Hoest met de kleine vaatdroger?quote:Op maandag 21 mei 2007 08:55 schreef vamperotica het volgende:
mogguh
Hij moet toch maar een ander cariere zoeken... Zn oortje krimpt!quote:
denk ut schijnt te heersen voel me gelukkig nie echt ziekquote:Op maandag 21 mei 2007 14:16 schreef Dromenvanger het volgende:
Buik-griepje?
quote:Op maandag 21 mei 2007 14:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
denk ut schijnt te heersen voel me gelukkig nie echt ziek
alleen niks wil binnen blijven incl pillen ben maar veel aan het slapen
Inmiddels al een beetje beter?quote:Op maandag 21 mei 2007 14:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
denk ut schijnt te heersen voel me gelukkig nie echt ziek
alleen niks wil binnen blijven incl pillen ben maar veel aan het slapen
Leuk zeg, breedbeeld tv zomaar even gekregenquote:Op maandag 21 mei 2007 22:43 schreef nokwanda het volgende:
Hier is het prima. Ik heb zaterdag een breedbeeld tv gekregen ( ja, echt... zomaar gekregen) en heb sindsdien al 3 hele programma's van meer dan een uur gekeken
Da's een unicum. Ik moet me er altijd heel erg toe zetten om voor de tv te blijven zitten zonder ook iets anders te doen.
Nou maakt het feit dat er altijd wel een kitje op me zit het natuurlijk ook wel aantrekkelijk om voor de tv te hangen.
Juist lekker joh! Hangend in je fatboy voor je breedbeeld! Omgeven door EW en poezebeesten en miniuitvoeringen!quote:Op maandag 21 mei 2007 23:09 schreef nokwanda het volgende:
Lijkt me heerlijk, zo'n zitzak. Is ook wel heel erg uitnodigend om samen in te hangen.
Alleen die naam... fatboy
Is ook een leuke naam voor een dikke kater.
Tsss... we zetten de iemanden anders gewoon bij elkaar!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:29 schreef draculettetje het volgende:
mogguh
Ik vin die zitzakken ook echt leuk! maar iemand anders hier niet...
gaat op zich wel wat beter, kan droog beschuit binnenhouden en ieniemienie beetjes drinken maar niet te veel, en vooral geen slokken. Bouillon komt er ook weer net zo hard uit dus heb wel nog strijd met pillen.
en nok zet hem op met Purr
Nee gelukkig nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:39 schreef draculettetje het volgende:
niet het tapijt onder bloed dan? is ook weer zo lullig meteen
ja goe planquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:49 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Tsss... we zetten de iemanden anders gewoon bij elkaar!
En dan maar geen bouilon toch?
Oe nok... da's nie fijn! Had de DA geen idee waar t vandaan zou kunnen komen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:09 schreef draculettetje het volgende:
he gatsie nok, kan het nog wat met de bevalling hebben te maken? een nasleep van het 1 of ander?
Hoop ook dat ze snel weer opknapt......
Tja valt gewoon onder openbare dronkenschap. Of je nou in een roelstoel zit of over straat zwalktquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:51 schreef Lilith-Wicca het volgende:
@Nok. Al wat meer bekent over Purrrrr?
Makkelijk om te weten hoever ik in Duitsland kan gaan, hier in Nederland krijg je en een bekeuring en rijverbod (terecht hoor)![]()
http://www.nu.nl/news/108(...)_de_weg_gehaald.html
Ben wat eerder van werk weggegaan om haar op te halen. Zie:http://forum.fok.nl/topic/1008723/6/50#49649040quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:51 schreef Lilith-Wicca het volgende:
@Nok. Al wat meer bekent over Purrrrr?
Makkelijk om te weten hoever ik in Duitsland kan gaan, hier in Nederland krijg je en een bekeuring en rijverbod (terecht hoor)![]()
http://www.nu.nl/news/108(...)_de_weg_gehaald.html
Ik maak dan ook geen verschil, wat mensen ook zeggen over de nep van de innet wereld.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Tja valt gewoon onder openbare dronkenschap. Of je nou in een roelstoel zit of over straat zwalkt
Had er liever zelf een goed thuis voor gezocht. Maar dat pikten de andere katten echt niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:28 schreef vamperotica het volgende:
Och meis toch... Poessie net thuis... vreemd kittentje wat uit het raam springt en wat je idd NIET kan houden...
Hoest trouwens met jouw kitten? Oortjes beter? Ik begreep gister dat het oortje alweer een normaal formaat aan aan het nemen was.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:28 schreef vamperotica het volgende:
Och meis toch... Poessie net thuis... vreemd kittentje wat uit het raam springt en wat je idd NIET kan houden...
Tuurlijk had je liever op je gemak zelf een thuis gezocht voor t weeskitje... En als het kon mocht ie vast gewoon blijven... Maar (hoe mopeilijk soms ook) wat niet gaat, gaat niet... Dan ga je gewoon voor de op een na beste oplossing....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoest trouwens met jouw kitten? Oortjes beter? Ik begreep gister dat het oortje alweer een normaal formaat aan aan het nemen was.
Is antibiotica nu het enige dat men heeft gedaan of zit er nog meer onderzoek aan vast? Het was dit jaar niet de eerste keer dat ie iets aan zijn oortjes mankeerde toch?
oe roddelsquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik maak dan ook geen verschil, wat mensen ook zeggen over de nep van de innet wereld.
Ik weet hoe nep of echt de real world kan zijn. de afgelopen maanden een aantal keren aan den lijven ondervonden.
Zal ik je op msn trouwens nog een keer over updaten
Interessant verhaal.
Nah... roddels zijn onwaarheden die achter iemands rug om worden verteld. Daar doe ik niet aan.quote:
is er wat te updaten waar????quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nah... roddels zijn onwaarheden die achter iemands rug om worden verteld. Daar doe ik niet aan.
Dit is meer een updeetje over een situatie waar ik je over verteld had, eerder
Dat weet jij al lang.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |