ja maar met woorden wil ik ook niet want dan worden andere de dupe, ik wil niet mensen uitschelden zo ben ik nietquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:42 schreef Heerlijkheid het volgende:
Verbeter je verbale kwaliteiten, dan kun je het alleen met woorden af en kun je beter uiting geven aan je woede.
En neem eens een dagje vrij van de markt.
Koop een boksbal.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:44 schreef Viswijfje het volgende:
ja maar met woorden wil ik ook niet want dan worden andere de dupe, ik wil niet mensen uitschelden zo ben ik niet![]()
ja gaat het er met veel rust echt uit? of stop je het dan juist weg voor later?? want mischien heb ik er daarom laatste tijd zo last van, omdat ik altijd heel veel slikquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mediteren
Woede is vaak een uiting van machteloosheid. Als je die (negatieve) energie kan sturen in een positieve richting (iets doen) dan is het voor jou en je omgeving beter.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mediteren
Fietsen dan? Zoek een stukkie natuurgebied op, en zet wat aggresieve muziek op!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:50 schreef Viswijfje het volgende:
dat overdreven hardlopen zou ik wel doen als ik zon lopende band had.. voor door het dorp rennen heb ik toch te veel schaamgevoel
Ten eerste gaat het om de oorsprong van je woede (zie: machteloosheid). Ten tweede, als je over je woede zelf nadenkt blijf je in die negatieve emotie hangen en kan het erger worden. Je kan dan beter gewoon iets heel anders gaan doen, waar je blij van word. Of rustig en analythisch nadenken over reden van je boosheid. Maar als je te boos bent is dat moelijk en moet je eerst iets anders doen om de ergste boosheid kwijt te raken. Hardlopen is niks mis mee.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:47 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja gaat het er met veel rust echt uit? of stop je het dan juist weg voor later?? want mischien heb ik er daarom laatste tijd zo last van, omdat ik altijd heel veel slik![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:47 schreef Viswijfje het volgende: omdat ik altijd heel veel slik![]()
nou ik ben niet echt boos, ik weet teminste niet op wie, maar heb wel zon enorm 'boosgevoel'quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ten eerste gaat het om de oorsprong van je woede (zie: machteloosheid). Ten tweede, als je over je woede zelf nadenkt blijf je in die negatieve emotie hangen en kan het erger worden. Je kan dan beter gewoon iets heel anders gaan doen, waar je blij van word. Of rustig en analythisch nadenken over reden van je boosheid. Maar als je te boos bent is dat moelijk en moet je eerst iets anders doen om de ergste boosheid kwijt te raken. Hardlopen is niks mis mee.
Wow, jij kan iets kapot shoppen? Dan moet het wel een erg zieke uitverkoop zijnquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:41 schreef Viswijfje het volgende:
ik heb de laatste tijd best vaak dat ik me bosigvoel en t liefst dingen kapot zou slaan of shoppen maar ben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |