abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49728376
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 15:31 schreef draculettetje het volgende:

[..]

ondanks dat ik weet dat het met kleine stapjes moet vind ik nog dat het me te langzaam gaat
ow en grootste nieuws is dat we een scootmobiel aanvragen, dus toch
Dan kun je net doen als die tokkie hier voor de deur van mijn werk laatst.
Heb me ziek gelachen toen ik een peuk deed bij de voordeur. Daar kwam een vrouw in een scootmobiel aan. Niet zomaar een vrouw, maar een echte ma Tokkie die vervolgens vol gas een paar van en naar kantoor lopende zakenmeneren vand e sokken reed en van de stoep af bonkte met dat ding.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_49728475
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 15:41 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Tis ook een kunst om het te laten liggen ondanks dat je ertegen aankijkt dat het er ligt. Gewoon laten liggen en niet stel op sprong beginnen
Net als hier. Als ik van plan ben om te gaan schilderen zet ik het klaar. tegen de tijd dat alles er staat heb ik geen zin meer en wacht ik op de volgende zin. En dat kan weleens een paar maanden duren
Maar als ik dan begin dan zet ik er ook stevig de vaart in
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_49728692
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 15:51 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Net als hier. Als ik van plan ben om te gaan schilderen zet ik het klaar. tegen de tijd dat alles er staat heb ik geen zin meer en wacht ik op de volgende zin. En dat kan weleens een paar maanden duren
wie weet komt de zin dan wel weer vanzelf, ik wil ook weer teveel en het liefst tegelijk
overal liggen halve werkjes maar ach dat komt wel idd

ik wil nie als een ma tokkie over de straat racen
  donderdag 24 mei 2007 @ 16:00:14 #154
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_49728871
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 15:51 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Wel een relaxte manier van leven is dat

Ik begin het ook aan te leren een beetje, niet met tegenzin bezig zijn is het beste om te doen

Was net aan het afvragen waar ik me zoal op verheug in het leven, en toen kwam ik buiten tot de conclusie dat ik me een klein beetje verheugde dat ik gewoon lekker relaxt kan bezig zijn zelfs al doe ik niets. Niets doen en met niets doen prettig voelen is een leuke hobby. Even een moment van niets doen aangrijpen en genieten van het luieren en rusten. Lijkt makkelijker dan het is omdat bij niets doen het piekeren kan naar voren komen Verheug me ook weer een beetje om hier te posten en te rennen en biertje dus ik heb nog wel genoeg in het leven om van te genieten Nu nog wat meer erbij om op te verheugen en het leven heeft zin.

Tuin heb ik dus ook ondertussen af nu, heb ik geen zin dan stel ik het uit en begin ik ermee dan werk ik de hele dag door totdat het af is.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  donderdag 24 mei 2007 @ 16:02:22 #155
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_49728948
Dus ik ga even buiten niets doen

Zonder piekeren

Ik verlang minder van het leven vergeleken met vroeger, dus je zou toch zeggen dat het aangenamer moet zijn vergeleken met vroeger?

Tijd voor Warsteiner dus ook nu

Feier abend zoals ze het in Duitsland noemen
pi_49729474
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 16:02 schreef Dromenvanger het volgende:
Dus ik ga even buiten niets doen

Zonder piekeren

Ik verlang minder van het leven vergeleken met vroeger, dus je zou toch zeggen dat het aangenamer moet zijn vergeleken met vroeger?

Tijd voor Warsteiner dus ook nu

Feier abend zoals ze het in Duitsland noemen
ik ga ook nog even van de zon genieten
pi_49729624
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 15:55 schreef draculettetje het volgende:

[..]

wie weet komt de zin dan wel weer vanzelf, ik wil ook weer teveel en het liefst tegelijk
overal liggen halve werkjes maar ach dat komt wel idd

ik wil nie als een ma tokkie over de straat racen
He, jammer. Ik wilde je net aanraden om te gaan roken en dan een scootmobielracecurcus te gaan volgen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_49739050
hihi grapjas
fijne avond allen!
pi_49742467
Hoihoi... Droompje... In al je "waanzin" gooide je hier soms teksten neer waarvan ik schrok... Juist omdat ze zo dicht bij de "enoge echte waarheid" leken te kunnen liggen ( ja sorry... ik ben de hele avond al behoorlijk vaag geloof ik!)

Zoessie toch aan de scootmobiel... dat kan een mooi schilderijtje opleveren Nok! Kun je toch een Tokkie van dr maken! (En waarom moet ik nu opeens aan juffrouw Tok denken???)

Nog even een grapje van t oudste monster tussendoor......
Die was gaan wokken met dr papa en aanhang... staan ze daar in de rij voor zo'n wokkende japanner/chinees/whatever... meneeltje staat daar zich op zn dingetjes in zn wokpannetje te concentreren komt er opeens een ei voorbij! HUH...... EEN EI???? KOmt dat nou vandaan???? .....

Mevlouwtje snapte t wokplinciepe nog niet helemaal!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_49751069
hihi wat een glapjas!
  vrijdag 25 mei 2007 @ 09:18:51 #161
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_49752350
mogge allemaal
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_49752456
Hallooooo
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 25 mei 2007 @ 10:02:04 #163
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_49753720
ik heb een vlek in mijn witte broek

tip: nooit aan je auto klussen met een witte broek aan
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_49754997
had ik je van te voren ook wel kunnen zeggen hoor...
pi_49755304
Hoewel een vlek in je zwarte broek verdachter is
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_49755462
ligt denk ik ook aan de kleur van de vlek
pi_49755992
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 10:56 schreef draculettetje het volgende:
ligt denk ik ook aan de kleur van de vlek
Wat zie je nou pas echt goed op een zwarte broek?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 25 mei 2007 @ 11:18:41 #168
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_49756344
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 11:10 schreef nokwanda het volgende:

[..]

cremekleurige vlek?

nee het was een smeervlek, hij is wel uitgegaan gelukkig met heel heet water ,wasmiddel en een borsteltje
  vrijdag 25 mei 2007 @ 11:49:28 #169
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_49757685
Goede morgen

Vandaag maar proberen om een mooie dag ervan te maken, met die instelling beginnen is beter dan het halve werk.
pi_49759373
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 11:10 schreef nokwanda het volgende:

[..]

da bedoel ik toch ook hahaha
  vrijdag 25 mei 2007 @ 12:57:10 #171
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_49760210
Kan ook tandenpasta zijn of duo penotti

Ik begin weer methodes te ontwikkelen om bij positieven te komen

Mezelf conditioneren als het ware, bij de les komen en blijven dus ook. Wakker worden
  Moderator vrijdag 25 mei 2007 @ 21:29:53 #172
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_49776472
Kick!

Hoe is het hier met iedereen?
Lekker genoten van het weer vandaag?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_49780454
de hele dag visite gehad en genoten van het weer
Nu naar mijn bed want morgen vroeg de hort op
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_49794094
middag! ga nu naar verjaardag en morgen ook dus druk programma!
fijn weekend allen!
zoessie straks of morgen even bellen???
  zaterdag 26 mei 2007 @ 16:54:45 #175
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_49794577
Goede middag

Vandaag op deze zaterdag de eerste zaterdag sinds maanden dat ik geen bier drink Vroeg me ineens af waarom ik iedere zaterdag mijn biertje pak en of het niet zonder kan een keer. Alsof bier de zaterdag beter maakt en dan probeer ik nu eens zonder bier een zaterdag te beleven en dan uitgaan van het feit dat het net zo goed een leuke zaterdag kan zijn.

Lijkt net alsof ik nu pas sinds tijden nuchter ben omdat ik zo ingesteld ben. Ben van plan om eens een lange tijd nuchter door het leven te gaan dus. Eerste doel is 1 week volhouden en daarna verder. Volgende week jarig dus dan drink ik denk ik toch mijn warsteiner en dan kan ik daarna een nieuw doel stellen waar ik opaf ga struimen. Doelen stellen dus, enige manier om iets te bereiken.

Bier als broodnodig iets inzien in het weekend bevalt me even niet.

Verder ben ik wat meer te vinden in het forum R&P, vooral over doelen stellen en nastreven. Kleine doelen om mee te beginnen en dan is het bezig zijn met doelen stellen voldoende om actiever te voelen. De drempel wordt kleiner op die manier. Sneller het idee dat het oppakken van bijvoorbeeld een studie sneller kan gaan omdat ik bezig ben met het doel. Zou ik niet bezig zijn met doelen stellen dan komt er nooit wat van. De eerste stap tot doorzettingsvermogen is denken aan een mogelijk doel, een haalbaar doel dus ook.

Druk programma heb ik nodig ook. Een drukker schema en dat moet ik dus echt zelf gaan doen. En dan nogmaals begint het bij het stellen van een doel. Kan een simpel doel zijn om mee te beginnen. Nu het doel om tot mijn verjaardag geen biertje te pakken, en dan kijken wat ik daarna ga doen.

Mijn leven moet opgepakt worden. Al is het op een andere manier alsnog moet ik een leven oppakken en opbouwen. Niet haasten en niet mezelf jagen maar de tijd nemen dus. Stapje voor stapje net zoals draculettje stapje voor stapje bezig is met revalidatie.

En dan is nuchter blijven wel even zo makkelijk. Zou ik vanavond biertjes drinken dan stort mijn instelling weer in en kan ik opnieuw gaan opbouwen. Biertjes drinken al is het om te genieten kan dus hier echt zorgen dat ik weer terugval een stuk.

Opleiding kwam weer naar voren net, ik wil een opleiding gaan doen en dan heb ik nu het idee dat het dichter bij me ligt. Soms zeg ik dat ik een opleiding wil volgen en dan lijkt het te ver weg alsof het niet haalbaar is. Net kwam even de overtuiging dat het mogelijk is met succes en dat doet een mens dus goed op dat moment. Het klaart wat meer op.
  zaterdag 26 mei 2007 @ 17:00:05 #176
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_49794699
Lange post weer, lang geleden maar dat komt omdat het even wat beter gaat. Levendiger en het idee dat nog van alles mogelijk is binnen de grenzen van het kunnen. Dat er kansen in het verschiet liggen en dat kansen zelf gekweekt worden door ze te zoeken en op te pakken. Dat het niet hopeloos verloren is. Dat het bestaan dus enige waarde heeft. Dat er mogelijkheden zijn dus ook en dan de mogelijkheden gaan zien, eens beter kijken naar wat mogelijk is of niet.

Eigenwaarde en waarde van het bestaan. Geef ik het bestaan geen waarde dan ben ik zelf ook niets waard, ik voel me dan dus ook niets waard als ik het bestaan de moeite niet waard vind. Eens blij zijn dat ik leef dus ook Even een moment van dankbaarheid voor het in leven zijn, en dan hoop ik dat het morgen doorgezet gaat worden.

Eens een lange periode zodat ik kan gaan opbouwen. Terugval betekent altijd opnieuw beginnen. Het wordt ook eens tijd ondertussen. Maar alsnog kan morgen weer anders zijn, hoewel ik er zelf controle op kan uitvoeren door de dag te plukken. Eerste gedachte bij het opstaan wordt ..." Ik ga ervoor". Op gematigde toon en dan op gematigd tempo verder zonder teveel te willen doordat het tegenop kijken wordt.

Zo, even update

Ben in principe constant bezig met oppakken van het leven. Alleen wilt het soms niet zo lukken Foute gedachte gangen zoals de gedachte dat het nooit meer goed komt. Fataal Het komt wel goed is een betere manier. Ga je denken dat het nooit meer goed komt dan is de kans groot dat het ook zo gebeurt.

Regressie-therapie kwam nog even naar voren, misschien dat ik ooit eens een poging ga wagen. Veel onderdrukte herinningeren draag ik met me mee, wellicht dat het herbeleven kan helpen om iets in werking te stellen.

[ Bericht 18% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 26-05-2007 17:08:08 ]
pi_49812566
mogguh
was een leuk feestje gister nu weer even rust en de vanmiddag op naar de volgende
  zondag 27 mei 2007 @ 12:53:16 #178
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_49815451
en een hele goede middag alweer
  zondag 27 mei 2007 @ 14:41:51 #179
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_49818846
Goede middag

Ik heb een remedie gevonden. 2 kleine onschuldige kalmeringstabletten en een koude douche en dan is het meteen anders. Kalmeringspilletjes zijn niet verslavend maar hebben een uitwerking zodat ik niet ga tobben, gedachtenvrij word ik daardoor en voor zolang het nog nodig is zal ik ze innemen, direct bij opstaan 2 innemen en daar de hele dag mee doorkomen dus. Voortaan ook direct bij het opstaan een koude douche dus

Gisteren eens later opgebleven, tot 0100. Is voor mij al redelijk laat te noemen.

En wederom kom het feit naar voren dat ik alles duidelijker zie in rustige toestand, scherper zicht en duidelijker. Ineens is de omgeving een stuk mooier. Alsof gedachtes zorgen dat de omgeving niet goed wordt opgemerkt.
  zondag 27 mei 2007 @ 15:10:16 #180
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_49819769
Eerlijk gezegd DV verveel ik me de pleuris dit weekend!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')