ff kort samengevat: 4-persoons Cessna. piloot stijgt op. piloot geeft uitleg over besturing, werking vd roeren en hoogtemeter. bij voldoende hoogte geeft piloot besturing uit handen. half uur zelf vliegen. leef je uit boven Lelystad
bieden vanaf ¤ 25,-
moet weg wegens niet haalbare vervaldatum voucher is geldig tot 30 juni. baal er echt van dat ik zelf niet kan, maar wellicht is dit voor iemand interessant. normaal gezien betaal je hier ¤ 145,- voor!
Mooi kut: dit gaat voor mij niet door helaas. Niet dat ik geen zin of geld heb....ik heb geen tijd. Had niet in de gaten dat het zo snel moest gebeuren.
Ik bied 30 Euro. Ik woon vlakbij Lelystad dus dat is wel zo makkelijk Hopelijk heeft de vliegschool trouwens wel nog tijd voor de persoon die deze voucher koopt? Zou je dit willen navragen aan de school?
...Jesus said, "Come forth, John, and receive eternal life."... But John came fifth, and got a toaster...
ik wacht tot morgen op antwoord van Oksel, die had immers al eerder 45 geboden. als ik niks hoor, is de voucher voor jou.
ik heb gebeld met de organisatie en er is in principe altijd wel een plaatsje vrij. enige vereiste is om ten laatste twee dagen vantevoren te bellen. maar met nog iets meer dan een maand te gaan, lijkt me dat geen probleem.