quote:Op zaterdag 19 mei 2007 06:08 schreef Dromenvanger het volgende:
05:00 is veels te vroeg voor een zaterdag
Die klote duiven ookquote:
oordopjes!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 07:09 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Die klote duiven ook
Roekoe Roekoe, en ik wil gewoon stilte.
Ha die sara, leuk dat je je even laat horen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:01 schreef sararaats het volgende:
*blitzbesuch*
beste FOK!luitjes,
ik ga slapen want ben oververmoeid door m'n nieuwe job. ik ben het niet meer gewoon om zo vroeg op te staan en te gaan werken
maar ik zou niet Sara Raats heten als ik daar iets op gevonden heb
ik ga gewoon op tijd naar bed hihi
ik kom nog wel eens een keertje langs
Sara
geen volle maan. Nieuwe maan is net geweest, afgelopen woensdag.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Is het vanavond volle maan, of is er een sabbat / esbat?
Ik vraag me af waarom mn ex (die hier twee huzien verderop woont) haar tuin in de fik steektquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
geen volle maan. Nieuwe maan is net geweest, afgelopen woensdag.
Geen esbat dus. En ook geen sabbat
Why? *nieuwsgierig is*
Ze brandt van verlangen naar haar ex?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom mn ex (die hier twee huzien verderop woont) haar tuin in de fik steekt
Ik heb geen idee wat er tegenwoordig in hara hoofd om gaat. En als e brand van verlangen nara mij, is het het verlagen om mij te verbrandenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ze brandt van verlangen naar haar ex?
Is ze plots een firestarter mischien?
LEUK!! een firestarter buurvrouw die spontaan de tuin ontfikt en brand van verlangen on jou te branden.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er tegenwoordig in hara hoofd om gaat. En als e brand van verlangen nara mij, is het het verlagen om mij te verbranden
joh !! Jij onromantische rotvent !quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom mn ex (die hier twee huzien verderop woont) haar tuin in de fik steekt
Kweek je geraniums?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Ze heeft mij ook heel subtiel te kennen gegeven dat ze me haat. En het zal vast een heel romantisch kampvuur zijn, want die auto die bij haar voor huis staat, staat dar best vaak de laatste tijd
sociale controle heet dat toch?quote:
da's handig... kan ie strax als vernieuwd model de vaat droog wapperenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:08 schreef nokwanda het volgende:
Je flapoor gaat steeds meer op je nieuwe afwasmachine lijken
Hey girl.. kijk even hier in TRU naar het I-tjing topic. daar hebben we een vraag waarvan ik hoopte dat jij em kon beantwoordenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:02 schreef Mirage het volgende:
[..]
joh !! Jij onromantische rotvent !
Maakt ze een romantisch kampvuurtje om je hart te verwarmen, verslijt jij haar subtiel voor psycho.
Jullie mannen zullen het ook nooit begrijpen![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:10 schreef vamperotica het volgende:
[..]
da's handig... kan ie strax als vernieuwd model de vaat droog wapperen
Om achter te zitten terwijl je kijkt welke auto hoe vaak en waar geparkeerd staat natuurlijk.. duhquote:
Ik ben verplicht nar haar tuin te kijken als ik van of op mn oprit ga met de autoquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Om achter te zitten terwijl je kijkt welke auto hoe vaak en waar geparkeerd staat natuurlijk.. duh
Goed verstelbare autospiegels aan de buitenmuur schijnen het ook vaak goed te doen
het is zaterdagavond, laat, en ik zit lekker in pyama en ga nergens heen... dan word ik vanzelf flauwquote:
en waar rook is.........quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben verplicht nar haar tuin te kijken als ik van of op mn oprit ga met de autoVerder kijk ik er niet naar... En die brand van zonet rook ik
Ow vamp !quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:07 schreef vamperotica het volgende:
Mijn "flapoor" in het ziekenhuis
[afbeelding]
ffe kijkenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:17 schreef nokwanda het volgende:
@Mir
Deze bedoelde ik
I Tjing: bereken je nu 1 of 2 hexagrammen?
quote:Op zondag 20 mei 2007 00:18 schreef nokwanda het volgende:
Hoeveel liters zuip jij zo nou weg dan?
staken mijn exvriendinnen dáárom altijd mijn auto's in de fikquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:02 schreef Mirage het volgende:
[..]
joh !! Jij onromantische rotvent !
Maakt ze een romantisch kampvuurtje om je hart te verwarmen, verslijt jij haar subtiel voor psycho.
Jullie mannen zullen het ook nooit begrijpen![]()
Hoest met de kleine vaatdroger?quote:Op maandag 21 mei 2007 08:55 schreef vamperotica het volgende:
mogguh
Hij moet toch maar een ander cariere zoeken... Zn oortje krimpt!quote:
denk ut schijnt te heersen voel me gelukkig nie echt ziekquote:Op maandag 21 mei 2007 14:16 schreef Dromenvanger het volgende:
Buik-griepje?
quote:Op maandag 21 mei 2007 14:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
denk ut schijnt te heersen voel me gelukkig nie echt ziek
alleen niks wil binnen blijven incl pillen ben maar veel aan het slapen
Inmiddels al een beetje beter?quote:Op maandag 21 mei 2007 14:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
denk ut schijnt te heersen voel me gelukkig nie echt ziek
alleen niks wil binnen blijven incl pillen ben maar veel aan het slapen
Leuk zeg, breedbeeld tv zomaar even gekregenquote:Op maandag 21 mei 2007 22:43 schreef nokwanda het volgende:
Hier is het prima. Ik heb zaterdag een breedbeeld tv gekregen ( ja, echt... zomaar gekregen) en heb sindsdien al 3 hele programma's van meer dan een uur gekeken
Da's een unicum. Ik moet me er altijd heel erg toe zetten om voor de tv te blijven zitten zonder ook iets anders te doen.
Nou maakt het feit dat er altijd wel een kitje op me zit het natuurlijk ook wel aantrekkelijk om voor de tv te hangen.
Juist lekker joh! Hangend in je fatboy voor je breedbeeld! Omgeven door EW en poezebeesten en miniuitvoeringen!quote:Op maandag 21 mei 2007 23:09 schreef nokwanda het volgende:
Lijkt me heerlijk, zo'n zitzak. Is ook wel heel erg uitnodigend om samen in te hangen.
Alleen die naam... fatboy
Is ook een leuke naam voor een dikke kater.
Tsss... we zetten de iemanden anders gewoon bij elkaar!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:29 schreef draculettetje het volgende:
mogguh
Ik vin die zitzakken ook echt leuk! maar iemand anders hier niet...
gaat op zich wel wat beter, kan droog beschuit binnenhouden en ieniemienie beetjes drinken maar niet te veel, en vooral geen slokken. Bouillon komt er ook weer net zo hard uit dus heb wel nog strijd met pillen.
en nok zet hem op met Purr
Nee gelukkig nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:39 schreef draculettetje het volgende:
niet het tapijt onder bloed dan? is ook weer zo lullig meteen
ja goe planquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:49 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Tsss... we zetten de iemanden anders gewoon bij elkaar!
En dan maar geen bouilon toch?
Oe nok... da's nie fijn! Had de DA geen idee waar t vandaan zou kunnen komen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:09 schreef draculettetje het volgende:
he gatsie nok, kan het nog wat met de bevalling hebben te maken? een nasleep van het 1 of ander?
Hoop ook dat ze snel weer opknapt......
Tja valt gewoon onder openbare dronkenschap. Of je nou in een roelstoel zit of over straat zwalktquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:51 schreef Lilith-Wicca het volgende:
@Nok. Al wat meer bekent over Purrrrr?
Makkelijk om te weten hoever ik in Duitsland kan gaan, hier in Nederland krijg je en een bekeuring en rijverbod (terecht hoor)![]()
http://www.nu.nl/news/108(...)_de_weg_gehaald.html
Ben wat eerder van werk weggegaan om haar op te halen. Zie:http://forum.fok.nl/topic/1008723/6/50#49649040quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:51 schreef Lilith-Wicca het volgende:
@Nok. Al wat meer bekent over Purrrrr?
Makkelijk om te weten hoever ik in Duitsland kan gaan, hier in Nederland krijg je en een bekeuring en rijverbod (terecht hoor)![]()
http://www.nu.nl/news/108(...)_de_weg_gehaald.html
Ik maak dan ook geen verschil, wat mensen ook zeggen over de nep van de innet wereld.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Tja valt gewoon onder openbare dronkenschap. Of je nou in een roelstoel zit of over straat zwalkt
Had er liever zelf een goed thuis voor gezocht. Maar dat pikten de andere katten echt niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:28 schreef vamperotica het volgende:
Och meis toch... Poessie net thuis... vreemd kittentje wat uit het raam springt en wat je idd NIET kan houden...
Hoest trouwens met jouw kitten? Oortjes beter? Ik begreep gister dat het oortje alweer een normaal formaat aan aan het nemen was.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:28 schreef vamperotica het volgende:
Och meis toch... Poessie net thuis... vreemd kittentje wat uit het raam springt en wat je idd NIET kan houden...
Tuurlijk had je liever op je gemak zelf een thuis gezocht voor t weeskitje... En als het kon mocht ie vast gewoon blijven... Maar (hoe mopeilijk soms ook) wat niet gaat, gaat niet... Dan ga je gewoon voor de op een na beste oplossing....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoest trouwens met jouw kitten? Oortjes beter? Ik begreep gister dat het oortje alweer een normaal formaat aan aan het nemen was.
Is antibiotica nu het enige dat men heeft gedaan of zit er nog meer onderzoek aan vast? Het was dit jaar niet de eerste keer dat ie iets aan zijn oortjes mankeerde toch?
oe roddelsquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik maak dan ook geen verschil, wat mensen ook zeggen over de nep van de innet wereld.
Ik weet hoe nep of echt de real world kan zijn. de afgelopen maanden een aantal keren aan den lijven ondervonden.
Zal ik je op msn trouwens nog een keer over updaten
Interessant verhaal.
Nah... roddels zijn onwaarheden die achter iemands rug om worden verteld. Daar doe ik niet aan.quote:
is er wat te updaten waar????quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nah... roddels zijn onwaarheden die achter iemands rug om worden verteld. Daar doe ik niet aan.
Dit is meer een updeetje over een situatie waar ik je over verteld had, eerder
Dat weet jij al lang.quote:
Ja, en gelijk hebben ze, gewoon profiteren zolang het kan.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:03 schreef senesta het volgende:
Goedemiddag Lillith-Wicca, het is rustig, ik denk dat iedereen aan het genieten is van het lekkere weer.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik wilde het huis gaan schoonmaken en zo, maar een mooie wandeling of autorit is ook wel erg verleidelijk met dit weer ja
Joh, dit weer houd maar weer een paar dagen aan, die foto's kunnen toch nog wel een paar dagen wachten?quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, maar ik wil ook foto's mken van mn nieuwe huisje, en om dat nu van een vies huis te doen is ook weer zo wat... Nou ja, eerst maar eens wat adreswijzigingen doorgeven...
quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:32 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Daar heb ik dus ook echt medelijden mee![]()
Wat zit je daar toch heerlijk helemaal op je plekkie te zijn!quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik met mezelf niet hoor
Ik zit hier in mijn lichte kantoor met frissen zomerse kleurtjes en de achterdeur open op de achtertuin.
Ik zit best heeel okay. En als ik gezelschap zoek dan loop ik even naar beneden en heb ik gezelschap.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:37 schreef draculettetje het volgende:
ben aan het twijfelen of ik buiten moet gaan zitten
drinken gaat beter al met kleine slokjes dan.... van buiten zitten krijg ik wel altijd dorst
maar het is zoooo lekker
Een ijsklontje in je mond nemen misschien?quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:37 schreef draculettetje het volgende:
ben aan het twijfelen of ik buiten moet gaan zitten
drinken gaat beter al met kleine slokjes dan.... van buiten zitten krijg ik wel altijd dorst
maar het is zoooo lekker
dus weer ruzie om pjoeter? zal wel niet monsters de beest uithangen buiten toch...quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:38 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Alle monsters zijn weer eens thuis... (Vrij van school enzo..)
is wel een idee natuurlijk ja dankquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:39 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Een ijsklontje in je mond nemen misschien?
Schop ze zo naar buiten ja!quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dus weer ruzie om pjoeter? zal wel niet monsters de beest uithangen buiten toch...
Ja, maar over een paar dagen begint mn werk ookquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:25 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Joh, dit weer houd maar weer een paar dagen aan, die foto's kunnen toch nog wel een paar dagen wachten?
Schoonmaken kun je toch ook 'savondsquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, maar over een paar dagen begint mn werk ook
Ah gos...quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:32 schreef nokwanda het volgende:
redelijk goed. Ze baalt wel dat ik haar 2x per dag 2 verschillende medicijnen moet geven.
Maar gelukkig heeft ze de kartonnen kraag als een noodzakelijk kwaad geaccepteerd. Morgen laat ik dat ding er nog om zitten en dan mag ie er overmorgen wel af. Dan heeft ze het ding 3 dagen gehad. De wond is onderhuids gehecht en buiten zit maar een knoopje.
Kitjes probeerden vanochtend te drinken bij haar. Zij wilde wel maar het deed zeer dus ze zag er zelf maar vanaf. Ze is prima in staat om zelf duidelijk te maken wat ze wil. Vanmiddag was ze weer heerlijk buiten in het zonnetje met de kindjes.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:04 schreef nokwanda het volgende:
hey swietie
Je komt toch echt alleen maar weltruste zeggen he?!quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:12 schreef draculettetje het volgende:
weltrusten allemaal!
Hoop dat ze snel weer beter is.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:02 schreef nokwanda het volgende:
ik denk al tijden dat er iets niet goed is met haar darmen. Ze stonk zo verschrikkelijk. Die scheten van haar omhulden je echt in een groen giftig wolkje. Dus ik denk dat er daar iets mis is of was.Dat was bij haar altijd al extreem maar het werd erger. Nu heb ik het nog niet opgemerkt sinds de sterilisatie. Maar dat zou niks met elkaar te maken moeten hebben.
ja goed he had nie meer spelletjes gespeeldquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:17 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Je komt toch echt alleen maar weltruste zeggen he?!
Volgens mij weten ze niet wat ze doen die beesten. Denk dat ik gebeten ben in de tuin toen ik aan het snoeien was. Kan zijn dat ik ze gestoord hebquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:41 schreef draculettetje het volgende:
da's heus nie aardig van die insecten!
zo ligt het hiet in huis vol met draadjes en frutsels en zo maar ik heb er nu totaal geen zin in!quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:59 schreef Dromenvanger het volgende:
Stapje voor stapje is de enige weg tot succesJe kunt niet van 0 naar 100 in 0 seconde. Iedere stap zorgt voor een beetje meer succes. Inzet wordt gelukkig toch beloond in jou geval
![]()
Het was inderdaad afleiding en hobby toen, een uit de hand gelopen hobby
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:50 schreef draculettetje het volgende:
Tis wat je zegt, het heeft denk ik niet veel zin om je schuldig te voelen over wat je allemaal dan wel of juist niet op internet hebt gezet. Op dat moment was het wel je afleiding en wie weet ook wel een boel van je afgeschreven!
Wel erg fijn dat je eindelijk eens kan slapen! Inderdaad daar rust je van uit.
Met mij gaat het met de revalidatie allemaal de goede kant op. Letterlijk en figuurlijk met stapjes. de ene wat groter dan de ander en dan soms ook weer wat stapjes terug. Maar duidelijk veel vooruitgang! Krijg van de ergo ook veel tips om energie te verdelen en makkelijker met pijn om te gaan.
Ga zelfs elke week een keer in het zwembad oefenen! Ook de arts was tevreden, mij hoor je dus niet klagen!
dank je trouwens
Goed om te horen dat de revalidatie de goede kant op gaatquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:50 schreef draculettetje het volgende:
Tis wat je zegt, het heeft denk ik niet veel zin om je schuldig te voelen over wat je allemaal dan wel of juist niet op internet hebt gezet. Op dat moment was het wel je afleiding en wie weet ook wel een boel van je afgeschreven!
Wel erg fijn dat je eindelijk eens kan slapen! Inderdaad daar rust je van uit.
Met mij gaat het met de revalidatie allemaal de goede kant op. Letterlijk en figuurlijk met stapjes. de ene wat groter dan de ander en dan soms ook weer wat stapjes terug. Maar duidelijk veel vooruitgang! Krijg van de ergo ook veel tips om energie te verdelen en makkelijker met pijn om te gaan.
Ga zelfs elke week een keer in het zwembad oefenen! Ook de arts was tevreden, mij hoor je dus niet klagen!
dank je trouwens
ondanks dat ik weet dat het met kleine stapjes moet vind ik nog dat het me te langzaam gaatquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zat er gisteravond aan te denken.
Vroeg me af hoe je er nu, na een tijdje, tegenaankeek.
Tis ook een kunst om het te laten liggen ondanks dat je ertegen aankijkt dat het er ligt. Gewoon laten liggen en niet stel op sprong beginnenquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zo ligt het hiet in huis vol met draadjes en frutsels en zo maar ik heb er nu totaal geen zin in!
quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:31 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ondanks dat ik weet dat het met kleine stapjes moet vind ik nog dat het me te langzaam gaat
ow en grootste nieuws is dat we een scootmobiel aanvragen, dus toch
Net als hier. Als ik van plan ben om te gaan schilderen zet ik het klaar. tegen de tijd dat alles er staat heb ik geen zin meer en wacht ik op de volgende zin. En dat kan weleens een paar maanden durenquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:41 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Tis ook een kunst om het te laten liggen ondanks dat je ertegen aankijkt dat het er ligt. Gewoon laten liggen en niet stel op sprong beginnen
wie weet komt de zin dan wel weer vanzelf, ik wil ook weer teveel en het liefst tegelijkquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Net als hier. Als ik van plan ben om te gaan schilderen zet ik het klaar. tegen de tijd dat alles er staat heb ik geen zin meer en wacht ik op de volgende zin. En dat kan weleens een paar maanden duren
Maar als ik dan begin dan zet ik er ook stevig de vaart in
Wel een relaxte manier van leven is datquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Net als hier. Als ik van plan ben om te gaan schilderen zet ik het klaar. tegen de tijd dat alles er staat heb ik geen zin meer en wacht ik op de volgende zin. En dat kan weleens een paar maanden duren
Maar als ik dan begin dan zet ik er ook stevig de vaart in
ik ga ook nog even van de zon genietenquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:02 schreef Dromenvanger het volgende:
Dus ik ga even buiten niets doen
Zonder piekeren![]()
Ik verlang minder van het leven vergeleken met vroeger, dus je zou toch zeggen dat het aangenamer moet zijn vergeleken met vroeger?
Tijd voor Warsteiner dus ook nu
Feier abend zoals ze het in Duitsland noemen
He, jammer. Ik wilde je net aanraden om te gaan rokenquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wie weet komt de zin dan wel weer vanzelf, ik wil ook weer teveel en het liefst tegelijk
overal liggen halve werkjes maar ach dat komt wel idd
ik wil nie als een ma tokkie over de straat racen
Wat zie je nou pas echt goed op een zwarte broek?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:56 schreef draculettetje het volgende:
ligt denk ik ook aan de kleur van de vlek
cremekleurige vlek?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat zie je nou pas echt goed op een zwarte broek?
da bedoel ik toch ook hahahaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat zie je nou pas echt goed op een zwarte broek?
Byequote:
ja..... hoer... KAN goed verdienen. Staan ze op de baan of achter de ramen of werken ze zelfstandig?quote:Op zondag 27 mei 2007 15:42 schreef Ninaanders het volgende:
Huh?
quote:Op zondag 27 mei 2007 15:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja..... hoer... KAN goed verdienen. Staan ze op de baan of achter de ramen of werken ze zelfstandig?
JIJ weet dat dat voor mijjn doen niet chaggie isquote:Op zondag 27 mei 2007 16:08 schreef Electro-Worm het volgende:
Mam, doe eens niet zo chaggie tegen die nieuwe user.
als je een goeie hoer bent hoeft dat niet zo vaak voor dezelfde opbrengstquote:Op zondag 27 mei 2007 16:08 schreef Dromenvanger het volgende:
Zelfstandig ondernemer hoertje die 1000 keer per dag plat gaat liggen verdient al snel een mooie duit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
en ik was enkel belangstellendquote:Op zondag 27 mei 2007 16:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
JIJ weet dat dat voor mijjn doen niet chaggie is
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:12 schreef Electro-Worm het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
De frusti's krijgen een hoger tarief? En bejaarden korting? En de rijken betalen zich blauw?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
als je een goeie hoer bent hoeft dat niet zo vaak voor dezelfde opbrengst
neu... alleen hen neuken die het zich kunnen veroorlovenquote:Op zondag 27 mei 2007 16:16 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
De frusti's krijgen een hoger tarief? En bejaarden korting? En de rijken betalen zich blauw?
en nu rugpijn zeker?quote:Op maandag 28 mei 2007 08:54 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen allemaal.
Wat een nacht. Ben gewoon tussen de kittens op de bank in slaap gevallen.
Was te knus en ik was te lui om mijn bed op te zoeken.
neeheequote:Op maandag 28 mei 2007 10:39 schreef SolidasRock het volgende:
Is het geouwehoert nou nog nie afgelope?![]()
Neu, maar troost je... niets is oneindig.quote:Op maandag 28 mei 2007 10:39 schreef SolidasRock het volgende:
Is het geouwehoert nou nog nie afgelope?![]()
Zoals ik al zei: tis al over.quote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 11:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: tis al over.![]()
Zometeen even met zoonlief de hort op. Samen lekker even naar de stad.
Een vrouw die begint te ouwehoeren stopt nooit, dit is het ultieme bewijs..quote:Op maandag 28 mei 2007 11:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neu, maar troost je... niets is oneindig.
O....quote:Op maandag 28 mei 2007 10:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
neeheedaarom heet het hier ook ouwehoer
![]()
* om zich heen kijkt* waar waar waar?quote:Op maandag 28 mei 2007 12:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Een vrouw die begint te ouwehoeren stopt nooit, dit is het ultieme bewijs..![]()
Ja, ik denk het ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:09 schreef Metro2005 het volgende:
verrek ja, alle conspiracy aanhangers mogen daar dus voortaan heen. Wel beter denk ik.
ik moet ook eerlijk bekennen dat ik veelal alleen nog in ouwehoer kwam! zal nu ook wat meer rond gaan neuzenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:11 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, ik denk het ook.
Ik hoop ook dat er nu hier weer wat meer topics geopend gaan worden.
Voorheen hadden we de (tarot)kaart topics en zo, daar is nu niets meer van over.
Jogy is er als moderator bijgekomen in TRU overgens.
Goeie keus, Jogy!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:11 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, ik denk het ook.
Voorheen hadden we de (tarot)kaart topics en zo, daar is nu niets meer van over.
Jogy is er als moderator bijgekomen in TRU overgens.
Ik ook hoor, ik heb in het verleden wel eens in astrologietopics gepost maar je komt steeds weer op dezelfde argumenten en dat is best jammer.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik moet ook eerlijk bekennen dat ik veelal alleen nog in ouwehoer kwam! zal nu ook wat meer rond gaan neuzen
Foto?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:54 schreef draculettetje het volgende:
ja mandala's, ik maak ze nog niet zelf, maar gebuik ze wel om kaarten van te maken
ze passen ook zo goed om een cd!
Als dat gebeurt is een deel van de opzet (van de splitsing) gelukt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:11 schreef senesta het volgende:
[..]
Heb dat heel lang gehad. Niks gekocht tot ik op gevoel een deck kocht. Heb heel wat decks in handen gehad voor ik er een kocht. Duurde wel een jaar of 2.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:47 schreef senesta het volgende:
Oh ik zal daar eens gaan neuzen, bedankt Nok!
Ik wil eigenlijk ook nog eens tarot kaarten gaan kopen maar er zijn steeds zoveel mooie decks dat ik niet kan kiezen.
Ga ik ook nog wel eens doen hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:21 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Middag allemaal![]()
@ Senesta.
Gewoon een nieuw topic openen over astrologie![]()
@ Draakje. Voor jou geldt hetzelfde over mandala's![]()
Nu de splitsing er is is het voor mij gemakkelijker om alle bagger ed te weren.
Als vanmiddag mijn inspreekmevrouwapparaat gemaakt is zal ik een legging in het topic over kaarten posten.
Je kunt het heel simpel houden, neem bijv. de stand van een bepaalde planeet, schrijf hier de invloeden van op en vraag iedereen om eens te bekijken of ze werkelijk ook die invloed ervarenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Ga ik ook nog wel eens doen hoor![]()
Alleen nu ik wat verder ben met astrologie en inzicht heb in de hoeveelheid aan onderdelen waar een horoscoop uit bestaat weet ik niet goed waar hoe ik precies een topic moet openen zonder het verwarrend te maken.
Ik ga er even over nadenken![]()
Nee nog niet, ik ga meteen checkenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:04 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen!!
Ik ga even kijken of het weer nog beter word vandaag.
Hebben jullie de opsplitsing van TRU en BNW al gezien?
Wel ja, voor alles een tijd zeggen ze wel eens hequote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:48 schreef Bastard het volgende:
Ey Senesta
Ja gaat zn gangetje wel.. heel druk afgelopen maanden, thuis en op werk. Het is een meisje geworden 17 Feb jl. Ze heet Amber
Gezonde meid hoor, maar moeilijk in een ritme te krijgen, kan het nog steeds uitgillen van de krampjes.. maar iedere week lijkt het iets beter te gaan en ze iets makkelijker te worden. We hebben zelf het idee gehad dat ze 'boven' erg miste
Met een hoop liefde en aandacht komt het wel goed met dr.
Jasmijn reageert er heerlijk op, ze is zo blij met dr zus.. ze zegt ook de hele dag wel 'zus?' als ze dr even niet kan vinden. (ze is anderhalf) afgelopen weekend werd ik wakker en hoor ik zachtjes over de babyfoon "amb.. amb... amber?"
Maar goed, handen vol aan.. geen tijd voor andere zaken meer.. vermoeiend allemaal maar wel leuk.
Tot zover de update dan..
Heb laatste tijd weinig tijd voor TRU zaken... blijft boeiend, maar het aardse bestaan vergt veel aandacht. Ben ook al tijden niet naar een reiki avond geweest, jammer maar komt wel weer.
Fotoooooo's van de spruitquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:48 schreef Bastard het volgende:
Ey Senesta
Ja gaat zn gangetje wel.. heel druk afgelopen maanden, thuis en op werk. Het is een meisje geworden 17 Feb jl. Ze heet Amber
Gezonde meid hoor, maar moeilijk in een ritme te krijgen, kan het nog steeds uitgillen van de krampjes.. maar iedere week lijkt het iets beter te gaan en ze iets makkelijker te worden. We hebben zelf het idee gehad dat ze 'boven' erg miste
Met een hoop liefde en aandacht komt het wel goed met dr.
Jasmijn reageert er heerlijk op, ze is zo blij met dr zus.. ze zegt ook de hele dag wel 'zus?' als ze dr even niet kan vinden. (ze is anderhalf) afgelopen weekend werd ik wakker en hoor ik zachtjes over de babyfoon "amb.. amb... amber?"
Maar goed, handen vol aan.. geen tijd voor andere zaken meer.. vermoeiend allemaal maar wel leuk.
Tot zover de update dan..
Heb laatste tijd weinig tijd voor TRU zaken... blijft boeiend, maar het aardse bestaan vergt veel aandacht. Ben ook al tijden niet naar een reiki avond geweest, jammer maar komt wel weer.
Zo lief als je dat hoort inderdaadquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Wel ja, voor alles een tijd zeggen ze wel eens he![]()
Wat lief: "amb.. amb... amber?"![]()
Ik zie het altijd meteen helemaal voor me.
Sommige kinderen schijnen veel moeite te hebben met het reincarnatieproces, in bepaalde astrologische stromingen zeggen ze ook wel dat dat ook vaak kinderen zijn met een retrograde mercurius in de geboortehoroscoop.
Ik zal zo even voor je kijken of zij dat ook heeft![]()
Wat is het eigenlijk, nooit van gehoord eigenlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:55 schreef senesta het volgende:
Ze heeft inderdaad een retrograde mercurius, Bastard.
euh.. werkt ditquote:
Ik had in de tussentijd snel ff wat gegooled.. inderdaad ze valt precies in zon periode! Grappig dat vanaf die kant (astro kant) hetzelfde word gezegd als door ons gedacht "nog niet helemaal klaar voor".quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:21 schreef senesta het volgende:
Oh bastard wat een hompy en wat lijkt ze op haar zus!
Retrograde mercurius is eigenlijk optisch bedrog vanuit de aarde, het lijkt dan net alsof mercurius achteruit loopt in plaats van vooruit.
Dat komt omdat mercurius om de zon heen loopt, daardoor kan het op sommige momenten vanuit de aarde gezien lijken alsof hij achteruit loopt.
Vanuit de karmische astrologie (astrologie met een reincarnatie insteek) zegt men dat dat vaak kinderen zijn die moeite hebben met de wedergeboorte, ze waren er voor hun gevoel nog niet klaar voor.
Ik zal Lillith eens vragen er nog wat over te vertellen, ze heeft een tijd terug ook hele rake dingen daarover verteld.
Mijn dochtertje heeft trouwens ook een retrograde mercurius.
En wie zegt dat ze altijd leuk moeten kijken en lachen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
euh.. werkt dithttp://atuniel.hyves.nl/a(...)tos/56368832/0/Y8-c/
Ik heb eigenlijk niet zoveel foto's van haar, althans niet geupload ergens ofzo. Staat ze er ook vaak niet zo leuk op hoor, beweegt veel, kijkt boos enzo
Ik vind r ook heel knapquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En wie zegt dat ze altijd leuk moeten kijken en lachen?
Ik vind haar mooi, ook met een serieuze babyblik.
Samara was inderdaad ook lastig in een ritme te krijgen, ik heb er zelfs wel eens om zitten huilen hoor in het begin.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:26 schreef Bastard het volgende:
Was jou dochter ook zo moeilijk in een ritme te krijgen? Bij Jasmijn ging het als vanzelf.. ging prima, en zij gaf duidelijke signalen aan ons. Maar Amber is een heel ander slag wdb.
Dat komt me bekend voor.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:31 schreef senesta het volgende:
[..]
Samara was inderdaad ook lastig in een ritme te krijgen, ik heb er zelfs wel eens om zitten huilen hoor in het begin.
Ik had het gevoel dat ik alleen nog maar met haar bezig was en dat ik dan nog steeds een ontevreden baby had.
Ik had bij samara ook heel erg het gevoel alsof het hele babybestaan haar enorm frustreerde.
Vanaf het moment dat ze meer mobiel werd werd ze ook steeds blijer.
Ze liep al met 9 maanden en drie weken.
Moest je zin even 3x lezen maar snap m nu wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:30 schreef nokwanda het volgende:
Dat klaar zijn voor.....Mischien is dat gewoon een van de levenslessen. Dat de eerste les van dit leven is dat je moet accepteren dat wat moet komen op je pad komt, ook als je vind dat je er niet klaar voor bent, maar het overkoepelend kosmisch orgaanvindt van wel.
Nou DAT is precies zoals het bij ons ook is.. doe je zo je best om r te helpen, voornamelijk Tamara dan ze heeft engelengeduld. Schone broek, borstvoeding, andere zij leggen en nog blijft ze je boos aankijken en gillen.. ze is ook heel erg gespannen en sterk in dr lichaam.. echt van het tegenspartelen. Tam heeft er ook echt wel om gehuild.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:31 schreef senesta het volgende:
[..]
Samara was inderdaad ook lastig in een ritme te krijgen, ik heb er zelfs wel eens om zitten huilen hoor in het begin.
Ik had het gevoel dat ik alleen nog maar met haar bezig was en dat ik dan nog steeds een ontevreden baby had.
Ik had bij samara ook heel erg het gevoel alsof het hele babybestaan haar enorm frustreerde.
ff lezen..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:33 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Mooie meid Bastard![]()
Ik heb even gezocht en het topic gevonden waar het ging over Mercurius Retrograde Spiritueel of ?
Babymassage?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou DAT is precies zoals het bij ons ook is.. doe je zo je best om r te helpen, voornamelijk Tamara dan ze heeft engelengeduld. Schone broek, borstvoeding, andere zij leggen en nog blijft ze je boos aankijken en gillen.. ze is ook heel erg gespannen en sterk in dr lichaam.. echt van het tegenspartelen. Tam heeft er ook echt wel om gehuild.
Maar juist omdat ze al zo sterk is en een voorbeeld heeft denken we dat ze ook wel eerder zal lopen.. Jasmijn eigenlijk pas vanaf afgelopen weekend!
Babymassage ook geprobeerd inderdaad .. werkt niet echt voor langere duur. Maar goed het gaat beetje bij beetje wel beter met r hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Babymassage?
Hier hielp het omdat ie er soepeler van werd.
Kind overspande de spieren uit nijd om het niets kunnen en werd daardoor stijf en kon dus minder. Door soepel te worden leerde hij sneller en ging het opeens allemaal tegelijk. Dat kwam het humeur zwaaaar ten goede.
Vanaf 8 maanden kamertje helemaal kindveilig en de spijltjes uit het ledikantje. En zo snel mogelijk een eenpersoons bedje. daarna nooit meer ergens last mee gehad eigenlijk.
Ik hyves niet zo gek veel maar het is leuk mediumquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:31 schreef draculettetje het volgende:
hey bastard!mooie foto
(en ik ben gek op hyves)
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:23 schreef nokwanda het volgende:
Doe maar iets met veeeel alcohol... ik heb iets te vieren
Ik kan eindelijk een afspraak maken met de gyn voor sterilisatie.quote:
Ha!!! You know what a girl wants...... deze ga ik quoten in een ander topicquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:34 schreef Spellmeista het volgende:
bier nummero 5!
* Spellmeista pours glass of whiskey in a glass of whiskey for nokje
Heu MaAanbidder!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:43 schreef SolidasRock het volgende:
zitten jullie iemand te motiveren zich te verzuipen in alcohol om iets te vieren, dacht dat dit truth was, dat hier gemediteerd (in stilte uiteraard) werd om iets te vieren...
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:43 schreef SolidasRock het volgende:
zitten jullie iemand te motiveren zich te verzuipen in alcohol om iets te vieren, dacht dat dit truth was, dat hier gemediteerd (in stilte uiteraard) werd om iets te vieren...
Kijk, dat bedoel ik nou...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:46 schreef nokwanda het volgende:
en trouwens.. ik verzuip me niet hoor. Zoveel kan ik niet eens hebben
Probeer er maar onderuit te komen héquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Doe niet zo gek, ik bid heus niet tot de maan![]()
Oke oke, ik vind je mama gewoon tof, aanbidden gaat me ietsjes te verquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:52 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Probeer er maar onderuit te komen hé
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:52 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Probeer er maar onderuit te komen hé
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik kan eindelijk een afspraak maken met de gyn voor sterilisatie.
Wil ik al heel lang, sinds mijn 30ste of zo, maar die vond me toen te jong. Nu niet meer
Ben ik echt blij om.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Oke oke, ik vind je mama gewoon tof, aanbidden gaat me ietsjes te ver![]()
Ze zouden op fok een omgekeerde smilie moeten maken, alsof de ander de klappen allemaal terugkrijgt...quote:
love hurtsquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ze zouden op fok een omgekeerde smilie moeten maken, alsof de ander de klappen allemaal terugkrijgt...
het is niet eerlijk...![]()
Pimpin'quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik aanbid alle vrouwen
vrouwen zijn prachtig. De belichaming van het goddelijkequote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik aanbid alle vrouwen
ja, alleen was wel de hele buurt wakker toen ik hem starttequote:Op woensdag 30 mei 2007 09:09 schreef nokwanda het volgende:
goeiemorgen allemaal.
lastig, metro. kwam je vandaag nog wel ermee naar je werk?
pech, ach ben het inmiddels wel gewendquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:28 schreef draculettetje het volgende:
mogguh!
Jippie en de jee voor nok!![]()
![]()
dan wel een beetje pech voor metro![]()
Dan hoop ik dat je nog wel tijd hebt om je mail te lezen ±Pquote:Op donderdag 31 mei 2007 08:30 schreef draculettetje het volgende:
mogguh, ik heb dan een tiet ook nog niet (los) lopend gezien
vandaag drukke dag eerst van 11.15 tot 12.15 kastanjehof, dan om 13.30 naar arbo arts en dan weer om 14.30 tot 16.15 kastanjehof. Houdt in dat ik vanaf 10.45 tot aan een uurtje of 17 niet thuis ben, lijkt haast wel een werkdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |