En er wordt weer flink geroddeld over Justin en Cameron, is het nou uit of niet?quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:03 schreef petitlapin2 het volgende:
ik weet niet of nederland haar en haar man zo goed kent, maar Justine Henin gaat scheiden van Pierre-Yves Hardenne na vier jaar huwelijk
Ah, vandaar dat ik haar niet kenquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:22 schreef teigan het volgende:
Justine Henin is een bekende tennister uit België
ze staat dan ook maar op nr 1 van de wereldranglijstquote:
Ik ga me bijna schamen. Bijna. Heb helemaal niets met tennis.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:26 schreef petitlapin2 het volgende:
ze staat dan ook maar op nr 1 van de wereldranglijst![]()
![]()
Gaan die ook uit elkaar ?quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:34 schreef Roi het volgende:
Diaz en Justin.
Zie vorige topic.quote:
Dus dat zijn de familieomstandigheden waarom ze niet mee doet aan het Australian Open!quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:22 schreef teigan het volgende:
Justine Henin is een bekende tennister uit België
quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:34 schreef Roi het volgende:
Diaz en Justin.
www.telegraaf.nlquote:Justin en Cameron uit elkaar!
door onze redactie
Foto: REUTERS
AMSTERDAM - Justin Timberlake heeft zijn vriendin Cameron Diaz gedumpt. De zanger, die negen jaar jonger is dan de 34-jarige actrice, zou aan vrienden duidelijk hebben gemaakt dat de relatie echt over is...
Het stel was drieënhalf jaar samen. Justin bracht de kerstdagen feestend door met een groep vrienden, terwijl Cameron alleen op een skipiste stond. De zanger werd tijdens de feestdagen al meerdere malen gespot met zijn jeugdvriendinnetje Veronica Finn.
Ook gaan hardnekkige geruchten dat Justin zijn oog heeft laten vallen op actrice Scarlett Johansson. Een bron vertelt: "Die twee elkaar momenteel een stuk beter kennen, als je begrijpt wat ik bedoel..."
Ja, dat zou wel het ultieme zijn hequote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:58 schreef superhero87 het volgende:
Justin moet Britney ff redden, maar dat zal wel niet gebeuren![]()
van nu.nlquote:AMSTERDAM - Marilyn Manson gaat binnenkort weer als vrijgezel door het leven. Volgens de Amerikaanse krant New York Post wil zijn vrouw, stripper Dita Von Teese, van de rocker scheiden.
Manson en Von Teese, die eigenlijk Heather Sweet heet, trouwden in december 2005. Ze hadden toen zeven jaar een relatie.
De 33-jarige Von Teese zou al een paar weken met de scheidingspapieren op zak lopen. Ze kan echter geen contact krijgen met haar man, die momenteel aan zijn nieuwe album werkt.
Problemen
Het gebrek aan contact zou een van de redenen zijn dat Dita wil scheiden. "Ze hield heel veel van hem, maar hij heeft te veel problemen. Hij is op dit moment niet eens meer aanspreekbaar", vertelt een bron aan de krant.
"Ze heeft geprobeerd hem over de scheiding te vertellen, maar hij neemt zijn telefoon niet op. Ze is inmiddels ook ergens anders gaan wonen, maar hij heeft het niet eens gemerkt."
Martiniglas
Dita, die bekend is van een act waarin ze haar naakte lichaam laat zakken in een reusachtig martiniglas, zou alles hebben geprobeerd om het huwelijk te doen slagen. Maar het gedrag van Manson, die eigenlijk Brian Warner heet, is nu de spuigaten uitgelopen.
Wat een verrassing!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:06 schreef ZwarteMagika het volgende:
Marilyn Manson en Dita von Teese![]()
van nu.nl
Vond ze wel leuk samen...
Dat zou heel goed kunnen!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:26 schreef Troel het volgende:
Als Henin bij d'r man weggaat, is dat waarschijnlijk ook de reden waarom ze de Australian Open niet speelt?
Neeee die blijven voor altijd bij elkaarquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:52 schreef KinkyGiraf het volgende:
Even een gokje wie in 2007 gaan separeren:
Gwen en Gavin
Sommigen zijn een long shot maar anders is het niet spannend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |