quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:48 schreef cinnamongirl het volgende:Ik hoor net bij Giel dat Jamai en Ron Link een setje zijn; Jamai bevestigde het zelf.
Ik kende Ron Link ook niet maar hij is doorgebroken door zijn deelname aan Idols ll. Hij is doorgegroeid tot musicalster en speelt momenteel de rol van Tarzan in de gelijknamige musical.
Bij deze!quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:15 schreef Malahide het volgende:
Jamai en Ron Link... dat verdient toch wel een eigen topic!
quote:
Prive
wo 23 mei 2007, 19:50
Jamai verliefd op Tarzan Ron?
door onze redactie
AMSTERDAM - Jamai is weer gelukkig in de liefde. Volgens de laatste geruchten is de k ersverse vrijgezel smoorverliefd op Tarzan Ron Link! Beide mannen ontkennen het nieuws in alle toonaarden. "We zijn alleen erg goede vrienden", laat Jamai weten.
Ab Blauw
Foto: Ab Blauw
"Ron en ik zijn allebei jong. We gaan vaak samen uit, we praten met elkaar over de shows. We zijn goede vrienden, maar meer is er niet aan de hand", vertelt musical-ster Jamai.
Zijn relatie van twee jaar met de vijftien jaar oudere danser Reinaldo Borges is sinds kort voorbij. De Braziliaan kon geen verblijfsvergunning krijgen in Nederland
Die is er met Bokito vandoor gegaan.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:33 schreef honderd het volgende:
HAHA die titel![]()
Ik dacht alijd dat die Tarzan Chantal Janzen neukte.
Ik wilde eerst doen: 'Jamai doet Tarzan' maar dat kun je op meerdere manieren interpreteren....quote:
Nee, joh, mallerd. Alle mannelijke musicalsterren zijn homoquote:Ik dacht alijd dat die Tarzan Chantal Janzen neukte.
Nou ja, gedumpt. Hij kreeg geen verblijfsvergunningquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:01 schreef ColombiaanseIndiaan het volgende:
haha, ik denk dat die vette stinknicht zn gaye braziliaanse vriendje gedumpt heeft voor deze 'hunk'. lofl.
Ik weet ook niet of het waar is.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:19 schreef Jerruh het volgende:
lijkt me sterk... heel sterk... maar goed, kan daar eerlijk gezegd even niet teveel over uitwijden...
ja dat las ik ook!quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:21 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of het waar is.
Maar het is wel uit met zijn vriend uit Brazilië![]()
quote:Whehehe dat was bij Evers Beelen op de radio vanochtend. Prachtig, eerst Link bellen in een hotel, die liet niks los. Daarna vragen naar Loman in datzelfde hotel. .
quote:Jamai heeft relatie met Ron Link
Uitgegeven: 24 mei 2007 09:00
Laatst gewijzigd: 24 mei 2007 14:08
AMSTERDAM - Jamai Loman heeft een nieuwe liefde gevonden in Ron Link, die momenteel de rol vertolkt van Tarzan in de gelijknamige musical. Jamai heeft dat donderdagochtend bevestigd op radiozender 3FM.
Bekijk video
De 20-jarige Jamai, die eerder nog ontkende iets met Link te hebben, liet weten dat de relatie zich nog in een vroeg stadium bevindt. "Het is nog erg pril, maar we hebben het leuk samen", aldus de musicalster. De twee werden donderdagochtend 'live' betrapt in een radioprogramma van 538.
De afgelopen tijd werd er druk gespeculeerd over een relatie tussen de twee. Jamai zou al weken cadeaus naar Link sturen.
Jamai had eerder een relatie met de vijftien jaar oudere danser Reinaldo Borges. Die relatie liep echter op de klippen omdat hij geen verblijfsvergunning kon krijgen.
Les Misérables
Jamai speelt binnenkort in de Nederlandse versie van de musical Les Misérables. De musicalster gaat de rol van studentenleider Marius spelen.
(c) NU.nl/Chris Heijmans
Nee hoor dat was toch echt op 538, Evers belde hen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:31 schreef Malahide het volgende:
Heeft iemand eigenlijk Jamai vanmorgen gehoord op de radio bij Giel Beelen? Was Jamai misschien ondeugend en aan het liegen? Beelen meldt het al wel als echt nieuws op zijn site...
En dit is natuurlijk ook wel verdacht:
[..]
Eerst bij Evers, daarna bij Beelen heb ik inmiddels begrepen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee hoor dat was toch echt op 538, Evers belde hen.
Dat is helemaal sufquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:01 schreef Malahide het volgende:
[..]
Eerst bij Evers, daarna bij Beelen heb ik inmiddels begrepen.
Die mag de liefdesbaby baren.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:12 schreef Apfel. het volgende:
En wat gebeurd er nu met Jane ?
Tja, ik luisterde vanmorgen naar Giel en Giel vroeg of het waar was. Jamai zei 'ja' en op Giel's vraag of Ron nu ook naast hem lag, antwoordde hij bevestigend!quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:31 schreef Malahide het volgende:
Heeft iemand eigenlijk Jamai vanmorgen gehoord op de radio bij Giel Beelen?
Bij Giel hoorde ik het al om half negen, check de OP, ik postte het vlak nadat ik het hoorde!quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:01 schreef Malahide het volgende:
[..]
Eerst bij Evers, daarna bij Beelen heb ik inmiddels begrepen.
Ah ja weet ik veel, ik luister nooit naar die shows dus ik weet niet wie eerder is. Las dat ergens op internet vanmiddag. Zo maar eens kijken of Boulevard er iets over te zeggen heeft.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:25 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Bij Giel hoorde ik het al om half negen, check de OP, ik postte het vlak nadat ik het hoorde!
Blijkbaar heeft Albert ook goed contact met 'm, en ook hij bevestigt de relatie nu net in RTL Boulevard...quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:30 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ah ja weet ik veel, ik luister nooit naar die shows dus ik weet niet wie eerder is. Las dat ergens op internet vanmiddag. Zo maar eens kijken of Boulevard er iets over te zeggen heeft.
Nou ja, ze spelen allebei in musicals.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:12 schreef Malahide het volgende:
Oké, ik heb er zelf ook aan meegedaan, maar het lijkt nu net of Jamai de gebochelde van de Notre Dame is of zo. Hij ziet er prima uit in vergelijking met zijn Idols-tijd. En misschien hebben ze wel heel veel gemeen... of zo![]()
En waarschijnlijk kan hij heel goed luisteren ja...quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:12 schreef Malahide het volgende:
Oké, ik heb er zelf ook aan meegedaan, maar het lijkt nu net of Jamai de gebochelde van de Notre Dame is of zo. Hij ziet er prima uit in vergelijking met zijn Idols-tijd. En misschien hebben ze wel heel veel gemeen... of zo![]()
En ze hebben beiden aan Idols meegedaan!quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:16 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nou ja, ze spelen allebei in musicals.
Waarom zou hij een lekkerdere man moeten hebben als ze het leuk hebben samen? Alsof het een schande is dat hij met Jamai is...quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:01 schreef amaranta het volgende:
Ik wist niet dat Ron op mannen viel. Ik denk dat hij wel een lekkerdere man kan krijgen. Als ik homo was zou ik in ieder geval niet op Jamai vallen.
Dus als jij het goed zou hebben dan zou jij ook gewoon een gedrocht neuken?quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:02 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Waarom zou hij een man moeten hebben die 'lekkerder' is als hij het zo goed heeft?
Jezus, overdrijven is ook een vak. Jamai is mijns inziens bepaald geen gedrocht. Tussen de regels door vind jij dus dat Jamai Ron niet verdient omdat die zogezegd te lekker voor hem is...quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dus als jij het goed zou hebben dan zou jij ook gewoon een gedrocht neuken?
Ik zei alleen dat Ron, qua uiterlijk, beter kan krijgen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:06 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Jezus, overdrijven is ook een vak. Jamai is mijns inziens bepaald geen gedrocht.
Dat weet ik dat je dat zei, maar de vergelijking met een gedrocht gaat gewoon ver. Simpelweg omdat Jamai er best mag wezen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat Ron, qua uiterlijk, beter kan krijgen.
Ik had het toen niet over Jamai. Ik had het over jou. Zou jij het daarmee doen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:09 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Dat weet ik dat je dat zei, maar de vergelijking met een gedrocht gaat gewoon ver. Simpelweg omdat Jamai er best mag wezen.
Albert heeft hen samen toch gezien in studio 24 in Hilversum tijdens de '' John Kraaykamp musical awards 2007''quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:24 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft Albert ook goed contact met 'm, en ook hij bevestigt de relatie nu net in RTL Boulevard...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |