abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49677381
ow haha ben in een zeer vervelende bui
pi_49679145
Morge allemaal
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  Moderator woensdag 23 mei 2007 @ 12:03:55 #103
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_49680181
Goedemiddag Lillith-Wicca, het is rustig, ik denk dat iedereen aan het genieten is van het lekkere weer.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_49680303
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 12:03 schreef senesta het volgende:
Goedemiddag Lillith-Wicca, het is rustig, ik denk dat iedereen aan het genieten is van het lekkere weer.
Ja, en gelijk hebben ze, gewoon profiteren zolang het kan.
  woensdag 23 mei 2007 @ 12:15:54 #105
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_49680641
Ik wilde het huis gaan schoonmaken en zo, maar een mooie wandeling of autorit is ook wel erg verleidelijk met dit weer ja
pi_49680851
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 12:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik wilde het huis gaan schoonmaken en zo, maar een mooie wandeling of autorit is ook wel erg verleidelijk met dit weer ja

Schoonmaken moet je doen als het slecht weer is en omdat slecht weer hier in Nederland toch de overhand heeft blijft je huis dan toch wel schoon

Ik duik vanmiddag dus lekker het terras op
  woensdag 23 mei 2007 @ 12:24:20 #107
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_49680923
Ja, maar ik wil ook foto's mken van mn nieuwe huisje, en om dat nu van een vies huis te doen is ook weer zo wat... Nou ja, eerst maar eens wat adreswijzigingen doorgeven...
pi_49680987
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 12:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, maar ik wil ook foto's mken van mn nieuwe huisje, en om dat nu van een vies huis te doen is ook weer zo wat... Nou ja, eerst maar eens wat adreswijzigingen doorgeven...
Joh, dit weer houd maar weer een paar dagen aan, die foto's kunnen toch nog wel een paar dagen wachten?
pi_49681151
en sommige mensen moeten werken
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_49681199
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 12:30 schreef nokwanda het volgende:
en sommige mensen moeten werken
Daar heb ik dus ook echt medelijden mee
pi_49681419
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 12:32 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Daar heb ik dus ook echt medelijden mee
ik met mezelf niet hoor
Ik zit hier in mijn lichte kantoor met frissen zomerse kleurtjes en de achterdeur open op de achtertuin.
Ik zit best heeel okay. En als ik gezelschap zoek dan loop ik even naar beneden en heb ik gezelschap.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_49681444
ben aan het twijfelen of ik buiten moet gaan zitten
drinken gaat beter al met kleine slokjes dan.... van buiten zitten krijg ik wel altijd dorst
maar het is zoooo lekker
pi_49681471
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 12:37 schreef nokwanda het volgende:

[..]

ik met mezelf niet hoor
Ik zit hier in mijn lichte kantoor met frissen zomerse kleurtjes en de achterdeur open op de achtertuin.
Ik zit best heeel okay. En als ik gezelschap zoek dan loop ik even naar beneden en heb ik gezelschap.
Wat zit je daar toch heerlijk helemaal op je plekkie te zijn!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_49681491
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 12:37 schreef draculettetje het volgende:
drinken gaat beter al met kleine slokjes dan.... van buiten zitten krijg ik wel altijd dorst
maar het is zoooo lekker

Alle monsters zijn weer eens thuis... (Vrij van school enzo..)
pi_49681494
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 12:37 schreef draculettetje het volgende:
maar het is zoooo lekker
Een ijsklontje in je mond nemen misschien?
pi_49681522
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 12:38 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Alle monsters zijn weer eens thuis... (Vrij van school enzo..)
dus weer ruzie om pjoeter? zal wel niet monsters de beest uithangen buiten toch...
pi_49681545
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 12:39 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Een ijsklontje in je mond nemen misschien?
is wel een idee natuurlijk ja dank
pi_49681668
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 12:39 schreef draculettetje het volgende:

[..]

dus weer ruzie om pjoeter? zal wel niet monsters de beest uithangen buiten toch...
Schop ze zo naar buiten ja!
  woensdag 23 mei 2007 @ 12:45:54 #119
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_49681787
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 12:25 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Joh, dit weer houd maar weer een paar dagen aan, die foto's kunnen toch nog wel een paar dagen wachten?
Ja, maar over een paar dagen begint mn werk ook
pi_49682425
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 12:45 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ja, maar over een paar dagen begint mn werk ook
Schoonmaken kun je toch ook 'savonds
pi_49687603
beuh
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  woensdag 23 mei 2007 @ 18:47:37 #122
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_49695486
haloha
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_49701164
hey swietie
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_49701416
hoest met Purrrrrebeest?
pi_49702408
redelijk goed. Ze baalt wel dat ik haar 2x per dag 2 verschillende medicijnen moet geven.
Maar gelukkig heeft ze de kartonnen kraag als een noodzakelijk kwaad geaccepteerd. Morgen laat ik dat ding er nog om zitten en dan mag ie er overmorgen wel af. Dan heeft ze het ding 3 dagen gehad. De wond is onderhuids gehecht en buiten zit maar een knoopje.

Kitjes probeerden vanochtend te drinken bij haar. Zij wilde wel maar het deed zeer dus ze zag er zelf maar vanaf. Ze is prima in staat om zelf duidelijk te maken wat ze wil. Vanmiddag was ze weer heerlijk buiten in het zonnetje met de kindjes.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_49702624
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 21:32 schreef nokwanda het volgende:
redelijk goed. Ze baalt wel dat ik haar 2x per dag 2 verschillende medicijnen moet geven.
Maar gelukkig heeft ze de kartonnen kraag als een noodzakelijk kwaad geaccepteerd. Morgen laat ik dat ding er nog om zitten en dan mag ie er overmorgen wel af. Dan heeft ze het ding 3 dagen gehad. De wond is onderhuids gehecht en buiten zit maar een knoopje.

Kitjes probeerden vanochtend te drinken bij haar. Zij wilde wel maar het deed zeer dus ze zag er zelf maar vanaf. Ze is prima in staat om zelf duidelijk te maken wat ze wil. Vanmiddag was ze weer heerlijk buiten in het zonnetje met de kindjes.
Ah gos...
Hopelijk slaan de medicijnen goed aan! Al een idee (jij zelf of de DA) waar dat vocht vandaan komt/kwam?
pi_49703873
ik denk al tijden dat er iets niet goed is met haar darmen. Ze stonk zo verschrikkelijk. Die scheten van haar omhulden je echt in een groen giftig wolkje. Dus ik denk dat er daar iets mis is of was.Dat was bij haar altijd al extreem maar het werd erger. Nu heb ik het nog niet opgemerkt sinds de sterilisatie. Maar dat zou niks met elkaar te maken moeten hebben.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 23 mei 2007 @ 23:05:36 #128
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_49706589
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 21:04 schreef nokwanda het volgende:
hey swietie
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_49706839
weltrusten allemaal!
pi_49707040
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 23:12 schreef draculettetje het volgende:
weltrusten allemaal!
Je komt toch echt alleen maar weltruste zeggen he?!
  donderdag 24 mei 2007 @ 11:33:45 #131
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_49718177
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 22:02 schreef nokwanda het volgende:
ik denk al tijden dat er iets niet goed is met haar darmen. Ze stonk zo verschrikkelijk. Die scheten van haar omhulden je echt in een groen giftig wolkje. Dus ik denk dat er daar iets mis is of was.Dat was bij haar altijd al extreem maar het werd erger. Nu heb ik het nog niet opgemerkt sinds de sterilisatie. Maar dat zou niks met elkaar te maken moeten hebben.
Hoop dat ze snel weer beter is.
Ik weet in elk geval dat mijn kat geen whiskas meer krijgt. Elke keer als ie dat eet vind ik kots in de kamer 's ochtends
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_49720749
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 23:17 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Je komt toch echt alleen maar weltruste zeggen he?!
ja goed he had nie meer spelletjes gespeeld
middag trouwens!
  donderdag 24 mei 2007 @ 13:05:52 #133
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_49721599
Goede middag

Ben even niet online geweest omdat ik even een dag zonder pc wilde doorbrengen zoals vroeger. Even geen moderne middelen aangezet.

Is er hier nog wat gebeurt? Zo te lezen rustig geweest hier.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_49722138
ja tis weer mooi weer
  donderdag 24 mei 2007 @ 13:26:47 #135
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_49722494
Inderdaad is het warm buiten.

Ik zit ondertussen onder de insecten-beten Vooral op mijn arm.
  Moderator donderdag 24 mei 2007 @ 13:30:09 #136
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_49722630
Het is hier bewolkt, het zou weer eens niet zo zijn.
Het is gelukkig niet koud maar ook geen zonnetje.
pi_49723101
da's heus nie aardig van die insecten!
  donderdag 24 mei 2007 @ 13:42:32 #138
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_49723153
Hier schijnt wel een felle zon, begint echt zomer te worden zo te merken. Echt lang hou ik het niet uit in de zon, dus dan kom ik naar binnen om toch even te internetten. Wilde eerst een paar maanden zonder internet gaan leven maar toch trekt het nog steeds aan om af en toe te ouwehoeren.

Dronkenschap op internet weet ik overigens alles vanaf uit het verleden. Volgens mij kun je nog beter in het echt dronken zijn Hoewel ik de laatste maanden helemaal niet meer dronken ben geweest. Wel biertjes gehad maar meer dan een paar krijg ik niet meer op. Vroeger kon ik doorzuipen maar dat lukt niet meer. Vroeger zoop ik mede door de anti depressiva door omdat grenzen vervaagden en het werd een vizieuze circel op een gegeven moment.
  donderdag 24 mei 2007 @ 13:44:13 #139
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_49723224
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 13:41 schreef draculettetje het volgende:
da's heus nie aardig van die insecten!
Volgens mij weten ze niet wat ze doen die beesten. Denk dat ik gebeten ben in de tuin toen ik aan het snoeien was. Kan zijn dat ik ze gestoord heb Maar goed, ik let er niet op dan jeukt het minder, ga ik krabben dan wordt het alleen maar erger.
  Moderator donderdag 24 mei 2007 @ 13:45:19 #140
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_49723275
Je klinkt goed Dromenvanger.
Fijn dat het zo goed met je gaat.
  donderdag 24 mei 2007 @ 13:49:05 #141
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_49723431
In ieder geval rustiger hier De overdrevenheid is verdwenen. Geen overmatigheden meer. Nu blijft alleen een leegte over maar daar reken ik nog wel mee af en dat heeft tijd nodig. De leegte is niet eens zo erg meer maar alsnog aanwezig en ik ben zo dat ik ieder mankement opmerk en daarvoor een oplossing wil zoeken. Toevallig dat ik elders in een topic schreef over geluk en verlangens en dat verlangens geluk tegen kunnen houden, wie weet verlang ik nog teveel. Verlangen ergens naar en niets ondernemen bedoel ik dus ook, kun je beter ondernemen en niet verlangen zodat de leegte weg blijft.

Ben al blij dat ik rustiger ben en dat ik kan slapen 's nachts. Dat voordeel zie ik nu dus wel in, vorige maand zag ik alleen nog maar nadelen in.

Ziekte is aan het afvlakken dus, dat hebben ze ook voorspelt. Je wordt ouder en de scherpe kantjes gaan eraf. En als de jaren dan vorderen dan wordt het pakketje last steeds minder. ( ermee leren omgaan dus ook, beter nadenken en natuurlijk minder medicatie)

Ooit wordt je 30 en verlaat je de 20 en dan ga je vanzelf anders leven. Ben veel ook zelf schuld geweest, studententijd met liters bier en vaker wiet, maar nogmaals, je bent jong en wild wat Vraag me overigens af of ik alles had kunnen voorkomen, volgens mij was het ooit toch uitgebroken omdat het gedeeltelijk erin zit. Dat gedrevene had ik als kind al.

Zometeen maar even naar de winkel. Sigaretten zijn weer bijna op
pi_49724242
Dv idd goed te horen dat het goed met je gaat!
  donderdag 24 mei 2007 @ 14:17:02 #143
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_49724490
Hoe gaat het nu met jou draculettetje? Gaat het goed met revalidatie?

Het feit dat ik slaap is een van de grootste voordelen. Op tv-reclame zeggen ze vaker dat ieder mens slaap nodig heeft. Vorig jaar sliep ik amper en dan rust je niet uit en blijft het maar doorgaan. Als ik nu om 0300 wakker wordt dan draai ik me eerst nog 10 keer om. Mijn broer zegt vaker dat ieder mens doordraait als hij 10 nachten niet slaapt. En dan is dat voor mij een hoopvolle gedachte dat het niet eens zo vreemd hoeft te zijn. Slaapt een willekeurige persoon X nachten niet dan draait het koppie vanzelf door wegens gebrek aan herstel.

Heb alleen nog vaak spijt van mijn internet-verleden door de jaren heen, maar is dat zo erg? Zijn er geen ergere zaken om je druk om te maken? Al die gekke teksten betekenen toch niet veel omdat ik er niet eens aan verbonden ben als ik rustig ben.

Simpel gezegd. Teksten ontstonden door een hele zomer amper slapen. Zou ik wel geslapen hebben dan zou ik het niet geschreven hebben maar die gedachte is nutteloos omdat dingen gebeuren omdat ze gebeuren. Tis al goed dat het nu wel onder controle is dus dan kan ik nu schoon schip varen een beetje.

Ondanks dat ik het vreemd kan vinden dat ik ooit zulke idiote schrijfsels kon schrijven over God en de duivel en nog meer van die zooi Wild in de kop en dan ga je wartaal uitslaan. En dan hoor je soms dat je geniaal bent van mensen en dan motiveerde dat om door te gaan. Het was gewoon pure gekte.

Maar dat moet ik nog achter me laten. Ook wat ik in het echt heb uitgespookt toen ik om 12:00 aan de dubbele leffe in de kroeg zat

Schuld-gevoel achter me laten dus ook. Mezelf niet meer de schuld geven. Zelf vergiffenis en dan is het doorgaan makkelijker. Het begint met jezelf te vergeven zeggen ze wel eens. ( heb geen moord gepleegd dus dat zelf vergeven moet niet moeilijk zijn )

Daarbij raakt 1 op de 100 in hetzelfde schuitje. Speelt volle maan mee en verandering seizoenen en nog meer dus het is gewoon iets dat in de natuur zit. Kan ik er dan wat aan doen

[ Bericht 5% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 24-05-2007 14:26:49 ]
pi_49725817
Tis wat je zegt, het heeft denk ik niet veel zin om je schuldig te voelen over wat je allemaal dan wel of juist niet op internet hebt gezet. Op dat moment was het wel je afleiding en wie weet ook wel een boel van je afgeschreven!
Wel erg fijn dat je eindelijk eens kan slapen! Inderdaad daar rust je van uit.

Met mij gaat het met de revalidatie allemaal de goede kant op. Letterlijk en figuurlijk met stapjes. de ene wat groter dan de ander en dan soms ook weer wat stapjes terug. Maar duidelijk veel vooruitgang! Krijg van de ergo ook veel tips om energie te verdelen en makkelijker met pijn om te gaan.
Ga zelfs elke week een keer in het zwembad oefenen! Ook de arts was tevreden, mij hoor je dus niet klagen!

dank je trouwens
  donderdag 24 mei 2007 @ 14:59:33 #145
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_49726165
Stapje voor stapje is de enige weg tot succes Je kunt niet van 0 naar 100 in 0 seconde. Iedere stap zorgt voor een beetje meer succes. Inzet wordt gelukkig toch beloond in jou geval

Het was inderdaad afleiding en hobby toen, een uit de hand gelopen hobby
pi_49726592
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 14:59 schreef Dromenvanger het volgende:
Stapje voor stapje is de enige weg tot succes Je kunt niet van 0 naar 100 in 0 seconde. Iedere stap zorgt voor een beetje meer succes. Inzet wordt gelukkig toch beloond in jou geval

Het was inderdaad afleiding en hobby toen, een uit de hand gelopen hobby
zo ligt het hiet in huis vol met draadjes en frutsels en zo maar ik heb er nu totaal geen zin in!
pi_49726717
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 14:50 schreef draculettetje het volgende:
Tis wat je zegt, het heeft denk ik niet veel zin om je schuldig te voelen over wat je allemaal dan wel of juist niet op internet hebt gezet. Op dat moment was het wel je afleiding en wie weet ook wel een boel van je afgeschreven!

Met mij gaat het met de revalidatie allemaal de goede kant op. Letterlijk en figuurlijk met stapjes. de ene wat groter dan de ander en dan soms ook weer wat stapjes terug. Maar duidelijk veel vooruitgang! Krijg van de ergo ook veel tips om energie te verdelen en makkelijker met pijn om te gaan.
Ga zelfs elke week een keer in het zwembad oefenen! Ook de arts was tevreden, mij hoor je dus niet klagen!

dank je trouwens
Zat er gisteravond aan te denken.
Vroeg me af hoe je er nu, na een tijdje, tegenaankeek.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 24 mei 2007 @ 15:25:16 #148
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_49727257
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 14:50 schreef draculettetje het volgende:

dank je trouwens
Goed om te horen dat de revalidatie de goede kant op gaat
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_49727539
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 15:13 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Zat er gisteravond aan te denken.
Vroeg me af hoe je er nu, na een tijdje, tegenaankeek.
ondanks dat ik weet dat het met kleine stapjes moet vind ik nog dat het me te langzaam gaat
ow en grootste nieuws is dat we een scootmobiel aanvragen, dus toch
  donderdag 24 mei 2007 @ 15:41:50 #150
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_49728060
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 15:10 schreef draculettetje het volgende:

[..]

zo ligt het hiet in huis vol met draadjes en frutsels en zo maar ik heb er nu totaal geen zin in!
Tis ook een kunst om het te laten liggen ondanks dat je ertegen aankijkt dat het er ligt. Gewoon laten liggen en niet stel op sprong beginnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')