abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219481458
Lekker boeiend wat die gozer verder doet.
Het was vast een grapje en zelfspot als BN-er, waar je privéleven op straat ligt, mag dan heus wel.
Beetje spijkers op laag water zoeken, right?
De inzender probeert gewoon een beetje interessant te doen. :{w :O
pi_219481714
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2025 12:25 schreef vencodark het volgende:
Lekker boeiend wat die gozer verder doet.
Het was vast een grapje en zelfspot als BN-er, waar je privéleven op straat ligt, mag dan heus wel.
Beetje spijkers op laag water zoeken, right?
De inzender probeert gewoon een beetje interessant te doen. :{w :O
Anoniem uiteraard :')
pi_219481754
Als je getuige bent van zo'n toneelstukje en dan denkt je getuigeverklaring anoniem te moeten opsturen, dan ben je wel uit een bijzonder uniek stuk hout gesneden.
-nee-
  Miss 200.000.000! donderdag 18 december 2025 @ 11:48:59 #29
367000 roos94
pi_219524683
pi_219556092
Volgens The Sun zijn Olivia Rodrigo and Louis Patridge uit elkaar.

https://www.thesun.co.uk/(...)its-louis-partridge/
  Moderator vrijdag 26 december 2025 @ 20:38:19 #31
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219605165
Ruben Nicolai en partner uit elkaar: 'Dit is een prutsjaar'

Presentator Ruben Nicolai heeft zijn relatie met Paulien beëindigd. Dat vertelt hij in de podcast Ruben & Tijl met de botte bijl, waarin hij terugblikt op de hoogte- en dieptepunten van 2025.
"Een persoonlijk dieptepunt voor mij van dit jaar is ook nog dat mijn relatie is verbroken", zegt Nicolai. De vijftigjarige presentator omschrijft 2025 als een zwaar jaar met meerdere ingrijpende gebeurtenissen.

Naast het einde van zijn relatie stonden ook het overlijden van Loretta Schrijver, de scheiding van zijn vader en een gedwongen verhuizing op het lijstje van uitdagingen. "Ik vond het echt, en zeker het tweede gedeelte van het jaar, een pittig jaar", aldus de presentator.

Over het jaar als geheel is Nicolai duidelijk: "Overall krijgt 2025 voor mij een ruime onvoldoende. Ja, een prutsjaar. Echt een prutsjaar." Tegelijkertijd kijkt de presentator vooruit: "Dat gaat hartstikke de goede kant op."

In 2013 ging Nicolai na elf jaar uit elkaar met zijn toenmalige vrouw Laurien, met wie hij twee dochters kreeg: Liv en Daantje. Eind 2019 kreeg hij een relatie met Paulien, die hij ontmoette na een première in Tuschinski. Die relatie hield meerdere jaren stand, maar is nu dus beëindigd.

NEEEEEEEEEEEEEE
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_219617234
Is de vader van Ruben Nicolai gescheiden?
  zaterdag 27 december 2025 @ 19:23:22 #33
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_219620039
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2025 16:53 schreef AnneX het volgende:
Is de vader van Ruben Nicolai gescheiden?
Zo leest het wel, en dan kennelijk niet van zijn moeder.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator maandag 29 december 2025 @ 19:58:51 #34
184769 crew  Deisyy
pi_219659285
quote:
Relatie Emma Heesters en Wesley Hoedt is voorbij: ‘Dankbaar voor de mooie momenten’

Opnieuw droevig nieuws over Emma Heesters. De zangeres (29) en voetballer Wesley Hoedt (31) zijn uit elkaar. Dat meldt RTL Boulevard op basis van Heesters’ management. Het ex-koppel zegt dat het besluit in goed overleg is genomen. Zij vragen ruimte en begrip om de breuk in eigen tempo te kunnen verwerken, aldus het management.

„Na een prachtige tijd samen hebben Emma en Wesley in goed overleg besloten hun relatie te beëindigen”, vertelt Heesters’ manager aan RTL Boulevard. „Ze zijn dankbaar voor de liefde en mooie momenten die ze hebben gedeeld. Om dit in hun eigen tempo te kunnen verwerken, vragen ze om ruimte en begrip. Omdat zij beiden bekend zijn, delen zij dit nieuws graag eenmalig op deze manier, zodat ze daarna in rust verder kunnen.”

De twee kregen een relatie in 2020. In maart 2023 gingen ze kort uit elkaar. Daarvoor gingen er lange tijd verhalen rond op sociale media over overspelig gedrag van Hoedt. De voetballer ontkende dat stellig. „Gedurende onze relatie ben ik nooit ontrouw geweest aan Emma en zou ik nooit iets doen om het respect dat ik voor haar heb, te ondermijnen”, liet hij toen weten.

‘Wachtwoorden gehackt’
Volgens Hoedt waren zijn wachtwoorden gehackt, waardoor hij naar eigen zeggen een tijdje in een ‘vals en onflatteus daglicht’ is gezet. Na een breuk van een half jaar gingen Heesters en Hoedt weer samen verder.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator / Miss SHO maandag 29 december 2025 @ 20:41:16 #35
22592 crew  Ole
pi_219660504
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 19:23 schreef Leandra het volgende:

[..]
Zo leest het wel, en dan kennelijk niet van zijn moeder.
Zo lees ik het ook.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')