Ruben Nicolai en partner uit elkaar: 'Dit is een prutsjaar'
Presentator Ruben Nicolai heeft zijn relatie met Paulien beëindigd. Dat vertelt hij in de podcast Ruben & Tijl met de botte bijl, waarin hij terugblikt op de hoogte- en dieptepunten van 2025.
"Een persoonlijk dieptepunt voor mij van dit jaar is ook nog dat mijn relatie is verbroken", zegt Nicolai. De vijftigjarige presentator omschrijft 2025 als een zwaar jaar met meerdere ingrijpende gebeurtenissen.
Naast het einde van zijn relatie stonden ook het overlijden van Loretta Schrijver, de scheiding van zijn vader en een gedwongen verhuizing op het lijstje van uitdagingen. "Ik vond het echt, en zeker het tweede gedeelte van het jaar, een pittig jaar", aldus de presentator.
Over het jaar als geheel is Nicolai duidelijk: "Overall krijgt 2025 voor mij een ruime onvoldoende. Ja, een prutsjaar. Echt een prutsjaar." Tegelijkertijd kijkt de presentator vooruit: "Dat gaat hartstikke de goede kant op."
In 2013 ging Nicolai na elf jaar uit elkaar met zijn toenmalige vrouw Laurien, met wie hij twee dochters kreeg: Liv en Daantje. Eind 2019 kreeg hij een relatie met Paulien, die hij ontmoette na een première in Tuschinski. Die relatie hield meerdere jaren stand, maar is nu dus beëindigd.
NEEEEEEEEEEEEEE
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦