Dat is dan toch ook een manier om het kwijt te raken..?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:00 schreef Vierkantblokje het volgende:
maar ondertussen raken mensen die niks eraan kunnen doen afentoe de dupe omdat ik ineens ga huilen in een gesprek of op fok omdat het eruit moet..
En dat zeg ik natuurlijk niet zonder reden:quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:10 schreef Copycat het volgende:
Ga met Viswijfje spelen!
maar daarna voel ik me nog steeds verdrietig.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:10 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Dat is dan toch ook een manier om het kwijt te raken..?
Hier past die animatie die ik laatst een paar keer in posts van Xebrozius zag.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:17 schreef Litpho het volgende:
Gooi jezelf van een klif, dan ben je een brave lemming.
Van zo`n idioot wijf word ik alleen maar verdrietiger hoor.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:10 schreef Copycat het volgende:
Ga met Viswijfje spelen!
Maar dat weet ik nietquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:20 schreef Chandler het volgende:
Toch blijf ik van mening dat het best handig is om eerst te weten waarom je verdrietig bent.. en dan naar een oplossing zoeken
You need a big hug..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:15 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
maar daarna voel ik me nog steeds verdrietig.
Misschien toch eens handig om dit uit te gaan zoeken? eventueel met de dokter, familie, vrienden?quote:
quote:
Vrienden heb ik niet en met me famillie ga ik ook niet meer om. en ik ben best wel bang voor de dokterquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:39 schreef Chandler het volgende:
[..]
Misschien toch eens handig om dit uit te gaan zoeken? eventueel met de dokter, familie, vrienden?
Tja, zonder sociaal leven ga je toch een keer kapot.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:46 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
![]()
[..]
Vrienden heb ik niet en met me famillie ga ik ook niet meer om. en ik ben best wel bang voor de dokter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |