@Haagsquote:Op woensdag 30 juli 2025 16:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
De ontgoocheling zal enorm zijn bij Steven
Vieze Jack ziet er minder vies uit dan verwacht.quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:43 schreef Ama het volgende:
Dit is hem trouwens wel:
[ link | afbeelding ]
Hij draagt sowieso een hele goede pruik. Kwam toevallig op een site terecht van iemand die het heeft gemaakt + foto van hem als Vieze Jack erbij.quote:Op maandag 4 augustus 2025 14:29 schreef F_r het volgende:
Hij heeft wel altijd een petje op, op de foto's die ik online kan vinden wellicht al kalend? Hij komt uit 1984 dus scheelt ook wat jaren met Jamie.
Zelfs dan nog een jaar meer dan Steven.quote:Op maandag 4 augustus 2025 14:29 schreef F_r het volgende:
Hij heeft wel altijd een petje op, op de foto's die ik online kan vinden wellicht al kalend? Hij komt uit 1984 dus scheelt ook wat jaren met Jamie.
Dat is hij idd niet. Jamie ook niet. En Steven ook niet.quote:Op maandag 4 augustus 2025 14:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij draagt sowieso een hele goede pruik. Kwam toevallig op een site terecht van iemand die het heeft gemaakt + foto van hem als Vieze Jack erbij.
Nooit gedacht dit te zeggen nu ik weet hoe hij eruit ziet zonder pruik en schmink enz.. maar hij is niet lelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |