Dit is wel de raarste vernederlandsing van "she's having her period" die ik ooit ben tegengekomen.quote:
In België zeggen ze het geloof ik ook.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:41 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Dit is wel de raarste vernederlandsing van "she's having her period" die ik ooit ben tegengekomen.
Ze zeggen het in ieder geval niet op Internet.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:57 schreef Biancavia het volgende:
[..]
In België zeggen ze het geloof ik ook.
Nou, ja ze zullen wel 'ze heeft' zeggen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:07 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Ze zeggen het in ieder geval niet op Internet.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Jamai klinkte erg vrolijk afgelopen dinsdag in Shownieuws.. Maar ik wens Jamai en Ron veel geluk samen (als het waar is)![]()
Uit hetzelfde topic als de fout hierboven.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:12 schreef amaranta het volgende:
Jamai is in de loop der jaren er zeker op vooruit gegaan. Maar als Jamai een niemandsdalletje zou zijn, zou hij zeker geen vriend hebben die er uit ziet als Ron.
Doen dusquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:21 schreef tbs-johny het volgende:
Apekoek: niet doen, ik ben een ervaren 'marktman', heb al een keer of 20 dingen gekocht/verkocht via marktplaats = nog nooit niet goed gegaan
Wat hij zegt: Hoe vaak is het niet goed gegaan? Nog nooit. Het is dus nog nooit voorgekomen dat het niet goed gegaan is. Dubbele ontkenning.quote:
Maar dat is toch precies wat diegene ook bedoelde te zeggen? Dus wat is er fout aan?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:12 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Wat hij zegt: Hoe vaak is het niet goed gegaan? Nog nooit. Het is dus nog nooit voorgekomen dat het niet goed gegaan is. Dubbele ontkenning.
Een vergeten 'e', broer. Nauwelijks de moeite.quote:
Ik dacht dat je in de tegenwoordige tijd sprak.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:20 schreef Lienekien het volgende:
Een vergeten 'e', broer. Nauwelijks de moeite.
dat zeg ikquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar dat is toch precies wat diegene ook bedoelde te zeggen? Dus wat is er fout aan?
Je moet natuurlijk ook op de inhoud letten, in plaats van alleen op de syntaxis. Een onduidelijke zin wordt duidelijk door de context. Zo is het in dit geval duidelijk dat er met opzet een dubbele ontkenning staat.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:38 schreef Tha_T het volgende:
Een en ander ligt ook eraan waar je de klemtoon legt in die zin he.
Op de ene manier kan het. De andere niet.
Maar geschreven kan het altijd.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:38 schreef Tha_T het volgende:
Een en ander ligt ook eraan waar je de klemtoon legt in die zin he.
Op de ene manier kan het. De andere niet.
Hmm de poster klaagt in dit geval over Marktplaats dus ik lees erin dat het bij hem nog nooit goed gegaan is. Die opzet zie ik niet zo eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:42 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk ook op de inhoud letten, in plaats van alleen op de syntaxis. Een onduidelijke zin wordt duidelijk door de context. Zo is het in dit geval duidelijk dat er met opzet een dubbele ontkenning staat.
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar geschreven kan het altijd.
Gesproken met het accent op 'niet' is het goed, met het accent op 'nooit' wordt het enigszins dubieus.
Raar is relatiefquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:13 schreef Tha_T het volgende:
Dat bedoel ik. Nou ja. Het staat er wel raar. Zoveel is duidelijk
Hij begint met "heb al een keer of 20 dingen gekocht/verkocht via marktplaats". Wat is nu logischer dat daarop volgt, dat het altijd goed is gegaan of dat het nooit goed is gegaan? Als het nooit goed was gegaan, zou hij wel een verschrikkelijke idioot zijn dat hij het wel 20x probeert.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:13 schreef Tha_T het volgende:
Hmm de poster klaagt in dit geval over Marktplaats dus ik lees erin dat het bij hem nog nooit goed gegaan is. Die opzet zie ik niet zo eerlijk gezegd
Do hast geliek.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:44 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Hij begint met "heb al een keer of 20 dingen gekocht/verkocht via marktplaats". Wat is nu logischer dat daarop volgt, dat het altijd goed is gegaan of dat het nooit goed is gegaan? Als het nooit goed was gegaan, zou hij wel een verschrikkelijke idioot zijn dat hij het wel 20x probeert.![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 07:53 schreef Nikske het volgende:
Het niveau is bedroefend laag... En daar kan een VMBO leerling niets aan doen, dus ik vind die opmerking ook nergens op slaan... Wanneer kinderen zulke sommen krijgen als eindexamen, kun je ervan op aan dat ze moeite hebben met een vervolgopleiding... Een school hoort de leerlingen voor te bereiden op een vervolgopleiding, en dit is geen voorbereiding maar een afgang...
Het was vroegquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:44 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Hij begint met "heb al een keer of 20 dingen gekocht/verkocht via marktplaats". Wat is nu logischer dat daarop volgt, dat het altijd goed is gegaan of dat het nooit goed is gegaan? Als het nooit goed was gegaan, zou hij wel een verschrikkelijke idioot zijn dat hij het wel 20x probeert.![]()
Een vallende beul; dat kon wel eens meer schade opleveren dan alleen een buil..quote:Op woensdag 3 november 2004 08:13 schreef TDJ-Productions het volgende:
Veel te duur!!
Op Black.nl staat ie voor ¤17,47 , Nou hier kan jij je geen beul aan vallen dus kopen en post je reactie!
Waar slaat dat op?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:45 schreef pberends het volgende:
()
4) War on drugs slaat kant noch wal.()
.quote:Het proces werd vernoemd naar de man die het uivond, de Fransman Luois Daguerre. Elke foto van de Daguerreotype was een positieve afdruk, niet het negatief zoals we dat nu kennen. De foto werd gemaakt met een gepoleiste spiegel en was niet te reproduceren. Elke foto was dus uniek
Ow, aluminiumquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:31 schreef timbob het volgende:
Ik had een stuk lege muur over, dus daar moest wat aan gedaan worden:
[plaatjes klikbaar]
[afbeelding]
Het is een plexiglas plaat met U-profiel Alumenemilium erachter, zodat je een plaat uit je platencollectie kan showen (soort van wissellijst, zegmaar.)
En als extra: Je kan 'm ook als whiteboard gebruiken.
[afbeelding]
Ik was in totaal ongeveer 17 euro aan materiaal kwijt. dus dat is best te overleven. [afbeelding]
Origineel.quote:Op zondag 27 mei 2007 11:47 schreef NLweltmeister het volgende:
Hoe je het ook weent of keert, de SP en PVV kiezers zijn oprecht en terecht bezorgt, Verhagen is alleen voorstander uit persoonlijk belang.
quote:Op zondag 27 mei 2007 05:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wie A vind moet ook B doen vind ik.
beamen betamenquote:Op zondag 27 mei 2007 01:51 schreef Lauder-Frost het volgende:
[..]
OT: Waar dient je onderschrift voor?
Ze is pas sinds kort schierig. Daarnaast het gebruik van -tjuh door 30+'ers (eigenlijk door iedereen), en noting more noting lessquote:Op maandag 28 mei 2007 10:20 schreef Moedertjuh het volgende:
[..]
nee ik ben gewoon nieuwschierig hoeveel ouderen dit leuk vinden noting more noting less
quote:Op maandag 28 mei 2007 00:56 schreef Sessy het volgende:
Mwuah valt wel mee. Ben uitwonend, ga nauwelijks uit, werk wel, sport veel, heb op zich niks te klagen over de studiebelasting, behalve dat die extreem onevenwichtig verdeeld wordt (zonder dat je er wat aan kunt doen). Behalve over de onderburen die dus prototype studenten zijn met veel te veel feestjes, daar klaagt onze hele flat steen en been over (hoe die lui het in hun hoofd halen om midden in de tentamenmaand 4 feestjes per week te gooien weet ik niet, wil ik ook niet weten, ben gelukkig klaar met m'n tentamens inmiddels).
Mn vriendin had laatst ook een mooie: als je eerst A zegt, moet je niet ineens Z zeggen.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:19 schreef Tokus het volgende:
[Wie A vindt moet ook B doen]
quote:Op maandag 28 mei 2007 11:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij werdt hij bij Barca al zo genoemd..
Het nieuwe Boudewijn Zenden topic
Ook "4 feestjes gooien", da's een leuk anglicisme, me dunkt.quote:Op maandag 28 mei 2007 10:36 schreef veldmuis het volgende:
Ik vind deze ook wel leuk, en het werkt aanstekelijk zo te zien
Het prototype student
200 posts verder:
[..]
quote:Op maandag 28 mei 2007 02:00 schreef Dibble het volgende:
Je hebt kuttopics! Hij had jou niet moeten schapen![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 02:10 schreef Dibble het volgende:
nee, is een extra lul geweest waarmee den oermensch mammoeten kon verkrachten in tijden van welbelustheid.
Ik dacht 'het zal toch niet'...quote:Op maandag 28 mei 2007 18:46 schreef eefje87 het volgende:
[...]
In de badkamer is alles bekleed met witte ladjes
[...]
quote:Op maandag 28 mei 2007 17:33 schreef Moedertjuh het volgende:
[...]
woensdag een ego dan weet ik hoever ik ben ik hou jullie op de hoogte kus moedertjuh
quote:Op maandag 28 mei 2007 17:03 schreef Blin het volgende:
is het bijvoobeeld mogenlijk als je een huis koopt wat ruim onder de grens licht van wat je maxiamaal kan lenen.
quote:Op maandag 28 mei 2007 23:39 schreef daanski82 het volgende:
wat mag ik zo al aftrekken voor scholing wat met mijn werk te maken heb ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |