Goed beginquote:Op maandag 28 mei 2007 02:00 schreef Dibble het volgende:
Je hebt kuttopics! Hij had jou niet moeten schapen![]()
Ja waar dient ie eigenlijk voor ?quote:Op maandag 28 mei 2007 02:04 schreef Jordy-B het volgende:
De blinde darm had van mij niet gehoeven, eigenlijk.
God zag hem niet aankomen, hij was namelijk blindquote:Op maandag 28 mei 2007 02:04 schreef Jordy-B het volgende:
De blinde darm had van mij niet gehoeven, eigenlijk.
Hij's bijzonder geschikt om ontstoken te raken en zo helse pijnen te veroorzaken... Dat is het zo'n beetje...quote:
Seth Gaaikema-wannabe...quote:Op maandag 28 mei 2007 02:04 schreef Dibble het volgende:
God zag hem niet aankomen, hij was namelijk blind![]()
![]()
de meeste insecten zijn nuttiger dan mensenquote:Op maandag 28 mei 2007 02:07 schreef Niek. het volgende:
Stuitje, is ook nutteloos. Daarnaast had hij een effectiever en minder overlast gevend iets moeten bedenken in plaats van insecten en andere kleine irritante dieren/wezens.
Is het stuitje vroeger geen staart geweest ?quote:Op maandag 28 mei 2007 02:07 schreef Niek. het volgende:
Stuitje, is ook nutteloos. Daarnaast had hij een effectiever en minder overlast gevend iets moeten bedenken in plaats van insecten en andere kleine irritante dieren/wezens.
Ok, hij moet selectiever zijn met het schenken van babies, heeft hij nog steeds niet door dat bepaalde mensen geen kinderen moeten hebben?quote:Op maandag 28 mei 2007 02:08 schreef MASD het volgende:
[..]
de meeste insecten zijn nuttiger dan mensen
Hoezo vroeger?quote:Op maandag 28 mei 2007 02:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is het stuitje vroeger geen staart geweest ?
nee, is een extra lul geweest waarmee den oermensch mammoeten kon verkrachten in tijden van welbelustheid.quote:Op maandag 28 mei 2007 02:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat gaat niet he, god is van de schepping, we stammen neit van de apen af aangezien alles wat darwin vertelde bullshit isquote:Op maandag 28 mei 2007 02:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alleen bij vrouwen is 't zonde.quote:Op maandag 28 mei 2007 02:12 schreef Houtspeer het volgende:
Het homoseksueel zijn natuurlijk, wat een zonde toch.
BI daarentegen is dan weer welquote:Op maandag 28 mei 2007 02:12 schreef Houtspeer het volgende:
Het homoseksueel zijn natuurlijk, wat een zonde toch.
Waarom god heeft besloten dat negers uit Afrika niet kunnen basketballen.quote:
Om even terug te komen op de appendix:quote:Op maandag 28 mei 2007 02:10 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Hoezo vroeger?
Je bent toch niet zo'n evolutie-heiden, hč?!
sorry hoor maar gadverdommequote:
I rest my casequote:
Keilastig met dartel rondrennen.quote:Op maandag 28 mei 2007 03:38 schreef Caesu het volgende:
[afbeelding]
dikke onvoldoende voor dit matig geschapen schaap.
Dan stond er nu in het topic dat hij nog een vierde gat had moeten maken (of in het geval van een man, een derde).quote:Op maandag 28 mei 2007 07:06 schreef SeLang het volgende:
Hij had een apart gat moeten maken om mee te poepen.
Nu is dat gecombineerd met het gat dat dient voor anale sex.
Och, zolang ik maar mag kijken.quote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 07:50 schreef BrandX het volgende:
Hij had het geloof nooit moeten toestaan.
Dat zou een hoop ellende hebben gescheeld op deze aardkloot![]()
Dat riep ik ook al ja, zijn grootste fout gewoon.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:45 schreef synoman het volgende:
en wel de belangrijkste die hij volgens mij ook meteen als grootste fout heeft neergezet...
het geloof in elke zin van het woord voor elke religie..
vergeet niet dat zonder geloof we ook geen last hadden van jehova's he:D
quote:Op maandag 28 mei 2007 07:50 schreef BrandX het volgende:
Hij had het geloof nooit moeten toestaan.
Dat zou een hoop ellende hebben gescheeld op deze aardkloot:{w
De meest aannemelijke theorie is dat het een speciale darm was om groenvoer mee te verwerken, toen we "vroegah" in de oertijd nog planten aten.quote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 02:10 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Hoezo vroeger?
Je bent toch niet zo'n evolutie-heiden, hč?!
De blindedarm, tsja is nog wat discussie over, of die wel ooit een functie had. Kan zijn dat hij bij de primitievere mens diende om bladeren te verteren, maar hij is in ieder geval steeds kleiner geworden om ruimte te maken voor de maag toen de mens het zat was om berkenbladeren te etenquote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 15:29 schreef MouzurX het volgende:
Waarom moest tie ook een boom neerzetten waarvan je niet mag eten .. waar gaat dat nou weer over?
Had Eva die vrucht maar niet moeten opvreten he !quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:58 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Als die kerel er echt zit, ben ik wel benieuwd waarom ik perse vijf dagen lang moet bloeden en lijden om kids te kunnen krijgen.
Daar schrok God zelf ook van. Hij dacht waarschijnlijk bij zichzelf "Och hemel! Ik laat hem wel leven, maar dit doe ik nķķit meer!".quote:Op maandag 28 mei 2007 03:14 schreef Aanvoerder het volgende:
Dirk Scheringa vind ik toch wel een behoorlijke mislukking van God.
Hej hej! Er is geen bewijs dat hij wel bestaat, maar ook niet dat hij wel bestaat. En in de evolutie theorie zitten ook nog gaten... daarom geloof ik in DirkH, die regeert tenminste met ijzeren vuist.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 06:33 schreef Berenanus het volgende:
Verstandskiezen had hij wel weg kunnen laten.. Zijn gisteren getrokken, voel het nog best wel..
Hoe weten we trouwens zeker dat god een hij is?
Hoe weten we trouwens zeker dat er een god is?
Wie is begonnen met ons die onzin vertellen?
Waarom zijn wij zo dom om erin te geloven?
Goede vragen met vele antwoorden, jonge man. Kijk een keer de show 'You are all disseased' van 'George Carlin' en je zult het snappen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 06:33 schreef Berenanus het volgende:
Verstandskiezen had hij wel weg kunnen laten.. Zijn gisteren getrokken, voel het nog best wel..
Hoe weten we trouwens zeker dat god een hij is?
Hoe weten we trouwens zeker dat er een god is?
Wie is begonnen met ons die onzin vertellen?
Waarom zijn wij zo dom om erin te geloven?
Ik wil niet heel lullig klinken, maar tijd gaat altijd even snel hoor! En trouwens, tijd is niet door god bedacht, maar door de mens.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:51 schreef Spacehamster het volgende:
Ik weet iets wat heel fout gedaan is:
Tijd die vervelend is gaat langzaam en tijd die leuk is gaat snel.
Het zou alles maar dan ook alles veranderen als dit omgekeerd was!
verpest jij ff het hele topic! Leuk hoor!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:06 schreef NZYM het volgende:
God bestaat niet.
YES!!!!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:07 schreef mzzltijn het volgende:
[..]
verpest jij ff het hele topic! Leuk hoor!
Slotje!
Muggen kunnen vliegen, die horen heel niet op een schipquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:16 schreef Nielsch het volgende:
Hij heeft muggen gecreeerd.
En het is me ook nog steeds een raadsel waarom Noach die twee muggen niet heeft doodgeslagen.
quote:“In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.”
--Douglas Adams
Waarom denk je dat we geen eenhoorns meer hebben? of draken? of feeen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:16 schreef Nielsch het volgende:
Hij heeft muggen gecreeerd.
En het is me ook nog steeds een raadsel waarom Noach die twee muggen niet heeft doodgeslagen.
Is idd echt een ranzig en idioot idee van hem.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:58 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Als die kerel er echt zit, ben ik wel benieuwd waarom ik perse vijf dagen lang moet bloeden en lijden om kids te kunnen krijgen.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:39 schreef cheaSy_ het volgende:
Fransen
Om gras te eten. Maar omdat wij door de eeuwen heen die vitamines niet meer nodig hebben is de b-darm kwetsbaar en onnodig gewordenquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:09 schreef Foefna het volgende:
oh jah.. van die sneue stickers achter op auto's
'Hellendoor'n'
of
'Mum's Taxi';(
Hakeem Olajuwon ook niet?quote:Op maandag 28 mei 2007 02:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom god heeft besloten dat negers uit Afrika niet kunnen basketballen.
Onze schuld, wij hadden ze moeten PWNEN toen ze nog niet met veel waren ... nu zijn het er, net als bij een ziekte, teveel geworden.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:21 schreef Thrackan het volgende:
oh, en de USA natuurlijk... had er ook nooit mogen zijn
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:27 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Onze schuld, wij hadden ze moeten PWNEN toen ze nog niet met veel waren ... nu zijn het er, net als bij een ziekte, teveel geworden.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:27 schreef zoutig het volgende:
Partyflock, CU2, die reclame van dat meisje met dat rare hoofd, teletubbies, mensen die doorrijden terwijl je over het zebrapad loopt, mensen die hun hand niet uitsteken op de fiets, meisjes met teveel make-up op in de sportschool, mannen met een oorbel, Nuon, Alexander Pechtold, brommers, dat getingel van de spoorbomen, Burgerking op Utrecht CS, dikke mensen in te kleine kleren, etc.
Dat heeft ie juist goed gedaanquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:08 schreef Tezz het volgende:
JAN SMIT
Luie mensenquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:18 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat heeft ie juist goed gedaan
OT: Dat we 5 dagen moeten werken en maar 2 vrij hebben.
Werken
Giechel thnx nu zit mijn laptop vol koffiequote:Op maandag 28 mei 2007 07:06 schreef SeLang het volgende:
Hij had een apart gat moeten maken om mee te poepen.
Nu is dat gecombineerd met het gat dat dient voor anale sex.
Ik denk dat ik dit niet toe hoef te lichtenquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:33 schreef Zrtlrnc het volgende:
Grootste fout van God: Gronisch overschot aan Konthaar!![]()
Praat het maar weer goed analfabeetquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:48 schreef Zrtlrnc het volgende:
Laten we er dan Groninsch overschot van maken
Hoevaak gebruik jij het woord chronisch?quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |