Ja, en gelijk hebben ze, gewoon profiteren zolang het kan.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:03 schreef senesta het volgende:
Goedemiddag Lillith-Wicca, het is rustig, ik denk dat iedereen aan het genieten is van het lekkere weer.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik wilde het huis gaan schoonmaken en zo, maar een mooie wandeling of autorit is ook wel erg verleidelijk met dit weer ja
Joh, dit weer houd maar weer een paar dagen aan, die foto's kunnen toch nog wel een paar dagen wachten?quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, maar ik wil ook foto's mken van mn nieuwe huisje, en om dat nu van een vies huis te doen is ook weer zo wat... Nou ja, eerst maar eens wat adreswijzigingen doorgeven...
quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:32 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Daar heb ik dus ook echt medelijden mee![]()
Wat zit je daar toch heerlijk helemaal op je plekkie te zijn!quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik met mezelf niet hoor
Ik zit hier in mijn lichte kantoor met frissen zomerse kleurtjes en de achterdeur open op de achtertuin.
Ik zit best heeel okay. En als ik gezelschap zoek dan loop ik even naar beneden en heb ik gezelschap.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:37 schreef draculettetje het volgende:
ben aan het twijfelen of ik buiten moet gaan zitten
drinken gaat beter al met kleine slokjes dan.... van buiten zitten krijg ik wel altijd dorst
maar het is zoooo lekker
Een ijsklontje in je mond nemen misschien?quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:37 schreef draculettetje het volgende:
ben aan het twijfelen of ik buiten moet gaan zitten
drinken gaat beter al met kleine slokjes dan.... van buiten zitten krijg ik wel altijd dorst
maar het is zoooo lekker
dus weer ruzie om pjoeter? zal wel niet monsters de beest uithangen buiten toch...quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:38 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Alle monsters zijn weer eens thuis... (Vrij van school enzo..)
is wel een idee natuurlijk ja dankquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:39 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Een ijsklontje in je mond nemen misschien?
Schop ze zo naar buiten ja!quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dus weer ruzie om pjoeter? zal wel niet monsters de beest uithangen buiten toch...
Ja, maar over een paar dagen begint mn werk ookquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:25 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Joh, dit weer houd maar weer een paar dagen aan, die foto's kunnen toch nog wel een paar dagen wachten?
Schoonmaken kun je toch ook 'savondsquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, maar over een paar dagen begint mn werk ook
Ah gos...quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:32 schreef nokwanda het volgende:
redelijk goed. Ze baalt wel dat ik haar 2x per dag 2 verschillende medicijnen moet geven.
Maar gelukkig heeft ze de kartonnen kraag als een noodzakelijk kwaad geaccepteerd. Morgen laat ik dat ding er nog om zitten en dan mag ie er overmorgen wel af. Dan heeft ze het ding 3 dagen gehad. De wond is onderhuids gehecht en buiten zit maar een knoopje.
Kitjes probeerden vanochtend te drinken bij haar. Zij wilde wel maar het deed zeer dus ze zag er zelf maar vanaf. Ze is prima in staat om zelf duidelijk te maken wat ze wil. Vanmiddag was ze weer heerlijk buiten in het zonnetje met de kindjes.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:04 schreef nokwanda het volgende:
hey swietie
Je komt toch echt alleen maar weltruste zeggen he?!quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:12 schreef draculettetje het volgende:
weltrusten allemaal!
Hoop dat ze snel weer beter is.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:02 schreef nokwanda het volgende:
ik denk al tijden dat er iets niet goed is met haar darmen. Ze stonk zo verschrikkelijk. Die scheten van haar omhulden je echt in een groen giftig wolkje. Dus ik denk dat er daar iets mis is of was.Dat was bij haar altijd al extreem maar het werd erger. Nu heb ik het nog niet opgemerkt sinds de sterilisatie. Maar dat zou niks met elkaar te maken moeten hebben.
ja goed he had nie meer spelletjes gespeeldquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:17 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Je komt toch echt alleen maar weltruste zeggen he?!
Volgens mij weten ze niet wat ze doen die beesten. Denk dat ik gebeten ben in de tuin toen ik aan het snoeien was. Kan zijn dat ik ze gestoord hebquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:41 schreef draculettetje het volgende:
da's heus nie aardig van die insecten!
zo ligt het hiet in huis vol met draadjes en frutsels en zo maar ik heb er nu totaal geen zin in!quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:59 schreef Dromenvanger het volgende:
Stapje voor stapje is de enige weg tot succesJe kunt niet van 0 naar 100 in 0 seconde. Iedere stap zorgt voor een beetje meer succes. Inzet wordt gelukkig toch beloond in jou geval
![]()
Het was inderdaad afleiding en hobby toen, een uit de hand gelopen hobby
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:50 schreef draculettetje het volgende:
Tis wat je zegt, het heeft denk ik niet veel zin om je schuldig te voelen over wat je allemaal dan wel of juist niet op internet hebt gezet. Op dat moment was het wel je afleiding en wie weet ook wel een boel van je afgeschreven!
Wel erg fijn dat je eindelijk eens kan slapen! Inderdaad daar rust je van uit.
Met mij gaat het met de revalidatie allemaal de goede kant op. Letterlijk en figuurlijk met stapjes. de ene wat groter dan de ander en dan soms ook weer wat stapjes terug. Maar duidelijk veel vooruitgang! Krijg van de ergo ook veel tips om energie te verdelen en makkelijker met pijn om te gaan.
Ga zelfs elke week een keer in het zwembad oefenen! Ook de arts was tevreden, mij hoor je dus niet klagen!
dank je trouwens
Goed om te horen dat de revalidatie de goede kant op gaatquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:50 schreef draculettetje het volgende:
Tis wat je zegt, het heeft denk ik niet veel zin om je schuldig te voelen over wat je allemaal dan wel of juist niet op internet hebt gezet. Op dat moment was het wel je afleiding en wie weet ook wel een boel van je afgeschreven!
Wel erg fijn dat je eindelijk eens kan slapen! Inderdaad daar rust je van uit.
Met mij gaat het met de revalidatie allemaal de goede kant op. Letterlijk en figuurlijk met stapjes. de ene wat groter dan de ander en dan soms ook weer wat stapjes terug. Maar duidelijk veel vooruitgang! Krijg van de ergo ook veel tips om energie te verdelen en makkelijker met pijn om te gaan.
Ga zelfs elke week een keer in het zwembad oefenen! Ook de arts was tevreden, mij hoor je dus niet klagen!
dank je trouwens
ondanks dat ik weet dat het met kleine stapjes moet vind ik nog dat het me te langzaam gaatquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zat er gisteravond aan te denken.
Vroeg me af hoe je er nu, na een tijdje, tegenaankeek.
Tis ook een kunst om het te laten liggen ondanks dat je ertegen aankijkt dat het er ligt. Gewoon laten liggen en niet stel op sprong beginnenquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zo ligt het hiet in huis vol met draadjes en frutsels en zo maar ik heb er nu totaal geen zin in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |