Been there, done that.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:59 schreef OldJeller het volgende:
Laat zien dat je onderschrift waar is door middel van wekken.
Je bent een 'schrijfster'. Matig creatief dan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:01 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Been there, done that.
Niet helemaal de reacties waar ik op had gehoop... al kan ik er wel om lachen.
Paintball!quote:Op maandag 28 mei 2007 23:57 schreef Queen_Minny het volgende:
-Blablabla-
Heeft er iemand een leuk orgineel idee om hem mee te verassen?![]()
Ja,dat weet ik zeker. Het is niet zo dat ik helemaal nooit wat onderneem.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:03 schreef heiden6 het volgende:
Er zijn mensen, die het erg leuk vinden om anderen te verrassen, maar er zelf een pleurishekel aan hebben. (Zoals ik.) Weet je wel zeker dat je vriend zoiets kan waarderen?
Bedanktquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:05 schreef jogy het volgende:
Even de TT aangepast. En in principe gaat het om de gedachte als het goed is. ga anders naakt midden in de kamer staan met een strikje om je middel.
Dit is dus het probleem.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:07 schreef Nikske het volgende:
Rozenblaadjes naar een fles goede wijn met 2 glazen, trek een spoor door je hele huis, laat overal kleine attenties achter (chocolaatjes, een liefdesgedicht etc etc)
Laat hem het spoor volgen totaan de slaapkamer, waar je hem opwacht met kaarslicht en massageolie... Alleen aandacht voor hem die avond, wedden dat het werkt!
Ach, het is een leuk extraatje, en ookal heeft hij al een keer iets gedaan dan betekend het nog niet dat hij het vervelend zou vinden als hij aan de beurt isquote:
Maar het zou zo leuk zijn als het eens iets was wat we nog niet gedaan hebben.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Ach, het is een leuk extraatje, en ookal heeft hij al een keer iets gedaan dan betekend het nog niet dat hij het vervelend zou vinden als hij aan de beurt is.
ik las aambeiden met slagroom wtfquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:02 schreef Tuinman het volgende:
gewoom aardbeien kweken en hem die aanbieden met wat slagroom
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |