abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48019338
Nieuw Hollywoodkoppel: Reese en Jake

We hebben (naar alle waarschijnlijkheid) weer een nieuw stelletje om in de gaten te houden: Reese Witherspoon en Jake Gyllenhaal!

De twee ontmoette elkaar op de set van de thriller Rendition, waar zij beiden een rol in spelen. Tijdens de opnames was het al meteen duidelijk dat de twee het goed met elkaar konden vinden. Tussen de shootings door stonden ze constant te giechelen als twee verliefde pubers. Later werd Jake gespot toen hij de hotelkamer van Reese verliet, waar ze vast niet waren om het filmscript door te nemen. Nu zijn ze, volgens een insider, officieel aan het daten!

Reese dumpte onlangs hottie Ryan Phillippe, maar haar nieuwe keuze doet zeker niet voor hem onder! Ryan en Reese waren zeven jaar samen. Volgens Reese ging het niet langer omdat ze te verschillend waren. Ryan heeft nu zijn zinnen gezet op Ashlee Simpson, ook interessant hoe dat verder zal gaan...

bron: toostylish.com

pi_48019458
Denk ut niet.
pi_48045946
Jee, Rose McGowan (ex-vrouw Marilyn Manson) is een heuse homewrecker...
Ze maakt zo even een 16-jarig huwelijk met 5 kids kapot...

quote:
Director Robert Rodriguez left his wife of 16-years for his "Grindhouse" star Rose McGowan. The affair with Rose apparently shut down production of the movie for one-month so he could sort out his issues.

Robert's wife at the time, Elizabeth Avellan, is his co-producer and the mother of his 5 kids.

Sources say that it was the worst kept secret on the set. "When Elizabeth found out, there was an eruption of emotions - an emotional volcano."

A rep for the film says the hiatus had nothing to do with Robert's personal life.

Robert is hot as hell and Rose is a damn mess. He broke up his marriage for a relationship that won't last! She's gonna snort him out of house and home!
pi_48053882
quote:
Op woensdag 4 april 2007 20:51 schreef lily het volgende:
Nieuw Hollywoodkoppel: Reese en Jake

We hebben (naar alle waarschijnlijkheid) weer een nieuw stelletje om in de gaten te houden: Reese Witherspoon en Jake Gyllenhaal!

De twee ontmoette elkaar op de set van de thriller Rendition, waar zij beiden een rol in spelen. Tijdens de opnames was het al meteen duidelijk dat de twee het goed met elkaar konden vinden. Tussen de shootings door stonden ze constant te giechelen als twee verliefde pubers. Later werd Jake gespot toen hij de hotelkamer van Reese verliet, waar ze vast niet waren om het filmscript door te nemen. Nu zijn ze, volgens een insider, officieel aan het daten!

Reese dumpte onlangs hottie Ryan Phillippe, maar haar nieuwe keuze doet zeker niet voor hem onder! Ryan en Reese waren zeven jaar samen. Volgens Reese ging het niet langer omdat ze te verschillend waren. Ryan heeft nu zijn zinnen gezet op Ashlee Simpson, ook interessant hoe dat verder zal gaan...

bron: toostylish.com

[afbeelding]
Oh neuuuu. Ik ben geobsedeerd door Jake, hij is zo sexy . Maar Reese vind ik zo stom. Ik wil niet jaloers op haar zijn .
pi_48055722
Hmmm, ik vind het geen leuke combinatie, Reese and Jake. Ik ben weg van Jake maar ik heb het niet op Reese..... Als het waar is en hij gelukkig is, dan ben ik dat voor hem (of probeer dat althans te zijn), maar het zal niet van harte gaan.
pi_48138068
Arme Kirsten, gedumpt:
quote:
It's been a sweet three-weeks, but all good things must come to an end. Johnny Borrell of Razorlight has dumped our lovely snaggle-toothed starlet. He reportedly left her ass for his ex-girlfriend with a better name, Fabiola Gatti.

The two met last month and haven't been a part since. Kiki even extended her European holiday in order to spend time with his ass.

A source said, “Johnny and Kirsten had a very passionate romance—they were completely blown away by each other at first. They spent all their time together. Kirsten even made herself at home in Johnny’s London pad. But now Johnny has realised she’s not the one for him. He dumped her at the weekend and has gone back to his old girlfriend.”

“Kirsten really liked Johnny. The news will come as a real blow.”
pi_48138098
Ashlee Simpson met haar vriendje uit de band 'Fall out boy', Pete Wentz:

maandag 9 april 2007 @ 10:15:23 #108
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_48138326
quote:
Op maandag 9 april 2007 09:59 schreef cinnamongirl het volgende:
Ashlee Simpson met haar vriendje uit de band 'Fall out boy', Pete Wentz:

[afbeelding]
Haha op perez met titel 'they can share eachothers clothes en make-up'. Al zag ik gister Ryan Cabrera in Cribs en die is ook echt te gay voor woorden. Misschien is dat gewoon haar type.
  woensdag 18 april 2007 @ 12:01:48 #109
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_48455058
Jim en Bettina betrapt!
door onze redactie
AMSTERDAM - Jim Bakkum (19) en Bettina Holwerda (28) zijn tijdens de première van Tarzan innig zoenend met elkaar betrapt! De vonk is overgeslagen toen ze als Danny en Sandy in de musical Grease met een een auto de orkestbak in reden.

Jim bekent in weekblad Privé: "Bettina Holwerda, mijn tegenspeelster Sandy in Grease, is mijn ieuwe vriendin. De autocrash waarbij we allebei gewond raakten, heeft ons dichter bij elkaar gebracht en sindsdien zijn we verliefd. Ze is een geweldige meid. Zo ontzettend lief. Ik kan mijn geluk niet op."

Bron Telegraaf.nl

http://www.story.nl/content/jims_verboden_liefde

[ Bericht 11% gewijzigd door marky op 18-04-2007 14:12:24 ]
pi_48470800
Shit man, had ik al een primeur kunnen hebben . Zag ze op de première idd opvallend verliefd tegen elkaar doen.. En best groot leeftijdsverschil .
  woensdag 18 april 2007 @ 18:53:52 #111
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_48472652
En gezien de reactie van haar tepel is ze ook er blij
  woensdag 18 april 2007 @ 18:55:19 #112
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_48472735
quote:
Op woensdag 18 april 2007 18:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Shit man, had ik al een primeur kunnen hebben . Zag ze op de première idd opvallend verliefd tegen elkaar doen.. En best groot leeftijdsverschil .
Ach na Charlotte en daarna Marieke van Ginneke met als biside Aukje en later Gaby die allen ouder waren dan Jim is dit voor Jim niets vreemds.
  woensdag 18 april 2007 @ 23:04:54 #113
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_48484736
quote:
Op woensdag 18 april 2007 18:55 schreef marky het volgende:

[..]

Ach na Charlotte en daarna Marieke van Ginneke met als biside Aukje en later Gaby die allen ouder waren dan Jim is dit voor Jim niets vreemds.
En nu in het Nederlands?
pi_48486115
quote:
Op woensdag 18 april 2007 23:04 schreef Aventura het volgende:

[..]

En nu in het Nederlands?
Kort door de bocht dat Jim tot nu toe alleen op oudere vrouwen viel en nu dus weer. Er worden een paar voorbeelden genoemd van vrouwen met wie hij is geweest met als conclusie dat het 'met oudere vrouwen gaan' voor Jim niks nieuws is.
pi_48786297
Leuk dat ze weer bij elkaar zijn!
quote:
'Jennifer Aniston en Vince Vaughn weer samen'
Jennifer Aniston en Vince Vaughn zijn weer bij elkaar. OK! Magazine meldt dat de twee weer echt een stel zijn, nadat zij al een tijdje aan het rommelen waren.

Jennifer Aniston en Vince Vaughn zijn weer bij elkaar. Het Amerikaanse tijdschrift OK! Magazine meldt dat de twee sinds de verjaardag van Aniston op 11 februari al aan het rommelen waren, maar nu weer echt een stel zijn.

Aniston en Vaughn ontmoetten elkaar in 2005 op de set van de film 'The break-up'. Eind vorig jaar liep de relatie op de klippen en bleef het rustig rond het liefdesleven van de 38-jarige actrice. Eerder was ze vijf jaar getrouwd met acteur Brad Pitt.

Dit jaar is Aniston naast Meryl Streep te zien in de thriller 'Wanted'. Het is nog niet bekend wanneer de film in de bioscoop te zien is. Van de 37-jarige Vaughn moet dit jaar de film 'Into the wild' verschijnen.
[Novum]
  Nerd met benen woensdag 9 mei 2007 @ 16:55:00 #117
18073 miss_bleu
pi_49190860
wat een slet die penelope
pi_49213598
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 16:55 schreef miss_bleu het volgende:
wat een slet die penelope
maar wel lekker!
pi_49224349
Ze valt nogal op exen van Nicole Kidman....
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_49455423
Justin Timberlake gesnapt met Jessica Biel:

zaterdag 19 mei 2007 @ 12:51:26 #121
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_49538141

Simpson kijkt hier al niet echt blij, maar het schijnt alweer over te zijn.. (net op de radio ) Of loop ik daarmee al achter .. Vond het wel een bizarre combi, eigenlijk..
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_49693469
't schijnt dat Cameron Diaz het doet met deze creep:

genaamd Chriss Angel, een soort van illusionist.
  Moderator / Miss SHO donderdag 24 mei 2007 @ 03:51:30 #123
22592 crew  Ole
pi_49712317
cg... ik wilde net gaan slapen
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 24 mei 2007 @ 08:23:09 #124
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_49713207
Ik dacht dat zij het met die heerlijke surfer christian slater deed?
pi_49713519
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 03:51 schreef Ole het volgende:
cg... ik wilde net gaan slapen
Sollie!
Slater is een 'gewone' vriend van haar.

Ik hoor net bij Giel dat Jamai en Ron Link een setje zijn; Jamai bevestigde het zelf.

Ik kende Ron Link ook niet maar hij is doorgebroken door zijn deelname aan Idols ll. Hij is doorgegroeid tot musicalster en speelt momenteel de rol van Tarzan in de gelijknamige musical.
  donderdag 24 mei 2007 @ 09:00:38 #126
4593 Marty
Digi-babe
pi_49713725
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 08:23 schreef Smash-it het volgende:
Ik dacht dat zij het met die heerlijke surfer christian slater deed?
Ik denk dat je Kelly Slater bedoeld?

Perez schrijft dit:
quote:
Cameron & The Surfer: Back On?

Filed Under: Cameron Diaz > Exclusives!

Old pic. New story.

Though she was just getting acquainted with magician Criss Angel, Cameron Diaz is back to spending time with Kelly Slater.

Sources reveal exclusively to PerezHilton.com that actress is currently in Hawaii and she's been spotted all over Waikiki with the surfer, from the Roxy store on Sunday to the Moana Surfrider Hotel on Monday.
Forza Juve!
  donderdag 24 mei 2007 @ 09:15:14 #127
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_49714057
Jamai heeft relatie met Ron Link
Uitgegeven: 24 mei 2007 09:00
Laatst gewijzigd: 24 mei 2007 09:04

AMSTERDAM - Jamai heeft een nieuwe liefde gevonden in Ron Link, die momenteel de rol vertolkt van Tarzan in de gelijknamige musical. Jamai heeft dat donderdagochtend bevestigd in het radioprogramma van Giel Beelen op 3FM.

Jamai, die eerder nog ontkende iets met Link te hebben, liet weten dat de relatie zich nog in een vroeg stadium bevindt. "Het is nog erg pril", aldus de musicalster.

Jamai had eerder een relatie met de vijftien jaar oudere danser Reinaldo Borges. Die relatie liep echter op de klippen omdat hij geen verblijfsvergunning kon krijgen.

Les Misérables

Jamai speelt binnenkort in de Nederlandse versie van de musical Les Misérables. De musicalster gaat de rol van studentenleider Marius spelen.

(c) NU.nl/Chris Heijmans
  donderdag 24 mei 2007 @ 09:21:30 #128
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_49714247
Ik vond deze setjes wel grappig:

Nina en George uit '24'

Kate en Charlie uit 'Lost'

Nikki Cox & Bobcat Goldthwaith (Mr. Floppy) uit 'Unhappily Ever After'

* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  donderdag 24 mei 2007 @ 10:15:58 #129
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_49715751
Jamai en Ron Link ... dat verdient toch wel een eigen topic!
You cheated on me with choreography.
  donderdag 24 mei 2007 @ 10:20:50 #130
4593 Marty
Digi-babe
pi_49715896
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 09:21 schreef Patch het volgende:

[afbeelding]
Echt waar?
Forza Juve!
  donderdag 24 mei 2007 @ 10:40:21 #131
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_49716499
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 10:20 schreef Marty het volgende:

[..]

Echt waar?

ik durfde eigenlijk geen foto te plaatsen van Bobcat 'nu'...
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  donderdag 24 mei 2007 @ 11:30:34 #132
4593 Marty
Digi-babe
pi_49718065
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 10:40 schreef Patch het volgende:

[..]

ik durfde eigenlijk geen foto te plaatsen van Bobcat 'nu'...
Zoals we hem allemaal wel kennen:

En nu:

Met Nikki Cox dus:
Forza Juve!
  donderdag 24 mei 2007 @ 12:01:38 #133
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_49719153
kelly slater, ik wist al dat ik fout zat, maar wist niet wat het wel was haha. dank voor de verbetering!

Jamai en Tarzan zag ik trouwens met koninginnedag al hand in hand bij de marnixstraat lopen in a'dam.. Maar dat terzijde.
pi_49719619
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 09:21 schreef Patch het volgende:

[afbeelding]
Ze is niet meer met 'Bobcat maar met deze meneer:

quote:
Cox confirmed on the January 2, 2006, edition of the morning talk show Live with Regis and Kelly that she is in a relationship with comedian/actor Jay Mohr. They were married on December 29, 2006 in Los Angeles.
Is it wrong to talk to myself even when there’s nobody else?
It's just a state of mind.
pi_51193337
Ik wist niet eens dat Nelly gebroken had met de vader van haar kind...
quote:
Nelly Furtado is engaged to Timbaland's sound engineer, Demo Castellon, according to an exclusive report by PerezHilton. The singer was recently spotted and photographed sporting a big diamond sparkler on her most important finger. Nelly and her Cuban love apparently met while they worked closely on her Loose album and the rest was history. If they do eventually make it down the aisle, this will be Nelly's first marriage. She also brings a three-year-old daughter to the mix from a past relationship with DJ Jasper Gahunia.
pi_53844052
Jennifer Aniston en Orlande Bloom?
quote:
A wedding is a perfect place to find romance, and that’s just what happened for Jennifer Aniston when she spent a sexy weekend in Mexico flirting with Orlando Bloom. In town for their personal manager’s wedding, the two stars managed to snag a little alone time after the ceremony. “There was definitely some chemistry going on when I saw the two of them on the beach,” an eyewitness tells OK!. “They were talking and talking for hours on end.” OK Magazine knows where the couple may be connecting next—on the screen in a new movie project!

So what is the new name? I like Jenlando. Whatja think?
Bron: Starmuscle

donderdag 11 oktober 2007 @ 12:44:16 #137
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_53861234
En Penelope Cruz heeft weer een nieuwe vlam... Javier Bardem.
quote:
The Spanish media is going insane over this!

They met over a decade ago on the set of the brilliant film Jamon Jamon and romanced each other on the screen, but it isn’t until NOW that Penelope Cruz and Javier Bardem have hooked up off-screen.

The pair are an item, the Spanish press is reporting.

In fact, click here to see video of Pene and Bardem hugging and making out in public in NYC this past weekend.

Azucar!

bron: Perez Hilton

het bewijs
pi_58920655
Het is toch echt waar: Kate Hudson en Lance Armstrong:

† In Memoriam † maandag 26 mei 2008 @ 17:40:42 #139
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_58922987
Oh en John Mayer en Jennifer Aniston schijnen ook te hokken.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  maandag 26 mei 2008 @ 20:33:03 #140
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_58926359
Ja, en Jessica Simpson was daar zo depri over dat ze is vreemgegaan met Jared Leto!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 28 mei 2008 @ 13:30:19 #141
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_58962676
LOS ANGELES - Lindsay Lohan en dj Samantha Ronson hebben een relatie. Dat heeft Lindsay's vader dinsdag bevestigd aan het tijdschrift US Magazine.

Lindsay Lohan en Samantha Ronson

In een e-mail aan het blad noemt hij het "overduidelijk" dat de twee iets met elkaar hebben. Toch is de christelijke vader van Lohan niet blij met de relatie. "Sommige dingen wil een vader niet zien of horen, of ze nou waar zijn of niet", schreef de vader.

De geruchten over Lohan en Ronson gingen al een tijdje rond. Vorige week werden de twee gespot in een innige omhelzing op een jacht in Cannes. Volgens Amerikaanse media zouden ze binnenkort zelfs in het huwelijk willen treden.

bron
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_60988171
Muzikant Rhys Ifans lijkt alweer over de breuk met Sienna Miller heen, hij date nu Kimberley Stewart (dochter van en model).

pi_62360608
Judith Osborn heeft ee nieuwe liefde:
quote:
Judith Osborn en Bert van der Veer een stel

De twee werden eind vorige maand voor het eerst samen gezien tijdens een gala. Judith zou ook al gespot zijn bij de studio waar Pauw en Witteman wordt opgenomen, waar Bert eindredacteur is.

"Hij is zo verschrikkelijk lief, ontzettend grappig, intelligent en raar", vertelt Judith aan RTL Boulevard. "Maar ik geloof dat hij mij net zo apart en raar vindt als ik hem." De ontwerpster straalt als ze over haar nieuwe liefde vertelt: "Als ik aan hem denk moet ik zo lachen. Hij is gewoon heel erg leuk!"

De 41-jarige blonde zakenvrouw verloor in augustus vorig jaar haar man Robert, een steenrijke vishandelaar.
  maandag 13 oktober 2008 @ 20:54:15 #144
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_62361113
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 17:44 schreef cinnamongirl het volgende:
't schijnt dat Cameron Diaz het doet met deze creep:

[ afbeelding ]

genaamd Chriss Angel, een soort van illusionist.
Old news, hij schijnt het nu te doen met Hefner-afdankertje Holly Madison.

pi_67322249
Broes Willis is afgelopen week getrouwd met model Emma Heming (niet zo heel erg bekend).

Verder hebben Harrison Ford en Calista Flockheart zich verloofd.

pi_67322309
Verder gaat het gerucht dat Josh Groban het doet met Katy Perry:

pi_67411666
In de categorie onwaarschijnlijk:

Sean Penn en de 20 jaar jongere Natalie Portman.
http://justjared.buzznet.(...)man-makeout-madness/
  donderdag 26 maart 2009 @ 11:13:35 #148
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_67423019
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 22:31 schreef cinnamongirl het volgende:

[ afbeelding ]

Tegenwoordig heb je al verkering als je toevallig in dezelfde kroeg bent...
Was het maar zo makkelijk in real life .
pi_67479144
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 22:31 schreef cinnamongirl het volgende:

[ afbeelding ]

Zeer onwaarschijnlijk ja Ik ben benieuwd of het waar is.

Ik kende dit topic nog niet
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zaterdag 25 april 2009 @ 15:54:14 #150
101884 PeRi
Allons-y!
pi_68367839

Could there be real life romance brewing? Slumdog Millionaire costars Dev Patel and Freida Pinto share a tender moment while lunching together at an Israeli café on Wednesday.
Whatever I want.
  zaterdag 25 april 2009 @ 18:46:57 #151
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_68371806
tvp
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 25 april 2009 @ 20:17:11 #152
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_68374512
quote:
Op maandag 23 maart 2009 13:28 schreef cinnamongirl het volgende:
Broes Willis is afgelopen week getrouwd met model Emma Heming (niet zo heel erg bekend).

[ afbeelding ]

Oh.
Nou.
Ik ga ook trouwen.
Dus hij doet maar.

Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  Moderator / Miss SHO zondag 26 april 2009 @ 10:51:46 #153
22592 crew  Ole
pi_68385577
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 20:17 schreef Duderella het volgende:

[..]

Oh.
Nou.
Ik ga ook trouwen.
Dus hij doet maar.

Met wie dude?
  zondag 26 april 2009 @ 13:47:28 #154
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_68389824
quote:
Op zondag 26 april 2009 10:51 schreef Ole het volgende:

[..]

Met wie dude?
Ook met een jonger blad.

Wat Bruce kan...
  Moderator / Miss SHO zondag 26 april 2009 @ 14:20:36 #155
22592 crew  Ole
pi_68390892
quote:
Op zondag 26 april 2009 13:47 schreef Duderella het volgende:

[..]

Ook met een jonger blad.

Wat Bruce kan...
klinkt goed!
pi_68391232
Ga hier geen apart topic over openen, maar Speidi is getrouwd. For real dit keer
And you know I might
  ESF Reporter zondag 26 april 2009 @ 17:22:50 #157
87554 Cee
Welluk?
pi_68397823
Niemand die zich afvraagt waarom Harrison Ford verkleed is als peulvrucht? Ik wel.
pi_68398387
quote:
Op zondag 26 april 2009 17:22 schreef Cee het volgende:
Niemand die zich afvraagt waarom Harrison Ford verkleed is als peulvrucht? Ik wel.
Dat was voor Halloween
http://defamer.gawker.com(...)ostume-for-halloween
  maandag 27 april 2009 @ 15:11:02 #159
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_68424445
quote:
Op zondag 26 april 2009 14:30 schreef rena het volgende:
Ga hier geen apart topic over openen, maar Speidi is getrouwd. For real dit keer
[ afbeelding ]
Ze zien er zowaar een keer gelukkig uit samen!! Volgens mij staat hij wel op haar jurk, dus daar zal ze wel weer over gaan janken
  maandag 27 april 2009 @ 20:25:15 #160
101884 PeRi
Allons-y!
pi_68435231
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:54 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]

Could there be real life romance brewing? Slumdog Millionaire costars Dev Patel and Freida Pinto share a tender moment while lunching together at an Israeli café on Wednesday.
En ja hoor!
quote:
Slumdog Stars Confirmed as a Couple!

After much speculation about the nature of the relationship involving Slumdog Millionaire stars Dev Patel and Freida Pinto, Patel's mother Anita has confirmed to a British newspaper that the pair are very much a couple.

"First it was the film and now everything else seems to have slotted into place," Mrs. Patel is quoted as saying in Monday's Daily Mirror.

"Life can't get any better for him. Freida is really beautiful, and I am really happy for them."

Her comments come just days after Patel, 19, jetted to Israel to spend a whirlwind date with the Mumbai beauty, 24. "Yes, we knew he was flying to Israel to see her," said Patel's mother.

The pair rendezvoused in Tel Aviv as Pinto took time off from filming her latest movie in Jerusalem. The couple spent a few hours together in a hotel before emerging for a stroll around the harbor and an early champagne dinner at a seaside restaurant.

Onlookers said Pinto couldn't keep her hands off Patel. The couple spent their time at the table smooching and holding hands to the delight of a group of Japanese tourists who happened to pass by.

Shortly afterwards, Patel hopped a taxi to the airport to fly back to London, while Pinto returned to her base at the American Colony Hotel in East Jerusalem.
Whatever I want.
  maandag 27 april 2009 @ 21:02:22 #161
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_68436919
!
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 27 april 2009 @ 23:39:20 #162
176623 SnowCockroach
fabeltastisch.
pi_68443858
Als je nou wegdenkt wat voor een kneus Spencer is lijkt het op die foto best een sympathieke gozert.

Die van Slumdog Millionaire zijn indeed . Hij's wel een beetje schriel, maar ook nog maar 19, lees ik net.
Let's Rummikub the night away.
  dinsdag 28 april 2009 @ 09:13:23 #163
125420 Starlie
pi_68449590
quote:
Op maandag 27 april 2009 23:39 schreef SnowCockroach het volgende:
Als je nou wegdenkt wat voor een kneus Spencer is lijkt het op die foto best een sympathieke gozert.

Die van Slumdog Millionaire zijn indeed . Hij's wel een beetje schriel, maar ook nog maar 19, lees ik net.
Dat viel mij ook al op! Op de foto is hij een soort van "leuk"....
pi_68450547
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 09:13 schreef Starlie het volgende:

[..]

Dat viel mij ook al op! Op de foto is hij een soort van "leuk"....
Inderdaad, wat kan schijn bedriegen he? In de serie is hij echt
And you know I might
  woensdag 5 augustus 2009 @ 20:20:29 #165
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_71940739
Krijg al een kleur als ik de tracklist naloop die bekend is, zoveel. Laat staan als ze er allemaal op staan. Die Peneloops toch. Maar dit is volgens mij echte liefde van eigen bodem: Javier Bardem.

Jusqu'ici tout va bien...
  maandag 17 augustus 2009 @ 08:33:20 #167
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71941391
Ze krijgen zelfs een baby Manono, dus je loopt achter . Ubercute koppel btw .
pi_71944860
Ik zou ook meteen een baby maken met Javier Bardem.
pi_71946632
Dat hoor ik wel vaker, dat mensen Javier Bardem knap vinden. Wat is zijn aantrekkingskracht dan? Want ik zie het niet eerlijk gezegd
And you know I might
pi_71948663
Hij is ruig en woest aantrekkelijk. Vind ik dan he.
  maandag 17 augustus 2009 @ 14:22:01 #171
6067 Turbomuis
pi_71949806
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 13:43 schreef Cacao het volgende:
Hij is ruig en woest aantrekkelijk. Vind ik dan he.
Mwoah. Ik vind van niet

pi_71949947
ik zie het wel hoor

maandag 17 augustus 2009 @ 14:32:06 #173
125420 Starlie
pi_71950116
Tja.... smaken verschillen.. hij heeft een beetje een gummiberen hoofd...
pi_71950235
Die foto die Turbomuis post kan inderdaad beter in een ander topic hier maar ik zie het ook wel hoor, in die foto's van Manono (vooral foto 1 en 2).

leuke vent!
pi_71950251
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 14:32 schreef Starlie het volgende:
Tja.... smaken verschillen.. hij heeft een beetje een gummiberen hoofd...
!
pi_71950257
Tja, op een bepaald moment draait het niet meer om glad en gaaf maar om uitstraling en personality
  donderdag 29 oktober 2009 @ 19:47:29 #177
6067 Turbomuis
pi_74198829
Victor Reinier terug bij Kim
Uitgegeven: 29 oktober 2009 09:43
Laatst gewijzigd: 29 oktober 2009 09:43
AMSTERDAM - Victor Reinier heeft zijn hart opnieuw verloren aan Kim Petit. Twee jaar terug ging het stel uit elkaar, maar inmiddels hebben de twee elkaar opnieuw gevonden.

© ANP
Dat bevestigde de acteur woensdagavond in RTL Boulevard.
Twee jaar ging het koppel uit elkaar na een vervelend incident. Kim viel uit het raam van een Maastrichts hotel, waarbij ze zwaargewond raakte en enkele weken in coma lag. Kort hierna zetten de twee een punt achter hun relatie.

Het is nooit helemaal duidelijk geworden wat er zich die bewuste nacht precies heeft afgespeeld. Volgens bronnen had Reinier ruzie met zijn vriendin, waarna Petit, die de kamer uit wilde lopen, zich vergiste in de deur en het raam.
Erkennen
In Story vertelde een bron destijds dat de twee een turbulente relatie hadden. Petit zou het slecht kunnen hebben dat de acteur haar naar de buitenwereld nooit wilde erkennen. Naar verluidt had ze er veel moeite mee dat hij nooit openlijk heeft verklaard hoeveel hij om haar geeft.
Onlangs werden Reinier en Petit weer samen gezien op een Amsterdams terras. Het gerucht ging toen ook direct dat de twee weer samen waren.

bron
pi_74216583
En wat was er nou met Edgar Davids en die ex van Kluivert en de ex van Edgar Davids die weer met de yogaleraar... Of wat was het
  Moderator / Miss SHO vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:52:57 #179
22592 crew  Ole
pi_74218710
pi_75961640
Ik vind dit toch wel het meest bizarre koppel van de afgelopen tijd.

Jessica Simpson en Billy Corgan

Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  woensdag 23 december 2009 @ 17:05:43 #181
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_75976602
quote:
Op woensdag 23 december 2009 11:13 schreef Felixa het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Whisky Tango Foxtrot?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  † In Memoriam † woensdag 23 december 2009 @ 18:41:47 #182
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_75979680
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_76031639
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik vraag me écht af waar hun het nou met elkaar over kunnen hebben
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_76032822
En het C-woord is ook al gevallen.
quote:
Inside Jessica Simpson & Billy Corgan’s Budding Romance
December 19th, 2009 3:21 pm / Author: OK! Staff

As first reported exclusively by OK!, Jessica Simpson, 29, is dating Smashing Pumpkins singer-songwriter Billy Corgan, 42. But the question remains: What do they see in each other? “Since things got serious in November (after flirting at a party in L.A.), she’s telling her friends that she wants to have his children,” a source tells OK!.

“Not right this second, but eventually,” explains the insider. “She’s fallen for his personality, charm and mellow, artistic style.”

As for Billy, “he’s very caught up in Jessica’s mystique and believes this is a relationship worth pursuing.”

But Billy wants to take things slowly, adds the source. “He’s a brilliant man but a hard guy to constantly be around. It’s going to be very interesting to see how much of his personality and attitude she might take on.”
  vrijdag 25 december 2009 @ 00:18:12 #185
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_76038287
Maar het ging hier over scheiden en niet over scharen.
pi_76039052
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 00:18 schreef Duderella het volgende:
Over scheiden?
Da's toch deze: Sterren in scheiding #5
pi_76044359
quote:
Op donderdag 24 december 2009 21:38 schreef Felixa het volgende:
En het C-woord is ook al gevallen.
[..]

Van Courtney Love naar Jessica Simpson
pi_76044369
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 00:18 schreef Duderella het volgende:

Dude, was het gezellig gister?
  vrijdag 25 december 2009 @ 12:50:06 #189
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_76046862
Oh! Ik dacht echt dat ik in het sterren-die-gaan-scheiden-topic zat!

Excuses dames.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 12:38:15 #190
6067 Turbomuis
pi_79332555
Jee, tis rustig aan het hookupfront

Maar gelukkig hebben we ouwe Ronnie nog, met z'n groene blaadjes:

Ron met Ana Araujo (30)
pi_79357057
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 12:38 schreef Turbomuis het volgende:
Jee, tis rustig aan het hookupfront

Maar gelukkig hebben we ouwe Ronnie nog, met z'n groene blaadjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ron met Ana Araujo (30)
30 is jong?
And you know I might
  vrijdag 19 maart 2010 @ 23:01:54 #192
6067 Turbomuis
pi_79358164
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 22:32 schreef rena het volgende:

[..]

30 is jong?
Voor Ron Wood-begrippen valt het wel mee ja...
pi_80743224
Roddel vers van de pers
quote:
"Kate Hudson strikt Thom Yorke"

Actrice Kate Hudson zou in een intieme positie zijn gespot met Radiohead-frontman Thom Yorke.
Het tweetal zou knuffelend zijn gesignaleerd in het Ace Hotel in Palm Springs na Thoms optreden op het Coachella Festival, zo laat een anonieme bron weten aan New York Daily News.

Kate heeft inmiddels een aardige reputatie opgebouwd wat mannen betreft. Zo scharrelde ze met onder anderen Owen Wilson, honkballer Alex Rodriguez, fotograaf Darren Ankenman en de Australische golfer Adam Scott. (lb)
Bron

maandag 26 april 2010 @ 22:23:24 #194
6067 Turbomuis
pi_80745772
quote:
Op maandag 26 april 2010 21:33 schreef Felixa het volgende:
Roddel vers van de pers
[..]

Bron

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
O.
Ehm.. nou... eh... jakkes?
  maandag 26 april 2010 @ 23:18:09 #195
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_80748982
Zij heeft een beetje een awkward smaak in mannen
pi_80750276
quote:
Op woensdag 23 december 2009 17:05 schreef Skull-splitter het volgende:

Whisky Tango Foxtrot?
my thoughts exactly
quote:
Op maandag 26 april 2010 23:18 schreef Vivi het volgende:
Zij heeft een beetje een awkward smaak in mannen
vind haar wel leuk !
  woensdag 5 mei 2010 @ 07:14:27 #197
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_81040402
Mogelijk een nieuw setje... Keanu Reeves en Charlize Theron.

klik
pi_81040881
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 07:14 schreef Malahide het volgende:
Mogelijk een nieuw setje... Keanu Reeves en Charlize Theron.

klik

nice
pi_81192049
Robert Pattinson verliefd op Kristen Stewart

AMSTERDAM - Twilight-sterren Robert Pattinson en Kristen Stewart kunnen het niet alleen op de set goed met elkaar vinden. In een off-air chat bij Oprah Winfrey hebben woordvoerders bevestigd dat ze 'honderd procent zeker' een stel vormen!

De koningin van de talkshows bereidde een interview met Robert en Kristen voor, dat op 13 mei wordt opgenomen, toen hun 'helpers' onthulden wat zich in het privéleven van de twee afspeelt.

Oprah zou daarop hebben gezegd dat ze de acteurs ernaar gaat vragen, maar rustig met het liefdesnieuws om te gaan, zo meldt Eonline.com

Bron: Telegraaf.nl
pi_81193062
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 21:32 schreef hermanberghuis het volgende:
Robert Pattinson verliefd op Kristen Stewart

AMSTERDAM - Twilight-sterren Robert Pattinson en Kristen Stewart kunnen het niet alleen op de set goed met elkaar vinden. In een off-air chat bij Oprah Winfrey hebben woordvoerders bevestigd dat ze 'honderd procent zeker' een stel vormen!

De koningin van de talkshows bereidde een interview met Robert en Kristen voor, dat op 13 mei wordt opgenomen, toen hun 'helpers' onthulden wat zich in het privéleven van de twee afspeelt.

Oprah zou daarop hebben gezegd dat ze de acteurs ernaar gaat vragen, maar rustig met het liefdesnieuws om te gaan, zo meldt Eonline.com

Bron: Telegraaf.nl
Die geruchten zijn er al jaren, en heb jij niets beters te doen dan de hele dag roddels te posten Herman? Gaat het zo slecht met je 'zangcarriére'?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')