De frusti's krijgen een hoger tarief? En bejaarden korting? En de rijken betalen zich blauw?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
als je een goeie hoer bent hoeft dat niet zo vaak voor dezelfde opbrengst
neu... alleen hen neuken die het zich kunnen veroorlovenquote:Op zondag 27 mei 2007 16:16 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
De frusti's krijgen een hoger tarief? En bejaarden korting? En de rijken betalen zich blauw?
en nu rugpijn zeker?quote:Op maandag 28 mei 2007 08:54 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen allemaal.
Wat een nacht. Ben gewoon tussen de kittens op de bank in slaap gevallen.
Was te knus en ik was te lui om mijn bed op te zoeken.
neeheequote:Op maandag 28 mei 2007 10:39 schreef SolidasRock het volgende:
Is het geouwehoert nou nog nie afgelope?![]()
Neu, maar troost je... niets is oneindig.quote:Op maandag 28 mei 2007 10:39 schreef SolidasRock het volgende:
Is het geouwehoert nou nog nie afgelope?![]()
Zoals ik al zei: tis al over.quote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 11:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: tis al over.![]()
Zometeen even met zoonlief de hort op. Samen lekker even naar de stad.
Een vrouw die begint te ouwehoeren stopt nooit, dit is het ultieme bewijs..quote:Op maandag 28 mei 2007 11:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neu, maar troost je... niets is oneindig.
O....quote:Op maandag 28 mei 2007 10:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
neeheedaarom heet het hier ook ouwehoer
![]()
* om zich heen kijkt* waar waar waar?quote:Op maandag 28 mei 2007 12:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Een vrouw die begint te ouwehoeren stopt nooit, dit is het ultieme bewijs..![]()
Ja, ik denk het ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:09 schreef Metro2005 het volgende:
verrek ja, alle conspiracy aanhangers mogen daar dus voortaan heen. Wel beter denk ik.
ik moet ook eerlijk bekennen dat ik veelal alleen nog in ouwehoer kwam! zal nu ook wat meer rond gaan neuzenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:11 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, ik denk het ook.
Ik hoop ook dat er nu hier weer wat meer topics geopend gaan worden.
Voorheen hadden we de (tarot)kaart topics en zo, daar is nu niets meer van over.
Jogy is er als moderator bijgekomen in TRU overgens.
Goeie keus, Jogy!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:11 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, ik denk het ook.
Voorheen hadden we de (tarot)kaart topics en zo, daar is nu niets meer van over.
Jogy is er als moderator bijgekomen in TRU overgens.
Ik ook hoor, ik heb in het verleden wel eens in astrologietopics gepost maar je komt steeds weer op dezelfde argumenten en dat is best jammer.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik moet ook eerlijk bekennen dat ik veelal alleen nog in ouwehoer kwam! zal nu ook wat meer rond gaan neuzen
Foto?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:54 schreef draculettetje het volgende:
ja mandala's, ik maak ze nog niet zelf, maar gebuik ze wel om kaarten van te maken
ze passen ook zo goed om een cd!
Als dat gebeurt is een deel van de opzet (van de splitsing) gelukt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:11 schreef senesta het volgende:
[..]
Heb dat heel lang gehad. Niks gekocht tot ik op gevoel een deck kocht. Heb heel wat decks in handen gehad voor ik er een kocht. Duurde wel een jaar of 2.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:47 schreef senesta het volgende:
Oh ik zal daar eens gaan neuzen, bedankt Nok!
Ik wil eigenlijk ook nog eens tarot kaarten gaan kopen maar er zijn steeds zoveel mooie decks dat ik niet kan kiezen.
Ga ik ook nog wel eens doen hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:21 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Middag allemaal![]()
@ Senesta.
Gewoon een nieuw topic openen over astrologie![]()
@ Draakje. Voor jou geldt hetzelfde over mandala's![]()
Nu de splitsing er is is het voor mij gemakkelijker om alle bagger ed te weren.
Als vanmiddag mijn inspreekmevrouwapparaat gemaakt is zal ik een legging in het topic over kaarten posten.
Je kunt het heel simpel houden, neem bijv. de stand van een bepaalde planeet, schrijf hier de invloeden van op en vraag iedereen om eens te bekijken of ze werkelijk ook die invloed ervarenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Ga ik ook nog wel eens doen hoor![]()
Alleen nu ik wat verder ben met astrologie en inzicht heb in de hoeveelheid aan onderdelen waar een horoscoop uit bestaat weet ik niet goed waar hoe ik precies een topic moet openen zonder het verwarrend te maken.
Ik ga er even over nadenken![]()
Nee nog niet, ik ga meteen checkenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:04 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen!!
Ik ga even kijken of het weer nog beter word vandaag.
Hebben jullie de opsplitsing van TRU en BNW al gezien?
Wel ja, voor alles een tijd zeggen ze wel eens hequote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:48 schreef Bastard het volgende:
Ey Senesta
Ja gaat zn gangetje wel.. heel druk afgelopen maanden, thuis en op werk. Het is een meisje geworden 17 Feb jl. Ze heet Amber
Gezonde meid hoor, maar moeilijk in een ritme te krijgen, kan het nog steeds uitgillen van de krampjes.. maar iedere week lijkt het iets beter te gaan en ze iets makkelijker te worden. We hebben zelf het idee gehad dat ze 'boven' erg miste
Met een hoop liefde en aandacht komt het wel goed met dr.
Jasmijn reageert er heerlijk op, ze is zo blij met dr zus.. ze zegt ook de hele dag wel 'zus?' als ze dr even niet kan vinden. (ze is anderhalf) afgelopen weekend werd ik wakker en hoor ik zachtjes over de babyfoon "amb.. amb... amber?"
Maar goed, handen vol aan.. geen tijd voor andere zaken meer.. vermoeiend allemaal maar wel leuk.
Tot zover de update dan..
Heb laatste tijd weinig tijd voor TRU zaken... blijft boeiend, maar het aardse bestaan vergt veel aandacht. Ben ook al tijden niet naar een reiki avond geweest, jammer maar komt wel weer.
Fotoooooo's van de spruitquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:48 schreef Bastard het volgende:
Ey Senesta
Ja gaat zn gangetje wel.. heel druk afgelopen maanden, thuis en op werk. Het is een meisje geworden 17 Feb jl. Ze heet Amber
Gezonde meid hoor, maar moeilijk in een ritme te krijgen, kan het nog steeds uitgillen van de krampjes.. maar iedere week lijkt het iets beter te gaan en ze iets makkelijker te worden. We hebben zelf het idee gehad dat ze 'boven' erg miste
Met een hoop liefde en aandacht komt het wel goed met dr.
Jasmijn reageert er heerlijk op, ze is zo blij met dr zus.. ze zegt ook de hele dag wel 'zus?' als ze dr even niet kan vinden. (ze is anderhalf) afgelopen weekend werd ik wakker en hoor ik zachtjes over de babyfoon "amb.. amb... amber?"
Maar goed, handen vol aan.. geen tijd voor andere zaken meer.. vermoeiend allemaal maar wel leuk.
Tot zover de update dan..
Heb laatste tijd weinig tijd voor TRU zaken... blijft boeiend, maar het aardse bestaan vergt veel aandacht. Ben ook al tijden niet naar een reiki avond geweest, jammer maar komt wel weer.
Zo lief als je dat hoort inderdaadquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Wel ja, voor alles een tijd zeggen ze wel eens he![]()
Wat lief: "amb.. amb... amber?"![]()
Ik zie het altijd meteen helemaal voor me.
Sommige kinderen schijnen veel moeite te hebben met het reincarnatieproces, in bepaalde astrologische stromingen zeggen ze ook wel dat dat ook vaak kinderen zijn met een retrograde mercurius in de geboortehoroscoop.
Ik zal zo even voor je kijken of zij dat ook heeft![]()
Wat is het eigenlijk, nooit van gehoord eigenlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:55 schreef senesta het volgende:
Ze heeft inderdaad een retrograde mercurius, Bastard.
euh.. werkt ditquote:
Ik had in de tussentijd snel ff wat gegooled.. inderdaad ze valt precies in zon periode! Grappig dat vanaf die kant (astro kant) hetzelfde word gezegd als door ons gedacht "nog niet helemaal klaar voor".quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:21 schreef senesta het volgende:
Oh bastard wat een hompy en wat lijkt ze op haar zus!
Retrograde mercurius is eigenlijk optisch bedrog vanuit de aarde, het lijkt dan net alsof mercurius achteruit loopt in plaats van vooruit.
Dat komt omdat mercurius om de zon heen loopt, daardoor kan het op sommige momenten vanuit de aarde gezien lijken alsof hij achteruit loopt.
Vanuit de karmische astrologie (astrologie met een reincarnatie insteek) zegt men dat dat vaak kinderen zijn die moeite hebben met de wedergeboorte, ze waren er voor hun gevoel nog niet klaar voor.
Ik zal Lillith eens vragen er nog wat over te vertellen, ze heeft een tijd terug ook hele rake dingen daarover verteld.
Mijn dochtertje heeft trouwens ook een retrograde mercurius.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |