quote:Op zaterdag 19 mei 2007 06:08 schreef Dromenvanger het volgende:
05:00 is veels te vroeg voor een zaterdag
Die klote duiven ookquote:
oordopjes!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 07:09 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Die klote duiven ook
Roekoe Roekoe, en ik wil gewoon stilte.
Ha die sara, leuk dat je je even laat horen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:01 schreef sararaats het volgende:
*blitzbesuch*
beste FOK!luitjes,
ik ga slapen want ben oververmoeid door m'n nieuwe job. ik ben het niet meer gewoon om zo vroeg op te staan en te gaan werken
maar ik zou niet Sara Raats heten als ik daar iets op gevonden heb
ik ga gewoon op tijd naar bed hihi
ik kom nog wel eens een keertje langs
Sara
geen volle maan. Nieuwe maan is net geweest, afgelopen woensdag.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Is het vanavond volle maan, of is er een sabbat / esbat?
Ik vraag me af waarom mn ex (die hier twee huzien verderop woont) haar tuin in de fik steektquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
geen volle maan. Nieuwe maan is net geweest, afgelopen woensdag.
Geen esbat dus. En ook geen sabbat
Why? *nieuwsgierig is*
Ze brandt van verlangen naar haar ex?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom mn ex (die hier twee huzien verderop woont) haar tuin in de fik steekt
Ik heb geen idee wat er tegenwoordig in hara hoofd om gaat. En als e brand van verlangen nara mij, is het het verlagen om mij te verbrandenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ze brandt van verlangen naar haar ex?
Is ze plots een firestarter mischien?
LEUK!! een firestarter buurvrouw die spontaan de tuin ontfikt en brand van verlangen on jou te branden.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er tegenwoordig in hara hoofd om gaat. En als e brand van verlangen nara mij, is het het verlagen om mij te verbranden
joh !! Jij onromantische rotvent !quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom mn ex (die hier twee huzien verderop woont) haar tuin in de fik steekt
Kweek je geraniums?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Ze heeft mij ook heel subtiel te kennen gegeven dat ze me haat. En het zal vast een heel romantisch kampvuur zijn, want die auto die bij haar voor huis staat, staat dar best vaak de laatste tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |