Byequote:
ja..... hoer... KAN goed verdienen. Staan ze op de baan of achter de ramen of werken ze zelfstandig?quote:Op zondag 27 mei 2007 15:42 schreef Ninaanders het volgende:
Huh?
quote:Op zondag 27 mei 2007 15:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja..... hoer... KAN goed verdienen. Staan ze op de baan of achter de ramen of werken ze zelfstandig?
JIJ weet dat dat voor mijjn doen niet chaggie isquote:Op zondag 27 mei 2007 16:08 schreef Electro-Worm het volgende:
Mam, doe eens niet zo chaggie tegen die nieuwe user.
als je een goeie hoer bent hoeft dat niet zo vaak voor dezelfde opbrengstquote:Op zondag 27 mei 2007 16:08 schreef Dromenvanger het volgende:
Zelfstandig ondernemer hoertje die 1000 keer per dag plat gaat liggen verdient al snel een mooie duit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
en ik was enkel belangstellendquote:Op zondag 27 mei 2007 16:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
JIJ weet dat dat voor mijjn doen niet chaggie is
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:12 schreef Electro-Worm het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
De frusti's krijgen een hoger tarief? En bejaarden korting? En de rijken betalen zich blauw?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
als je een goeie hoer bent hoeft dat niet zo vaak voor dezelfde opbrengst
neu... alleen hen neuken die het zich kunnen veroorlovenquote:Op zondag 27 mei 2007 16:16 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
De frusti's krijgen een hoger tarief? En bejaarden korting? En de rijken betalen zich blauw?
en nu rugpijn zeker?quote:Op maandag 28 mei 2007 08:54 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen allemaal.
Wat een nacht. Ben gewoon tussen de kittens op de bank in slaap gevallen.
Was te knus en ik was te lui om mijn bed op te zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |