Nog steeds.quote:
Ik zit er met mijn neusje bovenop!quote:Op donderdag 2 juli 2026 09:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Nog steeds.
Maar los daarvan: Ben jij zo close met ze dat je weet dat ze geen voorbehoedsmiddelen gebruiken?
Ja en het betekent dus ook dit;quote:Op donderdag 2 juli 2026 09:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Blijkbaar betekent het onbeschermde sex. Wat een rare benaming
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kan je voorstellen dat ik erg raar op keek toen de zoon (toen 17/18) van mijn broer in een volle kamer tijdens een verjaardag vertelde dat hij de dag ervoor de hele dag had zitten raw doggen.
Neequote:Op donderdag 2 juli 2026 10:01 schreef Donna het volgende:
Je kan je voorstellen dat ik erg raar op keek toen de zoon (toen 17/18) van mijn broer in een volle kamer tijdens een verjaardag vertelde dat hij de dag ervoor de hele dag had zitten raw doggen.
Ja.quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2026 10:01 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja en het betekent dus ook dit;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kan je voorstellen dat ik erg raar op keek toen de zoon (toen 17/18) van mijn broer in een volle kamer tijdens een verjaardag vertelde dat hij de dag ervoor de hele dag had zitten raw doggen.![]()
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Hij heeft geldquote:Op woensdag 10 december 2025 16:04 schreef Marsenal het volgende:
Dat meisje had gewoon een kalverliefde nodig om te beseffen dat die Steven Kazan een enorme nerd was waar ze niet haar hele leven saaie kerstdagen mee wilde doorbrengen.
Even jaartje lekker geen relatie hebben zou haar goed doen. Die was veels te jong al veels te serieus gecommiteerd. Een studie medicijnen opgeven om bij die goochelaar te zijn en dumpertfilmpjes te maken, wat een clusterfuck
quote:Op donderdag 2 juli 2026 10:01 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja en het betekent dus ook dit;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kan je voorstellen dat ik erg raar op keek toen de zoon (toen 17/18) van mijn broer in een volle kamer tijdens een verjaardag vertelde dat hij de dag ervoor de hele dag had zitten raw doggen.![]()
quote:Charlotte de Witte gaat scheiden. De Belgische techno-dj schrijft in een bericht op sociale media dat zij en Enrico Sangiuliano na zes jaar uit elkaar gaan.
Dat moet vast "positiviteit" zijn.quote:Ze vragen nu ‘vooral om rust en respect, zodat we de ruimte krijgen om hier op onze eigen manier met ons gezin mee om te gaan en samen onze nieuwe vorm te vinden’. Want, zo schrijft Plas: ‘Hoewel onze relatie verandert, blijven we met elkaar verbonden. We zijn en blijven een team voor onze kinderen en kijken met veel liefde en punitiviteit naar de toekomst’
Ik krijg wel de kriebels van ‘niet meer verder te gaan als liefdeskoppel’,quote:Op donderdag 3 september 2026 10:35 schreef maily het volgende:
Huwelijk Nienke Plas geklapt; blijven een team voor onze kinderen
[..]
Dat moet vast "positiviteit" zijn.
-edit-
ja dus
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 september 2026 10:35 schreef maily het volgende:
Huwelijk Nienke Plas geklapt; blijven een team voor onze kinderen
[..]
Dat moet vast "positiviteit" zijn.
-edit-
ja dus
[ afbeelding ]
Djiez.quote:Samen hebben ze drie kinderen: zoons Frenky-Deans en Novi-Jaxx en dochter Harley Emani Nya.
Jammer genoeg geen Shaniqua of Rainbow. Gemiste kans.quote:
quote:Influencers Dave Roelvink en Marijn Kuipers na twee jaar uit elkaar
Dave Roelvink en Marijn Kuipers zijn na een relatie van twee jaar uit elkaar. De toekomstbeelden van de influencers lagen te ver uit elkaar, schrijft Roelvink in zijn Instagram
"Na ruim twee mooie jaren samen, waarvan we een half jaar verloofd zijn geweest, hebben wij besloten om ieder zijn eigen weg te gaan", schrijft de 32-jarige Roelvink. "De afgelopen tijd is voor ons steeds duidelijker geworden dat onze toekomstbeelden te ver uit elkaar liggen."
Roelvink spreekt van een "moeilijke, maar juiste beslissing". Volgens hem houden hij en de 26-jarige Kuipers nog steeds van elkaar. "Juist uit liefde en respect voor elkaar laten we elkaar los. We gunnen elkaar een toekomst die echt bij ons past."
Het stel maakte in de zomer van 2024 bekend een relatie te hebben. In maart ging Roelvink op één knie tijdens een vakantie in Finland. Roelvink had eerder een relatie met Jazzlyn Dusoswa, met wie hij een zoontje heeft.
Kuipers stond in 2024 in de finale van Expeditie Robinson. Daarna presenteerde ze de nabeschouwing van het programma. Eerder dit jaar was de influencer te zien in haar eigen documentaire over haar jarenlange strijd met boulimia.
Roelvink is de oudste zoon van zanger Dries Roelvink. Hij is bekend van de realityserie De Roelvinkjes en is sinds kort actief in de professionele bokswereld.
Nice.quote:Op woensdag 16 september 2026 18:45 schreef Ole het volgende:
Dave Roelvink ook weer vrij
https://www.nu.nl/achterk(...)jaar-uit-elkaar.html
[..]
Voor een keertje. Moet hij wel zijn mond houden verder.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |