En wie zegt dat ze altijd leuk moeten kijken en lachen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
euh.. werkt dithttp://atuniel.hyves.nl/a(...)tos/56368832/0/Y8-c/
Ik heb eigenlijk niet zoveel foto's van haar, althans niet geupload ergens ofzo. Staat ze er ook vaak niet zo leuk op hoor, beweegt veel, kijkt boos enzo
Ik vind r ook heel knapquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En wie zegt dat ze altijd leuk moeten kijken en lachen?
Ik vind haar mooi, ook met een serieuze babyblik.
Samara was inderdaad ook lastig in een ritme te krijgen, ik heb er zelfs wel eens om zitten huilen hoor in het begin.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:26 schreef Bastard het volgende:
Was jou dochter ook zo moeilijk in een ritme te krijgen? Bij Jasmijn ging het als vanzelf.. ging prima, en zij gaf duidelijke signalen aan ons. Maar Amber is een heel ander slag wdb.
Dat komt me bekend voor.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:31 schreef senesta het volgende:
[..]
Samara was inderdaad ook lastig in een ritme te krijgen, ik heb er zelfs wel eens om zitten huilen hoor in het begin.
Ik had het gevoel dat ik alleen nog maar met haar bezig was en dat ik dan nog steeds een ontevreden baby had.
Ik had bij samara ook heel erg het gevoel alsof het hele babybestaan haar enorm frustreerde.
Vanaf het moment dat ze meer mobiel werd werd ze ook steeds blijer.
Ze liep al met 9 maanden en drie weken.
Moest je zin even 3x lezen maar snap m nu wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:30 schreef nokwanda het volgende:
Dat klaar zijn voor.....Mischien is dat gewoon een van de levenslessen. Dat de eerste les van dit leven is dat je moet accepteren dat wat moet komen op je pad komt, ook als je vind dat je er niet klaar voor bent, maar het overkoepelend kosmisch orgaanvindt van wel.
Nou DAT is precies zoals het bij ons ook is.. doe je zo je best om r te helpen, voornamelijk Tamara dan ze heeft engelengeduld. Schone broek, borstvoeding, andere zij leggen en nog blijft ze je boos aankijken en gillen.. ze is ook heel erg gespannen en sterk in dr lichaam.. echt van het tegenspartelen. Tam heeft er ook echt wel om gehuild.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:31 schreef senesta het volgende:
[..]
Samara was inderdaad ook lastig in een ritme te krijgen, ik heb er zelfs wel eens om zitten huilen hoor in het begin.
Ik had het gevoel dat ik alleen nog maar met haar bezig was en dat ik dan nog steeds een ontevreden baby had.
Ik had bij samara ook heel erg het gevoel alsof het hele babybestaan haar enorm frustreerde.
ff lezen..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:33 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Mooie meid Bastard![]()
Ik heb even gezocht en het topic gevonden waar het ging over Mercurius Retrograde Spiritueel of ?
Babymassage?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou DAT is precies zoals het bij ons ook is.. doe je zo je best om r te helpen, voornamelijk Tamara dan ze heeft engelengeduld. Schone broek, borstvoeding, andere zij leggen en nog blijft ze je boos aankijken en gillen.. ze is ook heel erg gespannen en sterk in dr lichaam.. echt van het tegenspartelen. Tam heeft er ook echt wel om gehuild.
Maar juist omdat ze al zo sterk is en een voorbeeld heeft denken we dat ze ook wel eerder zal lopen.. Jasmijn eigenlijk pas vanaf afgelopen weekend!
Babymassage ook geprobeerd inderdaad .. werkt niet echt voor langere duur. Maar goed het gaat beetje bij beetje wel beter met r hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Babymassage?
Hier hielp het omdat ie er soepeler van werd.
Kind overspande de spieren uit nijd om het niets kunnen en werd daardoor stijf en kon dus minder. Door soepel te worden leerde hij sneller en ging het opeens allemaal tegelijk. Dat kwam het humeur zwaaaar ten goede.
Vanaf 8 maanden kamertje helemaal kindveilig en de spijltjes uit het ledikantje. En zo snel mogelijk een eenpersoons bedje. daarna nooit meer ergens last mee gehad eigenlijk.
Ik hyves niet zo gek veel maar het is leuk mediumquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:31 schreef draculettetje het volgende:
hey bastard!mooie foto
(en ik ben gek op hyves)
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:23 schreef nokwanda het volgende:
Doe maar iets met veeeel alcohol... ik heb iets te vieren
Ik kan eindelijk een afspraak maken met de gyn voor sterilisatie.quote:
Ha!!! You know what a girl wants...... deze ga ik quoten in een ander topicquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:34 schreef Spellmeista het volgende:
bier nummero 5!
* Spellmeista pours glass of whiskey in a glass of whiskey for nokje
Heu MaAanbidder!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:43 schreef SolidasRock het volgende:
zitten jullie iemand te motiveren zich te verzuipen in alcohol om iets te vieren, dacht dat dit truth was, dat hier gemediteerd (in stilte uiteraard) werd om iets te vieren...
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:43 schreef SolidasRock het volgende:
zitten jullie iemand te motiveren zich te verzuipen in alcohol om iets te vieren, dacht dat dit truth was, dat hier gemediteerd (in stilte uiteraard) werd om iets te vieren...
Kijk, dat bedoel ik nou...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:46 schreef nokwanda het volgende:
en trouwens.. ik verzuip me niet hoor. Zoveel kan ik niet eens hebben
Probeer er maar onderuit te komen héquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Doe niet zo gek, ik bid heus niet tot de maan![]()
Oke oke, ik vind je mama gewoon tof, aanbidden gaat me ietsjes te verquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:52 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Probeer er maar onderuit te komen hé
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:52 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Probeer er maar onderuit te komen hé
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik kan eindelijk een afspraak maken met de gyn voor sterilisatie.
Wil ik al heel lang, sinds mijn 30ste of zo, maar die vond me toen te jong. Nu niet meer
Ben ik echt blij om.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Oke oke, ik vind je mama gewoon tof, aanbidden gaat me ietsjes te ver![]()
Ze zouden op fok een omgekeerde smilie moeten maken, alsof de ander de klappen allemaal terugkrijgt...quote:
love hurtsquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ze zouden op fok een omgekeerde smilie moeten maken, alsof de ander de klappen allemaal terugkrijgt...
het is niet eerlijk...![]()
Pimpin'quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik aanbid alle vrouwen
vrouwen zijn prachtig. De belichaming van het goddelijkequote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik aanbid alle vrouwen
ja, alleen was wel de hele buurt wakker toen ik hem starttequote:Op woensdag 30 mei 2007 09:09 schreef nokwanda het volgende:
goeiemorgen allemaal.
lastig, metro. kwam je vandaag nog wel ermee naar je werk?
pech, ach ben het inmiddels wel gewendquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:28 schreef draculettetje het volgende:
mogguh!
Jippie en de jee voor nok!![]()
![]()
dan wel een beetje pech voor metro![]()
Dan hoop ik dat je nog wel tijd hebt om je mail te lezen ±Pquote:Op donderdag 31 mei 2007 08:30 schreef draculettetje het volgende:
mogguh, ik heb dan een tiet ook nog niet (los) lopend gezien
vandaag drukke dag eerst van 11.15 tot 12.15 kastanjehof, dan om 13.30 naar arbo arts en dan weer om 14.30 tot 16.15 kastanjehof. Houdt in dat ik vanaf 10.45 tot aan een uurtje of 17 niet thuis ben, lijkt haast wel een werkdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |