sociale controle heet dat toch?quote:
da's handig... kan ie strax als vernieuwd model de vaat droog wapperenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:08 schreef nokwanda het volgende:
Je flapoor gaat steeds meer op je nieuwe afwasmachine lijken
Hey girl.. kijk even hier in TRU naar het I-tjing topic. daar hebben we een vraag waarvan ik hoopte dat jij em kon beantwoordenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:02 schreef Mirage het volgende:
[..]
joh !! Jij onromantische rotvent !
Maakt ze een romantisch kampvuurtje om je hart te verwarmen, verslijt jij haar subtiel voor psycho.
Jullie mannen zullen het ook nooit begrijpen![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:10 schreef vamperotica het volgende:
[..]
da's handig... kan ie strax als vernieuwd model de vaat droog wapperen
Om achter te zitten terwijl je kijkt welke auto hoe vaak en waar geparkeerd staat natuurlijk.. duhquote:
Ik ben verplicht nar haar tuin te kijken als ik van of op mn oprit ga met de autoquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Om achter te zitten terwijl je kijkt welke auto hoe vaak en waar geparkeerd staat natuurlijk.. duh
Goed verstelbare autospiegels aan de buitenmuur schijnen het ook vaak goed te doen
het is zaterdagavond, laat, en ik zit lekker in pyama en ga nergens heen... dan word ik vanzelf flauwquote:
en waar rook is.........quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben verplicht nar haar tuin te kijken als ik van of op mn oprit ga met de autoVerder kijk ik er niet naar... En die brand van zonet rook ik
Ow vamp !quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:07 schreef vamperotica het volgende:
Mijn "flapoor" in het ziekenhuis
[afbeelding]
ffe kijkenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:17 schreef nokwanda het volgende:
@Mir
Deze bedoelde ik
I Tjing: bereken je nu 1 of 2 hexagrammen?
quote:Op zondag 20 mei 2007 00:18 schreef nokwanda het volgende:
Hoeveel liters zuip jij zo nou weg dan?
staken mijn exvriendinnen dáárom altijd mijn auto's in de fikquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:02 schreef Mirage het volgende:
[..]
joh !! Jij onromantische rotvent !
Maakt ze een romantisch kampvuurtje om je hart te verwarmen, verslijt jij haar subtiel voor psycho.
Jullie mannen zullen het ook nooit begrijpen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |