quote:Director Robert Rodriguez left his wife of 16-years for his "Grindhouse" star Rose McGowan. The affair with Rose apparently shut down production of the movie for one-month so he could sort out his issues.
Robert's wife at the time, Elizabeth Avellan, is his co-producer and the mother of his 5 kids.
Sources say that it was the worst kept secret on the set. "When Elizabeth found out, there was an eruption of emotions - an emotional volcano."
A rep for the film says the hiatus had nothing to do with Robert's personal life.
Robert is hot as hell and Rose is a damn mess. He broke up his marriage for a relationship that won't last! She's gonna snort him out of house and home!
Oh neuuuu. Ik ben geobsedeerd door Jake, hij is zo sexyquote:Op woensdag 4 april 2007 20:51 schreef lily het volgende:
Nieuw Hollywoodkoppel: Reese en Jake
We hebben (naar alle waarschijnlijkheid) weer een nieuw stelletje om in de gaten te houden: Reese Witherspoon en Jake Gyllenhaal!
De twee ontmoette elkaar op de set van de thriller Rendition, waar zij beiden een rol in spelen. Tijdens de opnames was het al meteen duidelijk dat de twee het goed met elkaar konden vinden. Tussen de shootings door stonden ze constant te giechelen als twee verliefde pubers. Later werd Jake gespot toen hij de hotelkamer van Reese verliet, waar ze vast niet waren om het filmscript door te nemen. Nu zijn ze, volgens een insider, officieel aan het daten!
Reese dumpte onlangs hottie Ryan Phillippe, maar haar nieuwe keuze doet zeker niet voor hem onder! Ryan en Reese waren zeven jaar samen. Volgens Reese ging het niet langer omdat ze te verschillend waren. Ryan heeft nu zijn zinnen gezet op Ashlee Simpson, ook interessant hoe dat verder zal gaan...
bron: toostylish.com
[afbeelding]
quote:It's been a sweet three-weeks, but all good things must come to an end. Johnny Borrell of Razorlight has dumped our lovely snaggle-toothed starlet. He reportedly left her ass for his ex-girlfriend with a better name, Fabiola Gatti.
The two met last month and haven't been a part since. Kiki even extended her European holiday in order to spend time with his ass.
A source said, “Johnny and Kirsten had a very passionate romance—they were completely blown away by each other at first. They spent all their time together. Kirsten even made herself at home in Johnny’s London pad. But now Johnny has realised she’s not the one for him. He dumped her at the weekend and has gone back to his old girlfriend.”
“Kirsten really liked Johnny. The news will come as a real blow.”
Haha op perez met titel 'they can share eachothers clothes en make-up'. Al zag ik gister Ryan Cabrera in Cribs en die is ook echt te gay voor woorden. Misschien is dat gewoon haar type.quote:Op maandag 9 april 2007 09:59 schreef cinnamongirl het volgende:
Ashlee Simpson met haar vriendje uit de band 'Fall out boy', Pete Wentz:
[afbeelding]
Ach na Charlotte en daarna Marieke van Ginneke met als biside Aukje en later Gaby die allen ouder waren dan Jim is dit voor Jim niets vreemds.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Shit man, had ik al een primeur kunnen hebben. Zag ze op de première idd opvallend verliefd tegen elkaar doen.. En best groot leeftijdsverschil
.
En nu in het Nederlands?quote:Op woensdag 18 april 2007 18:55 schreef marky het volgende:
[..]
Ach na Charlotte en daarna Marieke van Ginneke met als biside Aukje en later Gaby die allen ouder waren dan Jim is dit voor Jim niets vreemds.
Kort door de bocht dat Jim tot nu toe alleen op oudere vrouwen viel en nu dus weer. Er worden een paar voorbeelden genoemd van vrouwen met wie hij is geweest met als conclusie dat het 'met oudere vrouwen gaan' voor Jim niks nieuws is.quote:
quote:'Jennifer Aniston en Vince Vaughn weer samen'
Jennifer Aniston en Vince Vaughn zijn weer bij elkaar. OK! Magazine meldt dat de twee weer echt een stel zijn, nadat zij al een tijdje aan het rommelen waren.
Jennifer Aniston en Vince Vaughn zijn weer bij elkaar. Het Amerikaanse tijdschrift OK! Magazine meldt dat de twee sinds de verjaardag van Aniston op 11 februari al aan het rommelen waren, maar nu weer echt een stel zijn.
Aniston en Vaughn ontmoetten elkaar in 2005 op de set van de film 'The break-up'. Eind vorig jaar liep de relatie op de klippen en bleef het rustig rond het liefdesleven van de 38-jarige actrice. Eerder was ze vijf jaar getrouwd met acteur Brad Pitt.
Dit jaar is Aniston naast Meryl Streep te zien in de thriller 'Wanted'. Het is nog niet bekend wanneer de film in de bioscoop te zien is. Van de 37-jarige Vaughn moet dit jaar de film 'Into the wild' verschijnen.
[Novum]
Sollie!quote:
Ik denk dat je Kelly Slater bedoeld?quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:23 schreef Smash-it het volgende:
Ik dacht dat zij het met die heerlijke surfer christian slater deed?
quote:Cameron & The Surfer: Back On?
Filed Under: Cameron Diaz > Exclusives!
Old pic. New story.
Though she was just getting acquainted with magician Criss Angel, Cameron Diaz is back to spending time with Kelly Slater.
Sources reveal exclusively to PerezHilton.com that actress is currently in Hawaii and she's been spotted all over Waikiki with the surfer, from the Roxy store on Sunday to the Moana Surfrider Hotel on Monday.
Echt waar?quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:21 schreef Patch het volgende:
Ik vond deze setjes wel grappig:
Nikki Cox & Bobcat Goldthwaith (Mr. Floppy) uit 'Unhappily Ever After'
[afbeelding]
quote:
Zoals we hem allemaal wel kennen:quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:40 schreef Patch het volgende:
[..]
ik durfde eigenlijk geen foto te plaatsen van Bobcat 'nu'...
Ze is niet meer met 'Bobcat maar met deze meneer:quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:21 schreef Patch het volgende:
Ik vond deze setjes wel grappig:
Nikki Cox & Bobcat Goldthwaith (Mr. Floppy) uit 'Unhappily Ever After'
[afbeelding]
quote:Cox confirmed on the January 2, 2006, edition of the morning talk show Live with Regis and Kelly that she is in a relationship with comedian/actor Jay Mohr. They were married on December 29, 2006 in Los Angeles.
quote:Nelly Furtado is engaged to Timbaland's sound engineer, Demo Castellon, according to an exclusive report by PerezHilton. The singer was recently spotted and photographed sporting a big diamond sparkler on her most important finger. Nelly and her Cuban love apparently met while they worked closely on her Loose album and the rest was history. If they do eventually make it down the aisle, this will be Nelly's first marriage. She also brings a three-year-old daughter to the mix from a past relationship with DJ Jasper Gahunia.
Bron: Starmusclequote:A wedding is a perfect place to find romance, and that’s just what happened for Jennifer Aniston when she spent a sexy weekend in Mexico flirting with Orlando Bloom. In town for their personal manager’s wedding, the two stars managed to snag a little alone time after the ceremony. “There was definitely some chemistry going on when I saw the two of them on the beach,” an eyewitness tells OK!. “They were talking and talking for hours on end.” OK Magazine knows where the couple may be connecting next—on the screen in a new movie project!
So what is the new name? I like Jenlando. Whatja think?
quote:The Spanish media is going insane over this!
They met over a decade ago on the set of the brilliant film Jamon Jamon and romanced each other on the screen, but it isn’t until NOW that Penelope Cruz and Javier Bardem have hooked up off-screen.
The pair are an item, the Spanish press is reporting.
In fact, click here to see video of Pene and Bardem hugging and making out in public in NYC this past weekend.
Azucar!
quote:Judith Osborn en Bert van der Veer een stel
De twee werden eind vorige maand voor het eerst samen gezien tijdens een gala. Judith zou ook al gespot zijn bij de studio waar Pauw en Witteman wordt opgenomen, waar Bert eindredacteur is.
"Hij is zo verschrikkelijk lief, ontzettend grappig, intelligent en raar", vertelt Judith aan RTL Boulevard. "Maar ik geloof dat hij mij net zo apart en raar vindt als ik hem." De ontwerpster straalt als ze over haar nieuwe liefde vertelt: "Als ik aan hem denk moet ik zo lachen. Hij is gewoon heel erg leuk!"
De 41-jarige blonde zakenvrouw verloor in augustus vorig jaar haar man Robert, een steenrijke vishandelaar.
Old news, hij schijnt het nu te doen met Hefner-afdankertje Holly Madison.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:44 schreef cinnamongirl het volgende:
't schijnt dat Cameron Diaz het doet met deze creep:
[ afbeelding ]
genaamd Chriss Angel, een soort van illusionist.
Tegenwoordig heb je al verkering als je toevallig in dezelfde kroeg bent...quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:31 schreef cinnamongirl het volgende:
In de categorie onwaarschijnlijk:
[ afbeelding ]
Sean Penn en de 20 jaar jongere Natalie Portman.
http://justjared.buzznet.(...)man-makeout-madness/
Zeer onwaarschijnlijk jaquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:31 schreef cinnamongirl het volgende:
In de categorie onwaarschijnlijk:
[ afbeelding ]
Sean Penn en de 20 jaar jongere Natalie Portman.
http://justjared.buzznet.(...)man-makeout-madness/
Oh.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:28 schreef cinnamongirl het volgende:
Broes Willis is afgelopen week getrouwd met model Emma Heming (niet zo heel erg bekend).
[ afbeelding ]
Met wie dude?quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:17 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oh.
Nou.
Ik ga ook trouwen.
Dus hij doet maar.
Ook met een jonger blad.quote:
klinkt goed!quote:Op zondag 26 april 2009 13:47 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ook met een jonger blad.![]()
Wat Bruce kan...
Dat was voor Halloweenquote:Op zondag 26 april 2009 17:22 schreef Cee het volgende:
Niemand die zich afvraagt waarom Harrison Ford verkleed is als peulvrucht? Ik wel.
Ze zien er zowaar een keer gelukkig uit samen!! Volgens mij staat hij wel op haar jurk, dus daar zal ze wel weer over gaan jankenquote:Op zondag 26 april 2009 14:30 schreef rena het volgende:
Ga hier geen apart topic over openen, maar Speidi is getrouwd. For real dit keer
[ afbeelding ]
En ja hoor!quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:54 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
Could there be real life romance brewing? Slumdog Millionaire costars Dev Patel and Freida Pinto share a tender moment while lunching together at an Israeli café on Wednesday.
quote:Slumdog Stars Confirmed as a Couple!
After much speculation about the nature of the relationship involving Slumdog Millionaire stars Dev Patel and Freida Pinto, Patel's mother Anita has confirmed to a British newspaper that the pair are very much a couple.
"First it was the film and now everything else seems to have slotted into place," Mrs. Patel is quoted as saying in Monday's Daily Mirror.
"Life can't get any better for him. Freida is really beautiful, and I am really happy for them."
Her comments come just days after Patel, 19, jetted to Israel to spend a whirlwind date with the Mumbai beauty, 24. "Yes, we knew he was flying to Israel to see her," said Patel's mother.
The pair rendezvoused in Tel Aviv as Pinto took time off from filming her latest movie in Jerusalem. The couple spent a few hours together in a hotel before emerging for a stroll around the harbor and an early champagne dinner at a seaside restaurant.
Onlookers said Pinto couldn't keep her hands off Patel. The couple spent their time at the table smooching and holding hands to the delight of a group of Japanese tourists who happened to pass by.
Shortly afterwards, Patel hopped a taxi to the airport to fly back to London, while Pinto returned to her base at the American Colony Hotel in East Jerusalem.
Dat viel mij ook al op! Op de foto is hij een soort van "leuk"....quote:Op maandag 27 april 2009 23:39 schreef SnowCockroach het volgende:
Als je nou wegdenkt wat voor een kneus Spencer is lijkt het op die foto best een sympathieke gozert.
Die van Slumdog Millionaire zijn indeed. Hij's wel een beetje schriel, maar ook nog maar 19, lees ik net.
Inderdaad, wat kan schijn bedriegen he? In de serie is hij echtquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:13 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op! Op de foto is hij een soort van "leuk"....
Mwoah. Ik vind van nietquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:43 schreef Cacao het volgende:
Hij is ruig en woest aantrekkelijk. Vind ik dan he.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:32 schreef Starlie het volgende:
Tja.... smaken verschillen.. hij heeft een beetje een gummiberen hoofd...
Whisky Tango Foxtrot?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:13 schreef Felixa het volgende:
Ik vind dit toch wel het meest bizarre koppel van de afgelopen tijd.![]()
Jessica Simpson en Billy Corgan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:13 schreef Felixa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:13 schreef Felixa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Inside Jessica Simpson & Billy Corgan’s Budding Romance
December 19th, 2009 3:21 pm / Author: OK! Staff
As first reported exclusively by OK!, Jessica Simpson, 29, is dating Smashing Pumpkins singer-songwriter Billy Corgan, 42. But the question remains: What do they see in each other? “Since things got serious in November (after flirting at a party in L.A.), she’s telling her friends that she wants to have his children,” a source tells OK!.
“Not right this second, but eventually,” explains the insider. “She’s fallen for his personality, charm and mellow, artistic style.”
As for Billy, “he’s very caught up in Jessica’s mystique and believes this is a relationship worth pursuing.”
But Billy wants to take things slowly, adds the source. “He’s a brilliant man but a hard guy to constantly be around. It’s going to be very interesting to see how much of his personality and attitude she might take on.”
Over scheiden?quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:18 schreef Duderella het volgende:
Maar het ging hier over scheiden en niet over scharen.
Van Courtney Love naar Jessica Simpsonquote:Op donderdag 24 december 2009 21:38 schreef Felixa het volgende:
En het C-woord is ook al gevallen.![]()
[..]
quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:18 schreef Duderella het volgende:
Maar het ging hier over scheiden en niet over scharen.
30 is jong?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:38 schreef Turbomuis het volgende:
Jee, tis rustig aan het hookupfront
Maar gelukkig hebben we ouwe Ronnie nog, met z'n groene blaadjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ron met Ana Araujo (30)
Voor Ron Wood-begrippen valt het wel mee ja...quote:
Bronquote:"Kate Hudson strikt Thom Yorke"
Actrice Kate Hudson zou in een intieme positie zijn gespot met Radiohead-frontman Thom Yorke.
Het tweetal zou knuffelend zijn gesignaleerd in het Ace Hotel in Palm Springs na Thoms optreden op het Coachella Festival, zo laat een anonieme bron weten aan New York Daily News.
Kate heeft inmiddels een aardige reputatie opgebouwd wat mannen betreft. Zo scharrelde ze met onder anderen Owen Wilson, honkballer Alex Rodriguez, fotograaf Darren Ankenman en de Australische golfer Adam Scott. (lb)
O.quote:Op maandag 26 april 2010 21:33 schreef Felixa het volgende:
Roddel vers van de pers![]()
[..]
Bron
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
my thoughts exactlyquote:
vind haar wel leuk !quote:Op maandag 26 april 2010 23:18 schreef Vivi het volgende:
Zij heeft een beetje een awkward smaak in mannen
quote:Op woensdag 5 mei 2010 07:14 schreef Malahide het volgende:
Mogelijk een nieuw setje... Keanu Reeves en Charlize Theron.
klik
Die geruchten zijn er al jaren, en heb jij niets beters te doen dan de hele dag roddels te posten Herman? Gaat het zo slecht met je 'zangcarriére'?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:32 schreef hermanberghuis het volgende:
Robert Pattinson verliefd op Kristen Stewart
AMSTERDAM - Twilight-sterren Robert Pattinson en Kristen Stewart kunnen het niet alleen op de set goed met elkaar vinden. In een off-air chat bij Oprah Winfrey hebben woordvoerders bevestigd dat ze 'honderd procent zeker' een stel vormen!
De koningin van de talkshows bereidde een interview met Robert en Kristen voor, dat op 13 mei wordt opgenomen, toen hun 'helpers' onthulden wat zich in het privéleven van de twee afspeelt.
Oprah zou daarop hebben gezegd dat ze de acteurs ernaar gaat vragen, maar rustig met het liefdesnieuws om te gaan, zo meldt Eonline.com
Bron: Telegraaf.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |