Nog steeds.quote:
Ik zit er met mijn neusje bovenop!quote:Op donderdag 2 juli 2026 09:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Nog steeds.
Maar los daarvan: Ben jij zo close met ze dat je weet dat ze geen voorbehoedsmiddelen gebruiken?
Ja en het betekent dus ook dit;quote:Op donderdag 2 juli 2026 09:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Blijkbaar betekent het onbeschermde sex. Wat een rare benaming
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kan je voorstellen dat ik erg raar op keek toen de zoon (toen 17/18) van mijn broer in een volle kamer tijdens een verjaardag vertelde dat hij de dag ervoor de hele dag had zitten raw doggen.
Neequote:Op donderdag 2 juli 2026 10:01 schreef Donna het volgende:
Je kan je voorstellen dat ik erg raar op keek toen de zoon (toen 17/18) van mijn broer in een volle kamer tijdens een verjaardag vertelde dat hij de dag ervoor de hele dag had zitten raw doggen.
Ja.quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2026 10:01 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja en het betekent dus ook dit;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kan je voorstellen dat ik erg raar op keek toen de zoon (toen 17/18) van mijn broer in een volle kamer tijdens een verjaardag vertelde dat hij de dag ervoor de hele dag had zitten raw doggen.![]()
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Hij heeft geldquote:Op woensdag 10 december 2025 16:04 schreef Marsenal het volgende:
Dat meisje had gewoon een kalverliefde nodig om te beseffen dat die Steven Kazan een enorme nerd was waar ze niet haar hele leven saaie kerstdagen mee wilde doorbrengen.
Even jaartje lekker geen relatie hebben zou haar goed doen. Die was veels te jong al veels te serieus gecommiteerd. Een studie medicijnen opgeven om bij die goochelaar te zijn en dumpertfilmpjes te maken, wat een clusterfuck
quote:Op donderdag 2 juli 2026 10:01 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja en het betekent dus ook dit;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kan je voorstellen dat ik erg raar op keek toen de zoon (toen 17/18) van mijn broer in een volle kamer tijdens een verjaardag vertelde dat hij de dag ervoor de hele dag had zitten raw doggen.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |