quote:Jessica Simpson en John Mayer samen op stap
Het is nog altijd aan tussen Jessica Simpson en John Mayer. De twee brachten het weekend door in New York en vierden daar samen oud en nieuw. Overal in de stad werden de tortelduifjes gespot. Ze gingen gezellig samen Mexicaans eten en winkelen bij het bekende warenhuis Barney's, waar het flirtende paar gespot werd door een fotograaf.
Tijdens oud en nieuw gingen Jess en John naar een feestje in het Hudson hotel, waar ook Christina Aguilera en haar posse aanwezig waren. Na een uurtje in de VIP-lounge vertokken Mayer en Simpson naar nachtclub Stereo. ‘Het was een vrolijke en gezellige oud en nieuw', zo vertelt een vriend van Mayer aan People.
Jessica en John zijn al een tijdje aan het daten. In september werd het gerucht dat ze een relatie hadden nog ontkend, maar in november werden ze samen gesignaleerd tijdens een romantische lunch. En nu dus een heel weekend samen in New York. Jess is no longer single!
Hier geld dus echt:opposites attract!quote:
was dat niet Matthew McConaughey.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Orlando Bloom doet het toch met Penelope Cruz?
Nee, dat is alweer een hele tijd terug.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:02 schreef wise het volgende:
was dat niet Matthew McConaughey.
Ik bedoel waar cruz het mee doet
Jake Gyllenhaal bedoel je, dat is al tijden uit...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik maar denken dat Dunst iets met die gast van Donnie Darko had...
John Mayerquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:36 schreef Dannie_Dorka het volgende:
[..]
Hier geld dus echt:opposites attract!![]()
quote:Renée Zellweger gespot met Luke Perry
Uitgegeven: 16 januari 2007 14:50
Laatst gewijzigd: 16 januari 2007 15:28
AMSTERDAM - Renée Zellweger lijkt een nieuwe liefde te hebben gevonden. De 'Bridget Jones'-actrice is gespot met acteur Luke Perry, die vooral bekend is van zijn rol als Dylan in de serie Beverly Hills 90210 uit de jaren negentig. Dat meldt de Amerikaanse krant The New York Post dinsdag.
De vermeende liefdesduifjes werd gezien terwijl zij romantisch dineerden in een restaurant in Los Angeles. Een bron bij de krant vertelt dat ze dicht naar elkaar toe gebogen zaten, met hun benen verstrengeld onder tafel.
De 37-jarige Zellweger had eerder relaties met onder anderen Jim Carrey, Jack White en George Clooney. In 2005 was ze vier maanden getrouwd met countryzanger Kenny Chesney. De 41-jarige Perry was tien jaar getrouwd met voormalig model Rachel Sharp. Het stel, dat twee kinderen heeft, scheidde in 2003.
wat zien vrouwen toch in marilynquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:20 schreef KinkyGiraf het volgende:
Leuk topic!
En Marilyn Manson en Evan Rachel Wood
[afbeelding]
Pff... met Marilyn zou ik toch geen sexytime willen maken![]()
Schattig stel juistquote:Op zondag 21 januari 2007 11:45 schreef Smash-it het volgende:
Ik lees net op Perez (hoe goed die bron is, geen idee). Maar ben wel beetje in shock!
Robbie Williams en Michelle Tragtenberg (Dawn uit Buffy!) zijn aan het daten! Zij is super jong, ik vond Buffy helemaal geweldig, maar haar echt irritant. En Robbie zucht.. Hij is veel en veeeel te leuk voor haar!
bron:
http://perezhilton.com/to(...)_sister_20070121.php
Britney staat zelfs leuk op de fotoquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:20 schreef KinkyGiraf het volgende:
Leuk topic!
Britney en Isaac
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze doet me op die foto een beetje denken aan Chantal Janzen.quote:
Foei, George!quote:Pamela Anderson strikt George Clooney
door onze redactie
Foto: REUTERS
AMSTERDAM - Is rokkenjager George Clooney eindelijk getemd? De 45-jarige acteur is sinds kort tot over zijn oren verliefd. De gelukkige is de rondborstige schone Pamela Anderson (39). "Ze kunnen echt niet van elkaar afblijven", verklapt een insider.
De ex-Baywatch-babe kroop tijdens een romantisch diner op schoot bij de ER-acteur, en fluisterde de hele avond lieve woordjes in zijn oor. Sindsdien zijn de twee onafscheidelijk. George biedt Pamela een schouder om op uit te huilen nu zij in scheiding ligt met Kid Rock , zij troost hem bij het verwerken van de dood van zijn varkentje Max .
Pam en George willen hun liefde voor elkaar nog niet van de daken schreeuwen. "Maar ze zijn echt smoorverliefd", weet een insider. " Ze kunnen niet van elkaar afblijven. Het lijkt erop alsof George eindelijk een vrouw heeft gevonden die zijn stoutste dromen overtreft."
Dita paste beter bij 'm. Maar ik twijfel nog of ik Marilyn Manson uit m'n bed zou sturen hoor.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:20 schreef KinkyGiraf het volgende:
Leuk topic!
[afbeelding]
*check fotoboek*quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dita paste beter bij 'm. Maar ik twijfel nog of ik Marilyn Manson uit m'n bed zou sturen hoor.
Gevalletje compensatieliefde?quote:
Nou ik woon wel vlakbij die weg?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:12 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
*check fotoboek*
Wij wonen hemelsbreed 150 meter van elkaar vandaan
Als dat plaatje je huis is dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |