat wat je wilt uitstralen en hoe dat op mensen overkomt. Verder vind ik dit iedereen in dit topic (Mijzelf en TS uitgesloten) zichzelf en het fenomeen internet iets te serieus neemt.
Wat ik ermee wil zeggen dr. Freud is dat je je veel te druk maakt om mensen die een andere mening toegedaan zijn. Ik deel jouw standpunt niet, is dat een reden om de persoonlijke aanval te openen?quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:17 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Wat wil je hier nu mee zeggen? Je hoopt te bereiken dat de mensen die opkomen voor dit programma, of die menen wel serieus aan een discussie mee te kunnen doen, tot inkeer komen en inzien dat fok! een grote rotzooi met baggeraars is? Ik geloof dat deze post meer over jouw zegt dan over de rest van de mensen in dit topic. Ik geloof dat jij gewoon een van de figuren bent die menen dat een leuk, grappig maar ook serieus forum als fok! verpest mag worden tot een community waar baggeraars de dienst uit maken met hun onzinnige geblaat. Het is een illusie dat er op fok! geen serieuze discussies gevoerd mogen of kunnen worden, alleen omdat jij denkt dat internet geen plek is om serieus te zijn.
Daarnaast wacht ik nog steeds op een antwoord van TS op de vraag die ik eerder stelde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |