quote:Op zondag 13 mei 2007 22:51 schreef Ienepien het volgende:
Ik ben trouwens Ienepien, 27 jaar. Mijn dagbesteding is de gefrustreerde pr-lady uithangen. Zoals je ziet werk ik erg hard
![]()
Thanx!
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:22 schreef Autoreply het volgende:
Naja, ik ben dus Jarno, kutstudent en ik houd me vooral bezig met laag- danwel hoogvliegen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ben dus Admiraal, 26 jaar, illegaal in Delft en houd me vooral bezig met.... uuh ja met wat eigenlijk...werken, uitgaan, buiten activiteiten en fok
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:33 schreef SeaOfLove het volgende:
Ikke ben SoL, 31 jaar en had ik hier al gemeld dat ik verliefd ben?
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:48 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben Bart, kansloze nachtbraker/poster/zuiper die zelf denkt een leven te hebben, maar dat stiekem niet heeft.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:26 schreef freud het volgende:
Ik ben Jeroen, 28, en ik nerd om te kunnen fotograferen.
Game on!quote:Op zondag 13 mei 2007 22:42 schreef warrel het volgende:
Ik ben Warre/warrel/Nienke en ik rijd graag in een Audi TT Roadster
Heb je er dan meer?quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:09 schreef Ienepien het volgende:
check mijn eerste opening!
quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:11 schreef SeaOfLove het volgende:
en voortaan niet meer mauwen dat je het niet kan
kwam omdat ienepien zei dat ze geen topic aan kon maken, dus deed ik het even, maarja ze ging het toch maar proberen en het is haar gelukt....dus dat belonen we met dat haar topicje open mag blijvenquote:
Dat is ook zo met kroegen. Begint het gezellig te worden, is het sluitingstijd.quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
kwam omdat ienepien zei dat ze geen topic aan kon maken, dus deed ik het even, maarja ze ging het toch maar proberen en het is haar gelukt....dus dat belonen we met dat haar topicje open mag blijven![]()
Ja dit is eigenlijk een soort Klok: je zit er omdat er niets anders meer open is...quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:29 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Dat is ook zo met kroegen. Begint het gezellig te worden, is het sluitingstijd.![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:30 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ja dit is eigenlijk een soort Klok: je zit er omdat er niets anders meer open is...![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
Sicko's![]()
Zo snel als deze topics gaanLijkt wel gewoon een msn gesprek
Dat is zeker een leuke bijkomstigheidquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:56 schreef Ienepien het volgende:
ech nie!![]()
Komt door het stijgende aandeel vrouwen![]()
sorry je moet het met ons drie doenquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat is zeker een leuke bijkomstigheid
Maar wie zijn de vrouwen
SOL
Ienepien
(s)Waffel
En wie mis ik nog?
Eyquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:08 schreef SeaOfLove het volgende:
Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaart
harder roepen Ienepien
Sheonlydreams ookquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
sorry je moet het met ons drie doen![]()
Haiquote:
Het piept en kraakt welquote:
ah een beetje stroef, dan moet je smeren...quote:
Als je het opzij kan klappen is het niet ergquote:
Truequote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:11 schreef Ienepien het volgende:
[..]
ah een beetje stroef, dan moet je smeren...![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als je het opzij kan klappen is het niet erg
Da's al dertig delen constant geloof ikquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:56 schreef Ienepien het volgende:
ech nie!![]()
Komt door het stijgende aandeel vrouwen![]()
doe jij je msn es aanquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:12 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Da's al dertig delen constant geloof ik![]()
Anyway, 7 keer overstappen overleefd en nu met een dubbele koolstof pijp van 3 meter lang![]()
Foto's volgen![]()
Je bent mijn held voor vandaagquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:12 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Da's al dertig delen constant geloof ik![]()
Anyway, 7 keer overstappen overleefd en nu met een dubbele koolstof pijp van 3 meter lang![]()
Foto's volgen![]()
Na vanavond? Neuh. Met die pijp de trein in was wel geniaal. Een vrouwelijke conducteur vroeg wat het was. Ze was ff stil toen het antwoord "een dildo voor m'n vriendin" wasquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je bent mijn held voor vandaag
Neucken ?
Waarom mag zij dat wel en neem je bij mij nooit op, maar krijg ik je boosaardige negerbuurvrouw aan de lijnquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:14 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik ga zo tukken schat. Als je me wilt spreken moet je maar bellen![]()
Die van mij staat op internetquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:15 schreef Ienepien het volgende:
Moet je eerst eens mijn nummer durven vragen AAN MIJ!![]()
held op sokken
06-381903xxquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom mag zij dat wel en neem je bij mij nooit op, maar krijg ik je boosaardige negerbuurvrouw aan de lijn
Dat zei je nietquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:15 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Na vanavond? Neuh. Met die pijp de trein in was wel geniaal. Een vrouwelijke conducteur vroeg wat het was. Ze was ff stil toen het antwoord "een dildo voor m'n vriendin" was![]()
Diequote:
Je verwacht toch niet dat zo'n net meiske als ik zo maar jongetjes ga bellen?quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:17 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Je verwacht toch niet dat zo'n net meiske als ik zo maar jongetjes ga bellen?![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:17 schreef Autoreply het volgende:
Houden jullie er wel rekening mee dat ik er om 7 uur weer uit moet?
Whehe, maar niet durven bellen. Op zich wel sociaal, heb ik morgenochtend ook nog een redelijke morgen zo zonder aanspraakquote:
Nou en, dat moet je doordeweeks toch ookquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:17 schreef Autoreply het volgende:
Houden jullie er wel rekening mee dat ik er om 7 uur weer uit moet?
quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:19 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Zo noemde een ex van me ook al het mannelijks dus doe maar niet.![]()
Verkapt bel-me-alsjeblieftquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:19 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Whehe, maar niet durven bellen. Op zich wel sociaal, heb ik morgenochtend ook nog een redelijke morgen zo zonder aanspraak![]()
Neuh, 745 red ik dan nog makkelijk. Nu om 8 uur in Goes afgesproken met m'n domme harsesquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou en, dat moet je doordeweeks toch ook
Ik zit muziek te luisterenquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:21 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Bel jij me dan, anders houd ik helemaal geen vrienden meer over...
Slimquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:20 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Neuh, 745 red ik dan nog makkelijk. Nu om 8 uur in Goes afgesproken met m'n domme harses![]()
Nah, da's drie exen terug. En dáár ben ik al lang overheen geloof ikquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:21 schreef Ienepien het volgende:
ja nee nou wil ie niet meer
Verkapt ik-ben-nog-niet-over-mijn-ex-heen![]()
Ow, graf, da's wel heel erg suggestief. Naja, ze heeft dus al een nieuwe vriendquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:22 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Nah, da's drie exen terug. En dáár ben ik al lang overheen geloof ik![]()
heej maar als minuten echt zo kort duren bij jou zie ik het somber voor ons in....quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:22 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Nah, da's drie exen terug. En dáár ben ik al lang overheen geloof ik![]()
Ze schreef onsquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:24 schreef Ienepien het volgende:
[..]
heej maar als minuten echt zo kort duren bij jou zie ik het somber voor ons in....![]()
Snel modje waarschuwenquote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:27 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Je mist de intieme telefoongesprekken![]()
Je bent zo lekker foutquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Snel modje waarschuwen
Vieze NSB-er ben ik ook
ik ook blijkbaarquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:27 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Je mist de intieme telefoongesprekken![]()
quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:30 schreef Bravebart het volgende:
Maergoed, naar de tyves enzo, dus ik ben slapen
0909quote:
Sorry, ik heb m'n eigen sexlijn 06-4307550xquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
0909
Je kijkt te weinig nachreclames0906 natuurlijk
Zelfs ik wist datquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
0909
Je kijkt te weinig nachreclames0906 natuurlijk
7! Stalken, jongens!quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:37 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Sorry, ik heb m'n eigen sexlijn 06-4307550x![]()
heb er al een halve dag opzitten en ben nog lang niet klaarquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:25 schreef Ienepien het volgende:
mogguh!
quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
heb er al een halve dag opzitten en ben nog lang niet klaar![]()
ow ik 2 1/2 uur nu, hmmm. Maar ik heb wel al naar werk gezocht! En mijn oude knuffels in de wasmachine gestoptquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:25 schreef Ienepien het volgende:
mogguh!
Ik een berg afwas weggewerkt, gasfornuis schoongemaakt, keuken geveegd en gedweild, pleetje schoongemaakt en gedweild, schoenen weer netjes opgeruimd, bedden afgehaald, wasje draait nu, was weggevouwen wat nog in de droger zat, was wat aan het drooghek hing de kast ingedaan.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:46 schreef Ienepien het volgende:
[..]
ow ik 2 1/2 uur nu, hmmm. Maar ik heb wel al naar werk gezocht! En mijn oude knuffels in de wasmachine gestopt![]()
Dat moet ik ook allemaal vandaag! en ook nog een cadeautje kopen voor een vriendin die vanavond haar verjaardag viert en ik wilde ook nog occasions gaan kijken vandaagquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik een berg afwas weggewerkt, gasfornuis schoongemaakt, keuken geveegd en gedweild, pleetje schoongemaakt en gedweild, schoenen weer netjes opgeruimd, bedden afgehaald, wasje draait nu, was weggevouwen wat nog in de droger zat, was wat aan het drooghek hing de kast ingedaan.
Ik moet nog verder slaapkamer opruimen en vegen en dweilen en beddenopmaken en huiskamer dweilen![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:16 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Dat moet ik ook allemaal vandaag! en ook nog een cadeautje kopen voor een vriendin die vanavond haar verjaardag viert en ik wilde ook nog occasions gaan kijken vandaag![]()
Gelukkig heb ik mijn schoenen al gepoetst![]()
Daar doe ik nooit aan, alleen maar bij blousjes (heb ik er welgeteld 2 van) en linnen broeken (daar heb ik er maar 1 van) en rokjes (daar heb ik er wel veel van, maar draag ik niet vaak)quote:
ja psies, maar die heb ik dus nu alemaal opgespaard en dat maakt het tijd voor de halfjaarlijkse strijkbeurtquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Daar doe ik nooit aan, alleen maar bij blousjes (heb ik er welgeteld 2 van) en linnen broeken (daar heb ik er maar 1 van) en rokjes (daar heb ik er wel veel van, maar draag ik niet vaak)![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:10 schreef Ienepien het volgende:
[..]
ja psies, maar die heb ik dus nu alemaal opgespaard en dat maakt het tijd voor de halfjaarlijkse strijkbeurt![]()
De gedachte aan dat lekkere koude biertje vanavond houdt de moed er in zegmaarquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
Wat zijn we toch weer lekker hard bezig vandaag met zijn allen![]()
Idd! maar voor mij is dit ook echt een extra vrije dag, waarop je mooi dit soort klusjes kan doenquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
Wat zijn we toch weer lekker hard bezig vandaag met zijn allen![]()
Oh, dat hebben vrienden van mij ook. En daar douche ik dan soms (maar niet per se als ie aan staat, maar het is erg fijne bijkomstigheidquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:00 schreef SeaOfLove het volgende:
slaapkamer check
bedden opgemaakt check
was in droger check
was opgehangen check
Nu alleen nog de huiskamer, maar ik ga eerst ff douchen, is altijd zo lekker warm daar als de droger aanstaat![]()
maar eerst ff langs mijquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:49 schreef Ienepien het volgende:
ik ga zo shoppen
Ik hoef geen wokolie in mijn dressingquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:48 schreef warrel het volgende:
Wokolie is lekkerder
Zal ik naar Rijswijk gaan fietsen? Ik weet 't niet zo goed..
Eten bij vriendenquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik hoef geen wokolie in mijn dressing![]()
Wat wil je doen in Rijswijk?
Koop een bloemetje op het stationquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:14 schreef warrel het volgende:
[..]
Eten bij vrienden![]()
Bedenk me nu alleen dat ik misschien iets voor ze mee moet nemen![]()
boodschappen al gedaan?quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:09 schreef SeaOfLove het volgende:
gedweild check
gedouched check
kleren aan check
Ja! Vertel...quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:57 schreef Cageon het volgende:
is dit het meld hier je taken voor vandaag topique ofzo?
Mooie avatar!quote:
Dat wat nu (DC++, torrents, open source) niet meer bestaat...quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:11 schreef Nachtdier het volgende:
was dat?
Bronquote:In Delft is kort na middernacht een auto ontploft. De auto stond geparkeerd op de binnenplaats van een hotel in een buitenwijk en liep flinke schade op. Een hotelgast raakte van schrik onwel en is naar een ziekenhuis overgebracht.
Volgens de politie lagen er geen explosieven in de auto. Er wordt rekening mee gehouden dat afgestoken vuurwerk de oorzaak van de ontploffing is. Het autowrak is voor onderzoek naar een politiebureau overgebracht.
De bezoekers van het hotel moesten tijdelijk hun kamers verlaten en werden ondergebracht in het restaurant van het hotel.
Klotebelgenquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:15 schreef Nachtdier het volgende:
Leuk toch, vuurwerk?
Iddquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:58 schreef Ienepien het volgende:
dank je.
Ik red me wel, vind juist erg voor mijn oma en mijn nichtjes![]()
sterkte ienepienquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:36 schreef Ienepien het volgende:
Getver.
Mijn tante heeft een zeer zware hersenbloeding, zij wordt nu over gebracht naar leiden om geopereerd te worden en ik kan mijn ouders maar niet bereiken. Heb de hele familie al afgebeld...![]()
edit: gevonden. En nou maar hopen dat mijn tante het redt....
Dat doe ik NOOIT meer, op de bank slapen voor iemand andersquote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:27 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik van 19.00 uur tot 2 uur vannacht heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk getafeld![]()
Mijn logé ligt al te slapen nu in mijn bedje, en ik ga zo de bank op....die ligt ook best lekker hoor![]()
Oh ik vond het niet erg, nu wel een beetje brak, dus misschien dat ik nog even een uurtje op bed ga liggenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:08 schreef Cageon het volgende:
[..]
Dat doe ik NOOIT meer, op de bank slapen voor iemand anders![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:27 schreef Originele_Naam het volgende:
zo effe maandban aangevraagd, ik zie jullie wel over een maandje weer jongens hooooooooooi![]()
Gaat rustig worden hierquote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:08 schreef Lucille het volgende:
Agiath is een week weg wegens kankeren.
Dan moet ik dat voor 6 accounts doen anders blijf ik in de verleidingquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:31 schreef Originele_Naam het volgende:
je weet
ik moet tentamens halen en met fok erbij gaat dat me nooit lukken
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dan moet ik dat voor 6 accounts doen anders blijf ik in de verleiding
Ik ga ook maar 's een kutkloon aanmaken denk ik.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dan moet ik dat voor 6 accounts doen anders blijf ik in de verleiding
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Heej beeb![]()
Maar goed ik ga ff naar mijn bedje nog![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:45 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik ga ook maar 's een kutkloon aanmaken denk ik.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
1 kloon waar ik serieus ben maar gevoelige dingen kwijt moet
1 kloon om te kloten
3 klonen om andere te irriteren denk aan kopieermachine - kopieermachientje
1 account waar ik tot 10.000 posts ga en dan ermee kap (deze dus)
BS ?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:51 schreef Autoretry het volgende:
Maar OT; ik heb er nu 4. De bekende, Blaatbart voor de BS, deze idem en nog eentje voor persoonlijke dingen die niet zonodig bij de rest v.d. wereld bekend hoeven te raken
Ik zie nu pas dat ik je naam ergens fout heb geschrevenquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat ik je naam ergens fout heb geschrevenHad in dit topic ergens (s)waffel neergezet ipv warrel
Mijn oprechte excuses daarvoor
Ik las Visionsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte lieviequote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:57 schreef Ienepien het volgende:
Tante update:
Hartstikke hersendood, ze gaat nu het donortraject in. Tenminste nog iets positiefs uit gekomen...
Bedankt voor de steun!![]()
Julie (en haar) is in ieder geval een lange periode van ellende bespaard. Nevertheless nogmaals sterkte enzoquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:57 schreef Ienepien het volgende:
Tante update:
Hartstikke hersendood, ze gaat nu het donortraject in. Tenminste nog iets positiefs uit gekomen...
Klopt, ze zou ook niet het type zijn geweest dat gelukkig is als ze maar een 'half' leven kan leiden, dus het is ook maar beter dat ze niet meer wakker wordt. Maar 52 is gewoon te jong...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:17 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Julie (en haar) is in ieder geval een lange periode van ellende bespaard. Nevertheless nogmaals sterkte enzo![]()
Hela!!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat ik je naam ergens fout heb geschrevenHad in dit topic ergens (s)waffel neergezet ipv warrel
Mijn oprechte excuses daarvoor
quote:
Veel sterkte, ook voor je familiequote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:57 schreef Ienepien het volgende:
Tante update:
Echt, af en toe snap ik geen reet van jequote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:04 schreef seekfaM het volgende:
[..]
nou, dit topic is geopend, en ik heropen hem
ach Who Care'squote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Echt, af en toe snap ik geen reet van je
Je moet hem Swaffelen!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:53 schreef warrel het volgende:
Misschien weet een van jullie wat mijn printer mankeert?
Canon i455x doet gek
Als je in de buurt had gezeten had ik best even willen swaffelen voor je!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:45 schreef warrel het volgende:
De hele printer ziet er prima uit, geen rare haakjes. En het piept aan de ene kant niet meer dan de andere. Alles loopt gewoon..
Misschien moet jij even komen swaffelen?!![]()
quote:
Delfts gebagger: Door Ienepien geopend!quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat is zeker een leuke bijkomstigheid
Maar wie zijn de vrouwen
SOL
Ienepien
(s)Waffel
En wie mis ik nog?
Ohohohquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
[..]
Delfts gebagger: Door Ienepien geopend!![]()
![]()
sorry
Hai Jarnoquote:
AR gaat morgen maar 's een retourtje Frankrijk proberen. Moet geen probleem zijnquote:ZCZC
FBNL50 EHDB 181841
.
WEERBULLETIN VOOR DE LUCHTVAART
.
GELDIG VOOR: DE DAGLICHTPERIODE VAN ZATERDAG 19 MEI 2007.
.
SITUATIE: EEN ZUIDWEST-NOORDOOST GEORIENTEERD KOUFRONT BOVEN HET
WESTEN VERLAAT IN DE TWEEDE HELFT VAN DE OCHTEND HET ZUIDOOSTEN.
EEN ZUIDWESTELIJKE STROMING VOERT NA PASSAGE VAN HET KOUFRONT
DROGE POLAIRE LUCHT AAN.
.
SIGNIFICANT WEER: 'S OCHTENDS IN HET OOSTEN MOGELIJK EEN REGENBUI.
.
WIND: ZUIDWESTELIJK 10-15 KN, AAN DE KUST EN OP HET IJSSELMEER
15-20 KN. IN DE AVOND IN DE ZUIDOOSTELIJKE HELFT AFNEMEND NAAR
5-10 KN. IN DE MIDDAG UITSCHIETERS TOT 25 KN.
.
BEWOLKING: NABIJ HET KOUFRONT SCT/BKN SC 1500 VT, TOPPEN BOVEN
FL100, ERACHTER VELDEN SC 3000 VT, TOPPEN 5000 VT. IN DE POLAIRE
LUCHT FEW/SCT CU 3000-5000 VT, TOPPEN 6000 VT. BIJ EEN BUI SCT CB
1500 VT, TOPPEN BOVEN FL100.
.
ZICHT: MEER DAN 10 KM, IN EEN BUI 5-8 KM.
.
NULGRADEN NIVEAU: BOVEN FL100. ACHTER HET KOUFRONT DALEND NAAR
FL060, IN HET NOORDWESTEN TOT ROND FL100 IN HET OOSTEN.
.
THERMIEK: IN DE MIDDAG MATIG TOT VRIJ KRACHTIG.
.
DAGLICHTPERIODE: 03.26 TOT 19.48 UTC.=
NNNN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:53 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Sorry, gaar. Geen zin in sex. Iig niet met jouw.
Morgen weer![]()
Ok, tofquote:
Nah, met een lengte van 2.5 meter zal dat geen probleem zijnquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ok, tofPas je op dat je jezelf niet verwond
Zo grootquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:00 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Nah, met een lengte van 2.5 meter zal dat geen probleem zijn![]()
Nah, hij varieert in dikte van 42.2 tot 54.6 mm. Dat valt dan toch weer reuze mee nietwaarquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zo grootIk zou al blij zijn met een meter
![]()
Ja, dan is hij iig stijf genoegquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:02 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Nah, hij varieert in dikte van 42.2 tot 54.6 mm. Dat valt dan toch weer reuze mee nietwaar![]()
Idd. Er moest nog een stuk af en zelfs nadat ik 't ding met een haakse slijper half had doorgejast kreeg ik 'm niet gebroken. Stijfheid alom; over de 200 GPa zelfs naar ik meen (vezelrichting enzo, you know)quote:
Teringquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:04 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Idd. Er moest nog een stuk af en zelfs nadat ik 't ding met een haakse slijper half had doorgejast kreeg ik 'm niet gebroken. Stijfheid alom; over de 200 GPa zelfs naar ik meen (vezelrichting enzo, you know)
Uhuh. Ook bijzonder torsiestijf; da's wel lekker als je foto's gaat maken. Film ben ik nog aan 't overwegen, maar dan is stijfheid nog veel belangrijker. (Het gaat met veel meer geweld, zeker als het zaakje begint te trillen)quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
TeringDaar kan je flink tekeer mee gaan dan ja
(Opmet KNMI; glider fcst)quote:zczc
FBNL70 EHAM 180645
ZWEEFVLIEGVERWACHTING GELDIG 18 MEI VAN 10.00 TOT 20.00 LT
GEBIED : NEDERLAND MET UITZONDERING VAN DE KUSTPROVINCIES
SITUATIE : ZIE HET WEERBULLETIN VOOR DE LUCHTVAART.
EERSTE VORMING OM 11:00 MAXIMUM CONDITIES
WOLKENBASIS CUMULUS : 1/8 .. 2/8 600 M 1/8 .. 3/8 1300 M
STIJGEN GEMIDDELD : 0,5-1,0 M/S 2,0 M/S
STIJGEN MAXIMAAL : 2,0 M/S 3,5 M/S
AANVANG BRUIKBARE THERMIEK (V.A. 700 M) OM 12:00 LT BIJ
18 GRADEN.
EINDE THERMIEK : 20:00 LT
BASIS VAN INVERSIE OF STABIELE LAAG : DUBBELE INVERSIE,
1E BASIS 900M, 2E BASIS 1500M.
AANVULLENDE INFORMATIE : AANVANKELIJK VEEL STRATOCUMULUS
ROND 3500 A 4000 VOET. GELEIDELIJK OPLOSSEND EN DAN
PLAATS MAKEND VOOR CU. AAN HET EIND VAN DE MIDDAG, DOOR
NADEREND KOUFRONT IS IN HET O EN ZO EEN KLEINE KANS OP
EEN ONWEERSBUI AANWEZIG.
===========================================================
DE SITUATIE VOOR MORGEN VOOR DE THERMIEK IS GUNSTIGER DAN
VANDAAG
MET EEN WESTELIJKE STROMING WORDT HELDERE POLAIRE LUCHT
AANGEVOERD WAARIN ZICH STAPELWOLKEN VORMEN. 'S MIDDAGS
WORDT DE OPBOUW DROOGADIABATISCH TOT ONGEVEER 1500 METER.=
nnnn
Slaapsequote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:08 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Uhuh. Ook bijzonder torsiestijf; da's wel lekker als je foto's gaat maken. Film ben ik nog aan 't overwegen, maar dan is stijfheid nog veel belangrijker. (Het gaat met veel meer geweld, zeker als het zaakje begint te trillen)
OT: AR gaat tukken. De meteo is maar matigjes, maar dat maakt de uitdaging alleen maar groter.
[..]
(Opmet KNMI; glider fcst)
Tukse lieve Bart![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
[..]
Delfts gebagger: Door Ienepien geopend!![]()
![]()
sorry
Wat bedoel je daarmee ?quote:
trustequote:Op zondag 20 mei 2007 00:55 schreef seekfaM het volgende:
Maar moe, om te gaan slapen, dus ik zeg tjuuuuuuuus![]()
Nee, niet eensquote:
die griet verdient ook weleens een vrije dagquote:Op zondag 20 mei 2007 01:02 schreef Bravebart het volgende:
Ik zo bij Kobus kijken of ik Warrel zag
Maar die zal wel niet werken vandaag
Ja iddquote:Op zondag 20 mei 2007 01:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
die griet verdient ook weleens een vrije dag![]()
quote:
Daar ben ik alleen moe vanquote:
Hey! Ik heb vandaag gewerkt, van 18 tot 23.. Niet zo heel lang dus..quote:Op zondag 20 mei 2007 01:02 schreef Bravebart het volgende:
Ik zo bij Kobus kijken of ik Warrel zag
Maar die zal wel niet werken vandaag
Huhquote:Op zondag 20 mei 2007 01:30 schreef warrel het volgende:
[..]
Hey! Ik heb vandaag gewerkt, van 18 tot 23.. Niet zo heel lang dus..
Maar morgen ben ik er weer
Collega stond buiten op 't terras, ik heb alleen af en toe iets naar buiten gebracht..quote:Op zondag 20 mei 2007 01:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Huh
Ik heb er gezeten van uuhm half 11 tot kwart voor 12
Of werkte je niet op terras ?
Wat liefquote:Op zondag 20 mei 2007 01:36 schreef warrel het volgende:
[..]
Collega stond buiten op 't terras, ik heb alleen af en toe iets naar buiten gebracht..
Ik heb je in ieder geval niet gezien, dan had ik wel gezwaait.
Slaap zacht!
Idd ik vind het best verrassend dat er in 2-3 dagen niet 5 topics geopend en weer gesloten zijn geweestquote:Op zondag 20 mei 2007 00:51 schreef SeaOfLove het volgende:
dit is één van de langstlopende Delfttopics geloof ik![]()
Nee, 14 tot 20quote:Op zondag 20 mei 2007 01:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat lief
Naja misschien ben ik er morgen nog wel ffWerk je weer van 18-23 ?
Slaapse
Lol ik zit af en toe ook wel naar van die jeugdfilms in het weekend te kijkenquote:Op zondag 20 mei 2007 11:45 schreef warrel het volgende:
[..]
Nee, 14 tot 20![]()
Goedemorgen, kijken jullie ook allemaal naar de Barbiefilm? Ik betrapte me er op dat ik 'm aan het kijken was, ben maar snel gaan douchen![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 12:05 schreef warrel het volgende:
Gelukkig heb ik het einde nog gezien. Ze mocht het schooljournaal presenteren en ze had d'r geluksarmbandje (die haar dagboek kon openen oeeeh) weer terug en een vriendje pfff
![]()
Hihi
Ik heb een kusje gehad van 1 van m'n visjes, ze waren eindelijk een keer enthousiast!
(Of heel erg hongerig?)
Het stomste vind ik nog altijd dat ze niet eens weten wat zo'n auto allemaal kan en ze er alleen plezier ritjes mee maken... naar de PC hoofdtstraatquote:Op zondag 20 mei 2007 13:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
Was gister dus in Amsterdam, familie uit Indonesie was overgekomen en ging hun eve het standaard toeristische rondje geven door Amsterdam, wilde ze ook in de PC Hooftstraat zijn omdat daar een winkel was waar ze iets moesten hebben
Was er zelf nog nooit geweest maar jezus tyfus wat een bakken daar zeg
Bij Oger voor de deur stond dus deze wagen en allemaal mensen erom heen staan die op de foto wilde met deze wagen en de eigenaar beetje patserig erbij staan van: kijk het plebs-volk mijn auto aanbidden
[afbeelding]
Oja ik ben ook nog over de Wallen gegaan met zeme tante van 64 vond het wel gezellig zo met al die lichtjes
En nu volgende week naar de keukenhof![]()
Waarom een circuit? Gewoon op de openbare weg; gaat prima in het buitenlandquote:Op zondag 20 mei 2007 13:43 schreef Cageon het volgende:
Met zo'n auto moet geraced worden, circuit dagen FTW!![]()
zo dacht ik stiekem ook een beetjequote:
Zat gister een filmpje te kijken van een SV1000 in 't Sauerlandquote:Op zondag 20 mei 2007 13:49 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Waarom een circuit? Gewoon op de openbare weg; gaat prima in het buitenland![]()
Mwoah, dat kan veel harder. In dit tempo word je door locals in hun golfjes nog ingehaaldquote:Op zondag 20 mei 2007 14:29 schreef Cageon het volgende:
[..]
Zat gister een filmpje te kijken van een SV1000 in 't Sauerland![]()
![]()
Hierzo dus
Ze houden van mequote:
je bent de perfecte visjes mamaquote:Op zondag 20 mei 2007 20:41 schreef warrel het volgende:
[..]
Ze houden van me![]()
Pff, wat was 't een naar weer om op 't terras te werken..
Nee, barbeknoei @ hockeyquote:
witbier bedoel je?quote:Op zondag 20 mei 2007 20:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, barbeknoei @ hockey
Teveel wotbier op
Buhuh schatjequote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 21:24 schreef Bravebart het volgende:
Brak, ende te veel bier op, ende moe, ende slapen
Bartquote:
Toch vind ik het zo jammer dat ze niet knuffelbaar zijnquote:
Ik was er nietquote:
Wanneer werk je danquote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 22:46 schreef Cageon het volgende:
Nou zeg, we kunnen wel zien wie de oplettende moeder is![]()
Was dat voor een lelijk gedrocht?quote:Op zondag 20 mei 2007 13:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
Was gister dus in Amsterdam, familie uit Indonesie was overgekomen en ging hun eve het standaard toeristische rondje geven door Amsterdam, wilde ze ook in de PC Hooftstraat zijn omdat daar een winkel was waar ze iets moesten hebben
Bij Oger voor de deur stond dus deze wagen en allemaal mensen erom heen staan die op de foto wilde met deze wagen en de eigenaar beetje patserig erbij staan van: kijk het plebs-volk mijn auto aanbidden
[afbeelding]
Oja ik ben ook nog over de Wallen gegaan met zeme tante van 64 vond het wel gezellig zo met al die lichtjes
Ja ja ja, die heb ik ook gezien toen ik in Amsterdam wasquote:Op zondag 20 mei 2007 13:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[afbeelding]
quote:
Jaquote:
Wordt pooier.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:57 schreef mcDavid het volgende:
Wie weet er nog een tof bijbaantje in de buurt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |